Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tarcze hamulcowe Zimmerman - kompletny shit
gość_>STAN<_*
post Thu, 04 Jan 2007 - 02:31
Post #21









Na Zimmermanach zrobiłem 50tyś km..nie mam zarzutów do tych tarcz klocki jakie stosowałem to Ferrodo(tak mi zresztą zalecał sprzedawca)..uprzedał mnie aby nie zakładac do tych tatcz takich wynalazków jak klocki ,,red tuff" czy też ,,green stuff" mam minimalne pękniecia na nawierceniach ale nie takie jak podał twórca tematu... podejżewam że kolega troszke przesadzał z częstym hamowaniem na nierozgrzanych tarczach lub po prostu ostro jezdzi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Jan 2007 - 02:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
berkut
post Thu, 04 Jan 2007 - 12:50
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Thu, 11 November 2004
Skąd: warszawa





Jak wytlumaczysz ze na Premiere spalilem te tarcze ?

Dla mnie zimmermany sa skonczone - ori tarcze wytrzymywaly duzo wiecej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zetemte
post Thu, 04 Jan 2007 - 12:55
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Thu, 28 November 2002
Skąd: Bukareszt - Rumunia





Ja mialem Zimmermany w mojej Corollce razem z Ferrodo i bylem bardzo zadowolony ... Co prawda nie zrobnilem duzo kilometrow z nimi ... moze z 10 000 ... i auto stoi teraz na sprzedaz. ale problemow nie mialem!


--------------------
www.insomniaracing.org

Electric Orange Focus ST
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 04 Jan 2007 - 15:28
Post #24









Generalnie.... to chyba nie ma tarcz których nie da się "zajechać"... czy to za twardymi czy to za miękkimi klockami czy w niewłaściwy sposób "docieranymi".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Thu, 04 Jan 2007 - 18:16
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
podejżewam że kolega troszke przesadzał z częstym hamowaniem na nierozgrzanych tarczach lub po prostu ostro jezdzi...

normalna jazda co prawda jezdze szybko kilka akcji mialem ostrego hamowania ale ludzie bez przesady specjalnie wlozylem wiekszy hebel do auta i niby dobre tarcze zeby miec czym hamowac a po 30 tys okazalo sie straszna klapa. Moj kolega ktory ma golfa 3 GTI pokazywal mi jak on hamuje z 200 do 0 i to nie raz i jakos u niego niema problemu z tarczami a ma jakies zwykle tarcze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maleckis
post Thu, 04 Jan 2007 - 21:11
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sun, 05 February 2006
Skąd: Poznań





Ja jeżdżę na Zimmerman’ach. Klocki z przodu to Mintex Racing, a z tyłu Ferodo. Jak na razie nie narzekam, wszystko jest w należytym porządku.
Najczęściej tarcze deformują się, gdy są bardzo rozgrzane i przelecą przez jakąś kałużę. W takiej sytuacji i jeżeli są grube, to można dać je do przeszlifowania.
Pozdrawiam.


--------------------
Maleckis Motorsport
www.maleckis.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Makinen
post Fri, 05 Jan 2007 - 09:46
Post #27


User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Wawa-WPR





ja też mam Zimermanny + klocek Ferrodo Premier i jestem zadowolony. Przebieg nieduży ale dobrze hamują. Troche je przypaliłem przy docieraniu i mam "pasek purpurowy" ale działa jak należy. Jedyna wada to ich to przy hamowaniu huczą troche.
Tak jak ktoś wcześniej napisałe - wszystko sie zużywa a zwłaszcza przy mocnej eksploatacji.


--------------------
Corvette C6 Cabrio
Lowered + 20" HRE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Fri, 05 Jan 2007 - 09:57
Post #28


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





sam nie mam Zimmermanow napisze.
przeciez firma robiac takie tarcze wie ze one nie beda mialy lekkiego zycia, bo babcie takich tarcz nie kupuja.
wiec sytuacja ze pekaja nie powinna w ogole miec miejsca bo to juz jest zagrozenie zdrowia i zycia.

a jezeli juz pekaja to nie powinny byc tak robione.

niektore firmy zeby ustrzec sie takich sytuacji zamiast nawiercen robia wklesnienia i problem z glowy.

chociaz nie zakladam od razu ze Zimmermany to kupa - moze akurat trafila sie felerna para.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
martii
post Fri, 05 Jan 2007 - 14:05
Post #29


Super User
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sz-n





tarcze nie tylko wtedy dostana w dupe, jak na rozgrzanych wpadniesz w wode, ale tez jak je spalisz i zatrzymasz auto, lepiej kulnac sie po akcji kawalek tak zeby sie schlodzily, moje juz nie raz swiecily jak gwiazdki na choinca i zero bicia, czy innych sladow


--------------------
Y60 2,8TD+I
Y60 Long 2,8TD jeszcze bez I
CRX EH6
VW Derby 2.0 16v in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hgtt
post Fri, 05 Jan 2007 - 18:09
Post #30


User
Dołączył: Fri, 11 February 2005
Skąd: stolica





U mnie zimmermany wytrzymaly 20 tys i wygladaly dokladnie jak te na zdjeciu . Zalozylem ebc i mam spokoj.


