![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Znalazłem kilka fotek w telefonie - dlatego wybaczcie jakość.
Auto czekające na serducho: ![]() Paczka zza oceanu a w niej - maleństwo - GT42R ![]() akcja - wrzut ![]() ![]() Auto z silnikiem na miejscu czekające na przerobienie poduszek - niestety nie zamykała sie maska ![]() Upchnięcie tego turbo to był nie lada wyczyn - ale w końcu miejsce się znalazło: ![]() ![]() Plątanina wiązek i szukanie miejsca na przepustnicę (wyleciał refektor no ale póżniej udało się go wrzucic na miejsce) ![]() customowy kolektor - polerka aż razi! ![]() [img]http://img147.imageshack.us/img147/6581/dsc0008adb4.jpg[/img] Szperka Kaaz 2-way [img]http://img151.imageshack.us/img151/9075/dsc00081awc2.jpg[/img] Kilka fotek z piatku (niestety telefon nie miał makro i zdjęcia sponiewieranych świec nie wyszły- następnym razem). Poniżej fotki tłoków: [img]http://img151.imageshack.us/img151/2689/dsc0009alf3.jpg[/img] [img]http://img183.imageshack.us/img183/7497/dsc00010aad6.jpg[/img] Na dzień dzisiejszy samochód jest w takim stanie: [img]http://img407.imageshack.us/img407/3869/dsc00011amz0.jpg[/img] a na włożenie czeka juz to (weekend jazda): [img]http://img149.imageshack.us/img149/8749/dsc00012fm1.jpg[/img] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
silnika sam szukałeś, czy moze realizowal to brt?
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 08 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolektor wydechowy to wersja ostateczna?
Bo z tego co pamietam jak Coobcio chyba cos podobnego wyspawal to go polowa forum opier*** -------------------- Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria - R5 blue, 2.0 16 - 160KM - R5 black 1.4t mpi - R5 red 1.4t - R5 silver 1.4t Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
suszarka t niezla locha... szkoda tych wszystkich niepowodzen ale ogolnie dobrze ze zawsze do przodu...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: Płock/W-wa ![]() |
Jak znowu bedziecie szukac kolejnego silnika, to na ul. Ciołka na Woli przy budynku PZU stoi bordowy Lexus GS300 po dzwonie, ale zagladalem pod maske i silnik caly Stoi tam juz od wakacji
-------------------- Forum Leasing.pl
TDIRACINGTEAM |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("the.wolf":22yuaynl) silnika sam szukałeś, czy moze realizowal to brt? szukalismy razem - pierwsze co zrobiliśmy po całej akcji to http://www.allegro.pl. Tego akurat wytypował Bartek (na podstawie wróżby z wymiecionych świec ) i dziś o drugiej rano silnik leżał już na warsztacie - na allegro zostały jeszcze dwa Jest info o kolejnym w niezłym stanie, no ale ustawiam sie w kolejke, tak profilaktycznie CYTAT("dzik":22yuaynl) Kolektor wydechowy to wersja ostateczna?
Bo z tego co pamietam jak Coobcio chyba cos podobnego wyspawal to go polowa forum opier*** kolektor - bankowo wersja ostateczna. No chyba, że ktoś potrafi to zrobić lepiej i upchnąć go w tą szczelinkę.... |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Projekt wygląda bardzo fajnie, gratuluję! Kiedy możemy spodziewać się jakiegoś filmiku, chociażby z telefonu?
Brt, mam dwa pytania - wiele się czyta o wadach kolektora nierównegłościowego, jednak tutaj z racji małej ilości dostepnego miejsca nie mogliście takiego zastosować, tak? Czy rzeczywiście taki kolektor jaki został zamontowany w ISie jest kompromisem, czy to celowe działanie? Pytanie drugie - miałeś okazję modyfikować dół silnika Supry NA i TT, czy pod względem potencjału do modyfikacji Supra NA wypada gorzej od TT? LostBoy wspominał kiedyś o korzystnej budowie głowicy w NA. Jak to wygląda w rzeczywistości? Jeszcze raz gratulacje, oby tak dalej! |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("240Z":2ytbjon0) Pytanie drugie - miałeś okazję modyfikować dół silnika Supry NA i TT, czy pod względem potencjału do modyfikacji Supra NA wypada gorzej od TT? LostBoy wspominał kiedyś o korzystnej budowie głowicy w NA. Jak to wygląda w rzeczywistości?
