Shoutbox 0 nowych PW 


12 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Closed TopicStart new topic
> Lexus IS 200 w/ 2JZ GE Turbo by Tomaracing
brt
post Sun, 18 Feb 2007 - 19:24
Post #121


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("lukiJ":15em6yvj)
Witam,
Znów małe zamieszanie, a ja chciałem dowiedzieć się tylko dwóch rzeczy
1-czy polską benzyną i polskim powietrzem w rozsądnym zakresie brotów da się napędzić takie turbo - tu czekam na wykres na felgach funfsiegen.


Na aktualnej mapie z ktorej nie jestem zadowolony auto laduje 0.8 bara od 4000 rpm.
Niebawem wrzucimy mapsensor i wtedy bedziemy stroic a takze powalczymy z lagiem. Narazie nie bylo sensu walczyc bo bez mapsensora mapa rozjezdza sie na roznych biegach i mozna cos upalic.

CYTAT("lukiJ":15em6yvj)
2-czy silnik, ktory przecież przez ładnych kilka km ogrzewał mi wnętrze autka jeszcze zyje - to z sentymentu


Tak wyobraz sobie ze nawet go doczyscilismy i w srodku i na zewnatrz. Skoro juz wrzuciles sobie ekstra silnik 1jz-gte to moze pomysl nad jezdzeniem na normalnym paliwie bo 2jz od ciebie byl naturalnie doprezony nagarem ( w kilku miejscach nawet 1.5 mm )

CYTAT("lukiJ":15em6yvj)
CYTAT("brt":15em6yvj)

Celem byl uzyskanie szybkiego auta na ulice oraz do zabawy po torze np. drift. Wpadlo nam to to glowy tylko i wylacznie dlatego ze is200 jest naprawde kozacka baza. Swietnie sie prowadzi, ma super zawieszenie i hamulce oraz bardzo krotkie przelozenie kierownicy. Do tego jest dlugi i naprawde fantastycznie i przewidywalnie prowadzi sie bokiem.

Mam nadzieje, że ta zmiana nie ma nic wspólnego z pojawienie się znaczka L na pokrywie paska rozrządu....


Nie mam zielonego pojecia o co ci chodzi. czy cos zmienia znaczek L ?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 18 Feb 2007 - 19:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Coobcio
post Sun, 18 Feb 2007 - 22:08
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Z map sensorem to inna bajka jeśli chodzi o strojenie, doskonale spisuje się MPX4250AP (w obudowie coby się nie bawić z wykonywaniem jej) ma skalę od 0 do 5V - polecam go jako źródło Deflection, zamiast MAFa...

Od ręki mają go tutaj: http://www.meditronik.com.pl/el/b5815.htm


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_lukiJ_*
post Sun, 18 Feb 2007 - 22:50
Post #123









Hmnn….
Przepraszam, w takim razie, że sprzedałem wam, a raczej Rafałowi bo to w końcu on płacił, „nowiuśki nie śmigany silnik” który okazał się być BRUDNY, ale pamiętam że po 3 dniach od zakupu byliście zadowoleni- mam chyba jeszcze Twojego sms-a.
Co do paliwa to niestety w Krakowie jeździmy tylko na tym co jest na stacjach benzynowych i nie mamy dostępu do tej extra wachy nie powodującej nagaru, którą być może masz z fermentacji dziadkowych buraków.
Co do przyszłych Twoich rad i moich wyobrażeń, to na myśl przychodzą mi tylko izolatorki tych niedobrych świec Denso.
Na koniec żeby nie tracić idei tego wątku przypomnę, że z miła chęcią zobaczę wykres 2jz-ge NA-T z GT42R.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 19 Feb 2007 - 01:07
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Coobcio":a28qo58x)
Z map sensorem to inna bajka jeśli chodzi o strojenie, doskonale spisuje się MPX4250AP (w obudowie coby się nie bawić z wykonywaniem jej) ma skalę od 0 do 5V - polecam go jako źródło Deflection, zamiast MAFa...

