Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Wywalamy kata (wykresy z hamowni)
the.wolf
post Sat, 13 Jan 2007 - 13:16
Post #41


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





Elb, kata miales z k03 i ten sam kat byl pod k04? czyli test pipe rozniez pasuje do k03?


porownywales EGT z katem i testpipem?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Jan 2007 - 13:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Elberoth
post Sat, 13 Jan 2007 - 14:14
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





AFR jest identyczne. EGT jako takiego się zmierzyć nie da, bo w tych silnikach nie ma czujnika EGT per se - wartości które podaje komputer to wartości obliczone na podstawie dawki paliwa, AFR, ilości zasysanego powietrza itd. Podobno jednak ta komputerowa estymacja jest wyjątkowo dokładna.

EGT jest jednak równiez bez zmian - 925'C max pod pełnym obciążeniem. Jak dla 1.8T są to wartości prawidłowe.

Wszystkie flansze w turbinach K03 i K04-15 są takie same.


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin80
post Sat, 13 Jan 2007 - 17:55
Post #43


Rookie
Dołączył: Wed, 10 January 2007





a ten dynks z vortexu daje rade w kazdym aucie bez kata? i gdzie to mozna dostac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Sun, 14 Jan 2007 - 11:12
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





ciekawy ten "dynks".
ja u siebie wywaliłem drugą sonde zupełnie na zewnątrz- nie ma ona jakiegokolwiek kontatku z wydechem.
Check sie nie pali...


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arttur
post Sun, 14 Jan 2007 - 22:15
Post #45


Frequent User
Dołączył: Sat, 26 August 2006
Skąd: Schaumburg





No to jest loteria , w nowszych 1.8 T czesciej sie zapala..
mozna to rozwiazac jeszcze tak:



Codzi tylko i wylacznie o oddalenie sady od strumienia spalin ....

Pozdrawiam


--------------------
TT quattro + GT 2871R = :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Sun, 14 Jan 2007 - 22:50
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Czy nie prosciej jest wylaczyc ten blad od razu w komputerze? Wtedy nie trzeba nic kombinowac z sadami i wydechem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 15 Jan 2007 - 00:25
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





CYTAT("Kubek":1zwnfev8)
Czy nie prosciej jest wylaczyc ten blad od razu w komputerze? Wtedy nie trzeba nic kombinowac z sadami i wydechem.


prościej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Mon, 15 Jan 2007 - 01:04
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Tylko trzeba umić


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Mon, 15 Jan 2007 - 04:19
Post #49


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





CYTAT("Elberoth":3vbb8ubz)
Tylko trzeba umić

U mnie trzeba raz kliknac mysza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
poziek
post Mon, 15 Jan 2007 - 15:00
Post #50


Forum Killer
Dołączył: Sun, 23 October 2005
Skąd: WPR





W AVJ też jedno kliknięcie a w zasadzie zmiana wartości w winqls.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:37