![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("rISky":17ijia36) U Filipa wszystko gra, a u mnie się wysrało bo świece były za ciepłe - czy to wymaga jeszcze jakiegoś dodatkowego tłumaczenia?
Zaraz będziesz tłumaczyć, że wysrało się, bo świece były za ciepłe Powodzenia. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: W-wa/CH ![]() |
To ja zadam pytanie do wszechwiedzących
Czemu tłoki ucierpiały po stronie wydechowej a nie ssącej? A na trzecim gdzie była Filipa świeca nic się z tłokiem nie stało? -------------------- Mutsuraboshi......
EA82T Coupe |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
a co wogóle stało sie tłokom??macie jakies foto??
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 November 2004 Skąd: W-wa/CH ![]() |
Jak Risky nie ma nic przeciwko to odpowiem...
(jak sie rozpedzilem to sorry ) -------------------- Mutsuraboshi......
EA82T Coupe |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 07 June 2006 ![]() |
to ze poległy tłoki i gładzie to wiadomo teraz tylko chciał bym zobaczyc zanim odwiedze Toma jak to wyglada
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Generation NEXT Dołączył: Wed, 09 July 2003 Skąd: Dark side of the mOOn ![]() |
CYTAT("Kris_Sti":15yw8rad) To ja zadam pytanie do wszechwiedzących
Czemu tłoki ucierpiały po stronie wydechowej a nie ssącej? A na trzecim gdzie była Filipa świeca nic się z tłokiem nie stało? Problemem jest temperatura, a dokładniej tempo spalania mieszanki... (zapłon i AFR) Oglądając głowicę i zawory można by powiedzieć co i jak... Co do świec to zakładając że wszystkie były nowe i działały tyle samo czasu w takich samych warunkach nie zalało ich, to powiedział bym że należy rzucić okiem na kolektor dolotowy. A jak świece wyglądały po awarii ? -------------------- Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
CYTAT("rb25det":xtjtb74k) czy tylko odpowiedz samego Filipa sprawi ze odpuścisz juz sobie??nie wierzysz jak inni ci pisza ze to taki sam setup tylko w innej budzie i turbo ciut wieksze nie mam czego odpuszczac to po pierwsze.Dostelem odpowiedz i koniec. nie znalem oznaczen silnika w suprze dlatego ptytałem. I nie rozumiem co sie tak emocjonujesz... poza tym czy ktos inny mi odpowiedzial? CYTAT("rISky":xtjtb74k) Nie wiem co ci nie jest ok?
U Filipa wszystko gra, a u mnie się wysrało bo świece były za ciepłe - czy to wymaga jeszcze jakiegoś dodatkowego tłumaczenia? no nie wiem moze Tobie jest ok, ale jak na moj gust cos jest nie halo skoro samochod nie jezdzi... Z tego co juz dowiedzialem sie strone wczesniej, nie jest to pionierski projekt, szlaki przetarte wiec dziwi mnie kwestia zle dobranych swiec.... pomijam fakt ze projekt mnie cholernie interesuje. -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("Kris_Sti":23wldtqd) Jak Risky nie ma nic przeciwko to odpowiem...
(jak sie rozpedzilem to sorry ) nie ma problemu Kris, wal śmiało- dzisiaj wieczorkiem wrzuce jakieś foty świec i tłoków - to będzie najlepszy opis zapłon- na wejściu został cofniety paliwko - dostawał raczej dużo, czasami nawet się przylewał... |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 November 2003 Skąd: WF ![]() |
hmmm to moze zaplon zby cofniety do tego przylanie i moze spalanie stukowe nastapilo
-------------------- Toyota Supra MKIV Turbo
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 18 December 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to wszystko wygladalo jak szereg zbiegu okolicznosci
mozliwe ze troche wszystko po trochu mialo tutaj swoja przyczyne... - za cieple swiece - swiece z jakis troche gorszej serii (mi kiedys tez swiece denso zrobily psikusa i popekaly porcelanki no ale nie az tak jak u rafala) -inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu) -wczesniej auto jezdzilo na gazie (supra na LPG) na mocno przestawionym zaplonie dla mnie najdziwniejsze jest to ze auto ktore zrobilo 200km zachowywalo sie normalnie, nagle jedna ze swiec padla i zostala wymieniona na inna swiece ale o stopien zimniejsza) zostaly sprawdzone wszystkie swiece czy przypadkiem im tez cos sie zlego dzieje i nie wykazywaly sladow nienormalnej pracy (uznano wiec ze jedna swieca to bubel)... po 10 minutach jazdy wszystkie swiece oprocz tej jedne wymienionej poddaly sie i wykruszyly sie porcelanki nawet do tego stopnia ze caly izolator sie krecil... i w jednym tloku dziurka od strony wydechowej cala sytuacja wyglada jak "preignition" |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Współczuje koledze sam to przechodziłem nie raz, tak to jest z tuningiem, ale następnym razem napewno bedzie lepiej.
Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#52
|
![]() |
CYTAT("mniam":a1ble219) -wczesniej auto jezdzilo na gazie (supra na LPG) osz fok
jak mozna zagazowac supre? zycze Wam szybkiego ukonczenia prac, bo projekt imo jeden z najciekawszych na forum. pozdr. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("mniam":1dih21j7) -inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu)
przepraszam ale sprostuję (bo tak powstają legendy ) setup świec był inny niż u mnie - ja mam i zawsze miałem świece trzy stopnie zimniejsze niż seria... a w Lexie były świece zimniejsze o dwa stopnie... do tego turbina - jeżeli przejrzeć mapy - ma sporo większy flow niż moja - to ma na prawdę znaczenie... będzie dobrze! szkoda tylko tylu godzin pracy... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("FilipN":31h8ebp3) CYTAT("mniam":31h8ebp3) -inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu) przepraszam ale sprostuję (bo tak powstają legendy ) setup świec był inny niż u mnie - ja mam i zawsze miałem świece trzy stopnie zimniejsze niż seria... a w Lexie były świece zimniejsze o dwa stopnie... do tego turbina - jeżeli przejrzeć mapy - ma sporo większy flow niż moja - to ma na prawdę znaczenie... będzie dobrze! szkoda tylko tylu godzin pracy... No widzisz. A niektorzy amerykanie lataja nie odprezanymi n/a-t na swiecach ngk 6097 czyli BKR7E ( jeden stopien zimniejsza niz seria NA) Osiagaja przy tym 420 - 430 koni na kolach. I badz tu madry. Wydawalo by sie ze 2 stopnie chlodniejsze swiece beda dobre. Niestety nie. I trudno. Nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem. Widocznie lexusowi spodobaly sie komnaty mojego warsztatu. Niestety mamy dla niego zla wiadomosc. W sobote juz bedzie smigal ale tym razem zastosujemy inne swiece i dodatkowo odprezymy silnik. Nie ma tego zlego co by nie wyszlo na szybsze -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("brt":f7gq80jr) No widzisz. A niektorzy amerykanie lataja nie odprezanymi n/a-t na swiecach ngk 6097 czyli BKR7E ( jeden stopien zimniejsza niz seria NA) Osiagaja przy tym 420 - 430 koni na kolach. I badz tu madry.
seria w silniku Supry NA to BKR5EP... BKR6EP są seryjne w 2JZ-GTE -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Dziś o drugiej w nocy do warsztatu wjechało nowe serducho.... Więc weekend znowu bedzie ostry i głośny
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
CYTAT("rISky":3mxj95jv) Dziś o drugiej w nocy do warsztatu wjechało nowe serducho.... Więc weekend znowu bedzie ostry i głośny
hehe, widze : uparcie do celu!! podoba mi sie !!! -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
oj nieźle sie zapowiada! trzymam kciuki
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
powodzenia, zeby tym razem nic sie nie porabalo ; )
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 12 August 2003 Skąd: Szczecin ![]() |
Autko naprawde super... Całkowicie seryjne z nutka komfortu i mega szybkie Ten swap to był strzal w 10tke
-------------------- Power by Mg-Motorsport
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03 |