Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Lexus IS 200 w/ 2JZ GE Turbo by Tomaracing
hwojtek
post Mon, 15 Jan 2007 - 09:55
Post #41


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("rISky":17ijia36)
U Filipa wszystko gra, a u mnie się wysrało bo świece były za ciepłe - czy to wymaga jeszcze jakiegoś dodatkowego tłumaczenia?


Zaraz będziesz tłumaczyć, że wysrało się, bo świece były za ciepłe

Powodzenia.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Jan 2007 - 09:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
okvaa
post Mon, 15 Jan 2007 - 10:25
Post #42


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: W-wa/CH





To ja zadam pytanie do wszechwiedzących

Czemu tłoki ucierpiały po stronie wydechowej a nie ssącej? A na trzecim gdzie była Filipa świeca nic się z tłokiem nie stało?


--------------------
Mutsuraboshi......

EA82T Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 15 Jan 2007 - 10:32
Post #43


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





a co wogóle stało sie tłokom??macie jakies foto??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
okvaa
post Mon, 15 Jan 2007 - 10:35
Post #44


Frequent User
Dołączył: Wed, 10 November 2004
Skąd: W-wa/CH





Jak Risky nie ma nic przeciwko to odpowiem...

(jak sie rozpedzilem to sorry )


--------------------
Mutsuraboshi......

EA82T Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Mon, 15 Jan 2007 - 10:56
Post #45


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





to ze poległy tłoki i gładzie to wiadomo teraz tylko chciał bym zobaczyc zanim odwiedze Toma jak to wyglada
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LostBoy
post Mon, 15 Jan 2007 - 11:04
Post #46


Generation NEXT
Dołączył: Wed, 09 July 2003
Skąd: Dark side of the mOOn





CYTAT("Kris_Sti":15yw8rad)
To ja zadam pytanie do wszechwiedzących

Czemu tłoki ucierpiały po stronie wydechowej a nie ssącej? A na trzecim gdzie była Filipa świeca nic się z tłokiem nie stało?


Problemem jest temperatura, a dokładniej tempo spalania mieszanki... (zapłon i AFR)
Oglądając głowicę i zawory można by powiedzieć co i jak...

Co do świec to zakładając że wszystkie były nowe i działały tyle samo czasu w takich samych warunkach nie zalało ich, to powiedział bym że należy rzucić okiem na kolektor dolotowy.

A jak świece wyglądały po awarii ?


--------------------
Real cars don't power the front wheels, they lift them..
Tor Poznań 1:54 na automacie z ogranicznikiem prędkości do 180 km/h :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Mon, 15 Jan 2007 - 11:10
Post #47


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





CYTAT("rb25det":xtjtb74k)
czy tylko odpowiedz samego Filipa sprawi ze odpuścisz juz sobie??nie wierzysz jak inni ci pisza ze to taki sam setup tylko w innej budzie i turbo ciut wieksze


nie mam czego odpuszczac to po pierwsze.Dostelem odpowiedz i koniec. nie znalem oznaczen silnika w suprze dlatego ptytałem. I nie rozumiem co sie tak emocjonujesz... poza tym czy ktos inny mi odpowiedzial?


CYTAT("rISky":xtjtb74k)
Nie wiem co ci nie jest ok?

U Filipa wszystko gra, a u mnie się wysrało bo świece były za ciepłe - czy to wymaga jeszcze jakiegoś dodatkowego tłumaczenia?


no nie wiem moze Tobie jest ok, ale jak na moj gust cos jest nie halo skoro samochod nie jezdzi...

Z tego co juz dowiedzialem sie strone wczesniej, nie jest to pionierski projekt, szlaki przetarte wiec dziwi mnie kwestia zle dobranych swiec....

pomijam fakt ze projekt mnie cholernie interesuje.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rISky
post Mon, 15 Jan 2007 - 12:30
Post #48


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 December 2005
Skąd: W-wa





CYTAT("Kris_Sti":23wldtqd)
Jak Risky nie ma nic przeciwko to odpowiem...

(jak sie rozpedzilem to sorry )


nie ma problemu Kris, wal śmiało-

dzisiaj wieczorkiem wrzuce jakieś foty świec i tłoków - to będzie najlepszy opis

zapłon- na wejściu został cofniety
paliwko - dostawał raczej dużo, czasami nawet się przylewał...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcinos
post Mon, 15 Jan 2007 - 13:57
Post #49


Super User
Dołączył: Sat, 22 November 2003
Skąd: WF





hmmm to moze zaplon zby cofniety do tego przylanie i moze spalanie stukowe nastapilo


--------------------
Toyota Supra MKIV Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mniam
post Mon, 15 Jan 2007 - 14:45
Post #50


User
Dołączył: Thu, 18 December 2003
Skąd: Warszawa





to wszystko wygladalo jak szereg zbiegu okolicznosci
mozliwe ze troche wszystko po trochu mialo tutaj swoja przyczyne...

