![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 February 2007 Skąd: Namysłów ![]() |
CYTAT("Don Pablo":km01g0aa) Miałem e34 z m30 i e39 z m52b28
Osiągi- <> takie same Spalanie- kolosalna różnica na korzyść m52b28 ( 535i paliła <>16-20 l, 528i- 9-14l) To duża różnica, wybór padnie chyba jednak na m52.dzięki. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 March 2005 Skąd: inąd ![]() |
powiem tylko, że m50 jest bardziej idiotoodporny i z ewentualnym remontem jest mniej problemu.
-------------------- Jeździec Burzy
EX : BMW E30 mit Hartge H26s motor, niezłe 6 garów i 25% SZPERA 3.73 |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 18 December 2004 Skąd: Zamość ![]() |
to to napewno jendak m52 jest bardziej jednorazowy;d
-------------------- _http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php...sc&start=75
e36 @330i m54b30 modded |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 27 February 2007 Skąd: 3City ![]() |
No nie ulega wątpliwości, że silniki m30 są mocne i "wieczne". z M52 doświadczeń nie mam więc sie nie wypowiadam. Na m30 złego słowa nie powiem. Jedyna awaria to pompa wyciek płynu z pompy wody..
-------------------- Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach....
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 11 October 2007 Skąd: rybnik ![]() |
mam problem z elektryką tzn wszystkie połączenia generalnie to najbardziej chodzi mi jak podłączyć port ten okrągły z skrzynki bezpieczników wraz z wiązką silnika i komputera jeśli miałby ktoś taki schemat lub znałby ktoś osobe która to robiuła był bym wdzięczny aha orginalny silnik to m20b20 z kopułką w bloku wąska lampa z góry dziękuje
aha i pytanie z innej beczki czy wał z e36 badź z e34 jest ten sam co wał z e32 3,5 litra?? bo troszke inne mam mocowanie wału do skrzyni i musze wał przełożyć i nie wiem czy pasuje z vanosa np |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 12 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("puz":2sm4d1h1) M52b28 i to dopiero jakos jedzie ale proponuje M54b30 ktory jest jeszcze lzejszy no i moc oczywiscie M52 jest lżejsze od M54. CYTAT("korona":2sm4d1h1) Według moich informacji (i odczucia subiektywnego przy wyjmowaniu) to silnik M50B25 waży aż 198kg ! tutaj link na potwierdzenie http://www.bmwworld.com/engines/m50.htm róznica w wadze M52 z aluminiowym blokiem z tego co wyczytałem to ok 60kg Podawane przez maleckisa dane dotyczyły gołych bloków. Faktycznie dosyć ciężko dotrzeć do danych o masach silników, to co udało mi się ustalić: M30 - ~220 - 230Kg M50 - 198Kg M52 - ~ 172Kg M54 - ~185 Kg S14 - 159 Kg (wiadomo, najlepsze prowadzenie) S50/S52/S54 - cięższe od M30 N52B30 - 161 Kg !! N54B30 - 195 Kg PS. Ja bym chętnie zamienił swoje M50B25 na M52B28 -------------------- e30 + M50 + S3.25
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 18:16 |