Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Reply to this topicStart new topic
> Tarcze hamulcowe Zimmerman - kompletny shit
gość_bezduszny_*
post Fri, 05 Mar 2010 - 23:03
Post #141









Elb, już dawno bym to zrobił...... ale nie ma rozmiaru sad.gif
Przymierzam się do DBA 4000 .......... ale czas oczekiwania 3 miesiące.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Mar 2010 - 23:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
slavi
post Fri, 05 Mar 2010 - 23:11
Post #142


User
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(Elberoth @ Fri, 05 Mar 2010 - 23:00) *
Natomiast Brembo ORO - cud, miód, malina.

Które ORO miałeś? cięte czy wiercone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Sat, 06 Mar 2010 - 01:40
Post #143


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Swietykrk @ Sat, 21 Feb 2009 - 11:39) *
Najlepsze jest to ze dużo osób jeździ na Mikodach i nie mają z nimi żadnych problemów.

Bo Mikoda nie jest taka znowu zła, a przede wszystkim jest tak tania (ok. 100 zł za sztukę), że można te tarcze z powodzeniem wymieniać razem z klockami i traktować całość jako komplet. Czasami tylko trafiają się gorsze egzemplarze, ale mały koszt sprawia, ze nie jest to wielki problem. Oczywiście te tarcze nie nadają się raczej do bardziej ekstremalnych zastosowań, nie za dobrze też sprawdzają się ze zbyt miękkimi klockami.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brevis
post Sat, 06 Mar 2010 - 07:46
Post #144


User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Lubliniec , Gliwice





CYTAT(Elberoth @ Fri, 05 Mar 2010 - 23:00) *
Kup sobie Brembo ORO - per saldo taniej ci wyjdzie niż bujać się z Zimmem. W swoim A4 zrobiłem na nich 60kkm (czy nawet więcej - nie pamietam) na klocku DS 2000 i nawet na koniec gdy spadły już do minimum - były płaskie jak stół. ZERO jakiegokolwiek bicia. Wcześniej miałem ATE, Brembo MAX i gięły się na potęgę, nie nadążałem wymieniać. Natomiast Brembo ORO - cud, miód, malina.


Nie wiem ... nie miałem okazji użytkować ... kiedyś się przymierzałem przy przesiadce na 4 tłok na tarczy 305 ... cena mnie zabiła 1600 netto za kumplet do mojego starego Fiacika ... jeszcze bardziej mnie zdziwiła rozmowa z p.Leszkiem z hamulce.net , z której jasno wynikało , ze pod względem zastosowanych stopów oro nie różnią sie od całej reszty produkcji ,,,, tylko są pokryte specjalna powloką galwaniczna i maja nacięcia lub otwory .delikatnie mnie to zdziwilo i odstraszyło .... finalnie kupilem u p.Leszka ds2500 i tarcze oryginalne , gladkie by Fiat/Alfa za 400 zeta komplet i jak na razie 25 tys .. dramatu nie ma ... pojawily sie delikatne bicia przy lekkim traktowaniu hamulca ... przy mocniejszym brak .... tak czy siak koncza mi sie klocki ... wiec pewnie wymianie caly komplet ... i i tak dalej $$ w kieszeni // biggrin.gif


--------------------
Fiut na rope
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 06 Mar 2010 - 09:32
Post #145









CYTAT
dramatu nie ma ... pojawily sie delikatne bicia przy lekkim traktowaniu hamulca ... przy mocniejszym brak

u mnie też od tego się zaczynało zawsze wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 12 Apr 2010 - 17:26
Post #146


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





No i niestety ledwie pochwaliłem Mikody to zrobiły mi takiego psikusa (po 15 tys. km):



--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brevis
post Mon, 12 Apr 2010 - 22:04
Post #147


User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Lubliniec , Gliwice





CYTAT(Rijndael @ Mon, 12 Apr 2010 - 17:26) *
No i niestety ledwie pochwaliłem Mikody to zrobiły mi takiego psikusa (po 15 tys. km):



Chwalić za wcześnie nie można .... osobiście nie mam zaufania do firmy Mikoda ... mogę się mylić ... ale wydaje się ze to bardziej tuning ale stickersy z płomieniami... czasem gładka dobra tarcza plus dobre klocki robią lepsza robotę niż te mega nacinane tuningi ... huh.gif huh.gif


