Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T: Shell V-PWR Racing 100 i zabawy z zapłonem
Coobcio
post Tue, 09 Jan 2007 - 13:37
Post #21


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT("rennen":2sitop89)
Coobcio jaką dokładność ma ta hamownia? Bo dla mnie pomiary 101.1 KM i 101.5 KM to można sobie w buty wsadzić za przeproszeniem bo wcale nie wiadomo, które ustawienie jest lepsze. Jest to przyrost mocy o jakieś 0.4% więc myśle, że spokojnie złapie się na granice błędu pomiarowego. Ostatnio widziałem wyniki pewnego doświadczenia przytaczane przez bardzo mądrego pana, gdzie sprzęt pomiarowy miał dokładność do 0.1 a różnice w wynikach były w setnych albo nawet tysięcznych, ale mądry pan stwierdził, że nie mam pojęcia a on zrobił tysiące pomiarów i ma bardzo powtarzalne wyniki

Przyjrzyj się przebiegowi momentu obrotowego (w piku +10Nm dla wolnossącego silniczka 1,6 to dość odczuwalna wartość...)


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 09 Jan 2007 - 13:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Albert
post Tue, 09 Jan 2007 - 20:45
Post #22


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





a czy przyrostu nie osiągasz dość łatwo ze względu na niska temperaturę otoczenia ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szumal
post Fri, 12 Jan 2007 - 15:37
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Łorsoł





A czy jezeli w hondzie N/A mam mozliwosc recznej regulacji zaplonu poprzez krecenie aparatem to czy moge cos tak zyskać?? czy komputer pomimo mojego krecenia i tak nie bedzie sam korygowal zaplonu po swojemu?? nie wiem w jakim przedziale wartosci moje ECU ma mozliwosc ingerencji w zapłon...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 12 Jan 2007 - 15:41
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





W nissanie osiąga się poprawę po przez kręcenie aparatem myślę że w Hondzie będzie tak samo...
Więc na hamownie marsz z płaską 12


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 09 Nov 2011 - 22:11
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Podbijam temat
Czy Lemmiwinks działa na kablu z allegro VAG COM USB (na chipie FTDI , wspolpracuje z vagiem 409 , 311 itp) ?Bo czytalem na forach US że jest z tym problem, że lemmiwinks dziala tylko na Comie. Podobno że Uni setting Unitronica działa na USB z zwyklym kablem vaga na usb za 25zł z allegro.
Może ktoś potwierdzić ? Bo chciałbym mieć pewność z jakim kablem USB VAG COM pojdzie na 100 % na lemmiwinks badz tym unitronica programem Uni Setting.
Z gory dzieki za pomoc.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Wed, 09 Nov 2011 - 23:02
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Lemm tylko COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 09 Nov 2011 - 23:10
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





dzieki za info.
A co pójdzie na usb vag com bo w lapku nie mam coma. ? Ten Unitronica Uni Setting pojdzie na kablu Vag com USB ?


EDIT
Panowie działa z VCDS-em- sprawdzone przed chwila. Dla potomnych- wystarczy wyłączyć inteligent mode w vcds zapisac zmiany , potem wyciagnac bezpiecznik 11 od licznika bo komunikacja z wlozonym bezpiecznikiem jest niestabilna i Unitronicowski program Uni Settings działa smile.gif Zabawe z zapłonem czas zacząć ;]


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Thu, 10 Nov 2011 - 06:10
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie jak już temat odkopany to mam pytanie czy jest sens grzebać w zapłonie jeśli auto śmiga na lpg i ile można szacunkowo przyśpieszać i jakie mogą być rezultaty tego? chodzi o silnik m43b18


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Thu, 10 Nov 2011 - 07:58
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





CYTAT(GREGOR10 @ Wed, 09 Nov 2011 - 23:10) *
dzieki za info.
A co pójdzie na usb vag com bo w lapku nie mam coma. ? Ten Unitronica Uni Setting pojdzie na kablu Vag com USB ?


