Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Amerykanskie V8 - dlaczego europejskie tak nie "chodza&
artix
post Tue, 02 Jan 2007 - 13:32
Post #21


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





wystarczy wyciac katy w BMW e39 540

ten dzwiek robi wrazenie


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Jan 2007 - 13:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
saleen
post Tue, 02 Jan 2007 - 13:35
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("tomeQ":27c0rvgp)
A co takiego wspanialego oprocz nowych silnikow z corvetty skonstrulowali amerykanie ?
Dedis porownaj sobie np. M5 v8 i v10 do vetty jesli mamy sie brandzlowac danymi z papieru


A jakie są najszybsze samochody w Polsce? LS1-dynki..... Biały Kotek, grzenio, Typhoon.... jest jeszcze V6 padlina OZa, ale on rzadko kiedy dojedzie do mety.
Ponadto jakie są najmocniejsze (w sensie: najlepiej znoszące tuning) silniki świata pominąwszy kwestie serii 2JZ i RB26DETT?
Tylko amerykańskie!
LS1, LS6, ostatnio LS7.... niezłe są też V8 Forda.
Wszystko jednak przebija V10-tka Vipera.
Z tego co mi wiadomo (mogę się mylić - poprawcie mnie wtedy) z 8.0 Vipera robią tak na luzie w 100% uliczne 1000-1300hp. Jadąc na extreme mamy koło 1800-2000hp. Zajebisty silnik

W sumie Vipery bardzo rzadko wybuchają, więc niektóry po ulicy tym jeżdzą, trakcji zbytnio nie ma, ale za to w weekend wypad na dragstrip i po założeniu dragslickow walą ósemy z pełnym wnętrzem, była chyba nawet 7.99 bez przeróbki nadkoli i z kompletnym wnętrzem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Tue, 02 Jan 2007 - 14:19
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Ja sie tylko spytalem co takiego dobrego skonstruowali amerykanie oprocz nowych LS ? V8 forda, V10 vipera, jakos mnie to nie przekonuje, dowody poprosze
Szybkie sa bo "there's no replacement for displacement" i bardzo dobrze, ale np. lancer o 3razy mniejszej pojemnosci ustepuje im o 0,1 sek .Jadac na extreme to byly silniki R4 1.5L o mocy ponad 1300km, czyli co, byly lepsze od V10 vipera
Jak ktos chce amerykanskiego dzwieku niech sobie kupi amerykanski samochod, w europie dominuja inne konstrukcje bo sa inne oczekiwania , wiec po co producenci maja robic cos na styl usa, jak ktos chce to sobie kupuje pojazd made in usa.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dedis
post Tue, 02 Jan 2007 - 15:35
Post #24


Super User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Chorzów





CYTAT("tomeQ":1vq0zzhp)
A co takiego wspanialego oprocz nowych silnikow z corvetty skonstrulowali amerykanie ?
Dedis porownaj sobie np. M5 v8 i v10 do vetty jesli mamy sie brandzlowac danymi z papieru


dobra.
M5 5,0 V8 400ps
Vetta 5,7 V8 405ps

-brzmienie dla mnie zdecydowanie na korzyść vetty (540i według mnie lepiej brzmi niż M5)
-trwałość raczej na korzyść Vetty
-spalania zdecydowanie na korzyść Vetty
-osiągi (silnika) zbliżone, ew. LS6 będzie lepiej szło z dołu do ma więcej pojemności a M5 trza kręcić wyżej
-cena kolosalna różnica na korzyść Vetty
-potencjał tuningu bez porównania na korzyść vetty (nie wspominając o kosztach takiego tuningu!)
-prostota konstrukcji chyba nie trzeba wspominać, więc podejżewam, że awaryjność również na korzyść vetty
-masa (silnika) nie mam pojęcia jak to wygląda, wiem tylko że LS6/1 są aluminiowe

same osiągi można by ew. porównać z Z8 bo masa jest CHYBA dość podobna...

z tego co widziałem (w filmikach - przyznam bez bicia) to takie Z06 zjada SL55AMG, M3CSL, GT3
a lekko dłubnięte N/A (ok 430ps) zjada M5 V10 i 996turbo (nie wiem jak seria sobie z nim radzie ale pewno ma problemy)

to tyle.

pozdro!


