![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Misior":keu9gpjp) Ten w kraku 4x4, jesli mysle o tym samym, mial robiony wydech w rurdechu jak widzialem, to mial dwie rury do samego konca i wiekszy ic. Na koncu wstawiali mu tlumiki bo cos tam sie porobily problemy z wkrecaniem turbin. Ale wlasciciel szacowal moc na okolo >300KM.
To o innym piszesz,jest też ten 265KM w Krakowie,ale nie znam właściciela. O tym co ja piszę ma 300PS wersję(na silniku wybite zółte litery),on ma wydech seryjny pojedynczy i seryjny IC.Czarny na felach szprychowych 18". -------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 24 March 2007 ![]() |
Heh... no ciekawe czytać o swoim samochodzie... nie wiedziałem że ktokolwiek cokolwiek o nim wie...
Coby nie było niejasności: 3.0 Biturbo, 4x4, czarne, 18' szprychy (teraz już stalowe ), miałem robiony wydech w Rurdech (polecam chłopaków profesionalizm). Układ jest "przelotowy" podwójny - ale musiałem dołożyć po tłumniku, bo wył przeokrutnie . Czy to to ma 300 KM niewiem... podobno Zabawa niekiedy jest przednia. Przymierzam się do wzmocnienia: - Godula - program - może zmienie układ dolotowy aby PS było na więcej niż 60 (nominał 55) - myślałem o mokrym nitro (wykorzystałbym instalacje LPG, kiedyś mi sie spierdz... emulator i miałem i gaz i benzyne naraz, więc czemu nie NO i benzyna - tylko pytanie jak zwiększyć dawke benzyny ) |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Chorzów ![]() |
CYTAT("Rigel":k406elje) Heh... no ciekawe czytać o swoim samochodzie... nie wiedziałem że ktokolwiek cokolwiek o nim wie...
Coby nie było niejasności: 3.0 Biturbo, 4x4, czarne, 18' szprychy (teraz już stalowe ), miałem robiony wydech w Rurdech (polecam chłopaków profesionalizm). Układ jest "przelotowy" podwójny - ale musiałem dołożyć po tłumniku, bo wył przeokrutnie . Czy to to ma 300 KM niewiem... podobno Zabawa niekiedy jest przednia. Przymierzam się do wzmocnienia: - Godula - program - może zmienie układ dolotowy aby PS było na więcej niż 60 (nominał 55) - myślałem o mokrym nitro (wykorzystałbym instalacje LPG, kiedyś mi sie spierdz... emulator i miałem i gaz i benzyne naraz, więc czemu nie NO i benzyna - tylko pytanie jak zwiększyć dawke benzyny ) nie polecam ZDECYDOWANIE zabawy z N2O...! tymbardziej przy LPG!!! zakatujesz w ten sposób już wysilony silnik. (nawiasem mówiąc dawke paliwa zwiększa wraz z wtryskiem nitro komputer od N2O) lepiej uzbierać i wsadzic coś pożądnego (dla mnie nitro to prowizorka w dodawaniu kuni nawet w profesjonalnym wydaniu) jak większe turbiny czy poprawienie głowic. ale to i tak przy LPG za długo nie pociagnie jeśli bedziesz deptał na gazie. LPG zwiększa temp. spalania o 300stopni w seryjnym aucie. w tuningowanym gdzie napycha sie do cylindra tlen + paliwo wiadrami podejżewam o ok. 500... także jak już to wskaźnik EGT obowiązkowy ale i on problemu nie rozwiąże. gniazda zaworowe i zawory prędzej czy później sie wypalą i bedzie kiszka... przemyśl to i poczytaj. pozdro! -------------------- NO POWER = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Zamiast robić chipa w pierwszej kolejności zrobił bym wydech od turbosprężarek po koniec, efekt może być równie dobry jak remap...
Spotkałem się z przypadkami gdzie w aucie doładowanym zmiana wydechu bez jakiej kolwiek innej modyfikacji przynosiła 25% wzrostu mocy maksymalnej i 30% momentu. Doładowanie po zrobieniu porządnego wydechu wzrasta względem seryjnego o ok 0,2bara i znacznie szybciej auto wchodzi na boost. Added after 1 minutes: o dopiero co zauważyłem że masz wydech zmodyfikowany - jak możesz to zapodaj fotki i podaj średnice, zobaczymy i ocenimy czy to coś warte jest... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
w autach turbo panuje zasada na stage 1 (kolejność):
- wydech (pełny) - dolot - program i takie właśnie rozwiązanie polecam -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Rurdech nie robi tuningu wydechu,nie ma hamowni,co najwyżej wsadzają Ultera albo strumienice
A na chipa do Goduli bym za darmo się nie wybrał,przecież on pojęcia nie ma o elektronice i szkoda,żeby coś zniszczył w takim autku. Potwierdzam w 100% co pisze Dedis,przy 2 turbinach i instalacji lpg silnik padnie dużo szybciej. -------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Zeby sie bawic w nitro to najlepiej miec jakies dodatkowe sterowanie tego , i tylko uzywane z benzyna , tylko czy uklad ma na tyle wydajnosci ? Najlepiej to zrobic jakis lekki chip , w KrK malo kogo mozna polecic (colin/voj2s jesli beda miec ochote takie cos ruszyc wogole) , a takto to katowice masters moze
W sumie to ja bym nie tknal auta turbo ktory smiga na lpg -------------------- |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 24 March 2007 ![]() |
W sumie to mój samochód do codziennej jazdy, ma zrobione co prawda 130 tys. więc to mało... myśle że może do 200 go dojeżdze i potem sprzedam albo oddam w dobre ręce.