Od ręki mają go tutaj: http://www.meditronik.com.pl/el/b5815.htm


Coobcio dzieki za rady
Mapsensor juz lezy i czeka (GM) no i bedzie podlaczony pod deflection

To caly plan bo aktualnie deflection jest podlaczone pod przepustnice bo przeplywka jest czestotliwosciowa. Roznie to sie zachowuje przy roznych obciazeniach dlatego nie kombinowalem z zaplonami aby turbo dziure zlagodzic. Z mapem to bedzie inna bajka.

Added after 9 minutes:

CYTAT("lukiJ":a28qo58x)
Hmnn….
Przepraszam, w takim razie, że sprzedałem wam, a raczej Rafałowi bo to w końcu on płacił, „nowiuśki nie śmigany silnik” który okazał się być BRUDNY, ale pamiętam że po 3 dniach od zakupu byliście zadowoleni- mam chyba jeszcze Twojego sms-a.

W tym smsie napisalem ze jest brudy w srodku i ma mega osady wszedzie. Trudno. Zostal wyczyszony.
Pisze o tym tylko i wylacznie dlatego ze w zyciu nie widzialem tak czarnego silnika. Jak zdjelismy miske olejowa to wydobyl sie taki fetor ze musielismy sobie zrobic przerwe 15 min aby nie zwrocic pokarmu. Pozniej trzeba bylo odgrzebywac sruby od podpor glownych bo ich widac nie bylo No ale to nie jest wazne.
CYTAT("lukiJ":a28qo58x)
Co do paliwa to niestety w Krakowie jeździmy tylko na tym co jest na stacjach benzynowych i nie mamy dostępu do tej extra wachy nie powodującej nagaru, którą być może masz z fermentacji dziadkowych buraków.

Nie mam pojecia gdzie tankujesz. Moze zamiast przyjmowac to za atak, zastanow sie czy na stacji na ktorej lejesz nie sprzedaja jakiegos gowna a nie paliwa. Szczerze pierwszy raz zdejmowalem 1.5 mm forme nagaru z tlokow.
CYTAT("lukiJ":a28qo58x)
Co do przyszłych Twoich rad i moich wyobrażeń, to na myśl przychodzą mi tylko izolatorki tych niedobrych świec Denso.

Najlepsze jest to ze to nie ja napisalem
No ale trudno. Przeciez musisz mi jakos pojechac twardzielu
CYTAT("lukiJ":a28qo58x)
Na koniec żeby nie tracić idei tego wątku przypomnę, że z miła chęcią zobaczę wykres 2jz-ge NA-T z GT42R.
Pozdrawiam.
MY TEZ.
I napisane juz to tu zostalo ze wykres umiescimy po strojeniu na mapsensorze oraz po usprawnienu auta aby sie bezpiecznie prowadzilo.

P.S. Moze ty takze opisz swoje super auto z super silnikiem. Daj sie posmiac nie tylko ludzia z Krakowa. O twoim mega lexie i o lexie jtjerry juz legendy kraza A takie mialy byc cukierki


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_lukiJ_*
post Mon, 19 Feb 2007 - 02:39
Post #125









ten topic jest poświcony jak zrozumiełem Lexusowi IS200 z 2JZGE, a nie przysłowiowej dziurze w d... ale!

BRT w takim razie dlaczego nie oddałeś mi tak zarżniętego i brudnego silnika, a za to powiedziałeś, że jesteś zadowolony z transakcji?
CzyTwoj CIF i genialny ruch szmatka sprawił,że już jest ok? Mój kumpel 6 razy rementował silnik 7MGTE, przeież za coś takiego cie ozłoci...

Tak tankuje, na stacji BP, Shell, Orlen, itd ale zawsze proszę o tą benzyne "nagarową" i potem tak na wszelki wypadek dolewam mixolu.

Co do mojego samochodu to nawet nie wiesz jakiego jest koloru, czy jest, i ile ma drzwi i czy ma je wogóle....


BRT nie smiecmy juz dalej tego wątku Rafałowi, zaraz specjalnie dla Ciebie założe wątek o moim autku, Proszę Cię o przeniesienie tam dyskuji. Tutaj poczekajmy na wykres opublikowany przez Rafała, może być ze wskażnikami, na felgach funfsiegen lub w jakiejkolwiek innej konfiguracji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Mon, 19 Feb 2007 - 08:56
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("lukiJ":2y0iuy0s)
ten topic jest poświcony jak zrozumiełem Lexusowi IS200 z 2JZGE, a nie przysłowiowej dziurze w d... ale!


