Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
tomeQ
post Fri, 08 Jan 2010 - 22:08
Post #661


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





W ojczyznie amsoila jakos nikt sie nad nim az tak nie "spuszcza" podobniej jak nad olejami 20w60 do dupowozow, czy nawet ostrego upalania. Jest pewnie z dziesiat olejow ktore uzyskaja lepsze wyniki w testach takich badz innych niz amsoil, tak jak amsoil przedstawil swoje wyniki, tak przedstawiaja inni producenci swoje oleje. Tymbardziej, ze ten olej jest w smiesznej, typowo amerykanskiej klasie lepkosci 10w30, chwala sie jakimis zajebostymi parametrami niskotemperaturowymi, a olej jest 10w, nie ma porownania podstawowych parametrow dla oleju, jak lepkosc kinematyczna, hths, czy wskaznik lepkosci, chwala sie super parametrami przeciwzuzyciowymi na czterokulowcu, tylko, ze tam wyznacza sie kilka parametrow, a i badanie to ma sens jedynie dla czystej bazy olejowej, mozna dowalic tyle dodatkow EP i AW, ze nijak sie to bedzie mialo do smarnosci oleju, bo pomimo wyrzezbienia w kulkach kilkumilimetrowego sladu skojarzenie sie nie zatrze. Tutaj dobrym byloby porownanie jakiegos oleju wyczynowego albo chociazby redlina, ktory posiada pewnie ze 2x wiecej takich dodatkow niz ten amsoil. Pomijam to, ze ten test zostal stworzony do badania olejow przekladniowych i tam jakotako mozna znalezc odzwierciedlenie tego w rzeczywistosci. Teraz jeszcze tylko pora na mode na Schaeffer Oil, Brad Penn, Quakerstate, Penzoil, Mobila i pare innych zza wielkiej wody i bedzie komplet cudow do wyboru. Nie smiem negowac jakosci tego oleju, ale trzezwe spojrzenie przydaje sie zeby nie dac sie przekupic marketingowym oszustwom. I ja bym tak nie lekcewazyl "golasa" lotosa, bo prawdopodobnie kupujac kiedys zachodni olej miales tam baze z Gdanska laugh.gif


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 08 Jan 2010 - 22:08
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dzeninx
post Sat, 09 Jan 2010 - 12:24
Post #662


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





CYTAT
ze ten olej jest w smiesznej, typowo amerykanskiej klasie lepkosci 10w30


Kolega czytał o 10w-40 ?
Sam mam 10w-40 obecnie w silniku ...

CYTAT
nie ma porownania podstawowych parametrow dla oleju, jak lepkosc kinematyczna, hths, czy wskaznik lepkosci


Zapraszam do lektury:

http://sinwal.com/data/Triple%20Lenght%20API%20Test1.pdf

http://sinwal.com/data/g2695.pdf

http://sinwal.com/data/g1971.pdf

No i dla motocyklistów:

http://sinwal.com/data/g21562.pdf

Prosze zwrócic na przebieg i zużycie częsci, może jakis inny producent wykonał podobny reportaż ?

http://sinwal.com/data/g2578.pdf

CYTAT
I ja bym tak nie lekcewazyl "golasa" lotosa, bo prawdopodobnie kupujac kiedys zachodni olej miales tam baze z Gdanska laugh.gif


Zapewne, np. takiego mobila suepr S 10w-40 ? :-) :-)
Rewelacyjny olej, juz faktycznie zwykły golas z lotosu jest zapewne 100 razy lepszy od tego "zachodniego" oleju który pieknie sie spala w górnych partiach silnika sklejajac ładnie pierscienie i zostawiając osady wysokotemperaturowe ....

