![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 April 2004 Skąd: Lublin ![]() |
CYTAT("wielki":3esz3bce) Dominik ,a nie potrzeba ci jakiegos nowego wyzwania?... bo w k-serii juz chyba wszystko osiagnoles czyt. turbo , Stroker, k24 ,kompresor ... jescze raz gratsy
Teraz czas na pionierskie swapy -------------------- ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05 ET 13:21 Stalowa '06 http://www.hondatech.pl http://www.LKT.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Super projekt. Udowadnia, że nie tylko turbo daje świetne efekty.
Zdaje się, że taki dedykowany zestaw montuje się bardzo łatwo i przyjemnie, tak? Czy specyfika tego zestawu (integracja chargera z kolektorem ssącym) sprawia, że intercooler jest zbędny ??? Bardzo proszę o odpowiedź... Added after 3 minutes: CYTAT("Integra":3fkicz5k) Moze kiedys zmienimy kolo pasowa na troszke wieksze w celu uzyskania ok. 0.7-0.8bara.
Zdaje się, że chodzi o mniejsze kółko Czy jesteście w stanie podać jakieś czasy tego auta? Choćby G-tech? |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
pasowe większe, kompresora mniejsze - tak ja to widze
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
wynik naprawdę imponujący.. do tego jeszcze rezerwa w postaci cichego wydechu..
zastanawia mnie jak cenowo wychodzi w porównaniu do kompresora, wersja N/A o podobnych osiągach.. ktoś może policzył?? CYTAT("Fawor":hiltyc7e) pasowe większe, kompresora mniejsze - tak ja to widze
kompresor też ma "koło pasowe" |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ano tez prawda, nie przecze. Ale jakby nie patrzec predkosc obrotów sprezarki poprzez przelozenie mozna zmieniac w dwojaki sposób: zwiekszyc kolo napedzające, albo zmniejszyc napedzane
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
Gratulacje udanego projektu. Moge tylko przypuszczac jak to cudo zamiata.... W Poznaniu taka 1.6 vtec z komp. robi niezle porzadki na spotach, wiec Twoja, mimo ze ciezsza, musi w ogole fruwac...
Ciekawe czy kompresor tez tak extra swiszczy.... Bzzziiii, bzziiiiii -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
troche przerobek trzeba bylo zrobic,
poniewaz te zestawy dedykowane nigdy nie pasuja szczegolnie ze modele z USA roznia sie troche. pozatym wielka porazka jest manualny napinacz paska, ktora dziala beznadziejnie... i nalezy go zastapic automatycznym... w celu zwiekszania boosta mozna zwiekszyc kolo pasowe czyli to na wale, lub zmniejszyc to na kompresorze, mozna zrobic i to i to, tyle ze boosta bedzie pewnie z 1.2bara a przy kompresorze bez Intercoolera przynosi to odwrotny efekt, poniewaz temperatura powietrza drastycznie rosnie od wysokich obrotow kompresora i mocy zamiast przybywac to ubywa... i moza pojawic sie stukowe. -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Właśnie do tego dążyłem, bo auto nie jest odprężone. Jeździ na PB 98 pewnie?
Sam jestem na etapie kończenia podobnego projektu, ale na aucie innej marki i totalnie custom'owego, stąd moje pytania. Pozdro |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Nisko ![]() |
gratki wielkie autka... zakres zmian nie jest zbyt wielki a przyrost już ciekawy... w jaki czas na 1/4 właściciel celu ? do ilu kręci się seryjny Type R ? w tym nie jest przypadkiem przesunięta odcinka bo moc maks jest dość wysoko 8200 ? jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ? a jak auto ciągnie od dołu.. ? moment jest piękny.. od dołu jest już dość wysoko... dobra kto mi kupi taką Honde ?
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie spinam sie na czasy gdyz auto sluzy przede wszystkim do jazdy na codzien.Z tego co doktor mowi,angole robia na dobrych gumach 12.8-13.3.Odcinka jest przesunieta.Auto w calym zakresie ciagnie pieknie Dominik wykonal kawal dobrej roboty.I to wszystko w ciagu 3 dni
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
CYTAT("Grochu":dfifemsu) jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ?
8600 na serii, chociaż lepiej żeby była to seria co najmniej przełom 2002/2003 (lepsze sprężynki zaworowe). -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Kras":27h3slp8) CYTAT("Grochu":27h3slp8) jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ? 8600 na serii, chociaż lepiej żeby była to seria co najmniej przełom 2002/2003 (lepsze sprężynki zaworowe). a poniewaz obrotomierze w hondzie przeklamuja(zawyzaja) to patrzac na obroty odcinke mamy przy 9000 |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Swarzędz k/Poznania ![]() |
CYTAT("STRYJA":1d71hjpc) Gratulacje udanego projektu. Moge tylko przypuszczac jak to cudo zamiata.... W Poznaniu taka 1.6 vtec z komp. robi niezle porzadki na spotach, wiec Twoja, mimo ze ciezsza, musi w ogole fruwac...
Ciekawe czy kompresor tez tak extra swiszczy.... Bzzziiii, bzziiiiii W poznaniu mamy biała Honde Wojtrek 1.6 vtec+kompressor jackson moc=225HP. Troche namieszało to autko(BMW M3 3.0 ma co robić). Twoje to dopiero niezłe przeciągi musi robić . Jestem pod wielkim wrażeniem. |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Dziekuje za mile slowa.
Kurna doktorek wciaz namawia mnie na wydech Tody co by do kompletu bylo;) ale najpierw musze sie przejechac z takim wydechem i sprawdzic poziom decybeli bo cos sie postarzalem ostatnimi czasy heh |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: warszawa ![]() |
proponuje wydech i troszke boosta podkrecic
tak zeby trafic w 330Hp -------------------- S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w --> HONDATA Dealer |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
A odprężenie?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Wydech Tody jest głośny jak depniesz i zakręcisz...przy spokojniejszej jeździe jest tylko trochę głośniejszy niż seria.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
CYTAT("haary":3bnkcerd) Dziekuje za mile slowa.
Kurna doktorek wciaz namawia mnie na wydech Tody co by do kompletu bylo;) ale najpierw musze sie przejechac z takim wydechem i sprawdzic poziom decybeli bo cos sie postarzalem ostatnimi czasy heh Nie ma sie co zastanawiać Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("grencan":r2p95lxg) Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół
Spokojnie ziomek,dobrze wiesz że zastój jest tylko na forum A Harry nie wsadzi innego wydechu,bo już raz się na tym przejechał,a jak wiesz "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Sluger":35nn2ym1) CYTAT("grencan":35nn2ym1) Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół Spokojnie ziomek,dobrze wiesz że zastój jest tylko na forum A Harry nie wsadzi innego wydechu,bo już raz się na tym przejechał,a jak wiesz "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki". Wiesz Sluger,przejechalem sie na Supersprincie a to jest Toda Nie ma co gdybac,przetestuje wtedy sie okaze jak glosno i czy mi odpowiada. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:51 |