Skoro to juz zrozumiales to po cholere piszesz zaczepne posty? Nie masz co robic?
CYTAT("lukiJ":2y0iuy0s)
BRT w takim razie dlaczego nie oddałeś mi tak zarżniętego i brudnego silnika, a za to powiedziałeś, że jesteś zadowolony z transakcji?
CzyTwoj CIF i genialny ruch szmatka sprawił,że już jest ok? Mój kumpel 6 razy rementował silnik 7MGTE, przeież za coś takiego cie ozłoci...


Czy ty nie umiesz czytac ani smsow ani postow? Umylem i sprawdzilem silnik - pasowania tlokow, panewek walkow i bylo ok. Ale nigdy nie widzialem takiego chlewu. Przeciez nie napisalem ze silnik jest zarzniety. Trupa bym nie wkladal do auta.

CYTAT("lukiJ":2y0iuy0s)
Tak tankuje, na stacji BP, Shell, Orlen, itd ale zawsze proszę o tą benzyne "nagarową" i potem tak na wszelki wypadek dolewam mixolu.

Dzizas. No to moze trzeba bylo olej zmieniac czy cos? Zastanowiles sie wogole skad mogl byc taki nagar i syf? Czy Ci sie nawet nie chce?

CYTAT("lukiJ":2y0iuy0s)
Co do mojego samochodu to nawet nie wiesz jakiego jest koloru, czy jest, i ile ma drzwi i czy ma je wogóle....
Jezeli chodzi o dyskusje o modyfikacjach no na przyslowiowy plaster na d... jest mi informacja ile twoje auto ma drzwi i jaki ma kolor.

CYTAT("lukiJ":2y0iuy0s)
BRT nie smiecmy juz dalej tego wątku Rafałowi, zaraz specjalnie dla Ciebie założe wątek o moim autku, Proszę Cię o przeniesienie tam dyskuji. Tutaj poczekajmy na wykres opublikowany przez Rafała, może być ze wskażnikami, na felgach funfsiegen lub w jakiejkolwiek innej konfiguracji.


To przestan szukac dziury w calym. Daruj sobie te teksciki to i temat bedzie bez durnych dyskusji. Durne zaczepki - durne dyskusje.
Jak rozmawialismy na zywo to myslalem ze stac cie na wiecej.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Mon, 19 Feb 2007 - 09:35
Post #127


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Jak dzieci, scieranie sie o bzdety... dajcie sobie na wstrzymanie.
BRT pokazał co zrobił, zrobiles lepiej??lukiJ??,Pochwal sie

pokaz teraz ty co tak masz, bo pojechać to każdy może
Sam czekam na wykres Lexusa


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Mon, 19 Feb 2007 - 16:57
Post #128


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





CYTAT("grencan":l8qc6nfw)
BRT pokazał co zrobił, zrobiles lepiej??lukiJ??,Pochwal sie

chciałbym nieśmiało zauważyć, że każdy kto nie wysrał dwa razy pod rząd silnika w tym samym aucie "zrobił lepiej", generalnie więc łapie sie pod to "pochwal sie" 99.95% ludzi... gdybyśmy sie tu wszyscy zaczęli chwalić sr.pl by sie zapchało...

... wiec Grencan nie prowokuj bo są nas tysiące


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 19 Feb 2007 - 18:06
Post #129


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT("jtjerry":27a1iuim)
CYTAT("grencan":27a1iuim)
BRT pokazał co zrobił, zrobiles lepiej??lukiJ??,Pochwal sie

chciałbym nieśmiało zauważyć, że każdy kto nie wysrał dwa razy pod rząd silnika w tym samym aucie


Eee, ale liczy się jak to był zupełnie inny model silnika, w innym projekcie i nie został wysrany przez tunera, a jedyne co łączy oba konkretne silniki, to buda w której oba były? Bo nie wiem, czy już mam włączyć naśmiewacz i podpiąć pod esemesownicę, żeby zdołować brt? Serio pytam.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jtjerry
post Mon, 19 Feb 2007 - 18:54
Post #130