Oczywiscie każdy ma prowao do swojego zdania i kupowac co chce :-)
Ale w Usa jak i innym kraju jest troche inne podejście do produkcji i dystrybucji czy to paliw czy środków smarnych, a juz o sportach nie wspomnę :-)
AMSoil czy Redline to na pewno firmy które wogóle nie oszczedzaja na dodatkach i jesli juz AMSoil inwestuje w ogromnej mierze na rozwuj i badania to u nas zdecydowana większość idzie w kierunku ostrego marketingu reklamujac ten czy inny olej jako jedyny i najlepszy ...

Cóz jesteśmy jeszcze dosyc słabo wymagajacym narodem jesli chodzi o jakośc towarów i usług ale widac że i to się zmienia juz pomału ...

pozdrawiam gorąco






Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Sat, 09 Jan 2010 - 13:07
Post #663


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Pisalem o 10w30, a nie 10w40, bo o ile ten drugi pojawia sie w europie to olejow w takich klasach lepkosci jak przytaczana 10w30 raczej nie spotyka sie u nas na codzien. Testy przytoczone sa bardzo przyjemne i w ogole amsoil ahh i ohh, nawet potwierdzone, przez jakiegos Czesia z Wisconsin, ale juz z tym vanem o przebiegu 1mln mil i braku jakiegokolwiek progu na cylindrze i przytarcia honowania to kpina i jawny zart w twarz kazdemu rozsadnemu czlowiekowi. Wszystko byloby fajnie gdyby nie zlecal tych badan i opracowan amsoil, bo z wlasnego doswiadczenia doskonale wiem, ze wyniki mozna przedstawic tak zeby wypadly jak sie chce. Preferuje badania wykonywane przez niezalezne firmy lub osoby, polecam forum bitog i zapoznanie sie z dzialem gdzie ludzie przedstawiaja wyniki badan uzytkowanych olejow i jakos tam amsoil nie jest the best to everything, no ale niech kazdy sobie leje co chce jak napisales.
Lotos zasilal m.in totala/elfa i bp :-) a na sklejanie pierscieni i osady w komorze spalania to najlepsza jest wymiana tych pierscieni na szczelne i dobrze zgarniajace wink.gif


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 09 Jan 2010 - 13:55
Post #664









CYTAT
AMSoil czy Redline to na pewno firmy które wogóle nie oszczedzaja na dodatkach i jesli juz AMSoil inwestuje w ogromnej mierze na rozwuj i badania to u nas zdecydowana większość idzie w kierunku ostrego marketingu reklamujac ten czy inny olej jako jedyny i najlepszy ...


Skoro te firmy nie oszczędzają..... to jakie oszczędzają ?
Wymień nazwy tych nieuczciwych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Sat, 09 Jan 2010 - 21:39
Post #665


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





Nie napisałem że nieuczciwych z olejami jak ze wszystkim, są bardzo dobre, takie sobie i bardzo kiepskie...oraz zupełne dno.
Nieuczciwością bym nazwał cos co blenduje sie w Polsce i tutaj rozlewa a z naklejek, opisów i kodów EAN wynika cos innego ....

Dlaczego taki mobil S 10w-40 spala sie na pierścienich w tak spektakularny sposób że zmiana na cos w stylu valvoline max-life 10w-40 powoduje wypłukanie całego "uszczelnienia" silnika, to taki przykład z brzegu... słaba baza oszczedność na dodatkach....?
Wg. kart jego specyfikacja nie jest najgorsza więc co jest na rzeczy .....
Dlaczego sławetny SLX czy inny ( bo edge podobno juz duzo lepszy) w opinii wielu serwisantów, moim również zostawia takie brudy w silniku, oszczedności, brak kontroli nd linią produkcyjna, brak dodatków, zła baza, nie wnikam.

CYTAT
z wlasnego doswiadczenia doskonale wiem, ze wyniki mozna przedstawic tak zeby wypadly jak sie chce.


Jak ze wszystkim bo papier i tak zawsze wszystko przyjmie.




Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 09 Jan 2010 - 21:42
Post #666









CYTAT
Nieuczciwością bym nazwał cos co blenduje sie w Polsce i tutaj rozlewa a z naklejek, opisów i kodów EAN wynika cos innego ....

daj konkretny przykład....
bo inaczej chyba nie muszę Ci pisać, co warta jest taka pisanina wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Sun, 10 Jan 2010 - 10:31
Post #667


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





Nie dam Ci przykładu bo nie szukam takich sensacji a ktorych jest na wielu forach dużo i nawet nie chce mi sie weryfikowac ile z nich jest prawdziwe a ile nie, może ty mając tak bogata wiedze napiszesz które robi się w taki sposób ?
Napisałem tylko co uważam za nieuczciwe a nie kto tak robi albo kto może tak robić.

Widzę że najprościej wyłuskac z całej wypowiedzi jedno zdanie i zadawać pytania nie wiem czemu służące...niz odpowiedzieć na takie proste pytania

CYTAT
Dlaczego taki mobil S 10w-40 spala sie na pierścienich w tak spektakularny sposób że zmiana na cos w stylu valvoline max-life 10w-40 powoduje wypłukanie całego "uszczelnienia" silnika, to taki przykład z brzegu... słaba baza oszczedność na dodatkach....?
Wg. kart jego specyfikacja nie jest najgorsza więc co jest na rzeczy .....
Dlaczego sławetny SLX czy inny ( bo edge podobno juz duzo lepszy) w opinii wielu serwisantów, moim również zostawia takie brudy w silniku, oszczedności, brak kontroli nd linią produkcyjna, brak dodatków, zła baza, nie wnikam.


Nie jest moim zamiarem przekonac kogos do jednego oleju jako najlepszego na świecie ale wymienienie opinii na ten temat.

Do tomeQ chciałbym skierowac pytanie, które oleje w tych opiniach i ocenach są po prostu najlepsze i oblegaja scisłą czołówkę ?
Pytam z czystej ciekawości bo nie mam czasu niestety na czytanie całego forum bitog :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 10 Jan 2010 - 10:52
Post #668









CYTAT
Nie dam Ci przykładu bo nie szukam takich sensacji a ktorych jest na wielu forach dużo i nawet nie chce mi sie weryfikowac ile z nich jest prawdziwe a ile nie

.. to po co powtarzasz jakieś niesprawdzone i niczym nie poparte głupoty ?


CYTAT
Napisałem tylko co uważam za nieuczciwe a nie kto tak robi albo kto może tak robić.

Aby uważać coś za nieuczciwe... to musi to najpierw takie coś w ogóle występować.
Prawda ?



Większość swoich rozważań i argumentacji opierasz tylko i wyłącznie na jakiś znanych "firmach nieuczciwych", które za cel stawiają sobie jedynie oszukanie klienta... a w ramach przeciwieństwa i "wzoru uczciwości" stawiasz firmę AMSOIL z jej przeciętnymi produktami...
... okraszając to wszystko garścią materiałów marketingowo reklamowych.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Sun, 10 Jan 2010 - 13:35
Post #669


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





Dobra, widzę że ta dyskusja nie idzie w jakimkolwiek sensownym kierunku, Amsoil jest do bani najlepszy jest castrol,mobil i lotos zgoda.
Te wszystkie testy , porównania i opinie ludzi to jedna wielka sciema.
Jesli ktos rozebrałby taki silnik po milionie km i faktycznie tak wyglądał jakich dowodów musiałby użyć aby przekonać takich jak ty ?
Mysle że nie było by takowych.
Oczywiście lepiej podłozyc ogien pod silnik i nagrzać go do tych 300st.C i pokazac jak pracuje albo jak osiaga 45% większą sprawność w stosunku do nie wiadomo czego przepraszam... jakiego oleju.....to jest reklama dla wymagajacych uzytkowników w Polsce laugh.gif laugh.gif laugh.gif

CYTAT
Aby uważać coś za nieuczciwe... to musi to najpierw takie coś w ogóle występować.