--------------------
Najszybsze Bravo w Polsce bylo. Teraz turbognojek.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sami
post Sun, 07 Jan 2007 - 20:18
Post #31


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 April 2005
Skąd: Gdynia





ja jezdze na zimmermanach od jakichs 20tys km, plus green stuff i jakos na razie wszystko super...


--------------------
Sunny GTi 14.1s.... Sprzedany :(
MR2... też już nie ma.
Subaru Impreza WG
>>forum.streetriders.pl<<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kaloh1
post Mon, 08 Jan 2007 - 00:05
Post #32


Super User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: Sieradz





hmm..czytam tak i czytam i napisze swoje odczucia.. w audi a6 mam tarcze zimmermann 312mm, do tego klocek ferodo ds, auto zrobilo jak na razie 30tys na tym zestawie i naprawde hamuje swietnie, nie zauwazylem zadnych pekniec, klocek wyglada doslownie jakbym go przed chwila zalozyl. Teraz kupilem do 206 tarcze z xsary vts, rowniez zimmermann 283mm i rowniez klocek ferodo ds, lezy u mnie w garazu. Wiekszego problemu spodziewam sie przy zmianie zacisku niz przy tarczach(Mam nadzieje ).

Powiem zaslyszana opinie od czlowieka, ktory naprawde zna sie na hamulcach, sprzedaje je do rajdow itp...zimmermanny sa wytrzymale, ale przy duzych rozmiarach...sorry, ale rozmiar 240-260 to mala tarcza i prawdopodobnie jest to tego przyczyna-rada? Nie zakladac nawiercanych tarczek przy takich rozmiarach, ja dlatego przekladam zacisk zeby przejsc z tarczy 266 na 283 i moc zalozyc nawiercana wlasnie, choc moze sie okazac, ze ten rozmiar jest rowniez za maly, wtedy bedzie zonk


--------------------
A6 3.0 TDi -->290KM@560Nm
E46 330d -->230KM@580Nm
R1 RN12 -->172KM@105Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosssssa
post Mon, 08 Jan 2007 - 09:28
Post #33


Rookie
Dołączył: Mon, 27 February 2006
Skąd: Mysiadłowo





Ja mam z przodu 257mm wentylowane, jakieś zwykłe tarcze i zwykłe klocki i hamują ekstra nawet się nie palął. Waga samochodu poniżej tony.

Na ten sezon zamierzam założyć EBC TurboGroovy + EBC tylko nie wiem czy greeny czy REDy.
Wie ktoś może co lepsze do tych tarcz??


--------------------
Wiatm wszytkich
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krystian
post Mon, 08 Jan 2007 - 21:30
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





CYTAT("rosssssa":m6gnp595)
Na ten sezon zamierzam założyć EBC TurboGroovy + EBC tylko nie wiem czy greeny czy REDy.
Wie ktoś może co lepsze do tych tarcz??


Ja miałem taki zestaw i byłem dośc zadowolony, przynajmniej tarcze nie pekają.
Miałem greenstaffy i troche sie lubiły przypalic ale to juz przy ostrzejszej eksploatacji. Do tego auto nie było małe (a4). W sumie powienienem był założyć redy. Ale zużyłem 2 kpl. greenów.

Do auta poniżej tony wystacza Greeny, chyba że naprawdę jesteś katem na hamulce


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 09 Jan 2007 - 13:28
Post #35


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("rosssssa":2zp5i5d7)
Ja mam z przodu 257mm wentylowane, jakieś zwykłe tarcze i zwykłe klocki i hamują ekstra nawet się nie palął. Waga samochodu poniżej tony.

Na ten sezon zamierzam założyć EBC TurboGroovy + EBC tylko nie wiem czy greeny czy REDy.
Wie ktoś może co lepsze do tych tarcz??

Berkut mial redstuffy w swoim autku i mozna powiedziec ze tarcza EBC zuzywala sie szybciej niz klocki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JurekM
post Tue, 09 Jan 2007 - 16:06
Post #36


Super User
Dołączył: Sun, 01 June 2003





Kilka lat temu była w USA - akcja właścicieli Porsche przeciw nawiercanym Zimmermanom.
W tym też okresie zniknęly one z oferty do Porsche(nie wiem czy są aktualniew ofercie czy też nie-chodzi o te nawiercane)
To że pękały to nic ale następnym etapem były urwane koła i rozbite samochody - aczkolwiek "wada" materiałowa wychodziła na torze a nie w ulicznej jeżdzie.(było sporo fotek na odpowiednich forach)

Oglądałem też tarczę fabryczną (która nie pęka do Porsche) jak i tą aftermarket.
Nawet pieczęcie "Zimmerman" były identyczne ,okiem laika(moim) nie do odróżnienia
Różnica ceny - 1200zł do 2800zł - czyli jednak niemogły być identyczne,materiał albo i technologia.
Reasumując bałbym się do jakiejkolwiek poważnej jazdy używać nawiercancyh tarcz po kilkaset zł.