EDIT
Panowie działa z VCDS-em- sprawdzone przed chwila. Dla potomnych- wystarczy wyłączyć inteligent mode w vcds zapisac zmiany , potem wyciagnac bezpiecznik 11 od licznika bo komunikacja z wlozonym bezpiecznikiem jest niestabilna i Unitronicowski program Uni Settings działa smile.gif Zabawe z zapłonem czas zacząć ;]

Z kablem galletto też działa, bez wypinania bezpieczników.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 10 Nov 2011 - 09:00
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





mihas66 - dzis bede testował w 1.8T i LPG

Sev- ile udało Ci sie przyśpieszyć zapłon bez stuku i na jakim paliwie ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Thu, 10 Nov 2011 - 09:52
Post #31


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Nie przyspieszałem zapłonu jeszcze. Tym bardziej unisettingiem. Sprawdzałem tylko komunikację z ECU. Rozpracowuję to na razie pod winolsem.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 10 Nov 2011 - 19:19
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Panowie robiłem dzisiaj testy , niestety bateria w laptopie trzyma mi bardzo krotko to też ciezko bylo mi potestowac dlużej.
W każdym razie : testowane na lpg, dodanie 4,5 stopnia BDTC powoduje juz odczuwalną różnice w pracy silnika - ma sie wrażenie że dół jest mocniejszy , turbo wczesniej wstaje i gora jest ostrzejsza. Ogólnie jest ok. Stuków absolutnie żadnych nie zarejestrowałem. Ustawiłem +9 , wiem nie powinienem tak odrazu , jednak cały czas obserwowałem vag-a, no i powiem wam że stuku nie było prawie - pojawiał sie sporadyczny odczyt knock sensorów nie przekraczający 5stopni , ale krótko testowałem bo bateria sie już kończyła, a nie chciałem ryzykować jechac na +9 w miasto bo mialem pare spraw do załatwienia na cito , wiec cofnąłem na bezpiecznie +6 , na ktorym nie ma stuku.

Powiem tylko tyle - polecam każdemu szczczegolnie na lpg ew na V-PWR 100oct. Przy dodaniu +9 to auta kompletnie nie poznałem - wprawdzie to tylko 150km, nie wiem ile dodało momentu i mocy przez +9 do zaplonu , ale wrażenie były imponujące - wcisniecie gazu na 3 biegu powodowało solidne i agresywne wcisnięcie w fotel a silnik wkrecal sie na obroty jak szalony w porownaniu do seri. Wiadomo teraz jest zimno - wszystko odbywało sie przy temp +4stopnie C na zewnatrz wiec z zaplonem można było poszaleć, w cieple dni nie ma co przesadzać żeby motoru nie wysadzić bo jak wiadomo - warto przypomnieć - ECU może skorygować zapłon o maks 12stopni wiec lepiej miec zapas w razie czego

Poki co ustawilem -tak jak wspominalem na +6 i jezdzi sie o wiele przyjemniej od seri, silnik jest 'elastyczniejszy'-nie lubie tego okreslenie - inaczej mówiąc - lepiej idzie zarowno z dolu jak i na górze - dając przy tym większa frajde z jazdy.
Będe testował jeszcze raz +9stopni jak doładuje laptopa i zobaczymy czy stuka czy może te +9 okaze się bezpieczne.