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 June 2004
Skąd: W-wa





hwojtek nie wiem czy serio pytasz ale postarem sie serio odpowiedzieć.
tak ma to wg znaczenie gdyż oba te przypadki niefortunne bardzo (nic miłego to na pewno nie jest) łaczy ten sam samochód, własciciel i tujner.

wg mnie ma to znaczenie ponieważ rzezbienie w 2 litrowym silniku lexusa to proszenie sie samemu o kłopoty. ten silnik nie jest żadną bazą.

i gdy ktoś sie do tego zabiera to albo nie wiedział co robi albo lubi masochizm/sadyzm.

drugi zaś przypadek i próba zwalania tego na świece też cos tam mówi.

pominięcie milczeniem/ niewiedzą istnienia doskonałej bazy dla tego auta jak 2jzgte czy 1jzgte przy obecnej ich dostepności też jest dziwne, jeśli ktos nie lubi 1jzgte (bo nie lubi i tyle, bo np nie wiedział wogóle o jego istnieniu i dowiedział sie z tego topika) to ma do wyboru za 1500 zielonych całe tony 2jzgte z japonii, najczesciej z aristo (miska z przodu i stalowe turbiny). miska też nie jest problemem bo wszystkie miski serii jz (i 1 i 2) są w pełni wymienne ale trzeba o tym wiedzieć.
poświecenie masy kasy, czasu i zaangażowania by sprawdzić że lexus is200 ma naprawdę seryjnie słabe korby to dość droga forma nauki.

ale skoro jest sponsor to w sumie masz rację nic nikomu do tego. ale jest jedno ale: ktoś sie chwali i przedstawia te poczynania wiec jakoś tak naturalne jest ze chyba mozna coś na ten temat powiedzieć, a forma jest wynikiem chyba akcji-reakcji czy jakoś tak to sie nazywa....

nie bede pisał w tym topiku no chyba ze coś sie fajnego w tzw międzyczasie stanie, słowo


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 20 Feb 2007 - 10:19
Post #131


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("jtjerry":37asa6qd)
chciałbym nieśmiało zauważyć, że każdy kto nie wysrał dwa razy pod rząd silnika w tym samym aucie "zrobił lepiej", generalnie więc łapie sie pod to "pochwal sie" 99.95% ludzi... gdybyśmy sie tu wszyscy zaczęli chwalić sr.pl by sie zapchało...

... wiec Grencan nie prowokuj bo są nas tysiące


A kto wysral silnik 2 razy pod rzad w tym samym aucie? Chyba sie rozpedziles za bardzo!


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Tue, 20 Feb 2007 - 11:23
Post #132


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
hwojtek nie wiem czy serio pytasz ale postarem sie serio odpowiedzieć.
tak ma to wg znaczenie gdyż oba te przypadki niefortunne bardzo (nic miłego to na pewno nie jest) łaczy ten sam samochód, własciciel i tujner.

No ale co to za znaczenie ze to samo auto, tuner i wlasciciel?

Zrozum ze nas nie interesuje jezdzenie wolnym padalcem bez dzialajacej elektryki, ktory jezdzi gorzej niz seria. Po to modyfikujemy swoje auta aby byly szybsze. I szybsze zdecydowanie sa.

CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
wg mnie ma to znaczenie ponieważ rzezbienie w 2 litrowym silniku lexusa to proszenie sie samemu o kłopoty. ten silnik nie jest żadną bazą.


Ten silnik posluzyl wielu osoba jako zajebista baza, sek w tym ze jest do niego malo czesci i sa drogie. Gdyby nie to to bysmy dalej grzebali silnik lexusa 2.0.

CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
drugi zaś przypadek i próba zwalania tego na świece też cos tam mówi.

Po co jak stara baba pierdzielisz 3 po 3 ciagle to sam w kolko? Przeciez czemu silnik padl zostalo juz napisane w tym temacie. Ja nie napisalem ze to przez swiece wiec czemu sie do mnie przypieprzasz o to? Nie umiesz czytac?

CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
pominięcie milczeniem/ niewiedzą istnienia doskonałej bazy dla tego auta jak 2jzgte czy 1jzgte przy obecnej ich dostepności też jest dziwne, jeśli ktos nie lubi 1jzgte (bo nie lubi i tyle, bo np nie wiedział wogóle o jego istnieniu i dowiedział sie z tego topika) to ma do wyboru za 1500 zielonych całe tony 2jzgte z japonii, najczesciej z aristo (miska z przodu i stalowe turbiny). miska też nie jest problemem bo wszystkie miski serii jz (i 1 i 2) są w pełni wymienne ale trzeba o tym wiedzieć.


Zrobilismy tak jak uwazalismy za stosowne. Wlozylismy silnik 2jz-ge bo chcielismy miec pojemnosc 3.0 oraz chcielismy miec wyzszy stopien sprezania niz seryjny 2jz-gte. Kupilismy 2jz-ge w polsce bo moglismy go zobaczyc. Lepiej sobie kupic tak jak Luki szrota z Japoni z ktorego cieknie z kazdej dziury i trzeba w nim wszystko wymienic? Albo tak jak twoj piekny sliczny 1jz-gte z wywalonym turbo? Swietny pomysl!!

Silniki z Japoni sa jakies swiete czy cos takiego? Przeciez tam tez sprzedaja szroty.

Nie rozumiesz tego ze zalozeniem tego projektu bylo posiadanie przynajmniej 400 -450 km a po zakuciu wiecej ? Do tego w 1jz-gte i 2jz-gte musisz zmienic seryjne sprezarki na jedna wieksza. Co za roznica czy kupismy sobie taniej 2jz i uturbimy, czy sciagniemy drozej szrota z japoni i bedziemy musieli wymienic w nim turbo na wieksze aby uzyskac planowany efekt?

Pisalem juz to. Najglosniej szczekasz a najmniej powinienes miec do powiedzenia w tej kwesti jezeli chodzi o koszty/efekt bo sam splodziles sobie zloma a nie fajniego lexa. Jezeli uwazasz ze tak nie jest to opisz go, wklej zdjecia, opisz co dziala a co nie odwiedz hamownie i pochwal sie jak lata taki 1jz-gte na duzym turbo i w seryjnym automacie specjalisto.

CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
poświecenie masy kasy, czasu i zaangażowania by sprawdzić że lexus is200 ma naprawdę seryjnie słabe korby to dość droga forma nauki.

Nie masz na ten temat zielonego pojecia. ZIELONEGO. Do tego silnika sprzedaja kompresory oraz zestawy turbo aby na seri mial 220 - 240 km z gwarancja. Nasz przy takiej mocy sie posypal nie ze wzgledu na slabe korby tylko ze wzgledu na mega przegrzanie. Calos opisana jest w temacie Rafala na wczesniejszych stronach. Sprawdzilismy dokladnie co sie stalo z tym silnikiem. Problemem nie byl moj blad albo slaby silnik tylko w sposob jaki go uzytkowalismy. W skrocie - po prostu dostal mega wpier@^@^#ol. Tak zabijesz kazdy silnik.

CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
ale skoro jest sponsor to w sumie masz rację nic nikomu do tego. ale jest jedno ale: ktoś sie chwali i przedstawia te poczynania wiec jakoś tak naturalne jest ze chyba mozna coś na ten temat powiedzieć, a forma jest wynikiem chyba akcji-reakcji czy jakoś tak to sie nazywa....


Forma naszych dyskusji jest wynikiem twoich wczesniejszych postow i przypierdalania sie o byle gowno. Po co ? Masz radoche? Mam sie czegos wstydzic lub bac opisujac projekt? Opisalismy wszystko dokladnie krok po kroku co robilismy oraz jakie byly tego efekty, te zle i te o niebo lepsze.

Jak narazie ty jako fan naszego projektu komentujesz tylko zle efekty i masz w dupie to ze taki silnik udalo sie wlozyc, zmiescic i do tego doturbic do takiego auta, co jest niewatpliwie sukcesem.To nie jest supra, to nie jest lex sc, w is200 jest naprawde malo miejsca na cokolwiek.

