![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
Jeszcze nie sypie a na wynik z hamowni też czekam
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_lukiJ_* |
![]()
Post
#102
|
![]() |
witam,
absolutnie bez żadnej złośliwości, a tylko z ciekawości, jak wygląda wykres z GT42? pozdr |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
a szczerze przyznam że nie było czasu na pomiar - ostatnie miesiące rzadko bywam w kraju i autko stoi i odpoczywa (czasem jak mi się uda znależć chwilkę, to udaję się na SzaberDriftingPlatz podładować akumulator ).
W każdym razie w każdym momencie jest gotowe przyjąć wyzwanie i stanąć na kresce - szczególnie z kierowcą ze sląska Jesli chodzi o wykres to zmierzymy go już chyba po ostatnich poprawkach: - wchodzi mapsersor -jest - zawias D2 - ma być pod koniec lutego - wydajniejszy wentylator spal'a - będzie lada chwila - pozostałe wskaźniki: ciśnienie paliwa ,temp. wody, ciśnieni oleju gredd'ego - są - i kilka drobiazgów: podpięcie licznika (co by można tez było sktęcic filmik z widokiem na predkościomerz), spryskiwacza i kilku drobnych diwajsów. No i na koniec oczywiście coś dla oka - felgi 5zigen PRO RACER GN+ (Mat silver z polerką) - dziś złożyłem zamówienie - niestety tylko 7,5" przód i 8,5 cala na tył - w szerszymi byłby problem z miejscem No ale jak już wszystko ukończymy, zmierzymy, skręcimy to nie omieszkam zapodać na forum. |
|
|
gość_lukiJ_* |
![]()
Post
#104
|
![]() |
ok, z milą chęcią zobacze wykresik na felgach 5zigen PRO RACER GN+ (Mat silver z polerką),bo jestem przed wyborem turbo, pozdr
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("lukiJ":1kf153ch) ok, z milą chęcią zobacze wykresik na felgach 5zigen PRO RACER GN+ (Mat silver z polerką),bo jestem przed wyborem turbo, pozdr
a na wykres akurat na tych felgach to pewnie będziesz musiał poczekać gdyż tylnie 2 szt. zamawiam z kraju kwitnacej wiśni - więc 2 miechy jak nic Co do turbiny - nie wiem czy nie powinieneś poszukac czegoś mniejszego.... Wkręca się później niż się spodziewałem (żle nie jest ale zawsze mogłoby być lepiej ) Weż też pod uwagę że ty masz 2,5L. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("rISky":27qg33ae) Wkręca się później niż się spodziewałem (żle nie jest ale zawsze mogłoby być lepiej )
myślę, że spokojnie zasługujesz na taką turbinę, a nawet na większą: np gt47 albo nawet gt60. bez dwóch zdań im większa turbina tym lepiej wygląda pod maską, (byle nie za nisko zawieszona - bo już nie widać tego efektu ) niedługo później już zaczynają się takie okrętowe, gdyby był kłopot je napędzić to zawsze w środku może dopierdzielać TUjner jako chomik, i jakoś to będzie. gdyby ktoś odczuł w tym sarkazm to jest absolutnie w błędzie i jak to jest tu ostatnio na forum w zwyczaju z góry przepraszam wszystkich za wszystko absolutnie i bez wyjątku. Sam zresztą od razu sobie daję negatywa, nawet przed napisaniem czegokolwiek jako przejaw samokrytyki. -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
jtjerry, czy możesz wytłumaczyć o co ci chodzi z zasługiwaniem Rafała na duże turbo?
No i co z tym minusem? -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("jtjerry":1n9udn36) myślę, że spokojnie zasługujesz na taką turbinę, a nawet na większą: np gt47 albo nawet gt60. bez dwóch zdań im większa turbina tym lepiej wygląda pod maską, (byle nie za nisko zawieszona - bo już nie widać tego efektu )
Twój "soarer" pewnie tak szybko się wkręca że automat nie nadąża biegów zmieniać -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("jtjerry":ppwvcl3j) myślę, że spokojnie zasługujesz na taką turbinę, a nawet na większą: np gt47 albo nawet gt60. bez dwóch zdań im większa turbina tym lepiej wygląda pod maską, (byle nie za nisko zawieszona - bo już nie widać tego efektu ) niedługo później już zaczynają się takie okrętowe, gdyby był kłopot je napędzić to zawsze w środku może dopierdzielać TUjner jako chomik, i jakoś to będzie. I znowu jtjerry w całej swej okazałości .... Z tego co piszesz wnioskuję, że ogarnęła cię mania wielkości. W takim razie nie rozumiem czemu leczysz swój kompleks zmeniając silnik na dużo mniejszy 2,5L. A może to właśnie to traumatyczne przyżycie miało/ma wpływ na twój stan emocjonalny. Jako terapię polecam zakup silnika od stara 200 - pojemność około 6800 cm3. I tobie sie polepszy i samochód zacznie lepiej latać CYTAT("jtjerry":ppwvcl3j) gdyby ktoś odczuł w tym sarkazm to jest absolutnie w błędzie i jak to jest tu ostatnio na forum w zwyczaju z góry przepraszam wszystkich za wszystko absolutnie i bez wyjątku. Ponieważ nie mam możliwości zarządzania swoim tematem (np. blokowania wypowiedzi osób nie mających nic ciekawego do powiedzenia) - mam propozycję: Jeśli nie masz na tyle odwagi by podjąć wyzwanie i zmierzyć się autem z "zasłużoną" turbiną, nie wypowiadaj sie proszę w moim temacie. Jest to jedynie prośba, ale jeżeli masz honor (bo odwagi jak widać brak) to proszę zamilknij. CYTAT("jtjerry":ppwvcl3j) Sam zresztą od razu sobie daję negatywa, nawet przed napisaniem czegokolwiek jako przejaw samokrytyki.