EDIT
Po tescie mam nastepne info - silnik wogole nie stuka na +6 pb 95 co mnie pozytywnie zaskoczylo, na chwile obecna ustawilem na +9 lpg i tak bede narazie testowal. Musze powiedziec ze nie sadzilem ze uda sie wykrecic zaplon na +9, silnik mnie pozytywnie zaskoczyl , dodatkowo brzmi inaczej tak jakby ostrzej jakby to nazwac, ale czujniki stuku nic nie pokazuja wiec jest bezpiecznie. Auto wkreca sie baardzo przyjemnie. Wiadomo prawdziwego chipa to nie zastapi ale powiem szczerze że miałem wgrany seryjny program od 180km AJQ do mojego AQA i powiem szczerze to seria AJQ nie jechała, nie czuc bylo tych 30km wiecej, jedynie gora byla mocniejsza,ale dol mialem wrazenie ze slabszy od mojej seri 150km. Przy ustawieniu na +6zaplonu auto jedzie lepiej jak na sofcie 180km , a na +9 to już wogole rewelacja. Pasowało by teraz na hamowanie wjechac albo chociaz vagiem pomierzyc jaka jest roznica w mocy, gdyż jak wiadomo jest on nad wyraz dokladny. Po wgraniu Softu od AJQ wyszło 183,7km wiec calkiem realne wartosci podaje ten program. Na mojej seri 150km vag com pokazuje 156km wiec również calkiem realnie. Ciekawe ile teraz wyskoczy po zaplonie na +9.


EDIT2
Jeszcze raz robilem logi. Nie zdazylem sprawdzic grupy 120 zeby okreslic moc i moment ale przetestowalem zaplon na +9 na lpg zero stukow, a jak przelaczylem na pb to stuki na PB95 pojawiaja sie - maks 5 stopni, wiec wydaja sie nie duze, tym bardziej ze ecu ma mozliwosc skorygowania do 12stopni, wiec zaleje dla pewnosci 98 badz 100oktanow i bedzie spokoj, zreszta na pb jade zawsze max 300metrów od zimnego silnika potem wchodzi lpg wiec tymbardziej. Jak już wspominałem zaskoczylo mnie to że silnik na zaplonie +9 wydaje sie brzmiec bardziej metalicznie ale stukowce nic nie wskazuja , wiec to chyba nie jest spalanie stukowe ? Ktoś mógłby wyjaśnić ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Fri, 11 Nov 2011 - 09:57
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





Moze masz stuk poza zakresem zczytywania stukowcow... bo nie w kazdej rpm i obciazeniu stukowce sa aktywne w seryjnych ecu... smile.gif a moze to po prostu wieksze cienienie w komorze spalania emituje taki podzwiek.... ja tez mam jakas dziwna rezonacje 'czegos' miedzy 2krmp a 3krpm i zabawa zaplonem nic nie zmienia....

EDIT:
a z ciekawosci moglbys wrzucic swoja mape?? ja wrzuce swoja chetnie smile.gif na lpg mam cala mape +5 smile.gif


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 11 Nov 2011 - 11:35
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





kubeq_Sq - w Unisettings można tylko zaaplikować zmiane zaplonu dla calego zakresu , nie mozna dawac rozny zaplon dla roznych obrotow. Wiec u mnie 'mapa' to +9 na calym zakresie.

Ja mam podzwiek wlasnie tez miedzy 2-3krpm. Ale jak ustawie +6 to juz tego nie slysze.
Nie wiem czy zostawic na +9 czy na zrzucic na +6.?

Dzis logowalem jeszcze raz no i na lpg stukowce wskazuja 0, na pb95 przy tych samych ustawieniach na +9 pokazuja maks 2,3 na kanale knock control 020. Wiec od biedy powinno chodzic na pb95 , a na gazie tymbardziej bo stukowe nic nie wskazuja. W czasie gdy na pb 95 stukowce wskazuja 0,8 - 1,5 czy tez 2,3 jednostek to nie ma roznicy miedzy praca silnika na lpg a pb95 , ani roznicy w dzwieku silnika.

Ten dziwny podzwiek jest, i to nie zawsze , slychac go niekoniecznie na duzym obciazeniu - moge lekko trzymac gaz i tez to slychac.

Co myslisz zostawic na +9 czy lepiej nie ryzykować i zjechac na bezpieczniejsze +6 ? Wogóle to tak sie wydaje na vagu że stukowce działają w każdym zakresie obrotów , patrzac po logach na benzynie.

