![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Integra":10wq4tb7) nie o tego EVO chodzi,
akurat mielismy mozliwosc z takim sie zlapac podczas wizyty Harrego w Wawie. Domyśliłem się,bo Bobik ma VIII ale że niedawno się ścigali to nutka niepewności,że to jednak to EVO, była! -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: Warszawa/ Sulejówek ![]() |
Absolutowe EVO ?
CYTAT("grencan":1vnjxfuo) Tylko ze Sobolowy ma wiecej modów... chyba juz wszystkie
do wszystkich to mu jeszcze troche brakuje chcialbym wlasnie zobaczyc taki pojedynek z sobolem, jakiej wielkosci to bylyby róznice -------------------- www.jhm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
CYTAT("grencan":1dlgxwfs) Tylko ze Sobolowy ma wiecej modów... chyba juz wszystkie
ilośc modów nie ma tu az takiego znaczenia. Ważne, ze moce i momenty bardzo zblizone. Ciekawe czy wygrałoby N/A czy boost Takie pytanie do Dominika: czy zamieniając ten kompresor na powiedzmy Garretta rzędu 30R lub 3071R moznaby uzyskac przebieg momentu o podobnej charakterystyce? Tzn jak najwieksza minimalizacja laga do auta codziennego. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
30ka i brak laga w 1998cm3 ? ciezko bedzie na dole z boostem
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Doktor w swoim CTRze miał 35R i przy 3k obr/min było juz 300Nm Fakt, było 2.2l pojemnosci, ale 3071 jest sporo mniejsza.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("Integra":2hoscnxl) UKLAD WYDECHOWY JEST taki cichy, poniewaz tylko kolektor jest zmieniony, reszta jest seryjna, i nie 2.5 cala tylko 47- 48mm
jak poczatek Tody to mozna by i reszte jej zrobic ,"ona" chyba nie jest nazbyt glosna ,a no i 300 koni powinno pęknąć ... a tak wogole gratuluje projektu (Dominik ,a nie potrzeba ci jakiegos nowego wyzwania?... bo w k-serii juz chyba wszystko osiagnoles czyt. turbo , Stroker, k24 ,kompresor ... jescze raz gratsy |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
CYTAT("Sluger":3k6y01ll) CYTAT("Integra":3k6y01ll) nie o tego EVO chodzi, akurat mielismy mozliwosc z takim sie zlapac podczas wizyty Harrego w Wawie. Domyśliłem się,bo Bobik ma VIII ale że niedawno się ścigali to nutka niepewności,że to jednak to EVO, była! z tego co pamiętam moje było z przodu , jednak ścieraliśmy się do jakiś 180 więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że dalej Harold by mnie schrupał, może w niedzielę się zrewanżuje i mnie zkiluje -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 01 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("bobik":1njvboj0) CYTAT("Sluger":1njvboj0) CYTAT("Integra":1njvboj0) nie o tego EVO chodzi, akurat mielismy mozliwosc z takim sie zlapac podczas wizyty Harrego w Wawie. Domyśliłem się,bo Bobik ma VIII ale że niedawno się ścigali to nutka niepewności,że to jednak to EVO, była! z tego co pamiętam moje było z przodu , jednak ścieraliśmy się do jakiś 180 więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że dalej Harold by mnie schrupał, może w niedzielę się zrewanżuje i mnie zkiluje Szczerze się przyznam,że nie wiedziałem czy ścigaliście się z rolowanego (z miejsca widziałem) ale jak usłyszałem o wyścigu z EVO to w pierwszej kolejności ty przyszedłeś mi do głowy. -------------------- Focus RS mk2 370 PS i 512 NM
Focus RS mk1 330 PS i 440 NM Lewopasmowym powolnojeźdzcom mówimy NIE! |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Do 180km/h to troszku bob chyba przesadziles hehe.Doktor jechal z Ewo z rolki.Z reszta dla mnie malo istotne kto wygrywa,wazne,ze autko daje frajde.Co do wydechu to nie wiem czy dam sie przekonac bo autem duzo jezdze i ma byc ciche takie jak teraz jest a nie sadze,ze jego wymiana nie skutkowalaby znaczacym wzrostem decybeli.
Elb:ze szpera jezdzi sie swietnie,nie wyobrazam juz sobie oski bez niej.Pomysl tez nad tym;) Podziekowania dla Dominika za jak zwykle super profi robote.Temu szpyniowi az sie chce zostawiac auto! |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#30
|
![]() |
Super projekt gratuluje, może będzie okazja sie sprawdzic.