--------------------
NO POWER = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 02 Jan 2007 - 15:56
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("tomeQ":kkhx25a6)
V8 forda, V10 vipera, jakos mnie to nie przekonuje, dowody poprosze


Do V8 Forda jest za 4000$ kit na 700hp.

Na Allegro jest nawet Mustang (defacto V8 Forda, w które tak wątpisz )
z ProCharger'em....

[url:kkhx25a6]http://www.allegro.pl/item152195625.html[/url:kkhx25a6]

V10 Viper.... 1100@1250Nm robią wraz ze strojeniem i ze wszystkim w USA za 45000$. Z tego co wiem, tuning Kameleona kosztował Siare 80000 Euro... wiec nie krzyczec prosze że 45k $ to tak dużo

Jest też kit na 1400-1900hp@1400-1900Nm. Przypuszczam że reguluje się to z poziomu AEM'a albo boostcontrolerem. Niestety ceny tego zestawu nie znam, gdyż proszą tylko 'call for pricing'

[url:kkhx25a6]http://www.heffnersperformance.com/twinturbosystems.htm[/url:kkhx25a6] -

CYTAT("tomeQ":kkhx25a6)
Szybkie sa bo "there's no replacement for displacement" i bardzo dobrze, ale np. lancer o 3razy mniejszej pojemnosci ustepuje im o 0,1 sek

OK, ustępuje im o 0,1sek... z tym że Lancer co chwila sie psuje i jest totalnie-nie-na-ulice... Typhoonem, czy Białym Kotem można od biedy kawałek przejachać po streecie, tak jak np. GS do ślubu
Lancerem to bym sie bał, że wybuchnie silnik, sprzęgło sie spali albo coś podobnego Typhoon miał w tym roku tylko jedną awarie silnikową, ale był to tzw. duperel, bo intercooler sie rozszczelnił. Biały Kot to z tego co wiem - żadnej. A Tomka lancer? Albo Marcina Subaru? Nie wspomnę o S4 Bezziębła.

CYTAT("tomeQ":kkhx25a6)
Jadac na extreme to byly silniki R4 1.5L o mocy ponad 1300km, czyli co, byly lepsze od V10 vipera


Heh. Nie popadaj w skrajność. Jeśli tamte silniki wytrzymywały jeden przejazd na ćwiare, to był sukces

CYTAT("tomeQ":kkhx25a6)
Jak ktos chce amerykanskiego dzwieku niech sobie kupi amerykanski samochod, w europie dominuja inne konstrukcje bo sa inne oczekiwania , wiec po co producenci maja robic cos na styl usa, jak ktos chce to sobie kupuje pojazd made in usa.


No właśnie

EDIT:

Aha i jeszcze jedno....

CYTAT("tomeQ":kkhx25a6)
porównaj M5 v8 i v10 do vetty jesli mamy sie brandzlowac danymi z papieru

Ja sobie porównałem najnowsze M5 -czyli V10, do najnowszej Corvetty - C6 Z06, silnik LS7. Nie będę jednak 'papierkował', lecz przytoczę filmik.

Seryjna Corvette C6 Z06 vs BMW M5 po tuningu u Kelleners Sport... BMW zamiast seryjnych 507KM, ma 550KM... pomimo to Vetta z 'prymitywnym', seryjnym LS7 zjada je [img]{SMILIES_PATH}/icon_razz.gif[/img]

[url:kkhx25a6]http://video.google.pl/videoplay?docid=7703410963642369369[/url:kkhx25a6]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dedis
post Tue, 02 Jan 2007 - 17:18
Post #26


Super User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Chorzów





no to ja też wrzucę żeby nie być gołosłownym:
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &q=spdkilz
C5Z06 vs 996turbo i M5 V10 i 350ZTT (właśnie te Z06 z tego co wiem ma ok 430PS - http://www.spdkilz.com)
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &q=spdkilz
tu ta sama Vetta vs m.in. SLR (byłbym bardzo wdzięczny za tytuł tej piosenki z początku )
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &q=spdkilz
tutaj dostaje SL600 (czyli 500PS - nie wiem ile ma ten z renntecha)

pzdr!


--------------------
NO POWER = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Tue, 02 Jan 2007 - 18:19
Post #27


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





dedis, saleen,

moglibyście podać przykłady sukcesów w sportach motorowych amerykańskich maszyn, wyjąwszy ich lokalną fantazję Nascar (de gustibus...) oraz dyscyplinę narodzoną w Stanach i tylko tam AFAIK robioną przemysłowo, czyli drag?