EDIT
Zmierzylem moment i moc na zapłonie na +9stopni - patrz logi :

Oryginal zdrowa seria 150km
Log (0 - 115,120)


Seria + zapłon na +9
Log (0 - 120,002)

Mocy nie dużo wiecej bo seria wykazała 158Km/5600 i zrobiło sie po zaplonie na+9 169Km/5700rpm Natomiast moment wzrósł z 219Nm/3560rpm do 260Nm/3320rpm.

Efekt +10Km i +41Nm Czuć szczególnie te 41Nm. Bo pod koniec szybko opadają aczkolwiek przeciąg robi dużo wiekszy jak seria.


EDIT2
Zciągnąłem zapłon na +7,5stopnia. Moment spadł o 3Nm czyli na granicy błędu pomiarowego , a moc nawet wzrosła choc też na poziomie błędu pomiarowego bo teraz złamałem bariere 170km - wychodzi 171,5km na obecnym setupie a przy okazji bezpieczniej.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sun, 13 Nov 2011 - 21:08
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Pozwoliłem sobie podbić temat.
Co do brzęczenia/pogłosu to przypomniałem sobie że od zawsze na rozgrzewającym się silniku miałem taki pogłos , prawdopodobnie to efekt mojej wyobraźni - zbyt wsłuchiwałem sie w prace silnika na zmienionym zaplonie - słuchałem czy silnik czasem nie stuka smile.gif pomimo że miałem odpalonego Vaga i nic nie wskazywał.
Jak sie wsłuchałem w prace na zapłonie na 0 to też jest taki pogłos, w zakresie 2-3obrt , zapewne dwumas delikatnie słychać. Zreszta jak już mówiłem zawsze to było słychać tak delikatnie tylko teraz byłem przewrażliwiony więc mi sie udzieliło bardziej. Do tego dwumas dostał 40Nm wiecej na plecy smile.gif

Po czterech dniach testów powiem tylko tyle - rewelacja ten Uni Settings. Zachęcam do zabawy smile.gif

Mam natomiast takie pytanie zwiazane z zapłone -od zawsze miałem taka sytuacje - jak dodaje gwaltownie gazu na wolnych obrotach to odzywają sie czujniki stukowe - tzn na kanale 020 pojawiają się wartości nawet 12 w dwoch trzech a bardzo czesto w 4 oknach , badz 10 jednostek itp.
Jednoczesnie silnik reaguje na gaz tak mulasto.
Wystepuje to tylko przy szybkim wcisnieciu gazu , przy powolnym wciskaniu gazu knock control 0 0 0 0.
Na wyzszych obrotach np 2 - 3 tys szybkie dodanie gazu nie powoduje pojawiania sie wartosci na kanale 020 knock control i auto momentalnie sie wkreca.
Dodam też że od zawsze mialem taką sytuacje jeszcze przed modyfikowaniem zaplonu Uni setting's - em tylko jakos nigdy nie zastanawialem sie czy tak ma byc czy nie. Teraz doszedłem do wniosku że raczej tak nie powinno być ? Mam racje ?

Jak widać silnik ma moc, jezdzi ok , tylko 8/10 prob dodania szybko gazu konczy sie wyskoczeniem alarmu o stuku i opoznieniu zaplonu przy wyjsciu z wolnych obrotow, czasami jak wcisne tak mniej gwaltownie badz nie do konca gaz to nic nie wyskakuje na 020 kanale i auto agresywniej wkreca sie z wolnych obrotow.
Stuk wystepuje na ułamek sekundy na Vagu i znika , obroty spadaja na jałowe , znow dodaje gazu znow sie pojawia i tak w kolko.

Pytanie czy to norma 1.8T ?
Modyfikacje ? Wycięty katalizator. I napinacz łancuszka rozrządu do wymiany - szumi w zakresie 1300-1600obrotow . Pozatym to wszystko do czego można się przyczepić.
Od zakupu auta tak miałem.Na kanale 032 mam korekcje lambdy rzędu 0,8% wiec teoretycznie wszystko szczelne. Jeśli o to chodzi.
Czytałem że adaptacja przepustnicy może powodować takie dziwne opoznienie zaplonu przy szybkim dodaniu gazu ? Ew co może być przyczyną ? Czy może jest to norma ?


