Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Swap silnika AFN => AWX lub ARL
staszek 1
post Wed, 07 Feb 2007 - 14:30
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: zakopane





zmien sobie jeszcze sprzeglo ( albo na jakies z PD albo spiek), skrzynia masz na linki to jak dyfer na ziemie wypadnie to sobie podmianke nowszej jakies zrobisz( pasuje) , a co do swapu-tuningu jezeli chcesz ptrzecierac slak nie wiadonmo dokad to baw sie w afn-a , ale po co wywazac otwarte drzwi ? poszukaj ladnego kompletu 130PD ( silnik osprzet turbo wiazki rurki i inne pierdolki) jak chcesz zostawic stare zegary to impuls obrotomierza z alternatora podcignij( trzeba troszke podlubac w zegarach - nie kosztowna operacja) , i bedziesz mial bazowo 130PS do tego czipsik i bedzie bardzo przyjemnie jezdzilo( bez zadnych mechanicznych przerobek w silniku...) koszta wcale nie beda takie straszne - wez po uwage ze starego afn-a jeszcze opchniesz za jakies 2 tys... czyli nie jest tak strasznie...


--------------------
Focus RS , BMW 1 Coupe w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 07 Feb 2007 - 14:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Thu, 08 Feb 2007 - 16:21
Post #22


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





a moze by tak zrobic hamulce....?


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Thu, 08 Feb 2007 - 17:54
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Hamulce mam dobre
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Thu, 08 Feb 2007 - 20:29
Post #24


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





generalnie uwazam ze jezeli chce sie zaczac jakies przerobki drastycznie podnoszace moc to moim zdaniem nalezy zaczac od wzmocnienia hamulcow... no offence pzdr


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Thu, 08 Feb 2007 - 20:52
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Najlepiej skorzystac z pomocy Masters Tuning. Bedziesz miał pewnosc ze wszystko jest dobrze. POZDRAWIAM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Fri, 09 Feb 2007 - 00:03
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Swap u Mastersa kosztowałby mnie pewnie fortune
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 09 Feb 2007 - 13:36
Post #27


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czy u Mastersa (nie wiem czy zajmuje sie mechaniką ?) czy gdzie indziej musisz szykować 9kPLN papiera

a jest takie powiedzenie jak sie nie ma miedzi to sie na dupie siedzi

jak nie masz tyle kasy to sam sobie wykombinuj dolot - kup rury w invescie, kup kolanka złączki, poszukaj dobrego spawacza, kup wtryski 0.216, poszukaj FMICA na allegro i niskim budgetem podciągnij AFNa do 150km z płaskim momentem około 300NM i bedzie zapierdalacz z Twoje Ibi

i nie mów że hamulce masz dobre - spróbuj zahamować ze 3 razy ze 170-180 to zobaczysz jakie dobre


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Tue, 20 Feb 2007 - 12:30
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





CYTAT
i nie mów że hamulce masz dobre - spróbuj zahamować ze 3 razy ze 170-180 to zobaczysz jakie dobre

Hamulce są dobre cowboy - ostatnio wymieniłem tarcze przód na A T E+ klocki Textar, klocki tył Textar, płyn hamulcowy Motul Dot 5.1 i jakoś już hamuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 20 Feb 2007 - 13:12
Post #29


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a jakie sa w Twojej IBI tarcze?

256/20 ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob-555
post Tue, 20 Feb 2007 - 13:51
Post #30


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Gdansk





CYTAT("Tominator":3c1sx3bg)
Hamulce są dobre cowboy - ostatnio wymieniłem tarcze przód na A T E+ klocki Textar, klocki tył Textar, płyn hamulcowy Motul Dot 5.1 i jakoś już hamuje


Tommi
Ja mam tarcze 280 (takie byly w EVO) do tego zmienione na EBC Turbogrove i sa poprawne. Ale przy tych mocach co chcesz i przy swapie (AWX jest troche ciezszy od ASV) to Twoj zestaw jest ledwie poprawny....


--------------------
TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk

AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 20 Feb 2007 - 18:30
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Nie wydaje mi się by zestaw tarcz 256 bez żadnego upgrade'u chociażby przewodów można było nazwać "poprawnym" przy mocach >200PS.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Tue, 20 Feb 2007 - 21:13
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





kolega zmieni zdanie jak zeszkli klocki albo jak bedzie mu sie fajnie kopcilo z tarcz.... ja uwazam ze moje 312 ledwo daja rade i trzebaby cos wiekszgo zapodac... mam 312 przod a 256 to mam tyl


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Wed, 21 Feb 2007 - 02:12
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Ja też mam tarcze 280mm rob555,Ibi jest lekka więc myśle że narazie to wystarczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kkk13
post Wed, 21 Feb 2007 - 21:55
Post #34


Frequent User
Dołączył: Fri, 09 May 2003





CYTAT("tdiik":rj6sh11z)
kolega zmieni zdanie jak zeszkli klocki albo jak bedzie mu sie fajnie kopcilo z tarcz.... ja uwazam ze moje 312 ledwo daja rade i trzebaby cos wiekszgo zapodac... mam 312 przod a 256 to mam tyl


tdiik, bez przesady, 312 w Ibizie na ulice to już przyzwoity hamulec,jaką średnice chcesz tam zakładać, dalej tu już obligatoryjnie 17ka, a co zimą poczynisz?? Bedziesz znowu przekładał na 312mm?? Bez sensu. Załóż sobie porządny klocek i zmień tarcze np na Brembo ORO, to przestanie Ci się szklić..