--------------------
968CS
C63w205
190 2,3-16V i inne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 09 Jan 2007 - 19:07
Post #37


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("JurekM":1d9degsd)
Kilka lat temu była w USA - akcja właścicieli Porsche przeciw nawiercanym Zimmermanom.
W tym też okresie zniknęly one z oferty do Porsche(nie wiem czy są aktualniew ofercie czy też nie-chodzi o te nawiercane)
To że pękały to nic ale następnym etapem były urwane koła i rozbite samochody - aczkolwiek "wada" materiałowa wychodziła na torze a nie w ulicznej jeżdzie.(było sporo fotek na odpowiednich forach)

Oglądałem też tarczę fabryczną (która nie pęka do Porsche) jak i tą aftermarket.
Nawet pieczęcie "Zimmerman" były identyczne ,okiem laika(moim) nie do odróżnienia
Różnica ceny - 1200zł do 2800zł - czyli jednak niemogły być identyczne,materiał albo i technologia.
Reasumując bałbym się do jakiejkolwiek poważnej jazdy używać nawiercancyh tarcz po kilkaset zł.

Technologia i materialy mogly byc te same ale mozliwe ze dla Porsche byly dodatkowe badania jakosciowe a te aftermarketowe byly "odrzutami" ktore nie przeszly wymagan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
-Martini-
post Wed, 17 Jan 2007 - 01:09
Post #38


Rookie
Dołączył: Wed, 23 November 2005
Skąd: Kraków





CYTAT("JurekM":3dffse84)
Kilka lat temu była w USA - akcja właścicieli Porsche przeciw nawiercanym Zimmermanom.
W tym też okresie zniknęly one z oferty do Porsche(nie wiem czy są aktualniew ofercie czy też nie-chodzi o te nawiercane)
To że pękały to nic ale następnym etapem były urwane koła i rozbite samochody - aczkolwiek "wada" materiałowa wychodziła na torze a nie w ulicznej jeżdzie.(było sporo fotek na odpowiednich forach)

Oglądałem też tarczę fabryczną (która nie pęka do Porsche) jak i tą aftermarket.
Nawet pieczęcie "Zimmerman" były identyczne ,okiem laika(moim) nie do odróżnienia
Różnica ceny - 1200zł do 2800zł - czyli jednak niemogły być identyczne,materiał albo i technologia.
Reasumując bałbym się do jakiejkolwiek poważnej jazdy używać nawiercancyh tarcz po kilkaset zł.

Bedąc na torze w Lausnitz oglądałem tarcze w Porsche Maćka Stańco- miały ok 6000 przebiegu i juz pojawiały się pęknięcia... Nie wiem kto robił tarcze ale widać ze nie jest to proste w wykonaniu (myśle że Porsche nie wsadza kiepskich podzespołów do swoich aut)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 17 Jan 2007 - 02:47
Post #39


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Bedąc na torze w Lausnitz oglądałem tarcze w Porsche Maćka Stańco- miały ok 6000 przebiegu i juz pojawiały się pęknięcia... Nie wiem kto robił tarcze ale widać ze nie jest to proste w wykonaniu (myśle że Porsche nie wsadza kiepskich podzespołów do swoich aut)[/quote]

tzn, piszesz ze w Porsche popekaly tarcze, a zaraz piszesz ze kiepskich do swoich samochodow nie wsadzaja - moze wlascicel tego Porsche zalozyl jakies inne a nie fabryczne tarcze? jak wiesz to napiesz, zeby nie bylo zgadywania.

bo zeby po 6tys popekaly???


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stones1
post Wed, 17 Jan 2007 - 10:26
Post #40


Rookie
Dołączył: Wed, 17 January 2007
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT("aw69":t3a716b7)
Witam !
Dzis rozebralem hebel w swoim MK3 z tej racji ze czulem bicie przy hamowaniu, postawilem autko na kolkach odpalilem motor 1, 2 bieg kolka sie kreca patrze a jak bicie na tarczach, zdjelem tarcze ogladam i co widze pekniec od cholery, zrobilem na nich jakies 30 tys km zuzylem 3 komplety klockow pierwszy czerwony pagid ktory zlazl w miesiac czasu potem komplet ferodo premier i jakies 2 tyg. temu wlozylem w komplet.
I co panowie powiecie na to ? Niby takie super tarcze a okazal sie kompletna kupa.






kazda tarcza ma swoja grubosc minimalna (przewaznie 1 - 2 mm mniej niz nowa to juz minimum) ponizej ktorej MOZE sie skrzywic lub peknac. Zrobiles 30 000km, zjechales 3 kpl. klockow. Po rantach widac ze w wyniku intesywnej eksploatacji przez 30 000km tarcza osiagnela swoja grubosc minimalna i dlatego w koncu sie skrzywila. Pamietaj jak sportowe klocki zuzywaja tarcze! A piszesz ze miales pagidy sportowe. 30 000km intensywnej eksploatacji ( w koncu w tym czasie zuzyles 3 kpl klockow, co zwykla eksploatacja nie jest) to swietny wynik.


--------------------
Prowadzę sklep z częściami do samochodów.
Dla każdego z forum rewelacyjne ceny
stones1@wp.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:39