Oczywiście nie wystepuję, to jakieś steki bzdur jakie w duzej ilości wystepuja w necie, historie o rozlewaniu olejów marki mobil, elf,petro canada, castrola w Polsce to jakaś bzdura, wszystkie idą w orginalnych buteleczkach i naklejkach z krajów europejskich, i bez problemu możemy zidentifikowac pochodzenie tego oleju, po kodzie EAN i opisie na butelce, a u nas w polskich rafineriach produkuje sie tylko nasze "Polskie" oleje...

Może kolega napisze czy mobil jedzie z któregos z krajów skandynawskich, Belgii, Francji, Holendii a tutaj http://www.sungraf.pl/l/pl/wizualizacje_wewnetrzne/mobil dopiero dostaje "oryginalne" opakowanie ?
Czy może to też jakaś bzdura, a olej idzie w całości z w/w krajów, i to jakas pomyłka w druku i przykładowe opakowania ....:-);-)


może kolega nas oświeci jak to jest ?
Watpie ale może jednak ...

CYTAT
"wzoru uczciwości" stawiasz firmę AMSOIL z jej przeciętnymi produktami...
?

Nie tylko Amsoil ale równiez przeciętnego motula z jego przecietnymi produktami, przynajmniej wiem skad jest olej, gdzie produkowany.
Oczywiście w najbardziej wymagających sportach motorowych używa się przecietnych olejów.

Nie będe pytał dlaczego AMSoil jest przecietny bo i tak mi nie odpowiesz....
Dlaczego to motula uzywa sie w największych stajniach rajdowych, wyścigowych ?


pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Sun, 10 Jan 2010 - 14:33
Post #670


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Ale jak to asmoil najlepszy przeciez to mobil jest da best!!! O to przyklady, zapraszam do lektury:
To olej mobil jest uzywany przez jeden z najlepszych zespolow F1: http://www.mobil-1.pl/cms/Mobil_1_w_sportach_motorowych.aspx
Ja cie krece jezdza tez na nim w DTM : http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Audiences/DTM.asp

Testy!! Testy!! Testy!! omg!! cos niesamowitego :
http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorO...erformance.aspx

Na podstawie powyzszych informacji zaczerpnietych ze strony mobila stwierdzam ze jest to jedne z najlepszych olejow na swiecie jesli nie najlepszy!!

No i prosze bardzo dzeninx.

Nie znam olejow asmoil ( i szczeze mowiac nie zamierzam poznawac, bo po co siegac po niego skoro mamy tyle innych olejow rownie dobrych a prawdopodobnie lepszych ktore sa duzo latwiej dostepne ) i nie bede ich krytykowal, jednak jedyne co nam zeprezentowales to zestaw materialow reklamowych producenta w ktorych producent zawsze bedzie dabest, wsumie to juz widze jak na stronie asmoil pokazuje sie test w ktorym ten olej nie jest najlepszy. Nie przedstawiles zadnych testow niezaleznych ktore by poparly te informacje. Ponadto opierasz swoje przekonanie o wyzszosci tego produktu nad innymi na podstawie wrazen sluchowych - no tak to na bank jest obiektywne - oraz roznych zaslyszanych informacji ze reszta producentow jest beee bo robi takie a nie inne walki. Jak dla mnie po przeczytaniu wszystkich twoich postow ( a chyba w kazdym watku o olejach pisales o wyzszosci asmoil ) wyglada to na akcje marketingowa robiona przez kogos kto ma w planach zaczac byc przedstawicielem producenta na naszym rynku. I tak gwoli scislosci to mobila wybralem na szybko i nie uwazam ze jest producentem najlepszego oleju na swiecie smile.gif .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 10 Jan 2010 - 15:33
Post #671









dzeninx, firma SUNGRAF o której wspomniałeś jest z mojego miasta, znam właścicieli tej firmy i doskonale wiem na jakieś zasadzie produkuje/produkowała część materiałów reklamowych i marketingowych dla firmy MOBIL i nie tylko tej firmy. Firma wytwarza produkowane materiały w legalny sposób na podstawie umowy z firmą MOBIL.