Rurdech może tuningu nie robi - ale co tu tuningować w turbo... prędkość spalin na wylocie juz nie jest duża (jak w wolnossącym) więc po prostu zrobili porządnie wydech, tyle co kazałem zrobić separowany. Ale i tak ładnie mi z tyłu podłączyli więc wygląda wszystko tak jak dawniej. Jak dla mnie goście są profesionalistami, po tym, co, i jak zrobili. Dolot myśle jakoś poprawić kiedyś - choć możliwości chyba niema wiele... założyłem w miejsce fabrycznego, filtr olejowy... myślałem od umieszczeniu dolotu gdzieś z boku samochodu i odseparować go cieplnie o ile się da w samym silniku (miejsca tam już mało). Godula może i owszem specialistą nie jest - ale z tego co wiem ma jakiś oryginalny program - więc niech mi go tylko wgra, sam z chęcią go poprawie jak tylko będe miał jak - w ten sposób bawiłem się z mapą gazu i można dużo uzystkać - choć samo założenie to tez był majtersztyk - polecam Ekocars z Myśliwskiej (hehe... reklama za reklamą). Martwi mnie to co mówicie o temperaturze gazu... więc staram się go upalać raczej na benzynie - na gazie nie ma takiej mocy. Strasznie drogie te czujniki spalin - jest coś tańszego niż 500,- P. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Chorzów ![]() |
CYTAT("Rigel":16e71bys) Rurdech może tuningu nie robi - ale co tu tuningować w turbo... prędkość spalin na wylocie juz nie jest duża (jak w wolnossącym) więc po prostu zrobili porządnie wydech, tyle co kazałem zrobić separowany. Ale i tak ładnie mi z tyłu podłączyli więc wygląda wszystko tak jak dawniej. Jak dla mnie goście są profesionalistami, po tym, co, i jak zrobili.
Dolot myśle jakoś poprawić kiedyś - choć możliwości chyba niema wiele... założyłem w miejsce fabrycznego, filtr olejowy... myślałem od umieszczeniu dolotu gdzieś z boku samochodu i odseparować go cieplnie o ile się da w samym silniku (miejsca tam już mało). Godula może i owszem specialistą nie jest - ale z tego co wiem ma jakiś oryginalny program - więc niech mi go tylko wgra, sam z chęcią go poprawie jak tylko będe miał jak - w ten sposób bawiłem się z mapą gazu i można dużo uzystkać - choć samo założenie to tez był majtersztyk - polecam Ekocars z Myśliwskiej (hehe... reklama za reklamą). Martwi mnie to co mówicie o temperaturze gazu... więc staram się go upalać raczej na benzynie - na gazie nie ma takiej mocy. Strasznie drogie te czujniki spalin - jest coś tańszego niż 500,- P. "ale co tu tuningować w turbo..." - jak już wyżej Albert pisał, przy doładowanych silnikach wydech to pierwsza sprawa do poprawy. hmmm chcesz sie samemu bawić mapami paliwa...? powodzenia no jak już lpg i tunin to napewno nie można dawać w palnik na lpg, ale i tak miałbym obawy z powodu tej gazowni. pzdr -------------------- NO POWER = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
CYTAT("Dedis":2r1zv4p1) CYTAT("Rigel":2r1zv4p1) Heh... no ciekawe czytać o swoim samochodzie... nie wiedziałem że ktokolwiek cokolwiek o nim wie... Coby nie było niejasności: 3.0 Biturbo, 4x4, czarne, 18' szprychy (teraz już stalowe ), miałem robiony wydech w Rurdech (polecam chłopaków profesionalizm). Układ jest "przelotowy" podwójny - ale musiałem dołożyć po tłumniku, bo wył przeokrutnie . Czy to to ma 300 KM niewiem... podobno Zabawa niekiedy jest przednia. Przymierzam się do wzmocnienia: - Godula - program - może zmienie układ dolotowy aby PS było na więcej niż 60 (nominał 55) - myślałem o mokrym nitro (wykorzystałbym instalacje LPG, kiedyś mi sie spierdz... emulator i miałem i gaz i benzyne naraz, więc czemu nie NO i benzyna - tylko pytanie jak zwiększyć dawke benzyny ) nie polecam ZDECYDOWANIE zabawy z N2O...! tymbardziej przy LPG!!! zakatujesz w ten sposób już wysilony