Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> [m30b35 E30] Spalanie?
Sławek87
post Thu, 01 Mar 2007 - 16:49
Post #21


User
Dołączył: Fri, 09 February 2007
Skąd: Namysłów





CYTAT("Don Pablo":km01g0aa)
Miałem e34 z m30 i e39 z m52b28
Osiągi- <> takie same
Spalanie- kolosalna różnica na korzyść m52b28 ( 535i paliła <>16-20 l,
528i- 9-14l)

To duża różnica, wybór padnie chyba jednak na m52.dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 01 Mar 2007 - 16:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Wala
post Fri, 02 Mar 2007 - 09:06
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 March 2005
Skąd: inąd





powiem tylko, że m50 jest bardziej idiotoodporny i z ewentualnym remontem jest mniej problemu.


--------------------
Jeździec Burzy
EX :
BMW E30 mit Hartge H26s motor,
niezłe 6 garów i
25% SZPERA 3.73
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafał323i
post Fri, 02 Mar 2007 - 16:39
Post #23


Frequent User
Dołączył: Sat, 18 December 2004
Skąd: Zamość





to to napewno jendak m52 jest bardziej jednorazowy;d


--------------------
_http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php...sc&start=75
e36 @330i m54b30 modded
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stig
post Fri, 02 Mar 2007 - 19:46
Post #24


Rookie
Dołączył: Tue, 27 February 2007
Skąd: 3City





No nie ulega wątpliwości, że silniki m30 są mocne i "wieczne". z M52 doświadczeń nie mam więc sie nie wypowiadam. Na m30 złego słowa nie powiem. Jedyna awaria to pompa wyciek płynu z pompy wody..


--------------------
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
skandalista
post Thu, 11 Oct 2007 - 08:39
Post #25


Rookie
Dołączył: Thu, 11 October 2007
Skąd: rybnik





mam problem z elektryką tzn wszystkie połączenia generalnie to najbardziej chodzi mi jak podłączyć port ten okrągły z skrzynki bezpieczników wraz z wiązką silnika i komputera jeśli miałby ktoś taki schemat lub znałby ktoś osobe która to robiuła był bym wdzięczny aha orginalny silnik to m20b20 z kopułką w bloku wąska lampa z góry dziękuje
aha i pytanie z innej beczki czy wał z e36 badź z e34 jest ten sam co wał z e32 3,5 litra?? bo troszke inne mam mocowanie wału do skrzyni i musze wał przełożyć i nie wiem czy pasuje z vanosa np
Go to the top of the page
 
+Quote Post
osa13
post Thu, 03 Jan 2008 - 00:14
Post #26


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("puz":2sm4d1h1)
M52b28 i to dopiero jakos jedzie ale proponuje M54b30 ktory jest jeszcze lzejszy no i moc oczywiscie


M52 jest lżejsze od M54.

CYTAT("korona":2sm4d1h1)
Według moich informacji (i odczucia subiektywnego przy wyjmowaniu) to silnik M50B25 waży aż 198kg !

tutaj link na potwierdzenie http://www.bmwworld.com/engines/m50.htm

róznica w wadze M52 z aluminiowym blokiem z tego co wyczytałem to ok 60kg


Podawane przez maleckisa dane dotyczyły gołych bloków. Faktycznie dosyć ciężko dotrzeć do danych o masach silników, to co udało mi się ustalić:

M30 - ~220 - 230Kg
M50 - 198Kg
M52 - ~ 172Kg
M54 - ~185 Kg
S14 - 159 Kg (wiadomo, najlepsze prowadzenie)
S50/S52/S54 - cięższe od M30
N52B30 - 161 Kg !!
N54B30 - 195 Kg

PS. Ja bym chętnie zamienił swoje M50B25 na M52B28


--------------------
e30 + M50 + S3.25
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 18:16