Za takie sugestie o braku oryginalności na dobrą sprawę powinieneś odpowiedzieć w inny sposób... bo zaczynasz już przekraczać granicę kultury dyskusji oraz oczerniasz inne firmy i osoby.


W tym wszystkim najgorsze jest to, że nie masz kompletnie żadnej wiedzy o produkcji środków smarowych a zabierasz głos pisząc co raz większe głupoty, pomówienia i nieprawdę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Sun, 10 Jan 2010 - 20:44
Post #672


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





Nie mam zamiaru nikogo oczerniać, wmawiać że ktos konkretny oszukuje itp. i nie mialem takiego zamiaru od poczatku jak zalogowałem sie na tym forum.
Myślałem że odpowiesz na kilka pytań jako fachowiec w tej dziedzinie znający osoby siedzące w branży olejowej jak i przy produkcji ....
Jednak oczekiwałem bardziej merytorycznej wymiany zdań, jak na razie bezduszny nie odpowiedziałeś na moje pytania, sugestie o których pisałem ....

Nie ukrywam że większość wypowiedzi na forach w sprawie pochodzenia, produkcji to bełkot nie poparty żadnymi dowodami itp. ale warto by było może coś naświetlić skąd dany olej pochodzi kto go produkuje .....
Bez sesnu więc jest przytaczanie opinii ludzi, znajomych którzy leją Amsoil, Redline czy inny olej do różnych silników bo przecież tylko laboratoryjne porównanie silnika pracującego na konkretnym oleju po iluś tyś km może by dało wg. Ciebie jakis obraz danego oleju.

Nagle zjawia się ktoś kto przedstawia mobila i jego podobne testy marketingowe jako najlepszy olej na świecie, nie skomentowałeś tego ....

Jakbym napisał cos jeszcze o Penrite czy Royal purple głosy były by równie sceptyczne...

Jest wiele osób które ciagnie prywatnie AMSoil, Penrite, Redline czy inne marki dla siebie, znajomych i fajnie by było jakby taka osoba zabrała głos w tym temacie ...

pozdrawiam :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomeQ
post Sun, 10 Jan 2010 - 21:37
Post #673


Forum Homee
Dołączył: Fri, 22 November 2002
Skąd: Stalowa Wola/Warszawa





Co do pytania o najlepszy olej to taki nie istnieje ;] No moze jakis legendarny Mugen Oil z czasow F1 turbo, rozwijany podobno dalej przez Mobila. Jeden olej jest lepszy w tym kierunku, inny w innym, jeden w takim zastosowaniu, silniku inny w innym. To tak jakby sie pytac jaki samochod jest najlepszy. Generalnie tam istnieje dostep do olejow przeznaczonych typowo do motorsportu, kosztuja swoje ale oferuja tez konkretne korzysci.
Odnosnie testow amsoila, to sory, ale ten przyklad z vanem po milionie mil to jak juz napisalem kpina chyba. Milion mil to jest kilka miliardow albo i wiecej suwow, w kazdym w GMP i DMP zanika klin smarny i po takich przejsciach nie ma progu, nie zuzywa sie gladz cylindra, honowanie ? Nie bardzo to widze przy paliwozernym vanie made in usa i oleju sae30.


--------------------
Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 10 Jan 2010 - 21:43
Post #674









CYTAT(tomeQ @ Sun, 10 Jan 2010 - 21:37) *
Co do pytania o najlepszy olej to taki nie istnieje ;]

Dokładnie tak.
W zasadzie to chyba większość koncernów ma po jednym czy po kilka produktów które są na rynku w jakiejś tam dziedzinie bezkonkurencyjne.