- za cieple swiece
- swiece z jakis troche gorszej serii
(mi kiedys tez swiece denso zrobily psikusa i popekaly porcelanki no ale nie az tak jak u rafala)
-inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu)
-wczesniej auto jezdzilo na gazie (supra na LPG) na mocno przestawionym zaplonie

dla mnie najdziwniejsze jest to ze auto ktore zrobilo 200km zachowywalo sie normalnie, nagle jedna ze swiec padla i zostala wymieniona na inna swiece ale o stopien zimniejsza)
zostaly sprawdzone wszystkie swiece czy przypadkiem im tez cos sie zlego dzieje i nie wykazywaly sladow nienormalnej pracy (uznano wiec ze jedna swieca to bubel)...

po 10 minutach jazdy wszystkie swiece oprocz tej jedne wymienionej poddaly sie i wykruszyly sie porcelanki
nawet do tego stopnia ze caly izolator sie krecil...

i w jednym tloku dziurka od strony wydechowej

cala sytuacja wyglada jak "preignition"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel20vt4
post Mon, 15 Jan 2007 - 16:13
Post #51


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 September 2003
Skąd: Poznan





Współczuje koledze sam to przechodziłem nie raz, tak to jest z tuningiem, ale następnym razem napewno bedzie lepiej.

Paweł


--------------------
Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
---------------------------
---------------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 15 Jan 2007 - 16:16
Post #52









CYTAT("mniam":a1ble219)
-wczesniej auto jezdzilo na gazie (supra na LPG)
osz fok
jak mozna zagazowac supre?

zycze Wam szybkiego ukonczenia prac, bo projekt imo jeden z najciekawszych na forum.

pozdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Tue, 16 Jan 2007 - 00:16
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("mniam":1dih21j7)
-inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu)


przepraszam ale sprostuję (bo tak powstają legendy ) setup świec był inny niż u mnie - ja mam i zawsze miałem świece trzy stopnie zimniejsze niż seria... a w Lexie były świece zimniejsze o dwa stopnie... do tego turbina - jeżeli przejrzeć mapy - ma sporo większy flow niż moja - to ma na prawdę znaczenie...

będzie dobrze! szkoda tylko tylu godzin pracy...


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 16 Jan 2007 - 02:19
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("FilipN":31h8ebp3)
CYTAT("mniam":31h8ebp3)
-inny kolektor dolotowy tez mogl miec wplyw (i moze z tego powodu setup swiec ktory sprawdza sie u Filipa tu nie zdal egzaminu)


przepraszam ale sprostuję (bo tak powstają legendy ) setup świec był inny niż u mnie - ja mam i zawsze miałem świece trzy stopnie zimniejsze niż seria... a w Lexie były świece zimniejsze o dwa stopnie... do tego turbina - jeżeli przejrzeć mapy - ma sporo większy flow niż moja - to ma na prawdę znaczenie...

będzie dobrze! szkoda tylko tylu godzin pracy...



No widzisz. A niektorzy amerykanie lataja nie odprezanymi n/a-t na swiecach ngk 6097 czyli BKR7E ( jeden stopien zimniejsza niz seria NA) Osiagaja przy tym 420 - 430 koni na kolach. I badz tu madry. Wydawalo by sie ze 2 stopnie chlodniejsze swiece beda dobre. Niestety nie.

I trudno.

Nie ma co plakac nad rozlanym mlekiem. Widocznie lexusowi spodobaly sie komnaty mojego warsztatu. Niestety mamy dla niego zla wiadomosc.
W sobote juz bedzie smigal ale tym razem zastosujemy inne swiece i dodatkowo odprezymy silnik. Nie ma tego zlego co by nie wyszlo na szybsze


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FilipN
post Tue, 16 Jan 2007 - 09:10
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 23 September 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("brt":f7gq80jr)
No widzisz. A niektorzy amerykanie lataja nie odprezanymi n/a-t na swiecach ngk 6097 czyli BKR7E ( jeden stopien zimniejsza niz seria NA) Osiagaja przy tym 420 - 430 koni na kolach. I badz tu madry.


seria w silniku Supry NA to BKR5EP... BKR6EP są seryjne w 2JZ-GTE


--------------------
we ride together, we die together...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rISky
post Tue, 16 Jan 2007 - 09:50
Post #56


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 December 2005
Skąd: W-wa





Dziś o drugiej w nocy do warsztatu wjechało nowe serducho.... Więc weekend znowu bedzie ostry i głośny
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Tue, 16 Jan 2007 - 10:02
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("rISky":3mxj95jv)
Dziś o drugiej w nocy do warsztatu wjechało nowe serducho.... Więc weekend znowu bedzie ostry i głośny

hehe, widze : uparcie do celu!!
podoba mi sie !!!


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 16 Jan 2007 - 10:49
Post #58


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





oj nieźle sie zapowiada! trzymam kciuki


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Tue, 16 Jan 2007 - 10:53
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





powodzenia, zeby tym razem nic sie nie porabalo ; )


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakster
post Tue, 16 Jan 2007 - 11:35
Post #60


Super User
Dołączył: Tue, 12 August 2003
Skąd: Szczecin





Autko naprawde super... Całkowicie seryjne z nutka komfortu i mega szybkie Ten swap to był strzal w 10tke


--------------------
Power by Mg-Motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03