--------------------
Fiut na rope
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 12 Apr 2010 - 22:13
Post #148


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(Brevis @ Mon, 12 Apr 2010 - 22:04) *
Chwalić za wcześnie nie można .... osobiście nie mam zaufania do firmy Mikoda ... mogę się mylić ... ale wydaje się ze to bardziej tuning ale stickersy z płomieniami... czasem gładka dobra tarcza plus dobre klocki robią lepsza robotę niż te mega nacinane tuningi ... huh.gif huh.gif

No to na pewno nie są jakieś rewelacyjne tarcze, bo takimi nie mogą być w takiej cenie, co do tego nie miałem nigdy wątpliwości. Niemniej miałem nadzieję, że nie stanie się z nimi coś takiego tak szybko. Oprócz pęknięć mają dziwne zabarwienie, jakby od mocnego przegrzania i nawet na tylnych jest już wyraźny rant. Z drugiej strony samo hamowanie było bardzo ok przez pierwsze 5-10 tys. km, bez porównania lepsze niż w serii, więc można potraktować je jako całkiem niezłe jednorazówki. wink.gif


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 12 Apr 2010 - 22:16
Post #149









jakie klocki do nich miałeś ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rijndael
post Mon, 12 Apr 2010 - 22:25
Post #150


Super User
Dołączył: Thu, 23 April 2009
Skąd: z lasu





CYTAT(bezduszny @ Mon, 12 Apr 2010 - 22:16) *
jakie klocki do nich miałeś ?

Seryjne Motorcrafty o których nie mam zbyt dobrego zdania. Tym bardziej dziwi mnie skąd się wziął rant po takim przebiegu, bo nie są to twarde klocki.


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 12 Apr 2010 - 23:20
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Tarcze nawiercane pękają przy otworach - w poprzednim aucie miałem zastaw 4-tłoczkowy Alcona 330mm i po 20tys.km też pojawiły się mikropęknięcia...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Tue, 13 Apr 2010 - 10:47
Post #152


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Wtrace swoje 0,03 PLN bo tez jezdze na Zimmermannach. To sa swietne tarcze w... tej kategorii cenowej. Po prostu za tak male pieniadze trudno oczekiwac niesamowitych efektow. Mam teraz zalozone w cywilnej Imprezie, tarcza bodaj 294mm, 4-tloczki z przodu i jest OK. Kalecze je klockami DS2500 i jakos zyja.

Rowniez polecam zakupy w hamulce.net Leszek Wojcik to stary wyjadacz, ktory zajmuje sie hamulcami i olejami bardziej z pasji niz dla samego zarobku (zdaje sie zadbal o lepsze zrodla), wiec tandety nie wcisnie a i glupoty potrafi z glowy wybic. Mnie np. zniechecil do tarcz nawiercanych. Powiedzial ze zawsze popekaja, nie ma innej mozliwosci, a samo nawiercenie daje efekt w wielkich tarczach od Porsche a nie w 30cm dupelkach.

Co do montazu to tak jak kolega napisal, trzeba bardzo, bardzo dobrze wyczyscic piaste. Druga sprawa, pomiedzy piaste a tarcze daje sie smar miedziowy. Sek w tym, ze trzeba go dac z umiarem, najlepjej taki w spreju kupic. Czesto zas napierdziela tego smaru tyle, ze jakby nie dociskac tarczy, to sie nie ulozy. Trzecia sprawa, to pomiar bicia i ew. obrocenie tarczy. Nic nie jest idealne, ani piasta, ani tarcza, i przymierzajac w roznych pozycjach mozna znalezc optimum. Trzeba tez pamietac, zeby umyc tarcze zmywaczem (czy innym rozpuszczalnikiem). Dodatkowo kola trzeba przykrecac z odpowiednim momentem bo nie dosc ze szpilki sie poprzeciagaja, to zdeformuje tarcze. To wszystko niestety zajmuje duzo czasu i wysilku i wielu 'mechanikow' idzie na skroty.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Tue, 13 Apr 2010 - 12:47
Post #153


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





troche ciezko mi uwierzyc w to, ze zbyt duza ilosc smaru miedziowego miedzy piasta, a tarcza moze spowodowac jej zdeformowanie przy dokreceniu 5x 120NM...


