![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Mi się wydaje że ta malusieńka turbinka którą masz pod maską chodzi już daleko ponad stan swojej najwyższej efektywności i dalsze rozluźnianie wydechu w niczym już jej nie pomaga...
Ciekawe jakimi przyrostami zaowocowało by zamontowanie tej rurki w całkowicie seryjnym egzemplarzu 150KM ? Zresztą zamiast pchać się w taką cholernie drogą rurę wolał bym ścisnąć nieco mocniej porfwel dopłacając te 500-700zł i mieć kompletny porządny układ wydechowy od turbiny do końca z nierdzewki w uznanej firmie który ze pewnością przyniósł by o wiele lepsze efekty... Przykład porządnego wydechu 2,5" w miejsce seryjnego: S14A Wydech + Downpipe Vs seryjny wydech bez kata: ![]() S14 seryjny wydech z katem Vs. wydech 2,5" przelot na seryjnym DP: ![]() Ps. coś strasznie drogie te Cat convertery do twojego wozu, do nissana z Turbiną ceny rozpoczynają się od 8,50$$ + shiping, dla przykłądu pokarze taki z wyższej półki http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XTUNE-89 ... dZViewItem -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tylko pozazdrościć tanich, chińskich zamienników !
PS. U siebie mam już wydech przelot 2,5". Gdyby zrobić u mnie wykres seryjny wydech + kat vs wydech 2,5" + test pipe, wyglądał by on zapewne bardziej imponująco. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Coobcio - 40 koni przyrostu ?? coś mi sie nie chce wierzyć
-------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak reagują SR20DET... samoczynnie doładowanie rośnie o 0,15 bara, Dino też u Siebie robił wydech + stożek i wyszło mu po tych dwóch modach 238KM
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: warszawa ![]() |
nie wiem jak perwsza 200-tka ale druga nie miala chinskiego zamiennika a 2.5 calowy przelot z jednym koncowym tlumikiem poskladany przez Macka Grabowskiego.
-------------------- TDI PD
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
u mnie jest tak kolektor rurowy z williamsa brak kat a iśrodkowego tłumika został tylko ostatni przelotowy i do tego stożek k&n do clio 16v
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b3e59a0e55f712ea:3v6jsne0] ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT("barylax":34hiyd5v) u mnie jest tak kolektor rurowy z williamsa brak kat a iśrodkowego tłumika został tylko ostatni przelotowy i do tego stożek k&n do clio 16v
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b3e59a0e55f712ea:34hiyd5v] ![]() sorry, ale co chciales przez to powiedziec? -------------------- TDI PD
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
z ciekawosci zapytam sie.
jaka jest roznica, w takich krotkich rurkach zastepujacych kat'a, miedzy chinskim a nie chinskim? tak ciezko zrobic kawalek krotkiej rury o danej srednicy? chyba nie, takze w tym konkretnie wypadku roznica bylaby niewielka o ile jaka kolwiek by byla (nie mowie tutaj o reszcie wydechu, tylko to tej krutkiej rurce). takze taka cena to chyba spora przesada. ale nie moj wybor. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
zasadnicza różnica by była w cenie - a skoro coś jest tanie to auto nie ma prawa na tym jechać
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
dokladnie - taka cena za kawalek rurki z nierdzewki (dla przypomnienia 750 PLN) - zawsze mnie zastanawia po co ludzie tak wyrzucaja fundusze w bloto.... i chyba nigdy nie zrozumiem ; )
do tego 250 PLN za wymiane kat'a na sama rurke - 1000 PLN za calosc to jest mistrzostwo naciagania, albo naiwnosc placacego ; ) do tego, z tego co pamietam, autor wybral firme Sportec zeby miec pewnosc ze przerobka bedzie dzialala itd. koszta bardzo wysokie, a najpierw firma nie doslala wtryskow, czegos tam brakowalo bla bla bla. Po zamontowaniu wszystkiego sa spore braki mocy od obiecanych. takze chyba takie 'pagorki' mozna bylo miec robiac samochod na miejscu za znacznie mniejsze kwoty ; ) -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A kto napisał, że chińskie jest złe ?
