![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
Mylisz sie kolego. W ameryce tylko polscy emigranci kupuja Golfy.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("Kubek":3d3sd603) Mylisz sie kolego. W ameryce tylko polscy emigranci kupuja Golfy. - jakże to piękne stwierdzenie CYTAT("RaceboySRP":3d3sd603) Tylko dlaczego w USA każdy się napala na Ferrari, Merce, BMW, Audi, czyli auta z Europy? Bo są szpanerskie i efekciarskie, kupują je zawodnicy NHL, tenisiści, gwiazdorzy muzyki pop i oczywiście raperzy - co do raperów, to oni dokładają jeszcze felgi 24" Są oczywiście ludzie, który kupują je aby jeździć po torze, ale to jakieś 5%. CYTAT("RaceboySRP":3d3sd603) auta europejskie(...)nie służą tylko do jazdy na wprost highway'em, potrafią skręcać i wyglądają o wiele lżej i zwinniej. A Corvette służy tylko do jazdy na wprost? Może było tak za czasów C3, C4, ale obecnie to już tylko głupia legenda. Nowe Corvetty, np. C6 Z06 osiągają fenomenalne czasy na torze i absolutnie nie można powiedzieć że są do jazdy na wprost - zwykła C6 też daje radę po zakrętach, tak samo starsza C5 Z06. Inna sprawa - czy Corvetty od wersji C5 wzwyż ('97 wzwyż) wyglądają źle? Z resztą - wygląd to kwestia gustu - mi się podoba, innym być może nie, akurat o to nie ma się co sprzeczać. CYTAT("RaceboySRP":3d3sd603) I dlaczego za cene Vette nie kupi się Ferrari, skoro Ferrari to szmelc? Absolutnie nie powiedziałem że Ferrari to szmelc - tyle tylko, że Włosi strasznie się cenią, część ceny płacisz tylko i wyłącznie za znaczek Ferrari na masce i za tradycję marki. Ceny Corvetty są natomiast normalne, nie abstrakcyjnie zawyżone - bo tu się płaci za samochód, nie za ekskluzywność i lans. Nie wykluczam że koszt produkcji Ferrari jest wyższy - nie jest to jednak raczej na tyle duża różnica, żeby usprawiedliwiać taki potężny skok cenowy. CYTAT("RaceboySRP":3d3sd603) W Harleyu płaci się tylko za legende, bo technologicznie to kamień łupany. Podobnie jak z autami z USA
Na motocyklach się nie znam, ale nie sugeruj że auta z USA to kamień łupany Część, fakt, to przestarzałe kanapy, ale nie można tego pojmować tak ogólnikowo.. obecna Corvette to samochód nowoczesny, bardzo dopracowany technologicznie i budowany z użyciem nowoczesnych materiałów. A i żeby nie było że jestem ślepo zapatrzony w amerykański przemysł - to trochę naprostuję - jeśli już mamy rozmawiać o najnowszych technologiach, preferuję Japońców |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 13 August 2005 ![]() |
dla guziora kilka pieknych dzwiekow
[url=http://www.box.net/shared/839cas9y1f:ft4ojd47]Chevrolet Camaro RS[/url:ft4ojd47] [url=http://www.box.net/shared/hcrm0a00b8:ft4ojd47]Chevrolet Camaro V8[/url:ft4ojd47] [url=http://www.box.net/shared/u26dittpqo:ft4ojd47]Cevrolet Corvette[/url:ft4ojd47] [url=http://www.box.net/shared/60pzd075js:ft4ojd47]Dodge Viper[/url:ft4ojd47] [url=http://www.box.net/shared/g63oqop158:ft4ojd47]Dodge Viper GTS[/url:ft4ojd47] [url=http://www.box.net/shared/rb6338us0b:ft4ojd47]Ford Mustang V8[/url:ft4ojd47] -------------------- Motoryzacja. Tuning. Sport. Zapraszam na www.TuningMoto.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: B-stok ![]() |
CYTAT("saleen":27ox3kx8) CYTAT("KORU":27ox3kx8) 374.745zł - tak jak przypuszczałem przedrożone Przy obecnym kursie dolara możemy ją kupić w USA za 230.000zł - chyba nikt nie powie że podatki i kontener kosztują uwaga - 150.000zł To zalezy, jesli by policzyc cene kontenera, do tego 13% cla 10% akcyzy i 22% vatu ze wszystkiego, do tego rejestracje, lawete w pl i rozladunek, wszystkie duperele, jesli chodzi o import prywatny zarobek dla osoby ktora sie tym zajela i oczywiscie placic te kwoty od pelnych wartosci z faktur (malo kto tak robi -a moze i nikt) to wyjdzie nie duzo mniej. -------------------- Zbieram wszystkie zabawki na wiosne...
