Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic Type R Kompresor by ECU-Performance
Asgaard
post Fri, 29 Dec 2006 - 23:41
Post #61


SRTW
Dołączył: Mon, 20 October 2003
Skąd: Wrocław





a jednak, Dominikowi się udało Cię namówić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Dec 2006 - 23:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kras
post Sat, 30 Dec 2006 - 08:24
Post #62


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Doktorowi jak Doktorowi...to konie przemawiają. A one potrafią być BARDZO przekonujące


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Sat, 30 Dec 2006 - 10:25
Post #63


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





niema potrzeby odprezac w tej opcji.
Przy jeszcze wiekszym doladowaniu zaklada sie na lato aquamista i jest po sprawie.Ale z moca niema co przesadzac, poniewaz to tylko seryjny silnik.

Historia wydechow u Harrego to prawdziwa lektura
Dlatego sam nie jestem przekonany do tej decyzji


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Sat, 30 Dec 2006 - 11:12
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("haary":21fvekac)
Nie ma co gdybac,przetestuje wtedy sie okaze jak glosno i czy mi odpowiada.


Jak istnieje możliwość przetestowania (bez ponoszenia kosztów) to nie ma się nad czym zastanawiać.

CYTAT
Wiesz Sluger,przejechalem sie na Supersprincie a to jest Toda


Jeśli chodzi o producentów typu Toda to ja się nie znam,bo jeżdżę Fordem


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ender00
post Tue, 02 Jan 2007 - 23:18
Post #65


User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Gdynia





Czy kosztorys takiego projektu do takich efektow to tajemnica? A jezeli nie publicznie to chociaz na priva bym poprosil.

Pozdrawiam


--------------------
Toyota Corolla E12 FL 1.6 VVTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilo
post Wed, 03 Jan 2007 - 11:45
Post #66


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Nisko





ja tez byłbym wdzięczny za informację ile Cię to kosztowało
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Wed, 03 Jan 2007 - 12:28
Post #67


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





1km=200zl


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Wed, 03 Jan 2007 - 12:38
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("Integra":2ny6rxpc)
1km=200zl

z VATem ??
czyli wychodzi za 80 koni 16000 pln, tak?, czy liczony jest kompresor od serii?
czy od tego co Harry juz miał ?


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Wed, 03 Jan 2007 - 13:01
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("Integra":2lg90hre)
1km=200zl


To i tak tanio.
Ja boję się liczyć ile mnie wyniósł każdy kucyk...


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ender00
post Wed, 03 Jan 2007 - 15:26
Post #70


User
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: Gdynia





ponad 80 koni za jedynie 16000? to bardzo malo jak na tak doskonala modyfikacje type r ze szpera itp. Mega jezdzace autko za 16 tysiakow. To juz koszty sprowadzenia z USA i montazu sa zawarte?


--------------------
Toyota Corolla E12 FL 1.6 VVTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Wed, 03 Jan 2007 - 15:41
Post #71


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





to bardzo ogolne info bylo,
duzo zalezy czy wszystko robione jest naraz czy nie,
jakie produkty sie wybiera,dolna polka czy gorna,
Harry juz wczesniej mial K100 i kolektor wydechowy,

dlatego po ewentualne konkrety prosze pisac na pm,
bo takie pisanie ogolnikowe to wyglada slabo.
prawie kazda modyfikacje mozna rozpisac w widelkach +/- 50%


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozmozz
post Sun, 14 Jan 2007 - 10:44
Post #72


User
Dołączył: Wed, 15 March 2006
Skąd: Warsaw





a propos wspomnianego Aquamista

nie lepiej odprezyc? i pytanie o ile?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
`SOBOL
post Sun, 14 Jan 2007 - 11:52
Post #73


User
Dołączył: Thu, 30 March 2006
Skąd: Gdynia





hmm harry, przeciez jakos mi sie zdaje ze przewozilem Ciebie w wawie i nie chce nic mowic ale Twoja odpowiedz byla "cicho, ale za glosno"

a dodam ze bede chyba sprzedawac wydech tody


--------------------
----------------
No to na taka strate mozemy sobie pozwolic!
My na czas musimy patrzec po gospodarsku!

_http://www.gus.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Sun, 14 Jan 2007 - 12:17
Post #74


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Tak to prawda tylko myslalem,ze miales juz wtedy mocniejsze poduchy pod silnikiem(bo to one wprowadzaly bude w rezonans).A miales?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Sun, 14 Jan 2007 - 12:27
Post #75


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





wedlug mnie nie mial


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
`SOBOL
post Sun, 14 Jan 2007 - 12:34
Post #76


User
Dołączył: Thu, 30 March 2006
Skąd: Gdynia





hmmm jesli byl rezonans tak jak harry mowi to musialy byc poduchy wtedy. harry kiedy przypomnij sobie kiedy robiles szpere,wyjasni sie czy mialem czy nie mialem poduch ale to byl marzec gdzies chyba. nie wazne, olac


--------------------
----------------
No to na taka strate mozemy sobie pozwolic!
My na czas musimy patrzec po gospodarsku!

_http://www.gus.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Fri, 10 Aug 2007 - 16:17
Post #77


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





przyszedl czas na kolejny mody...

Duze hamulce, przepasc w stosunku do serii. 330mm 6 tloczkow



oraz zawieszenie TEIN, juz wkrotce wiecej fotek


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Magic_sc
post Fri, 10 Aug 2007 - 20:59
Post #78


User
Dołączył: Sun, 05 August 2007
Skąd: Kraków





Hamulce profi, jaka osiagnoles teraz droge hamowania??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MarU_
post Fri, 10 Aug 2007 - 21:05
Post #79


Super User
Dołączył: Fri, 18 August 2006





o kurde profi to wszystko wygląda. gratulacje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Sat, 11 Aug 2007 - 01:14
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





ale jakoś marnie wyglądają te hamulce na 18ce, treba bylo robic je na serii 17 cali
Grati harry super H i zero lansu!!!!
Cenie to


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 23:33