Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 3 4 5  
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic Type R Kompresor by ECU-Performance
Cavaas
post Sat, 11 Aug 2007 - 11:40
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





hmmm a mody pod machą ?


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 11 Aug 2007 - 11:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
haary
post Sat, 11 Aug 2007 - 14:08
Post #82


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Cosik tez sie zmienilo ale to tylko dostrojenie pod nowy wydech.Dla lubiacych liczby 300ps pękło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Sat, 11 Aug 2007 - 16:37
Post #83


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





zaraz zaraz - czyżby do samego końca "jode" założyłeś


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Sat, 11 Aug 2007 - 19:38
Post #84


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Nie.Zrobilem wydech w MG. Michal odwalil dobra robote.Sam ma CTRa i rowniez nie lubi halasu wiec dopracowal pod swojego uklad a moj byl poprostu kopia jego wydechu.Cholernie ciezko jest pogodzic te dwie rzeczy-wzgledny spokoj ale bez utraty koni.Jemu udalo sie to dopiero za 4-tym podejsciem.Na szczescie testowal to na swoim sprzecie
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 3 4 5
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:49