Ew mogłby ktoś zamieścić logi z kanalu 020 i pogazowac na jalowym na postoju czy mu cos stukowce wykryją ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 14 Nov 2011 - 07:14
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Ładnie dałeś do pieca na lpg, ciekawe ile może to dać w wolnossącym 1.8 bmw..


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jericho
post Sun, 22 Apr 2012 - 11:41
Post #37


User
Dołączył: Sun, 22 June 2008





CYTAT(GREGOR10 @ Fri, 11 Nov 2011 - 11:35) *
EDIT2
Zciągnąłem zapłon na +7,5stopnia. Moment spadł o 3Nm czyli na granicy błędu pomiarowego , a moc nawet wzrosła choc też na poziomie błędu pomiarowego bo teraz złamałem bariere 170km - wychodzi 171,5km na obecnym setupie a przy okazji bezpieczniej.

A jak srednie spalanie sie zmienilo?

Co do 1.8T to mam wrazenie, ze silnik zanim osiagnie te ok 90C to czuc wibracje na kierownicy na biegu jalowym. Gdy jest w pelni zagrzany wibracje sa prawie nie wyczuwalne.
Po za tym w zakresie 900-1200rpm czuc wieksze wibracje nie zaleznie od tego czy obroty rosna czy spadaja.

Na Pb zrobilem ok 3 zbiorniki zanim zalozylem gaz i nie pamietam tych objawow. No ale one tez wystepuja na Pb i na LPG.
Mozliwe, ze zaczelo sie to dziac od momentu wymiany wszystkich swiec na nowe fabryczne oraz jednej cewki, ktora padla w momencie zalozenia gazu. Albo od zakupu tak mialem, tylko nie zwrocilem na to uwagi.
Co dziwne nowa cewka BERU, ma napiecie ok 2,5 raza wieksze od pozostalych, nie zalaznie od zadanych rpm silnika.

Czy moglbys podac linka z info jak co nalezy po kolei robic z tym zaplonem, albo napisac instrukcje wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 09 May 2015 - 19:23
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Sorry za odkop ale nie mogę nigdzie znaleźć... Ten program unisetting nie działa z hex canem wyłączyłem inteligent mode i odłączyłem bezpiecznik od zegarów... Jak to zrobić za pomocą samego VCDS? Jaki kanał adaptacji? Pacjent A4 B6 silniki 2.0 ALT i 1.8T AVJ sterowniki silników oba ME7.X


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tjwasiak
post Sat, 09 May 2015 - 19:35
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 15 October 2003
Skąd: Warszawa





Żeby to zrobić za pomocą VCDS'a musiałbyś najpierw znać prawidłowy login żeby odblokować dostęp do modyfikacji. Nie wiem dlaczego Ci nie działa Unisettings, bo ja z niego korzystałem właśnie przy pomocy oryginalnego przewodu Ross-Tech'a. Po wyłączeniu trybu inteligentnego bodaj musisz ponownie przetestować interfejs żeby zmiana została w nim zapisana, no i wypadałoby go odłączyć i ponownie podłączyć...


--------------------
question = ( to ) ? be : ! be;
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sat, 09 May 2015 - 21:18
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Testowane na milion sposobów i dupa na hex-can... Znalazłem starego KKL od viakena i hula aż miło jednak upierdliwe jest przepinanie kabla do zmiany a następnie podglądu vcds'a. Po szybkich testach puki bateria nie padła dowaliłem +8 ,25 zapłonu i żadnego wypadania zarówno na gazie i na benzynie dalej nie testowane bo bateria się skończyła i jakoś sporo jak dla mnie. Pacjent A4 B6 2.0 ALT silnik NA brat bliźniak 1.8T tylko bez turbiny też 20V itp...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 22:15