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 13 Apr 2010 - 19:49
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Nie spowoduje zdeformowania, ale tarcza nie siądzie dokładnie na płaszczyźnie piasty.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:33
Post #155


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





no o to mi chodzi, ale przy dokreceniu 5-oma srubami po 120 NM ?


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:39
Post #156









zamówiłem Mikodę ale tylko nawiercaną do siebie + klocki Textara....

zobaczymy ile to wytrzyma w dupowozie bez aspiracji sportowych laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 14 Apr 2010 - 12:48
Post #157


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





Jesli smaru bedzie z umiarem, to sie ulozy. Jesli nawala duzo i to takiego twardego z grafitem, to sie nie ulozy. Ktos pisal wyzej, ze tolerancja bicia 2 setne mm!

Fajnie gdyby wszyscy przykrecali te 100 - 120 Nm sad.gif W ASO mi ostatnio tak kola zapierdzielili, ze na geometrii walczylo dwoch kolesi z kluczem przedluzonym rura. Pomijajac poprzeciagane szpilki czy odksztalcone tarcze, guma w trasie to w tej sytuacji tragedia angry.gif Zadzwonilem do nich z 'informacja zwrotna', to mi powiedzieli ze niemozliwe zeby tak mocno, bo oni tylko pneumatykiem dokrecaja huh.gif Toz nie trzeba dynamomtrycznego, wystarczy maly krzyzak i minimum wyczucia.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 14 Apr 2010 - 14:01
Post #158


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(grzywaczewski @ Wed, 14 Apr 2010 - 12:48) *
bo oni tylko pneumatykiem dokrecaja


Ustawionym na 300Nm? wink.gif)

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzywaczewski
post Wed, 14 Apr 2010 - 16:09
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





k11, mysle ze na nic nie ustawionym. Nie jestem specjalista od pneumatyki, ale mysle ze przedzial 500 - 1000Nm jest dla takiej maszunki osiagalny.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sbartek
post Fri, 16 Apr 2010 - 20:46
Post #160


User
Dołączył: Sat, 27 December 2008
Skąd: Łódź





To przykrecanie koł wg klucza dyno niestety nie ma praktycznie w ogole zastowania w realnym swiecie serwisow oraz takze zakladow zajmujacych sie sprawami ogumienia (tzw. wulkanizacje). Na poczatek koles dokreca kluczem majacym moment 600-700Nm daną nakretke/ srube, po czym sprawdza kluczem dyno czy dokrecone jest na 100-120Nm. Po co? Zawsze tylko uslyszymy pstrykniecie sprezyny a nie dokrecenie o te 15-30 stopnie i dopiero wtedy pstryk sprezyny. Wyobrazcie sobie sytuacje: garnitur, koszula, jakas niedziela i wojujecie z tak dokreconym kolem seryjnym kluczem o dlugosci ramienia powiedzmy 20cm... Najbardziej wkurza, ze praktycznie w kazdym "gumiarskim zakladzie" jest tabela z momentami dokrecania nakretek, srub danej marki w rozroznieniu na felgi stalowe i alu. Niestety niewiedza lub... czynia to, ze felgi nie sa dokrecane do piasty tak jak powinny i tyle. To raz.
Dwa: nie raz widzialem jak wlasciciel odebral samochod od mechanika i zaraz bral sie za blokowanie kol (pałowanie), gdzie kazda firma podaje - 500-1000km spokoju na ulozenie sie tarczy z klockiem. Trzy: kazda tarcza nie lubi aby rozgrzana wleciala w kaluze wody a na naszych drogach zdaza sie to nagminnie - chyba, ze jezdzimy tylko "w weekendy" i tylko "po suchym". Cztery: nie zapominaljmy o piachu na drogach, ktory rysuje tarcze na maxa. Pięć: wg mnie najlepsze jakie mialem mozliwosc uzytkowac tanie/ amatorskie tarcze to EBC TG - nacinane i nawiercane ale nie na wylot - bez otworow: potwornie glosne ale mozna powiedziec niezniszczalne w porownaniu z Brembo/ Brembo Max - gdzie EBC stosuje inny material dla tarcz TG niz dla zwyklych tarcz - wypowiedz bazuje na doswiadczeniach z tarczami w FWD o srednicy 300mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 15:58