Dołu 2JZ-GE akurat Bartek jeszcze nie modyfikował - i u mnie i w Lexie są seryjne... Dół 2JZ-GE ma te same co 2JZ-GTE: -wał -korby -panewki -blok -miskę olejową (w GE dziura od spływu oleju jest, tylko nie przewiercona do końca) różni się tłokami, natryskiem oleju na denko tłoka (w GE nie ma) oraz pompą oleju. Głowica w GE ma większe kanały wydechowe niż w GTE, zawory, sprężynki, tależyki są te same. Wałki mają takie same parametry w obu silnikach, jedyna różnica to to, że w GE na wałku wydechowym występuje zębatka do napędu aparatu zapłonowego - którego w GTE nie ma. -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
CYTAT("rISky":24rn41o5) No i tak na koniec - Nie wiem czym pomykasz, ale zapraszam na weekend do Wawy, możemy się sprawdzić. Zobaczysz wtedy jaki jest efekt projektu. Ja wystartuję z POLACTWEM na pokładzie w ilości szt. 4 no i podaruję ci kilka sekund na starcie...
ja chcę na pokład ja ja chcę dociazyc tylna os swoimi 112kg po ile bilety na lot?? |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
CYTAT("dzik":3cwp5mz7) Kolektor wydechowy to wersja ostateczna?
Bo z tego co pamietam jak Coobcio chyba cos podobnego wyspawal to go polowa forum opier*** Taki kolektor działa bardzo dobrze, ale jest niepoprawny politycznie |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn ![]() |
Takie moje 2 słowa, jeśli nie ma miejsca na kolektor rurowy to zmniejszyłbym przekroje na zewnętrznych cylindrach i zwiększał przekrój przy środkowych tak aby całkowita pojemność dla każdego cylindra była jednakowa.
-------------------- Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Sat, 30 December 2006 ![]() |
Hehe, fajne auto Nie jeden pewnie się zdziwi jak zobaczy co to potrafi
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("LostBoy":u1atp93b) Czy odprężycie silnik ? Dzis wjechała uszczelka pod głowice od od 2JZ-GTE (niecały milimetr grubsza od serii). CYTAT("LostBoy":u1atp93b) Większe wtryski ??
Wtryski będą seryjne... |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
chyba jerremi juz nie chce tu do nas nic napisac
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Jtjerry... nie będę się więcej odnosił do bełktu.. szkoda słów.
Ale zaproszenie wciąż aktualne... prosze nie odbieraj mi tej satysfakcji silnik wjechał dzisiaj: ![]() ale tym razem ze znaczkiem lexa ![]() a jutro odpalenie i strojenie - oby tylko było sucho.... |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: W-wa ![]() |
no to gratki aby wszystko sie jutro udalo
i tak jutro mam podskoczyc do BRt to odrazu obejze Lexa |
|
|
gość_lukiJ_* |
![]()
Post
#77
|
![]() |
....
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) Oczywiście tak przygotowany NA-T silnik można włożyć do czegokolwiek nawet Lexa IS 200 (aczkolwiek moim z zdaniem ma tyle wspólnego z lexusem co kura z sokołem)TYLKO PO CO? Jak to zwykle bywa w tuningu : dla zabawy. CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) Będzie to na pewno fajna zabawa, chęć sprawdzenia się Tunera, zrobienia czegoś rzadkiego, i nie oszukujmy się zarobienia kasy. Jasne. SWAP to zawsze fajna zabawa. Nic nie pasuje, kabelkow duzo do podlaczenia . Normalnie BOMBA. Zawsze chcialem sie sprawdzic No i kasy zarobilem tyle ze teraz to chyba do konca wakacji bede lezal do gory brzuchem. CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) Jeżeli natomiast celem było uzyskanie szybkiego sleepera to cały plan tunera przypomina wówczas kurs taxiarza z obcokrajowcem, gdzie biedak zwiedza całe miasto. - Chociaż ten w końcu dojedzie do celu. Celem byl uzyskanie szybkiego auta na ulice oraz do zabawy po torze np. drift. Wpadlo nam to to glowy tylko i wylacznie dlatego ze is200 jest naprawde kozacka baza. Swietnie sie prowadzi, ma super zawieszenie i hamulce oraz bardzo krotkie przelozenie kierownicy. Do tego jest dlugi i naprawde fantastycznie i przewidywalnie prowadzi sie bokiem. Brakowalo mu tylko mocy. Nie rob ze mnie oszusta ktory namawia ludzi do dziwnych wydatkow. Razem z Rafalem zdecydowalismy sie na szalony projekt aby z tego lexa zrobic rakiete i uzyskalismy dokladnie to co zaplanowalismy. CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) Żeby nie być gołosłownym: http://cgi.ebay.co.uk/TOYOTA-LEXUS-SOAR ... dZViewItem Czyli w Polsce za ok. 4 tyś, koszt przekładki pewnie ok. 1000zł, czas pewnie około 3 dni, Nie uzyskujemy tutaj 400KM lecz tylko około 300- nadal na seryjnych CT12a, z seryjna ustawianą przez tysiące godzin na japońskich hamowniach Toyody mapą zapłonu i wtrysku, BENFITY: seryjna niezawodność Toyoty, (nie odnoszę się tu fachowości i staranności tunera, to robi czas…) Ogolnie to co napisales ma sens poza takim jednym skromnym faktem. 