Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Honda Civic Type R Kompresor by ECU-Performance
danielCRV
post Fri, 15 Dec 2006 - 16:22
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 April 2004
Skąd: Lublin





CYTAT("wielki":3esz3bce)
Dominik ,a nie potrzeba ci jakiegos nowego wyzwania?... bo w k-serii juz chyba wszystko osiagnoles czyt. turbo , Stroker, k24 ,kompresor ... jescze raz gratsy


Teraz czas na pionierskie swapy


--------------------
ET 13:72 Bemowo 1.05.05
ET 13:78 BP 12.06.05
ET 13:21 Stalowa '06

http://www.hondatech.pl
http://www.LKT.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Dec 2006 - 16:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
TJung
post Wed, 20 Dec 2006 - 19:20
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Super projekt. Udowadnia, że nie tylko turbo daje świetne efekty.

Zdaje się, że taki dedykowany zestaw montuje się bardzo łatwo i przyjemnie, tak?

Czy specyfika tego zestawu (integracja chargera z kolektorem ssącym) sprawia, że intercooler jest zbędny ???

Bardzo proszę o odpowiedź...

Added after 3 minutes:

CYTAT("Integra":3fkicz5k)
Moze kiedys zmienimy kolo pasowa na troszke wieksze w celu uzyskania ok. 0.7-0.8bara.


Zdaje się, że chodzi o mniejsze kółko

Czy jesteście w stanie podać jakieś czasy tego auta? Choćby G-tech?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 21 Dec 2006 - 00:16
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





pasowe większe, kompresora mniejsze - tak ja to widze


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radar
post Thu, 21 Dec 2006 - 00:51
Post #44


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: Bydgoszcz





wynik naprawdę imponujący.. do tego jeszcze rezerwa w postaci cichego wydechu..
zastanawia mnie jak cenowo wychodzi w porównaniu do kompresora, wersja N/A o podobnych osiągach.. ktoś może policzył??

CYTAT("Fawor":hiltyc7e)
pasowe większe, kompresora mniejsze - tak ja to widze


kompresor też ma "koło pasowe"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 21 Dec 2006 - 01:46
Post #45


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ano tez prawda, nie przecze. Ale jakby nie patrzec predkosc obrotów sprezarki poprzez przelozenie mozna zmieniac w dwojaki sposób: zwiekszyc kolo napedzające, albo zmniejszyc napedzane


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Thu, 21 Dec 2006 - 17:44
Post #46


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





Gratulacje udanego projektu. Moge tylko przypuszczac jak to cudo zamiata.... W Poznaniu taka 1.6 vtec z komp. robi niezle porzadki na spotach, wiec Twoja, mimo ze ciezsza, musi w ogole fruwac...
Ciekawe czy kompresor tez tak extra swiszczy.... Bzzziiii, bzziiiiii


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Thu, 21 Dec 2006 - 19:45
Post #47


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





troche przerobek trzeba bylo zrobic,
poniewaz te zestawy dedykowane nigdy nie pasuja
szczegolnie ze modele z USA roznia sie troche.

pozatym wielka porazka jest manualny napinacz paska, ktora dziala beznadziejnie... i nalezy go zastapic automatycznym...

w celu zwiekszania boosta mozna zwiekszyc kolo pasowe czyli to na wale, lub zmniejszyc to na kompresorze, mozna zrobic i to i to, tyle ze boosta bedzie pewnie z 1.2bara

a przy kompresorze bez Intercoolera przynosi to odwrotny efekt, poniewaz temperatura powietrza drastycznie rosnie od wysokich obrotow kompresora i mocy zamiast przybywac to ubywa... i moza pojawic sie stukowe.


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 22 Dec 2006 - 07:45
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Właśnie do tego dążyłem, bo auto nie jest odprężone. Jeździ na PB 98 pewnie?
Sam jestem na etapie kończenia podobnego projektu, ale na aucie innej marki i totalnie custom'owego, stąd moje pytania.
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grochu
post Sat, 23 Dec 2006 - 23:29
Post #49


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Nisko





gratki wielkie autka... zakres zmian nie jest zbyt wielki a przyrost już ciekawy... w jaki czas na 1/4 właściciel celu ? do ilu kręci się seryjny Type R ? w tym nie jest przypadkiem przesunięta odcinka bo moc maks jest dość wysoko 8200 ? jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ? a jak auto ciągnie od dołu.. ? moment jest piękny.. od dołu jest już dość wysoko... dobra kto mi kupi taką Honde ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Sun, 24 Dec 2006 - 19:37
Post #50


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Nie spinam sie na czasy gdyz auto sluzy przede wszystkim do jazdy na codzien.Z tego co doktor mowi,angole robia na dobrych gumach 12.8-13.3.Odcinka jest przesunieta.Auto w calym zakresie ciagnie pieknie Dominik wykonal kawal dobrej roboty.I to wszystko w ciagu 3 dni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 26 Dec 2006 - 11:10
Post #51


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





CYTAT("Grochu":dfifemsu)
jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ?