Sprzedam: E30 325ix Coupe 6500zl Golf 4 1.8T 2002r ok 200KM -23000zl |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Koszt transportu na terenie USA max 800$, kontener do Gdyni 800$, Prowizja od 500$ do 1000$, rozformowanie kontenera 950zł+przesłanie papierów z za wody 150zł. Transport na terenie polski we własnym zakresie ale firmy wożą od 1,2zł za 1km. Potem cła akcyzy jak juz kolega _robi_ napisał.
-------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: WWA/BP ![]() |
-------------------- Czarny Civic Coupe 5gen w b.dobrym stanie poszukiwany NA WIOSNE.
||-||___(())___||||___||))___ //-_________CC___||___//___||___CC |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
CYTAT("Type86R":1vuf7mvk)
chłopcze, ogarnij się, zanim staniesz się forumowym klaunem... 17 postów i wszystkie pozbawione sensu -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
gość_namoamo_* |
![]()
Post
#48
|
![]() |
Nie dalej jak wczoraj wracając uliczką do domu usłyszałem za sobą wspaniałe ciche bulgotanie, zdziwiłem się, bo było to stare wolno jadące audi V8. Od razu sobie przypomnialem o Tym temacie
Może ten charakterystyczny dzwięk wiąże sie też z brakiem elektoniki w silnikach? Dla przykladu, mialem kontakt z C6 (właścicielem był prezes firmy w której pracowałem ) i co mnie bardzo zdziwilo bardzo cicho pracował ten silnik, na jałowym i niskich obrotach tylko szumiał, dopiero na pełnym gazie ryczała, ale też w o wiele mniejszym stopniu niż by się tego człowiek spodziewał. |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Elektronika nie ma tu nic do rzeczy. Moje 6.1 HEMI z wydechem Magnaflow brzmi świetnie. Dla odmiany 4.2 V8 w S4 nie brzmiało nawet po wymianie wydechu.
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: WWA/BP ![]() |
CYTAT("Sane":tj10wvww) CYTAT("Type86R":tj10wvww) chłopcze, ogarnij się, zanim staniesz się forumowym klaunem... 17 postów i wszystkie pozbawione sensu chyba czegos nie rozumie i musisz mi to wprost wytlumaczyc, bo nie widze zebym zrobil cos zlego. Fakt - to temat o dzwieku silników V8, ale przyklady V6 tez byly podawane i nikt nie udzielil krytycznego komentarza... a moze masz do mnie ogolnie jakis problem co? -------------------- Czarny Civic Coupe 5gen w b.dobrym stanie poszukiwany NA WIOSNE.
||-||___(())___||||___||))___ //-_________CC___||___//___||___CC |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
CYTAT("Type86R":2yu60ry1) CYTAT("Sane":2yu60ry1) CYTAT("Type86R":2yu60ry1) chłopcze, ogarnij się, zanim staniesz się forumowym klaunem... 17 postów i wszystkie pozbawione sensu chyba czegos nie rozumie i musisz mi to wprost wytlumaczyc, bo nie widze zebym zrobil cos zlego. Fakt - to temat o dzwieku silników V8, ale przyklady V6 tez byly podawane i nikt nie udzielil krytycznego komentarza... a moze masz do mnie ogolnie jakis problem co? nie, nie mam do Ciebie problemu... uważam jedynie, że Twoje posty na darmo zajmują miejsce w bazie danych... tyle... dobra koniec z OT, bo zaraz obaj dostaniemy po redlinie... BTW. CYTAT("Marcin Jeliński":2yu60ry1) Elektronika nie ma tu nic do rzeczy.
ale "regulacja" gaźnika i jego typ już raczej mają znaczenie... no chyba, że się mylę... -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
CYTAT("Sane":3hl1qiy1) CYTAT("Marcin Jeliński":3hl1qiy1) Elektronika nie ma tu nic do rzeczy. ale "regulacja" gaźnika i jego typ już raczej mają znaczenie... no chyba, że się mylę... W pewnym stopniu pewnie tak. Ale IMO największe znaczenie ma układ wydechowy, a w szczególności kolektor wydechowy, np. po wymienie kolektora na równoodległościowy w silniku o układzie przeciwsobnym (boxer) zanika charakterystyczny bulgot. |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Marcin kupiłeś srt8 ?