Pozdr. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Gratuluję ciekawego projektu.
Ładny kompresor ![]() A co do róznic o których pisaliście turbo vs kompr to czy GT 3071R nie była by zbyt duża jako turbo które miało by mnieć podobną charakterystykę do tego kompresora czyli jeździć do 320-340KM i "pracować" w całym zakresie obrotów? Gt 3071R jest b.dobra do silników 2.0 a optymalna do 2,5 na street . Wydaje mi się że GT 2871R było by tu optymalnym rozwiązaniem jeżeli już to chcemy porównywać. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 18 April 2004 Skąd: warszawka ![]() |
...cienizna, po zalozeniu kompletnego wydechu DC Sport bylby zdecydowanie lepszy wynik niz z compresorem
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
CYTAT("haary":2yztqial) Co do wydechu to nie wiem czy dam sie przekonac bo autem duzo jezdze i ma byc ciche takie jak teraz jest a nie sadze,ze jego wymiana nie skutkowalaby znaczacym wzrostem decybeli. A co z MG ?? przecież miałes już cały wydech robiony i fajowo to chodziło.
BTW gratki modu. BTW jedziesz i dojechać nie możesz -------------------- |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
CYTAT("Tonny S":2imzb6ve) CYTAT("haary":2imzb6ve) Co do wydechu to nie wiem czy dam sie przekonac bo autem duzo jezdze i ma byc ciche takie jak teraz jest a nie sadze,ze jego wymiana nie skutkowalaby znaczacym wzrostem decybeli. A co z MG ?? przecież miałes już cały wydech robiony i fajowo to chodziło.BTW gratki modu. BTW jedziesz i dojechać nie możesz hehe, nie pytaj o tą "PROFI ROBOTE" -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 Skąd: Człuchów/Chojnice ![]() |
CYTAT("grencan":2jm2vqey) CYTAT("Tonny S":2jm2vqey) CYTAT("haary":2jm2vqey) Co do wydechu to nie wiem czy dam sie przekonac bo autem duzo jezdze i ma byc ciche takie jak teraz jest a nie sadze,ze jego wymiana nie skutkowalaby znaczacym wzrostem decybeli. A co z MG ?? przecież miałes już cały wydech robiony i fajowo to chodziło.BTW gratki modu. BTW jedziesz i dojechać nie możesz hehe, nie pytaj o tą "PROFI ROBOTE" No niby Bartek był mega happy jak tym smigalem tez mi sie podobało -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
Było cicho ale kosztem xdziesieciu koni
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 September 2003 Skąd: Poznan ![]() |
Gratulue swietnego projektu, honda + kompresor to super rozwiązanie, w Wrocku są same szybkie fury, moze kiedys uda mi sie wpaść na spota do Was jak poskładam autko
Paweł -------------------- Leon 4x4 1.8T 440 KM,480 Nm & Tomson
--------------------------- --------------------------- |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 18 April 2004 Skąd: warszawka ![]() |
CYTAT("K...":u5firrpv) ...cienizna, po zalozeniu kompletnego wydechu DC Sport bylby zdecydowanie lepszy wynik niz z compresorem
te przyrosty to oczywiscie mozliwe tylko pod warunkiem zakupu w pws, zeby byla jasnosc. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Tonny S":yulgt3rb) CYTAT("haary":yulgt3rb) Co do wydechu to nie wiem czy dam sie przekonac bo autem duzo jezdze i ma byc ciche takie jak teraz jest a nie sadze,ze jego wymiana nie skutkowalaby znaczacym wzrostem decybeli. A co z MG ?? przecież miałes już cały wydech robiony i fajowo to chodziło.BTW gratki modu. BTW jedziesz i dojechać nie możesz Tonny wtedy byl SS Racing i wszystko bylo gites ale glosno.Pozniej zaczely sie jaja z MG jak chcialem go wyciszyc. BTW Dzwonilem ostatnio nie odbierales:( |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 18 April 2004 Skąd: warszawka ![]() |
CYTAT("K...":lq7e7fhs) CYTAT("K...":lq7e7fhs) ...cienizna, po zalozeniu kompletnego wydechu DC Sport bylby zdecydowanie lepszy wynik niz z compresorem te przyrosty to oczywiscie mozliwe tylko pod warunkiem zakupu w pws, zeby byla jasnosc. ten wydech o ktorym pisze to najcichszy sportowy jaki kiedy kolwiek slyszalem ps.moze by sie znalazl ktos kto by sie wymienil na kompresor jeden do jednego ale tylko pod warunkiem ze kompletny wydech z kolektorem DC sport. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:40 |