8600 na serii, chociaż lepiej żeby była to seria co najmniej przełom 2002/2003 (lepsze sprężynki zaworowe).


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Tue, 26 Dec 2006 - 15:30
Post #52


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT("Kras":27h3slp8)
CYTAT("Grochu":27h3slp8)
jak wysoko na seryjnych gratach można w k20 ustawić rev limiter ?

8600 na serii, chociaż lepiej żeby była to seria co najmniej przełom 2002/2003 (lepsze sprężynki zaworowe).


a poniewaz obrotomierze w hondzie przeklamuja(zawyzaja) to patrzac na obroty odcinke mamy przy 9000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
włodar
post Thu, 28 Dec 2006 - 12:04
Post #53


Rookie
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Swarzędz k/Poznania





CYTAT("STRYJA":1d71hjpc)
Gratulacje udanego projektu. Moge tylko przypuszczac jak to cudo zamiata.... W Poznaniu taka 1.6 vtec z komp. robi niezle porzadki na spotach, wiec Twoja, mimo ze ciezsza, musi w ogole fruwac...
Ciekawe czy kompresor tez tak extra swiszczy.... Bzzziiii, bzziiiiii


W poznaniu mamy biała Honde Wojtrek 1.6 vtec+kompressor jackson moc=225HP. Troche namieszało to autko(BMW M3 3.0 ma co robić). Twoje to dopiero niezłe przeciągi musi robić . Jestem pod wielkim wrażeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Thu, 28 Dec 2006 - 22:31
Post #54


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





Dziekuje za mile slowa.

Kurna doktorek wciaz namawia mnie na wydech Tody co by do kompletu bylo;) ale najpierw musze sie przejechac z takim wydechem i sprawdzic poziom decybeli bo cos sie postarzalem ostatnimi czasy heh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Integra
post Fri, 29 Dec 2006 - 08:41
Post #55


Super User
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: warszawa





proponuje wydech i troszke boosta podkrecic
tak zeby trafic w 330Hp


--------------------
S1 R K20A JDM
CTR boost - ET 12.066s

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ECU-Performance.com.pl">http://www.ECU-Performance.com.pl</a><!-- w -->
HONDATA Dealer
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 29 Dec 2006 - 08:53
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





A odprężenie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Fri, 29 Dec 2006 - 09:09
Post #57


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Wydech Tody jest głośny jak depniesz i zakręcisz...przy spokojniejszej jeździe jest tylko trochę głośniejszy niż seria.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Fri, 29 Dec 2006 - 09:37
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT("haary":3bnkcerd)
Dziekuje za mile slowa.

Kurna doktorek wciaz namawia mnie na wydech Tody co by do kompletu bylo;) ale najpierw musze sie przejechac z takim wydechem i sprawdzic poziom decybeli bo cos sie postarzalem ostatnimi czasy heh

Nie ma sie co zastanawiać
Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sluger
post Fri, 29 Dec 2006 - 10:02
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 01 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("grencan":r2p95lxg)
Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół


Spokojnie ziomek,dobrze wiesz że zastój jest tylko na forum
A Harry nie wsadzi innego wydechu,bo już raz się na tym przejechał,a jak wiesz "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki".


--------------------
Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM


Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haary
post Fri, 29 Dec 2006 - 23:07
Post #60


Super User
Dołączył: Sun, 29 June 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT("Sluger":35nn2ym1)
CYTAT("grencan":35nn2ym1)
Dawaj TODE, trzeba RSa zdopingować do jakiegoś moda, bo sie chłopak zastał i topic mu spadł na dół


Spokojnie ziomek,dobrze wiesz że zastój jest tylko na forum
A Harry nie wsadzi innego wydechu,bo już raz się na tym przejechał,a jak wiesz "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki".


Wiesz Sluger,przejechalem sie na Supersprincie a to jest Toda

Nie ma co gdybac,przetestuje wtedy sie okaze jak glosno i czy mi odpowiada.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:51