![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf) Blok silnika 1JZ rózni się tylko wysokością od 2JZ, reszta jest praktycznie taka sama Fajna teoria. Tylko, że się nie sprawdza, bo serwisówki to nie jest święty Graal, tylko leżą dookoła tego Lexa od dawna. Części 1JZ, 2 JZ wychodziły w tylu steppingach i wersjach w zależności od samochodu, roku, dnia miesiąca i aktywności słonecznej, że żeby znaleźć ewentualną parę 1JZ-2JZ która łaskawie do siebie przypasuje, to trzeba po prostu mieć fart. Części 2JZ pasują za to zawsze do 2JZ. CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf) Turbo rozdmuchuje się przepływem, ktory nie tylko zależy od pojemności.... Zaczynasz stepować po kruchym lodzie... Zjedzą cię na tym forum, jeśli teraz się pomylisz. CYTAT("lukiJ":xqjbuiaf) Z tego co widziałem zrezygnowaliście z przepustnicy nad deklami zaworowymi...
Zrobiony na wzór......!!! to brzmi to jak jedzcie gó***a tysiące much nie może się mylić. To spekulacja niepoparta żadnymi dowodami, a wręcz oszołomstwo. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn ![]() |
Proszę o porządek, każda niemerytoryczna wypowiedz = [-]
-------------------- Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Niestety dzisiaj pogoda nie dopisała, więc strojenia ostatecznego nie było. Samochód to prawdziwy "dzikus" więc musieliśmy się skupić na utrzymywaniu go na drodze, a nie na kręceniu filmów. Ale jeżeli jutro będzie lepiej to coś wrzucimy.
P.S. Admin - Dziękuję za uporządkowanie tematu, sam miałem o to poprosić P.S. LukiJ - silnik jest w takim stanie jak deklarowałeś, jestem bardzo bardzo zadowolony z transakcji. |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 December 2006 Skąd: Nisko ![]() |
zawiasy pozostaną seryjne ? czy planujecie cos innego ?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
Dzisiaj mialem okazje sie przejechac
jest super, gratulacje. Nawet byly proby driftu -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 August 2006 ![]() |
LukiJ,
Rozmawiałem z Tobą przez telefon w dzień kiedy byłeś ustawiony na sprzedaż tego 2JZ-GE. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, zgodnie z Twoją sugestią, do mojego IS200 wybrałem 1JZ-GTE. Efekt będzie pewnie za kilka miesięcy. Tak na marginesie - szukam skrzyni r154. |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2005 Skąd: warszawa ![]() |
Dzisiaj mialem przyje,nosc przejehania sie tym potworem i naprawde jezdzi niesamowicie a taki nie pozorny, jedynie to trzeba zrobic zawias koniecznie. Projekt rewelacja i gratuluje
-------------------- Nissan 200sx s 14 by Tomson and Drifters.pl
A3 2.0Tdi by Master's Tuning |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 April 2003 Skąd: Warszawa-Ursynów ![]() |
przekozak
totalnie seryjny samochod,dopoki nie ruszy;) szkoda,ze mi baterie w aparacie padly -------------------- RS3 8Y Daily
E36 M54B30 Track |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam.
Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu. A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside Pozdrawiam -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
super zasuwa:) wielkie gratulacja za projekt i wykonanie:)
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
CYTAT("brt":3ljb3bao) zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto.
Bardzo słuszna decyzja Ps. co kolektora tego typu co zrobiliście to raz że zajmuje najmniej miejsca a dwa że radykalnie poprawia się reakcja na gaz i maleje turbo dziura - co przy tych gabarytach turbosprężarki i przeznaczeniu auta jest niezwykle wskazane... Swojego czasu chciałem do opisu pewnego 200SX S14 przeznaczonego driftu z bardzo wymyślnym i rozbudowanym kolektorem wydechowym, zasugerować coś takiego: ![]() więcej o tym projekcie w NissanPerformanceMag.com - February 2006 Kolektor tego typu silnik 2.0 i 419KM na kołach: http://www.nissanperformancemag.com/november02/weaber/ Niebawem shamuję swój gruz na tym niepoprawnym politycznie kolektorze i ciekaw będe efektu i reakcji tu na forum -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("brt":25jzurf9) Witam.
Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu. A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside Pozdrawiam szkoda że film nie oddaje tych przeciążeń... no i nie widać tej prędkości... ale przynajmniej fonia jest w 100% zgodna jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Film z zewnątrz mocarny - widać że zapi^$dala ostro i ten dźwięk
Troche słaby onboard - wogóle nie widać przyspieszenia, ale cóż, kamery zawsze spowalniają A wogóle fenomenalne autko - zawsze lubiłem cichociemne samochody.... a szczególnie z 2JZ Toyoty Aristo, Lexusy GS300, IS300.... to jest to Tak samo rządzi Supra by Marco... jak juz to ładne felgi albo delikatne podkreślenie urody... tak jak to pięknie Filip zrobił w swojej SU. Wyznaję poprostu zasadę: Zadnych pedalskich różowych lakierów i pogarszających aerodynamikę wsiowych bodykitów |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
CYTAT("rISky":2wx4lhos) jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie mysle, ze da sie to polaczyc jak zamowisz gwint d2 z custom sprezynami.. jest taka mozliwosc i nawet nic sie do takiego dopasowywania na zyczenie nie doplaca musisz tylko wydumac jakis rozsadny springrate i mysle, ze bedzie git.
samochod zapitala niemilosiernie nastepnym razem poprosimy jakies ujecie z widocznymi zegarkami, dadza mniej wiecej pojecie o tym co sie tam dzieje |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("!markos":2msp24tc) samochod zapitala niemilosiernie nastepnym razem poprosimy jakies ujecie z widocznymi zegarkami, dadza mniej wiecej pojecie o tym co sie tam dzieje
Zapitala zapitala. Z zegarow narazie niewiele sie dowiesz o tym co sie dzieje bo nie dziala predkosciomierz. W suprze predkosc mierzona jest czujnikiem w skrzyni biegow a w lexie mierzy komp od absu czujnikami przy kolach. Generalnie da sie to podlaczyc ale trzeba wjechac na poklad z seryjnym komputerem od is200 bo on otrzymuje sygnaly o predkosci z kompa od absu, interpretuje po swojemu i rzuca na deske. Narazie tego nie zrobilismy bo mielismy sporo innych dupereli do "ozywienia" a po drugie seryjnie komp w is200 byl pod maska a teraz nie ma tam dla niego miejsca bedzie gdzies w kabinie albo w bagazniku ehhh to eobd vs obd1 -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("rISky":3hzgs80j) CYTAT("brt":3hzgs80j) Witam. Dzis nareszcie udalo sie wystroic auto bo pogoda dopisala Lexus lata na 0.75 - 0.8 bara i robi niezle zamieszanie na drodze Zostalo jeszcze kilka duprelei do podlaczenia w tym predkosciomierz, oraz zdecydowalismy sie na mapsensor aby lepiej wystroic auto. Niebawem wystroimy auto do konca i zmierzymy przebieg mocy i momentu. A to obiecane filmiki z dzisiejszych jazd testowych http://s000.wyslijto.pl/?file_id=07910528249485662889 - Outside http://s000.wyslijto.pl/?file_id=21445826449437343253 - Inside Pozdrawiam szkoda że film nie oddaje tych przeciążeń... no i nie widać tej prędkości... ale przynajmniej fonia jest w 100% zgodna jeśli chodzi o zawais to muszę szybko podjąć decyzję (do końca tygodnia): albo zmieniać i wtedy auto raczej jedynie na tor albo zostawić seryjne (komfortowe) i zaponieć o drifcie to moze w takim razie same sportowe amory?? moze nie bedzie to ideal na tor.. ale powinno sie dac pojezdzic i po torze i na wycieczke po dziurawej polsce -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 November 2005 Skąd: Piaseczno okolice ![]() |
Lex miał dziś pracowity dzień, tu dwie fotki z placu Szaber Drifting Teamu
Robi mega wrażenie dźwiękiem silnika, odejściem i przechyłami na winklach ![]() ![]() -------------------- MotoMasters--Serwis motocykli, naprawy powypadkowe. Import motocykli oraz aut z Anglii. WWA, ul.Bażancia 52, 607221186
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
zbiera sie calkiem konkretnie... gratuluje zawziecia...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 28 November 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
no i nie poczekaliscie gratulacje...
-------------------- In Japan for a long time,,,
|
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Interesuje mnie pomiar z hamowni. Według wszystkich relacji autko ładnie brzmi i jest szybkie, jednak na filmie tego nie będzie widać.
A może macie jakieś pomiary z G-techa ? W Wawie też już sypie ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46 |