Komentujesz koszty wykonania? Po pierwsze stopnien modyfikacji twojego albo lukiego lexa ogranicza sie do wlozenia silnika i sprawienia aby sie toczyl. My postanowilismy pojsc krok do przodu i dowalic wiecej mocy co takze nie jest bez znaczenia.
Po drugie nie masz zielonego pojecia ile poszlo kasy na ten projekt.
To ze ty zachowales sie jak ostatni dziad i za wlozenie silnika w firmie tuningowej zaplaciles tyle ile sie tobie wydawalo ze to jest warte, nie oznacza ze tyle to kosztowalo. Dlatego teraz zostales na lodzie z niejezdzacym lexem w ktorym nie dziala nic z elektroniki lacznie z obrotomierzem bo dalej ci sie wydaje ze to powinno kosztowac 200 pln. Jezeli uwazasz ze to takie proste to zrob sobie sam. Przeciez jestes mega specem.
CYTAT("jtjerry":88i74ltq)
nie bede pisał w tym topiku no chyba ze coś sie fajnego w tzw międzyczasie stanie, słowo


Nie pisz juz nic w tym topicu najlepiej to wszedzie gdzie sie pokazujesz, tworzysz zawile intrygi i awantury.

Opisz swoj projekt i porownaj do naszego lexa. Niebawem wystroimy i wrzucimy wykres. Wtedy podyskutujemy.


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Tue, 20 Feb 2007 - 11:43
Post #133


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





CYTAT("jtjerry":32z91ml0)
is200 ma naprawdę seryjnie słabe korby to dość droga forma nauki.


a czy wiesz z jakich przyczyn padła korba w is200??czy wbiłes sie w połowie tematu i jedziesz po brt ot tak bo go nie lubisz??

rafał nie posiadając szpery łupał samochód na odcinche w h.. czasu jezdząc po okregu bo stwierdził ze mu wtedy auto przyczepnosc traci i bokiem lepiej idzie jak rozberano silnik i pokazano efekt jego upalanka to miał taką mine i nie przejmował sie zbytnio a ty tu w tym temacie cały czas srasz po nogach za niego o co ci chodzi??masz wóz ktory wogóle nie podaje jak sie do ciebie pisze "KOZAK JESTES DAWAJ NA ŚCINE" to znikasz i pojawiasz sie jak juz wszyscy zapomna o tym ze byłes na pojedynek wyzywany jak jestes mistrzem i tak doskonale stunowałes swojego sc to staw czoło małemu parchowi w postaci is300+t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_lukiJ_*
post Tue, 20 Feb 2007 - 11:50
Post #134









CYTAT("brt":y3bbofo9)
Lepiej sobie kupic tak jak Luki szrota z Japoni z ktorego cieknie z kazdej dziury i trzeba w nim wszystko wymienic?

1- nie był z Japoni a z Anglii - bilet do Anglii chyba nie kosztuje dużo więcej niż wasze podróże po Polsce, Shipping to około 800zł,
2-Faktycznie wymieniłem pompę wody i simeringi i inne uszczeki – to wszystko przed swapem, ale to "gdzieś" opisałem – wraz z olejem i paskiem rozrządu kosztowało 1000zł – na tyle popłynąłem, po za tym jeździ i nie cieknie i ma świece Denso!!!!!!!! - od fabryki!
Ale być może urósł w nim już nagar,
Twój odnośnik do mnie pozwolił mi na zabranie głosu tutaj…..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rISky
post Tue, 20 Feb 2007 - 12:28
Post #135


Frequent User
Dołączył: Fri, 02 December 2005
Skąd: W-wa





Kolejny raz prosze o głeboki oddech. Poniżej kilka faktów na zakończenie płowej dyskusji:

- Pierwszy silnik lexusa - rozwaliłem go sam upalając przydługo - no ale nie mogłem sie powstrzymać i nie mogłem puścic gazu tak było fajnie Jakby nie było to zrobione żaden by tego nie wytrzymał. Zdaje sobie sprawę że to wyłącznie moja wina - i nie jest mi z tym źle

- Drugi silnik - przestańcie z tymi świecami - upośledzeni jesteście? Przecież kilkakrotnie było powiedziane że a) to ja napisałem a nie brt cool.gif że był to skutek a nie przyczyna - która finalnie zmieniła krajobraz na powierzchni tłoków w iście marsjański. Ku$%^ co tu jest trudnego do zrozumienia?