Za rozpoczynanie kolejnej jałowej dyskusji (nic nie wnosząca umyślna prowokacja), faktycznie negatyw ci się należy bez dwóch zdań. Sam sobie dać go nie możesz, ale admin powinien Ci pomóc i spełnić twoje życzenie. Zrozum nie chcę aby mój temat znowu był "cięty" tylko i wyłącznie przez Twoje posty - osoby która ma głęboko gdzieś regulamin i poprzednie ostrzeżenie admina. |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
tak a-pro-po, gt42 do twojego autka, sam sobie ją wymarzyłeś czy KTOŚ ci doradził? uchyl rąbka tajemnicy.
co do mojego samochodu do którego ciągle tak pijesz to racz łaskawie zauważyć że ten topik poświecony jest twojemu samochodowi, to ty go tu opisujesz i wystawiasz na komentarz. być może mój samochód nawet nie istnieje i wogóle nie istniał, z moich ust nie padło jedno słowo na jego temat, wiec zanim zaczniesz machać szabelką moze poćwicz najpierw triceps? czy to ze 150 konna altezza nie wzbudza we mnie odruchu padania na kolana a tym-bardziej wysadzanie w niej kilku silników, czy to już oznacza ze nie można już nawet sie z tego pośmiać? rozumiem, że wzorcowy wzór topika w dziale "projekty i ich rezultaty SR.pl" jest taki, że ktoś - zwłaszcza z namaszczenia forum sponsorowanego (może powinienem nawet napisać KTOŚ z wielkich liter???) - prezentuje swe dokonania (np uturbianie bezsensownego silnika, wysadzanie w powietrze kilku silników, opisywanie tego co będzie w przyszłym roku bo na razie mizernie jest itp) a wszyscy razem siadają w kupie i się nad tymi faktami onanizują słowem pisanym. Ochom i achom nie ma końca. Szczytowanie za szczytowaniem. wszystko inne idzie do kosza albo na czerwoną wstążkę aby innym jasno pokazać: TAK NIE NADA. tu nie zadaje sie pytań a zwłaszcza pytań kłopotliwych. Można tylko ach i och. czy ja dobrze zrozumiałem Panie Adminie zamysł i wzorcowy wzór topika pt: projekty i ich rezultaty? do takiego modelu zmierzamy Panie Adminie? -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("jtjerry":9eqnf32t) tak a-pro-po, gt42 do twojego autka, sam sobie ją wymarzyłeś czy KTOŚ ci doradził? uchyl rąbka tajemnicy. Była to moja decyzja (jak wszystko co zostało zrobione w moim samochodzie), po konsultacjach z kilkoma osobami, które mają większe niż ja doświadzenie. Był to wybór całkowicie świadomy poprzedzony analizami wykresu tejże turbiny. CYTAT("jtjerry":9eqnf32t) co do mojego samochodu do którego ciągle tak pijesz to racz łaskawie zauważyć że ten topik poświecony jest twojemu samochodowi, to ty go tu opisujesz i wystawiasz na komentarz. być może mój samochód nawet nie istnieje i wogóle nie istniał, z moich ust nie padło jedno słowo na jego temat, wiec zanim zaczniesz machać szabelką moze poćwicz najpierw triceps? Nie wspomniałeś, ale słyszałem coś niecoś od ludzi którzy mieli do czynienia tobą i z twoją maszyną - więc się nie dziwię czemu nic nie wspomniałeś, ani że nie masz własnego topicu... coż jak się nie ma czym pochwalić... CYTAT("jtjerry":9eqnf32t) czy to ze 150 konna altezza nie wzbudza we mnie odruchu padania na kolana a tym-bardziej wysadzanie w niej kilku silników, czy to już oznacza ze nie można już nawet sie z tego pośmiać? 150 konna też nie rzuciłaby mnie na kolana, ale ten topic jest o aucie posiadającym moc w okolicach 400 KM. Oczwiście jest to wartość bardzo szacunkowa, więc tak na wstępie - daruj sobie komentarz na ten temat. Przedstawię wykres z hamowni i będziesz mógł sobie pokomentować. "uturbianie bezsensownego silnika" - jak juz zauważyłeś jesteś osamotniony w tym poglądzie - przepraszam chyba jest was dwóch. "opisywanie tego co będzie w przyszłym roku bo na razie mizernie jest - a kto powiedział że jest mizernie? Jest wręcz rewelacyjnie! CYTAT("jtjerry":9eqnf32t) a wszyscy razem siadają w kupie i się nad tymi faktami onanizują słowem pisanym. Ochom i achom nie ma końca. Szczytowanie za szczytowaniem.