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Tue, 02 Jan 2007 - 20:00
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Widze tylko przypuszczenia i domysly: raczej, prawdopodobnie, przypuszczalnie, podejzewam itd Ja nie watpie, ze nowa corvetta jest bardzo dobrym samochodem sportowym, tylko nie bardzo rozumiem twierdzenia ze amerykanskie samochody/silniki sa najlepsze, skoro de facto godzien uwagi jest ich jeden typ. Filmik z M5 V10 swiadczy tylko o tym, ze vette (nie wiem czy nadal seryjna) lepiej napedza sie przy duzych predkosciach i jest to calkiem zrozumiale bo m5 to rodzinna limuzyna, a nie sportowe coupe, ktore ma ponad 500KM i 7 litrow pojemnosci.
Corvetty startuja w FIA GT ale komitywa angielsko-wloska narazie radzi sobie w starciu z technologia z za wielkiej wody.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dedis
post Tue, 02 Jan 2007 - 20:06
Post #29


Super User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Chorzów





aaa po co?
w USA mają dyscypliny sportu motorowego, tak samo jak w europie i japoni...
w nascar nie startuja inne auta jak amerykańskie, w drifcie inne (prawie) jak japońskie, w DTM niemieckie...my mamy F1, oni mają Indy (o wiele ciekawsza seria )
także nie widze sensu porównywania osiągnięć, bo z naszego punktu widzenia (europejskiego) będą one nikłe (tak samo jak z pt widzenia amerykańców europejskich konstrukcji) ale amerykańce dobrze radzą sobie np. w długodystansowych wyścigach (jak LaMans)

tak wogóle to sie NIECO OT zrobiło... miało być o soundzie silników... USA wymiata w tej materii

pzdr!

CYTAT
Widze tylko przypuszczenia i domysly: raczej, prawdopodobnie, przypuszczalnie, podejzewam itd Wink Ja nie watpie, ze nowa corvetta jest bardzo dobrym samochodem sportowym, tylko nie bardzo rozumiem twierdzenia ze amerykanskie samochody/silniki sa najlepsze, skoro de facto godzien uwagi jest ich jeden typ.


przypuszczenia, bo nikt z nas więszkością tych aut nie jeździł i nie eksploatował aby je porównac... a piszemy o pojedyńczych najlepszych motorach, bo do przykładowego porównania zostało "wystawione" V8 z najwyższej europejskiej półki, więc "odzew" z mojej strony był najwyższą półką z USA... jednostki Forda czy Chryslera też nie należą do byle jakich, ale ja poprostu wiele o nich nie wiem... amerykańskim rynkiem rządzą ledwie dwa koncerny (GM i FORD? - jak sie myle to mnie poprawcie) także niema takiej bogatej "palety" silników. tam niema co chwilę czegoś nowego... jest robione raz o dobrze na długo.


--------------------
NO POWER = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Tue, 02 Jan 2007 - 20:38
Post #30


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("Owko":1e0r6m9j)
dedis, saleen,

moglibyście podać przykłady sukcesów w sportach motorowych amerykańskich maszyn, wyjąwszy ich lokalną fantazję Nascar (de gustibus...) oraz dyscyplinę narodzoną w Stanach i tylko tam AFAIK robioną przemysłowo, czyli drag?


Jeśli się nie mylę to Corvetta C6R wygrała LeMans 2005, Saleen S7R był drugi w 2001... poźniej sprawdze, teraz wybaczcie mam mało czasu. Niewiem czy dobrze widze, ale chyba jest tu aluzja że amerykańce nie skręcają...
Zmieniło się to kiedy na rynek weszła Vette C6... szczególnie Z06. Jej czas na
Nürburgringu jest lepszy niż Murcielago, Zondy S, Sky-a R34, czy Porsche GT2. Saleen S7 tez super skręca, ale chyba nie mierzyli na Ringu.