1jz jest silnikiem nietypowym. Nie ma takiej opcji abys go wlozyl do budy lexusa a tymbardziej za 1000 pln. 1jz ma miske olejowa z tylu a w is200 i is300 miska jest z przodu. I co zrobisz z tym fantem? Zdrutujesz miske? Wkladajac silnik od 2jzge lub gte mozesz w serwisie kupic oryginalna miske do lexa is300 ktora pasuje bolt on i masz pasujacy silnik do budy. Wkladajac 1jz masz dwie opcje: Zdrutowac miske olejowa. Przerobic miejsce mocowania belki, maglownice, oraz cale zawieszenie ktore niestety nie podpasuje od supry ani od innego lexa. Teraz juz wiesz czemu 2jz? CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) Ale można iść dalej: tutaj kolektor wydechowy – zwróćcie uwagę, żę nie przypomina rurek które dano do połączenia zapatrzonemu w świecznik żydowski uczniowi w ślusarni. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Toyota-S ... dZViewItem Kolektor z ktorego sie tak strasznie polewasz zostal zrobiony na wzor kolektora firmy turbonetics. Jedyna roznica miedzy nimi to material wykonania - odlew. Firma turbonetics wymyslila taki kolektor i produkuje go tylko do NA+t bo ma swiadomosc ze w silniku 2jzge wystepuje aparat zaplonowy oraz przepustnica nad silnikiem po stronie wydechowej - generalnie bardzo ciezko sie pomiescic. Mozna bylo oczywiscie zrobic kozacki kolektor rownoodleglosciowy ale pytanie gdzie go tam upchnac w budzie lexusa is200? Do tego zewnetrzny wastegate... Niebawem wrzucimy zdjecia jak to wyglada po zmontowaniu to zobaczysz ze tam juz sie nie da palca wlozyc a co dopiero upchcnac 6 runnerow kolektora wydechowego. zarty. CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) itd. …seryjna mapa wystarczy nam do 400 KM. mały pigi do 550KM Seryjna mapa? Ale seryjne turbiny nie. Wtedy trzeba zalozyc wieksza jedna turbine no i oczywiscie silnik 1jzgte o pojemnosci 2,5 litra musi to turbo rozdmuchac. Dalej 2jzge gorszy? A powyżej tego? Cóż to zawsze jest już budowanie silnika od podstaw, Ja wyciągam z tego jeden wniosek – w Polsce ludzie to mają kupę kapuchy, inne wyciągnijcie sami…. CYTAT("lukiJ":36uc6sdu) I jeszcze na koniec: dane było mi poznać Jerrego i kilka faktów:
--11 lat temu zastanawiałem się nad stożkowym filtrem do volvo 480 turbo, on wkładał SuperRam do TransAma ---10 lat temu jego Vetta C4 zmasakrowała Supre MKIV TT, ---5 lat temu 330 konny colt – bejca 850 CSI była znowu w du*** Teraz…? Pozdrawiam Dodaj ze gdzies w miedzyczasie cos mu sie przerwalo w glowie i ogarnela go mania wielkosci. Nazwal sie performanceGOD na forum tuning.info.pl i pisal niestworzone glupoty. A jego wczesniejsze posty w tym temacie to belkot i tyle. Ja koncze dyskusje. Reasumujac. Silnik 1jzgte jest fajny, ale nie do wszystkiego. Ja uwazam ze silnik 2jzgte oraz 2jzge jest o niebo lepszy bo ma wieksza pojemnosc, jest do niego wiecej gratow oraz latwiej z niego zrobic fajne konie. Pozdrawiam -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
gość_lukiJ_* |
![]()
Post
#79
|
![]() |
....
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Władysławowo\Gdynia\Lub lin ![]() |
Gadacie o tych świecach jaby niewiadomo co sie stało - posypały sie i już czemu sie posypały? Złe świece? Może nie, może regulator paliwa sie zacioł a szerokopasmówki nie bylo akurat w wydechu. To co to bedzie wina tunera ze zacioł sie reg ciśnienia paliwa bo jakiś farfocel z paliwa wleciał? Najeżdżacie nie znając przyczyny wszystko to domysły i to w dodatku personalne... I zaczęło sie bicie piany kto co komu wciska i czego się nałykał. Technicznie byście do tego podeszli.
Apropo techniki wszyscy gadają o świecach ale jakoś nikomu do głowy nie przyszło powiedzieć -dobra robota wsadzić silnik 3.0 do auta które było 2.0 zmieścić skrzynie, poradzić sobie z instalacją, upchnąć turbine i inny kolektor ssący. To wszystko przyszcz? Zabrakło kropki nad i (jak to w tuningu najczęściej bywa) Kropkę sie postawi tylko poprostu później - z tego co widać już dziś. Krytykować każdy potrafi...sam niech takie coś zrobi i podejmnie ŻECZOWĄ dyskusje a nie najeżdza personalnie. Dla mnie bomba i bardzo chciał bym obejżeć na własne oczy wszystkie rozwiązania techniczne - wiem ile jest roboty ze swapami w s13 na sr20det i wyobrażam sobie ile musiało byc jej tutaj... RESPECT -------------------- OO____/OO
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 00:46 |