- Jak pisałem - Z transakcji zakupu silnika jestem zadowolony w 100%

- Nagar był olbrzymi i nie wiem czemu LukiJ tak cięzko w to uwierzyć? Sugerujesz że kłamię - niby po co? Przecież to żaden problem - był zniknął i basta! I cokolwiek tu nie napiszesz nie zmieni faktu że musieliśmy go zdjąć...

- Co do projektów wybraliśmy różne drogi:
Ja mam około 400 KM - taki efekt chciałem osiągnąć za pieniędze które na to przeznaczyłem i nie interesowałoby mnie 300 KM nawet za 5% sumy którą już wydałem - czy to kolejny ciężki temat do zrozumienia - chciałem przekroczyć 400 i to mam!
LukiJ ma około 280KM
jtjerry ma coś około serii (nie pochwalił się ale liczę że nie gorzej)
Ja jestem bardzo zadowolony, jeśli wy także, to zakończmy bezsensowna dyskusję. Każdy swoje wie i nie ma sensu dalej dyskutować.

- No i na koniec - moje wyzwanie pozostaje otwarte - czekam.

Mam nadzieję że wszystko zostało wyjaśnione, a co nie zostało, niech takie pozostanie - skoro do tej pory się nie udało to i się nie uda.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mniam
post Tue, 20 Feb 2007 - 12:59
Post #136


User
Dołączył: Thu, 18 December 2003
Skąd: Warszawa





po paru dniach zagladam i widze ze pojawilo sie pare stron nowych postow
ktore nie jestem pewien ze rozumiem...

jtjerry i lukiJ o co chodzi ??
rozumiem ze Wasze auta zostały wyposażone w silniki 1jz-gte ?
super ale co to ma wspólnego z autem Rafała ?
Wasze posty wyłącznie atakują prace Brt'a, decyzje Rafala i caly projekt, nie mozna wyczytac konstruktywnych uwag...
rozumiem ze silniki które zainstalowaliscie w swoich autach sa super itd...
i podziwiam Was za to, ze zdecydowaliscie sie na takie oryginalne rozwiazanie (bo pewnie faktycznie wiele osob (np. ja) nie wiedzialo o istnieniu takiego silnika przed Waszym biciem piany)

i bardzo chetnie dowiedzial bym sie czegos wiecej o Waszym rozwiazaniu aby moc sobie wyrobic jakies zdanie na temat rozwiazania Waszego vs Is200 z 2jz-ge+T

btw. lukiJ, bylem przy "otwieraniu" Twojego silnika i potwierdzam, ze nagaru bylo naprawde duzo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Sun, 01 Apr 2007 - 10:40
Post #137


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Mialem okazje sie wczoraj przekonac o słuszności podjęcia decyzji przez Rafała.
Poszedłbym w to w ciemno


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rb25det
post Sun, 01 Apr 2007 - 11:38
Post #138


Super User
Dołączył: Wed, 07 June 2006





ja miałem okazje tydzien temu i przyznaje ze juz po przejazdzce rączki trzesły mi sie dłuższą chwilunie !!nie dosc ze auta zajbiesicie podaje to jeszcze ten dzwiek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cibor
post Sun, 01 Apr 2007 - 15:13
Post #139


Forum Homee
Dołączył: Sat, 17 September 2005
Skąd: Warszawa





Nieśmiało zapytam, czy lexus jechał ostatnio obok malucha? Bo trafiła do mnie informacja, o kosmicznie szybkim malcu. Czy to inny lex?


--------------------
aryjska puszka 2.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brt
post Sun, 01 Apr 2007 - 18:34
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("cibor":39xtf8r7)
Nieśmiało zapytam, czy lexus jechał ostatnio obok malucha? Bo trafiła do mnie informacja, o kosmicznie szybkim malcu. Czy to inny lex?


Wpadlismy po strojeniu na FR bo byl akurat dobry dzien. Postawilismy sie z jakims malarem z fajnym silnikiem no ale niestety nie udalo sie zlapac trakcji na 1 i 2 biegu. maluch pojechal i tak mniej wiecej w okolicach 200m przelecielismy kolo niego z 50 lyb 60 km/h szybciej

Nie wiem skad fama ze lex dostal
A moze tam sie scigaja na 200m ?


--------------------
TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia.
Zapraszamy!
5o4 oo8 238
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:20