Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Lexus IS 200 w/ 2JZ GE Turbo by Tomaracing
hwojtek
post Sat, 20 Jan 2007 - 19:34
Post #81


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf)
Blok silnika 1JZ rózni się tylko wysokością od 2JZ, reszta jest praktycznie taka sama


Fajna teoria. Tylko, że się nie sprawdza, bo serwisówki to nie jest święty Graal, tylko leżą dookoła tego Lexa od dawna. Części 1JZ, 2 JZ wychodziły w tylu steppingach i wersjach w zależności od samochodu, roku, dnia miesiąca i aktywności słonecznej, że żeby znaleźć ewentualną parę 1JZ-2JZ która łaskawie do siebie przypasuje, to trzeba po prostu mieć fart. Części 2JZ pasują za to zawsze do 2JZ.

CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf)
Turbo rozdmuchuje się przepływem, ktory nie tylko zależy od pojemności....


Zaczynasz stepować po kruchym lodzie... Zjedzą cię na tym forum, jeśli teraz się pomylisz.

CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf)
Z tego co widziałem zrezygnowaliście z przepustnicy nad deklami zaworowymi...
Zrobiony na wzór......!!! to brzmi to jak jedzcie gó***a tysiące much nie może się mylić.


To spekulacja niepoparta żadnymi dowodami, a wręcz oszołomstwo.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Jan 2007 - 19:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LostBoy
post Sat, 20 Jan 2007 - 20:29
Post #82


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





Proszę o porządek, każda niemerytoryczna wypowiedz = [-]


--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rISky
post Sun, 21 Jan 2007 - 00:12
Post #83


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 December 2005
Skąd: W-wa





Niestety dzisiaj pogoda nie dopisała, więc strojenia ostatecznego nie było. Samochód to prawdziwy "dzikus" więc musieliśmy się skupić na utrzymywaniu go na drodze, a nie na kręceniu filmów. Ale jeżeli jutro będzie lepiej to coś wrzucimy.

P.S. Admin - Dziękuję za uporządkowanie tematu, sam miałem o to poprosić
P.S. LukiJ - silnik jest w takim stanie jak deklarowałeś, jestem bardzo bardzo zadowolony z transakcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilo
post Sun, 21 Jan 2007 - 12:33
Post #84


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Nisko





zawiasy pozostaną seryjne ? czy planujecie cos innego ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tery
post Sun, 21 Jan 2007 - 15:05
Post #85


drift freak
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: kterej.pl





Dzisiaj mialem okazje sie przejechac

jest super, gratulacje.

Nawet byly proby driftu


--------------------
_http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SIPOK
post Sun, 21 Jan 2007 - 15:46
Post #86


User
Dołączył: Mon, 14 August 2006





LukiJ,

Rozmawiałem z Tobą przez telefon w dzień kiedy byłeś ustawiony na sprzedaż tego 2JZ-GE. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, zgodnie z Twoją sugestią, do mojego IS200 wybrałem 1JZ-GTE. Efekt będzie pewnie za kilka miesięcy.

Tak na marginesie - szukam skrzyni r154.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mlody1
post Sun, 21 Jan 2007 - 16:17
Post #87


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2005
Skąd: warszawa





Dzisiaj mialem przyje,nosc przejehania sie tym potworem i naprawde jezdzi niesamowicie a taki nie pozorny, jedynie to trzeba zrobic zawias koniecznie. Projekt rewelacja i gratuluje


--------------------
Nissan 200sx s 14 by Tomson and Drifters.pl
A3 2.0Tdi by Master's Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pegas
post Sun, 21 Jan 2007 - 16:47
Post #88


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 April 2003
Skąd: Warszawa-Ursynów





przekozak
totalnie seryjny samochod,dopoki nie ruszy;)
szkoda,ze mi baterie w aparacie padly


--------------------
RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Sun, 21 Jan 2007 - 18:42
Post #89


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Witam.

Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu.

A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside

Pozdrawiam


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-=nikon=-
post Sun, 21 Jan 2007 - 18:54
Post #90


Forum Killer
Dołączył: Sun, 13 August 2006
Skąd: srmm





super zasuwa:) wielkie gratulacja za projekt i wykonanie:)


--------------------
www.srmm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 21 Jan 2007 - 19:55
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT("brt":3ljb3bao)
zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto.

Bardzo słuszna decyzja

Ps. co kolektora tego typu co zrobiliście to raz że zajmuje najmniej miejsca a dwa że radykalnie poprawia się reakcja na gaz i maleje turbo dziura - co przy tych gabarytach turbosprężarki i przeznaczeniu auta jest niezwykle wskazane...