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 July 2003 Skąd: Niedaleko...całkiem niedaleko ![]() |
Ehe
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Tue, 19 July 2005 Skąd: szczecin ![]() |
CYTAT("saleen":2bm9w706) Typhoon miał w tym roku tylko jedną awarie silnikową, ale był to tzw. duperel, bo intercooler sie rozszczelnił. Biały Kot to z tego co wiem - żadnej. CYTAT("GS":2bm9w706) start na węgrzech był pierwszym startem corvetty z nowym silnikiem.Poprzednie LT1 dobrze dawało radę ale mieliśmy problem z wyginającym sie blokiem aż wreszcie pękł.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT("PRO_STOCK":3ebv3259) CYTAT("saleen":3ebv3259) Typhoon miał w tym roku tylko jedną awarie silnikową, ale był to tzw. duperel, bo intercooler sie rozszczelnił. Biały Kot to z tego co wiem - żadnej. CYTAT("GS":3ebv3259) start na węgrzech był pierwszym startem corvetty z nowym silnikiem.Poprzednie LT1 dobrze dawało radę ale mieliśmy problem z wyginającym sie blokiem aż wreszcie pękł. Pro_stock, Zwróć proszę uwagę na kilka istotnych rzeczy: a)tamten post napisałem 10 miesięcy temu... to trochę dawno nieprawdaż? ![]() c)w sezonie 2006 żadne awarie nie wystąpiły - przynajmniej nie na żadnych zawodach. d)być może problem z wyginającym się blokiem był już w 2006, ale wtedy nikt nic o tym nie mówił, a napisałem przecież "z tego co wiem" e)przez te 10 miesięcy dowiedziałem się całkiem sporo nowych rzeczy, więc w tej chwili tamte posty napisałbym nieco inaczej Ale chyba i tak trzeba przyznać że skutecznie działające około 1300KM na seryjnym bloku to i tak sporo - naprawdę nie takie złe te LT1 |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Super User Dołączył: Tue, 19 July 2005 Skąd: szczecin ![]() |
racja saleen, muszę patrzeć na daty
tak, ok 1300 KM na seryjnym to jest sporo, jednak myślę że nawet trochę więcej, przecież z nitro przez cały zakres obrotów z tego co pamiętam to nawet głowice "podniosło" (2006 rok?). Teraz to pewnie zniesie z 2000 KM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 13 September 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
Nie wiem czym to jest uzależnione, Przyklad mam w garażu...
Moje 500SL jest ucywilizowane V8 na czterech wałkach ale to już nie to... Za to V8 w SECu 560, to już melodia , piękny bulgot na wolnych, i ryczenie na wyższych, naprawdę bliskie V8 USA... Ten dzwięk jest jak melodia... -------------------- HAMULCE SĄ DLA TCHÓRZY!!!
MB R129 - 500SL-----> PLACEK // MB W126C - 560SEC---> BRUTAL MB W123C - 280CE-----> OLDSCHOOL // MAZDA MX5 MIATA- 1,8 DOHC ---> SUSHI Razem 1000 KM do wypasania |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 October 2007 Skąd: pomorskie ![]() |
wydaje mi sie ze w tym artykule jest odpowiedz na pytanie z tematu
![]() -------------------- mustang 94r. 5.0 GT nitrous.
ET 11.89@199,5km/h Ełk 2012 |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tylko ze w Merolach V8 wał ni jest płaski, tylko "krzyżakowy" jak w V8 made in USA a jednak dzwiek jest inny. Odpowiedzi na pytanie jednak nie ma w tym artykule
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 23 July 2025 - 05:56 |