No nic na to nie poradzę, że większość osób, które się wypowiedziały miały przyjemnośc przejechania sie tym samochodem/przetestowania i takie są ich odczucia. P.S. I weź pod uwagę moją prośbę z poprzedniego posta... I nie obraź się, że był to ostatni post w którym komentuje twoje wypowiedzi. |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
CYTAT("rISky":jkesumbl) No i na koniec oczywiście coś dla oka - felgi 5zigen PRO RACER GN+ (Mat silver z polerką) - dziś złożyłem zamówienie - niestety tylko 7,5" przód i 8,5 cala na tył - w szerszymi byłby problem z miejscem
No ale jak już wszystko ukończymy, zmierzymy, skręcimy to nie omieszkam zapodać na forum. a mozesz podać zródło tych felg, nie ty jeden masz na nie ochote -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
CYTAT("jtjerry":1b1aj71j) czy ja dobrze zrozumiałem Panie Adminie zamysł i wzorcowy wzór topika pt: projekty i ich rezultaty?
Nie. Najwyraźniej kompletnie go nie zrozumiałeś. Gorzej, nie rozumiesz nawet tego, że wszystkie twoje zarzuty są pozbawione podstaw - bo w projekcie opisano zarówno jego dobre jak i złe przygody. I nikt się nie kryje z błędami. Natomiast twoja opinia n/t 2JZ może wskazywać wyłącznie na to, że jesteś albo a) wyznawcą zasady "lubię tylko te silniki, które znam" i nie znasz 2JZ; albo ![]() Udało ci się coś zrobić z twoim SC. Rób foty, dokumentuj, jedź na hamownię, pokaż światu. Chętnie porównamy twoje dokonania z Lexem Tomaracingu. Stań z nim na kresce, albo na torze do driftu. Prawda i pomiary są obiektywne. Ale póki co, zachowujesz się po prostu wstrętnie. Mimo, że od dawna proszę cię o merytoryczne i niezbijalne argumenty, twój poziom idzie w dół i pozostaje ci wyłącznie argumentowanie ad personam. Jest mi wręcz wstyd, że muszę to napisać, ale czuję obrzydzenie do osób używających takiej argumentacji. Tym bardziej mi przykro z tego powodu, bo wiesz swoje o Mitsu i Toyocie. Więc proszę jeszcze raz: ad rem, albo wcale. -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 02 December 2005 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("grencan":2c3n8msy) CYTAT("rISky":2c3n8msy) No i na koniec oczywiście coś dla oka - felgi 5zigen PRO RACER GN+ (Mat silver z polerką) - dziś złożyłem zamówienie - niestety tylko 7,5" przód i 8,5 cala na tył - w szerszymi byłby problem z miejscem No ale jak już wszystko ukończymy, zmierzymy, skręcimy to nie omieszkam zapodać na forum. a mozesz podać zródło tych felg, nie ty jeden masz na nie ochote dogadałem się z gościem z Irlandii - jest dealerem 5zigena. W Polsce chcieli ode mnie 7,5 kPLN za komplet. Mój zestaw wyjdzie 4 kPLN (tysiak za sztukę to chyba całkiem nieźle) więc uważam że warto - gdybyśmy złożyli zamówienie grupowe koleś proponuje niezłe rabaty. Zresztą ma wiele więcej fajnych zabawek |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 August 2006 ![]() |
a jakich ?
-------------------- TOYOTA - the best metal on the Earth
Lexus IS200 - wkrótce IS-GTR TOYOTA 4Runner TRD monster - off-road limusine 3 x TOYOTA Corolla kombi D4D NAVI-MEDIA - praca, praca TOYOTA Celica Vth - poszła do nowego drivera |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Znow ten jtjerry...