Aha. W '05 Krzysiek wygrał WNO Z06-tką

A tak wogóle to nie rozprawiamy o jednym typie, bo o LS1, LS6, LS7, V8 Forda i V10 Vipera.
Nie będę nawet próbował zgrywać znawcy - w sumie to gówno wiem o tych silnikach, najlepiej żeby wypowiedział się ktoś kto ma wiedzę praktyczną...
Grzenio, Krzysiek, GS.... o ile będzie im się chciało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 08 Jan 2007 - 19:08
Post #31


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





czy ktos słyszał o Pontaicu Chiefton-ie?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1944174
silnik rzedowa ósemka.
Jak to chodzi?
Jakies wiecej info o tym silniku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ictus
post Mon, 08 Jan 2007 - 20:13
Post #32


FotoPstryk
Dołączył: Wed, 02 March 2005
Skąd: Olsztyn





nie ma to jak spojnosc tematu z terascia...


--------------------
www.slubfotki.pl - Najszybszy fotograf ślubny
www.ictus.cba.pl - fajne fotki motoryzacyjne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Sun, 21 Jan 2007 - 01:24
Post #33









CYTAT("saleen":1qf6m310)
Jeśli się nie mylę to Corvetta C6R wygrała LeMans 2005, Saleen S7R był drugi w 2001... poźniej sprawdze...


Le Mans 2005 wygralo Audi R8. Corvette C6R byla na 5 pozycji.

http://en.wikipedia.org/wiki/2005_24_Hours_of_Le_Mans
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MARCIN--Ibiza
post Sun, 21 Jan 2007 - 10:00
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: PŁOCK





sory ze tak wtrace,
jaka jest cena nowej C6 LS7 ?


--------------------
IBIZA 1.4 8V
16,93 ET__Bemowo 16.09.2006
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PanSamochodzik
post Sun, 21 Jan 2007 - 10:04
Post #35


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 February 2005





CYTAT("MARCIN--Ibiza":3552f1gy)
sory ze tak wtrace,
jaka jest cena nowej C6 LS7 ?


Chevrolet.com/corvette mowi ze starts at 70tys dolcow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Sun, 21 Jan 2007 - 14:15
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





LS7... rozumiem że chodzi Ci o Z06?

Na eBayu nówki z wyposażeniem ponad standardowym chodzą po ~80.000$ - oferty salonów z samochodami ekskluzywnymi. W Polsce chyba nie ma w sprzedaży, a jeśli jest to na zamówienie i wyraźnie przedrożona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Sun, 21 Jan 2007 - 14:21
Post #37









Zolty kolor nie podoba sie, jedyny jego plus to taki ze auto latwo bedzie zauwazyc w tlumie innych stojacych w korku. Osiagi Corvette robia niezle wrazenie szczegolnie po obejrzeniu filmow ktore wrzucil Dedis. Tutaj cena Z06 w PLN.

http://www.samochody.mojeauto.pl/corvet ... e_z06.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Sun, 21 Jan 2007 - 14:35
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("KORU":6470gc2w)
Tutaj cena Z06 w PLN.

http://www.samochody.mojeauto.pl/corvet ... e_z06.html


374.745zł - tak jak przypuszczałem przedrożone

Przy obecnym kursie dolara możemy ją kupić w USA za 230.000zł - chyba nikt nie powie że podatki i kontener kosztują uwaga - 150.000zł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxMatt
post Fri, 02 Feb 2007 - 19:46
Post #39


Rookie
Dołączył: Thu, 01 February 2007
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków





Mam amerykańskiego V8 i nie bulgocze na wolnych obrotach Raczej szumi.

To chyba jest na temat

Ale wkręca się pięknie. Już niejeden się zdziwił co potrafi stara gablota...

Poz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raceboy
post Sun, 04 Feb 2007 - 03:23
Post #40


Moderator
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: From Hell





Tylko dlaczego w USA każdy się napala na Ferrari, Merce, BMW, Audi, czyli auta z Europy? Bo są technologicznie w XXI wieku, nie trzeszczą w środku, nie służą tylko do jazdy na wprost highway'em, potrafią skręcać i wyglądają o wiele lżej i zwinniej. I dlaczego za cene Vette nie kupi się Ferrari, skoro Ferrari to szmelc?
To tak samo jak z Harleyem - kocham te motocykle, ale strzela mnie jak słysze, jakie to one niezawodne i wogóle OH i AH. Za cene HD ma się dopracowany w najmniejszych detalach motocykl z Anglii, jak choćby Triumph. W Harleyu płaci się tylko za legende, bo technologicznie to kamień łupany. Podobnie jak z autami z USA. V8 HEMI to legenda. I niech nią pozostanie.


--------------------
"We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 13:06