silnik. (nawiasem mówiąc dawke paliwa zwiększa wraz z wtryskiem nitro komputer od N2O) lepiej uzbierać i wsadzic coś pożądnego (dla mnie nitro to prowizorka w dodawaniu kuni nawet w profesjonalnym wydaniu) jak większe turbiny czy poprawienie głowic. ale to i tak przy LPG za długo nie pociagnie jeśli bedziesz deptał na gazie. LPG zwiększa temp. spalania o 300stopni w seryjnym aucie. w tuningowanym gdzie napycha sie do cylindra tlen + paliwo wiadrami podejżewam o ok. 500... także jak już to wskaźnik EGT obowiązkowy ale i on problemu nie rozwiąże. gniazda zaworowe i zawory prędzej czy później sie wypalą i bedzie kiszka... przemyśl to i poczytaj. pozdro! Tysioncpińcet stopni! Dedis masz wogole prawo jazdy?? Co do lpg, to nie skazywal bym tego tak od razu na straty, aczkolwiek pierwsze co bym zrobil przed (albo zaraz po) jego zalozeniem to kupil egt. Zreszta tosamo bym zrobil przed tym oryginalnym programem, bo w sumie sa 2 opcje w przypadku czlowieka, ktory mowi ze ma oryginal renault sport (czy jakiejs innej zagranicznej firmy): a) wciska kity zeby wydoic kase z klienta ![]() Juz sie spotkalem z takimi przypadkami (np clio SPORT N 19x KM), tylko nie wiem czy to byl punkt a czy b EGT zawsze pomoze w kazdym razie i jest w cholere tansze niz naprawa silnika. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Co do modyfikacji turbo to jest ich tyle co w wolnossaku + wymiany turbosprężarek, intercoolerów, zabawy z doładowaniem więc można znacznie bardziej się wykazać
Ps. i co tak się uparliście na tego reamapa w większości przypadków z jakimi się spotkałem montaż samego MBC i podnoszenie doładowania powoduje bogatszą tzn bezpieczną mieszankę. Tak więc nic udaj się do kogoś kto ma sondę szerokopasmową i pokręć trochę MBC, dobrze by było takie coś przeprowadzić na hamowni. to chyba najtańszy sposób by w turbo dodać te paredziesiąt KM i Nm... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 14 July 2005 Skąd: Chorzów ![]() |
CYTAT("Colin":16dx8aif) Tysioncpińcet stopni!
Dedis masz wogole prawo jazdy?? mam a ty? co ci nie pasuje? cytat z tej stronki (pierwsza lepsza w googlach) http://www.automotoserwis.com.pl/artyk/ ... swiece.htm "gaz LPG (mieszanina propanu i butanu) ma on inne właściwości niż benzyna, np. średnia temperatura spalania benzyny w komorze spalania jest niższa o 150-200ˇC w stosunku do gazu." a to przy normalnej jeździe. przy upalaniu spokojnie 300stopni bedzie w stosunku do normalnej jazdy na Pb. a przy turbo, tymbardziej podkręcanym temparatura zawsze jest wyższa (po cos jest wskaźnik EGT w praktycznie każdym modyfikowanym turbo) i chodzi o temperature spalania a nie gazów która jest już niższa. także argumentuj na przyszłość zamiast rzucać głupie teksty. z samym wskaźnikiem EGT nie zabłysłeś bo pisałem o tym wcześniej nawet w poście który cytowałeś. -------------------- NO POWER = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 30 January 2006 Skąd: Krk ![]() |
CYTAT("Proof":9de4v9cl) ...jest też ten 265KM w Krakowie,ale nie znam właściciela...
Aktualnie do [url=http://www.gratka.pl/moto/Renault-Safrane-BiTurbo-264-KM-4x4-3_0-5657788-1-1.html:9de4v9cl]SPRZEDANIA[/url:9de4v9cl] i to coś podejzanie tanio |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 24 March 2007 ![]() |
Z tego co mi się wydaje to niema aktywnego... silnik pewnie zajechany,
sprężaki są - ale nie działają... |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
samo mbc da rade pod warunkiem, ze ecu ma mapy dla wyzszego cisnienia. Jak przesadzisz z podkrecaniem na mbc-u bez sprawdzenia czy dostajesz wystarczajaco paliwa..... moze byc boom
-------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:33 |