Added after 6 minutes:

CYTAT("cowboy":rj6sh11z)
a jakie sa w Twojej IBI tarcze?

256/20 ?


Cowboy, lżejsza IBI ma takie hamulce jak Golf G60/Corrado na przykład, to są już przyzwoite hamulce, w MKIII Gti także stykają na początek.. Dramat to u Ciebie musi być, z tą mocą i momentem na takich hamulcach jak masz, to musi być samobójstwo.. Zrób coś z tym. Ja w seryjnej 110tce AFN w MkIII mam 288/25 i po miesiącu też mam kłopot z hamulcami, tarcze już pogięte, po kilku hamowaniach w trasie fadding. Muszę poszukać lepszej tarczy i założyć klocek odporniejszy..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 22 Feb 2007 - 11:01
Post #35


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT("kkk13":a9s94qg1)
Cowboy, lżejsza IBI ma takie hamulce jak Golf G60/Corrado na przykład, to są już przyzwoite hamulce, w MKIII Gti także stykają na początek.. Dramat to u Ciebie musi być, z tą mocą i momentem na takich hamulcach jak masz, to musi być samobójstwo.. Zrób coś z tym. Ja w seryjnej 110tce AFN w MkIII mam 288/25 i po miesiącu też mam kłopot z hamulcami, tarcze już pogięte, po kilku hamowaniach w trasie fadding. Muszę poszukać lepszej tarczy i założyć klocek odporniejszy..


IBI nie jest chyba lżejsza od mk3 w wersji 3D ? też coś kole 1195kg ??

Ja nie jeżdżę agresywnie ale 256/20 na przodzie i 220/10 na tyle to jest rzeczywiście kicha a nie hamulce chętnie bym zmeinił na 280..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zaprzal
post Thu, 22 Feb 2007 - 11:14
Post #36


Super User
Dołączył: Wed, 01 March 2006
Skąd: Białystok





CYTAT
IBI nie jest chyba lżejsza od mk3 w wersji 3D ?


oj jest lzejsza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Thu, 22 Feb 2007 - 12:13
Post #37


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Ja mam w dowodzie 1125kg(Ibiza 98 AFN GT TDI 3D)
cowboy koszt dobrych tarcz 280 nie jest taki duży tylko że niestety wtedy minimum 15" felga, przy 288 może być już nawet minimum 16" być ale pewny nie jestem.
Na hamulce wydałem tyle:
Tarcze A T E 325zł
Klocki przód Textar 91zł
Klocki tył Textar 71zł
Płyn Motul 5.1 85zł/1,5l
Jak się okazało dwa koła(tylne prawe i przednie lewe) miałem zapowietrzone strasznie a ten płyn hamulcowy co był spuszczany to taki czarny jak olej Nic dziwnego że wogóle nie hamowało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 22 Feb 2007 - 12:22
Post #38


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT("Tominator":6tpv6v2h)
Ja mam w dowodzie 1125kg(Ibiza 98 AFN GT TDI 3D)


a ja mam w dowodzie 1120 (Golf III 98 AFN TDI 3D )

masa całkowita 1600, ładowność 480kg

faktycznie różnica jest

ps. muszę się zważyć na wadze gdzie można wjechać autem....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tominator
post Thu, 22 Feb 2007 - 12:34
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Wed, 04 October 2006
Skąd: Wrocław





Na hamulce wydałem tyle:
Tarcze A T E 325zł
Klocki przód Textar 91zł
Klocki tył Textar 71zł
Płyn Motul 5.1 85zł/1,5l
Jak się okazało dwa koła(tylne prawe i przednie lewe) miałem zapowietrzone strasznie a ten płyn hamulcowy co był spuszczany to taki czarny jak olej Nic dziwnego że wogóle nie hamowało
CYTAT
ps. muszę się zważyć na wadze gdzie można wjechać autem....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_marcin
post Fri, 23 Feb 2007 - 18:25
Post #40


User
Dołączył: Mon, 19 February 2007
Skąd: koszalin/szczecinek





Z kumplem bylismy ostatnio na wadze i jego Ibiza (wersja po face-liftingu) z klima wazyla chyba 1160.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 05:00