Napisałem, że mozna sie tylko cieszyć. Swoją rurkę na szczęście odkupiłem od znajomego z forum za 250zł - z mojego punktu widzenia nie warto było się zatem bawić w dorabiane WYGIĘTEJ rurki (podkreslam słowo wygietej, bo test pipe w 1.8T nie jest prosty) aby zaoszczędzić 100zł ... to by dopiero była paranoja. Metody harcerskie zostawmy harcerzom. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2004 Skąd: warszawa ![]() |
no i ja dzis wywaliłem kata,tyle ze u mnie rury sa proste i wstawiłem zwykła ordynarna rure odpowiedniej srednicy, jest moze ciut bardziej basowy pomruk ale za specjalnie roznicy nie odczułem , no moze jest ciut bardziej elastyczny z dołu,jak by turbo-dziura była mniejsza,nie wiem.
-------------------- Pozdrawiam towarzystwo wzajemnej adoracji.
1/4 mili w BMW jest jak pójść na ryby z dziwką... fajnie, ale nie po to ją masz. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: warszawa ![]() |
CYTAT("Elberoth":1udk70ot) A kto napisał, że chińskie jest złe ?
Napisałem, że mozna sie tylko cieszyć. Napisalem to tak dla uscislenia. Ktos moglby odebrac to tak, ze zamieszczone przez Coobcia wykresy byly z aut z wydechami z chinskich zamiennikow. Pozdrawiam -------------------- TDI PD
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Schaumburg ![]() |
Dodam od siebie 2 grosze...
Wywalenie kata powinno zaowocowac zwiekszeniem mocy , tyle ze nie dzieje sie to od razu .Poza tym mysle ze jest to bardziej prawdopodobne na nie seryjnym ukladzie wydechowym Slyszalem ze ECU musi sie poprostu zaadaptowac do nowych warunkow i pomiary majlepiej zrobic po 2 dniach . Moze ktos to potwierdzi lub zaprzeczy .... Jesli chodzi o kontrolke to jest proste lekarstwo i wyglada tak : ![]() 2 sonda widzi wolniejszy przeplyw i wszystko jest ok Pozdrawiam -------------------- TT quattro + GT 2871R = :-)
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Pomiar NIE BYŁ robiony na seryjnym układzie wydechowym. Mam u siebie przelotowy układ 2,5". Pomiar po tygodniu wykazał zwiekszenie mocy o 2KM, tyle że nie wiadomo czy wynika to z auto adaptacji ECU czy też inny warunków pogodowych (dzisiaj lało, więc wilgotnośc powietrza była ponad 2x wieksza niż tydzień temu). Osobiście stawiam na to drugie.
PS. Daj znać jak ten dynks z Vorteksu. Na razie nie potrzebuję (brak CELa mimo 400km) ale kto wie. Licho nie śpi -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 August 2006 Skąd: Schaumburg ![]() |
Dynks z tego co wszyscy pisza , sprawuje sie wysmienicie ..
U siebie nie bede mial mozliwosci przetestowania bo montuje 3" DP z '' high flow'' katalizatorem . Pozdrawiam -------------------- TT quattro + GT 2871R = :-)
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Elb,
czyli miales przelot 2,5" z ori katalizatorem? to az dziwne ze nie masz zadnego wzrostu... -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 23 November 2006 ![]() |
Wszystko zależy od tego jak producent zbudował seryjny układ wydechowy. Niestety w sr20det np. jest stanowczo za wąski, poza tym tłumiki seryjne wprowadzają zbyt duże restrykcje skutecznie ograniczając przepływ spalin. Natomiast w silnikach z grupy VW nie będzie już takich różnic, szczególnie jeśli chodzi o usunięcie samego katalizatora. Jeśli ktoś kiedyś przyglądał sie budowie katalizatora z Audi TT, z Nissania z SR20DET i z Hondy np z silnikiem 1.6. Po budowie katalizatora widać mniej więcej na gołe oko, który bardziej może ograniczyć przepływ. Nissan wypadnie najgorzej, a Audi najlepiej.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("the.wolf":3tz1fkkv) Elb,
czyli miales przelot 2,5" z ori katalizatorem? to az dziwne ze nie masz zadnego wzrostu... Tak. -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Może by tak AFR zmieżyć i porównać z katem i np. bez kata ?
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 03:38 |