![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła ![]() |
"Wypadkowa wibracja jest prawie zerowa, a więc rzędowy silnik sześciocylindrowy jest prawie idealną konfiguracją."
"Inżynierowie wiedzieli o tym już od dawna, dlatego też większość najlepszych klasycznych silników to rzędowe szóstki takie jak Rolls-Royce Silver Ghost, Bentley Speed Six, Mercedes SSK, wiele Bugatti, Jaguar serii XK i wiele modelów BMW." ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_STAN_* |
![]()
Post
#62
|
![]() |
Może nie taki dzwiek..jak w Mustangu Shelby...
ale chyba też zle nie klekocze ;p http://pl.youtube.com/watch?v=jPO-fORroA8 |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Winowrocław ![]() |
To ja podbije temat. Na głównym był temat wyższości V10 nad innymi i tam kolega dał skan z gazety. Pisało tam właśnie o dźwięku amerykańskich V8 i było stwierdzenie, że bulgocza gdyż mają kolektory NIE rówoodległosciowe.
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 February 2006 Skąd: Białystok ![]() |
To ja podbije temat. Na głównym był temat wyższości V10 nad innymi i tam kolega dał skan z gazety. Pisało tam właśnie o dźwięku amerykańskich V8 i było stwierdzenie, że bulgocza gdyż mają kolektory NIE rówoodległosciowe. Czytając artykuł wydawało mi się, że wykorbienia w silnikach V8 można różnorako skonfigurować. I właśnie te amerykńce są specyficznie ustawione, mają troche inną kolejność pracy tłoków i zapłonów. Do tego dość duża pojemność pojedyńczych cylindrów dochodząca nawet do 1l. -------------------- Audi 200 turbo quattro
Pastuch B5 2.8 "quattro" |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 July 2008 ![]() |
v8 to muzyka, a nie praca silnika
muza v8 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:10 |