Wstyd mi za tego lexa. Masz racje, do dupy z takim tunigiem. Tym autem nie mozna sie wogole przejechac... bo nie ma trakcji P.S. Tak komentujesz zywiolowo to moze opisz swojego lexa to porownamy sobie efekt/cena. No chyba ze sie wstydzisz.... -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#117
|
![]() |
Brt,
Jeszcze nie miałem okazji przejechać się Lexem, ale sądze że jest to naprawde nietuzinkowy projekt w PL. Ponadto jestes jednym z niewielu osob w tym kraju, które podjęły się tego zadania i osiągnęły zamierzony cel. Faktem jest, że nastąpiły pewne problemy z sercem Lexa, a ryzyko zawsze wliczamy w cene i wtedy dopiero jest zabawa Czekam z niecierpliwością na wykres z hamownii i pierwsze pomiary G-Techem oraz wyzwanie na kreske przyjmuje, chętnie wystawię swoją ślicznotkę trochę dociążoną ale raz sie żyje Do zobaczenia, P. |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 30 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
tak z Ciekawosci..
Co pchnelo Cie wlasnie do tej turbiny? bo mi tez wydaje sie ciut za duza, chyba ze w przyszlosci chcesz ladowac w niego po 2,5 bara.. |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("unreall":2s14hw41) tak z Ciekawosci.. Co pchnelo Cie wlasnie do tej turbiny? bo mi tez wydaje sie ciut za duza, chyba ze w przyszlosci chcesz ladowac w niego po 2,5 bara.. Dla niektorych GT42R to jedno turbo. Proponuje sprawdzic mapy od GT42R BB i bez BB. My mamy bez BB ktora juz tak ogromna nie jest. Added after 11 minutes: CYTAT("Pablo vel 2hot":2s14hw41) Brt,
Jeszcze nie miałem okazji przejechać się Lexem, ale sądze że jest to naprawde nietuzinkowy projekt w PL. Ponadto jestes jednym z niewielu osob w tym kraju, które podjęły się tego zadania i osiągnęły zamierzony cel. Faktem jest, że nastąpiły pewne problemy z sercem Lexa, a ryzyko zawsze wliczamy w cene i wtedy dopiero jest zabawa Czekam z niecierpliwością na wykres z hamownii i pierwsze pomiary G-Techem oraz wyzwanie na kreske przyjmuje, chętnie wystawię swoją ślicznotkę trochę dociążoną ale raz sie żyje Do zobaczenia, P. Spoko dalsze zabawy, strojenia i jezdzenia bedziemy robic jak zrobi sie sucho oraz pewnie zaczekamy na zawias bo naprawde ciezko sie nim jezdzi. Jak idzie bokiem i go majtnie od lewej do prawej to naprawde robi sie cieplo Podejmowalismy sie roznych nietypowych zadan. To bylo nietypowe ale z drugiej strony wspaniale zadanie bo wiedzielismy ze efekt bedzie naprawe piorunujacy. Gratuluje Rafalowi auta bo naprawde jest teraz czym polatac. Wylecial silnik? No to co? Trudno. Liczylismy sie z tym ze moga byc problemy przy takiej mocy. Wiekszosc projektow ma swoje dobre i ciche zle strony. Trzeba miec po prostu jajca zeby to opisac. Dla nas nie jest to zadnym problemem. Pozatym to ze wypadl silnik unieruchomilo auto na troszke ponad tydzien Pozdrawiam -------------------- TOMARACING - ul. Sloneczna 157a Lesznowola
Serwis, modyfikacje, strojenia, chiptuning, hamownia. Zapraszamy! 5o4 oo8 238 |
|
|
gość_lukiJ_* |
![]()
Post
#120
|
![]() |
Witam,
Znów małe zamieszanie, a ja chciałem dowiedzieć się tylko dwóch rzeczy 1-czy polską benzyną i polskim powietrzem w rozsądnym zakresie brotów da się napędzić takie turbo - tu czekam na wykres na felgach funfsiegen. 2-czy silnik, ktory przecież przez ładnych kilka km ogrzewał mi wnętrze autka jeszcze zyje - to z sentymentu CYTAT("brt":a3u92ybb) Celem byl uzyskanie szybkiego auta na ulice oraz do zabawy po torze np. drift. Wpadlo nam to to glowy tylko i wylacznie dlatego ze is200 jest naprawde kozacka baza. Swietnie sie prowadzi, ma super zawieszenie i hamulce oraz bardzo krotkie przelozenie kierownicy. Do tego jest dlugi i naprawde fantastycznie i przewidywalnie prowadzi sie bokiem.
Mam nadzieje, że ta zmiana nie ma nic wspólnego z pojawienie się znaczka L na pokrywie paska rozrządu.... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 14:16 |