Swojego czasu chciałem do opisu pewnego 200SX S14 przeznaczonego driftu z bardzo wymyślnym i rozbudowanym kolektorem wydechowym, zasugerować coś takiego:

więcej o tym projekcie w NissanPerformanceMag.com - February 2006

Kolektor tego typu silnik 2.0 i 419KM na kołach:
http://www.nissanperformancemag.com/november02/weaber/

Niebawem shamuję swój gruz na tym niepoprawnym politycznie kolektorze i ciekaw będe efektu i reakcji tu na forum


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rISky
post Sun, 21 Jan 2007 - 21:24
Post #92


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 December 2005
Skąd: W-wa





CYTAT("brt":25jzurf9)
Witam.

Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu.

A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside

Pozdrawiam


szkoda że film nie oddaje tych przeciążeń... no i nie widać tej prędkości... ale przynajmniej fonia jest w 100% zgodna

jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Sun, 21 Jan 2007 - 22:24
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Film z zewnątrz mocarny - widać że zapi^$dala ostro i ten dźwięk
Troche słaby onboard - wogóle nie widać przyspieszenia, ale cóż, kamery zawsze spowalniają

A wogóle fenomenalne autko - zawsze lubiłem cichociemne samochody.... a szczególnie z 2JZ
Toyoty Aristo, Lexusy GS300, IS300.... to jest to

Tak samo rządzi Supra by Marco... jak juz to ładne felgi albo delikatne podkreślenie urody... tak jak to pięknie Filip zrobił w swojej SU.

Wyznaję poprostu zasadę:
Zadnych pedalskich różowych lakierów i pogarszających aerodynamikę wsiowych bodykitów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 21 Jan 2007 - 23:07
Post #94


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT("rISky":2wx4lhos)
jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie
mysle, ze da sie to polaczyc jak zamowisz gwint d2 z custom sprezynami.. jest taka mozliwosc i nawet nic sie do takiego dopasowywania na zyczenie nie doplaca musisz tylko wydumac jakis rozsadny springrate i mysle, ze bedzie git.

samochod zapitala niemilosiernie nastepnym razem poprosimy jakies ujecie z widocznymi zegarkami, dadza mniej wiecej pojecie o tym co sie tam dzieje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Sun, 21 Jan 2007 - 23:52
Post #95


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("!markos":2msp24tc)
samochod zapitala niemilosiernie nastepnym razem poprosimy jakies ujecie z widocznymi zegarkami, dadza mniej wiecej pojecie o tym co sie tam dzieje


Zapitala zapitala. Z zegarow narazie niewiele sie dowiesz o tym co sie dzieje bo nie dziala predkosciomierz. W suprze predkosc mierzona jest czujnikiem w skrzyni biegow a w lexie mierzy komp od absu czujnikami przy kolach. Generalnie da sie to podlaczyc ale trzeba wjechac na poklad z seryjnym komputerem od is200 bo on otrzymuje sygnaly o predkosci z kompa od absu, interpretuje po swojemu i rzuca na deske. Narazie tego nie zrobilismy bo mielismy sporo innych dupereli do "ozywienia" a po drugie seryjnie komp w is200 byl pod maska a teraz nie ma tam dla niego miejsca bedzie gdzies w kabinie albo w bagazniku



ehhh to eobd vs obd1



--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Mon, 22 Jan 2007 - 00:03
Post #96


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT("rISky":3hzgs80j)
CYTAT("brt":3hzgs80j)
Witam.

Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu.

A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside

http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside

Pozdrawiam


szkoda że film nie oddaje tych przeciążeń... no i nie widać tej prędkości... ale przynajmniej fonia jest w 100% zgodna

jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie



to moze w takim razie same sportowe amory?? moze nie bedzie to ideal na tor.. ale powinno sie dac pojezdzic i po torze i na wycieczke po dziurawej polsce


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciek VMax
post Mon, 22 Jan 2007 - 00:24
Post #97


Frequent User
Dołączył: Wed, 30 November 2005
Skąd: Piaseczno okolice





Lex miał dziś pracowity dzień, tu dwie fotki z placu Szaber Drifting Teamu
Robi mega wrażenie dźwiękiem silnika, odejściem i przechyłami na winklach





--------------------
MotoMasters--Serwis motocykli, naprawy powypadkowe. Import motocykli oraz aut z Anglii. WWA, ul.Bażancia 52, 607221186
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Mon, 22 Jan 2007 - 00:36
Post #98


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





zbiera sie calkiem konkretnie... gratuluje zawziecia...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAT
post Tue, 23 Jan 2007 - 07:21
Post #99


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 November 2004
Skąd: Warszawa





no i nie poczekaliscie gratulacje...


--------------------
In Japan for a long time,,,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 23 Jan 2007 - 19:32
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Interesuje mnie pomiar z hamowni. Według wszystkich relacji autko ładnie brzmi i jest szybkie, jednak na filmie tego nie będzie widać.

A może macie jakieś pomiary z G-techa ?

W Wawie też już sypie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46