Przykład ? Proszę bardzo...
TEXACO ma olej do silników lokomotyw spalinowych... i w tym produkcie jest w zasadzie bezkonkurencyjny na rynku polskim.

wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
analyzer64
post Mon, 11 Jan 2010 - 10:47
Post #675


User
Dołączył: Tue, 14 August 2007
Skąd: Warszawa/Płońsk





Co prawda temat dotyczy silników diesla, ale zauważyłem, że właściciele noPb też się wypowiadają smile.gif

Mam mało streetracingowe auto - Opla Astrę H 1.4 16v (Z14XEP), auto kupiłem jako nowe, obecnie ma przejechane 36kkm i od nowości zalewane jest olejem GM 5W30, nie wiem na ile to dobry olej, bo nie mam żadnych parametrów tego oleju, więc nie mogę go z żadnym innym porównać, wiem tylko, że oleje dla GM produkuje www.rheinol.de - ale tutaj czy jest to 100% prawda to nie dam sobie nic uciąć smile.gif

Zbliża się wymiana oleju, chciałbym zalać jakiś dobry olej, marka według mnie ma drugorzędne znaczenie.

Myślę nad olejami:

- Millers XFS 5W40, ew. XF Longlife 5W30, ale według mnie zmieniać olej co 30kkm to nieporozumienie,
- Mobil 1 ESP 5W30
- Total Quartz INEO ECS 5W30 - ten ma trochę gorsze parametry niż M1. - z tymi olejami nie miałem styczności, więc nie wiem na ile jest to dobry olej, sądząc po parametrach nie jest zły.

Co innego dobrego możecie polecić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 11 Jan 2010 - 10:53
Post #676









Olej GM 5/30 jest dobrym i tanim olejem (choć jest na bazie HC).
Moim zdaniem, jeżeli samochód jest eksploatowany normalnie... to olej zmieniać co 10k km i nie zalewać żadnych wynalazków (bo i po co ?).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Mon, 11 Jan 2010 - 15:59
Post #677


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





CYTAT
TEXACO ma olej do silników lokomotyw spalinowych...


Super, naprawdę jeszcze może jakiś zwycięzca w kat. olej do generatorów stacjonarnych ? laugh.gif

Zapytam,.... a to dlatego że w/w nie ma konkurencji w tym segmencie, ma takich dobrych marketingowców czy po prostu jest tak dobry że konkurencja nie ma szans co jest potwierdzone przez kogoś lub coś ?

CYTAT
stawiasz firmę AMSOIL z jej przeciętnymi produktami...


Dlaczego uważasz że ma produkty przeciętne ?
Miałes do czynienia z jej produktami albo czy miałeś do czynienia z produktami olejowymi za oceanu wogóle ?

Oczywiście o Texaco mam dobre zdanie, porządny olej, który bym wsadził gdzieś w górnych partiach producentów, choć w 4A-FE ubywa go o wiele szybciej od synergie + 10w-40.

CYTAT
Odnosnie testow amsoila, to sory, ale ten przyklad z vanem po milionie mil to jak juz napisalem kpina chyba.


Hm...rozumiem, czy inny rozebrany silnik po przeszło 660tys km tez uważacie za kpinę...

http://www.amsoil.com/comparison/400,000-mile-motor-oil.aspx

Oczywiscie ciekawy jestem komentarzy :-)

CYTAT
chciałbym zalać jakiś dobry olej,


Z tych ogólno dostępnych ja bym wybrał z tych dobrych ten:

http://www.opieoils.co.uk/pdfs/MOTUL/Speci...58-%28GB%29.pdf

pozdrawiam





Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 11 Jan 2010 - 16:08
Post #678









CYTAT
Super, naprawdę jeszcze może jakiś zwycięzca w kat. olej do generatorów stacjonarnych ? laugh.gif
Zapytam,.... a to dlatego że w/w nie ma konkurencji w tym segmencie, ma takich dobrych marketingowców czy po prostu jest tak dobry że konkurencja nie ma szans co jest potwierdzone przez kogoś lub coś ?

Skoro AMSOIL jest taki dobry... to jaki produkt byś zaproponował ?
Idzie tego oleju tysiące litrów... i jak będzie dobry to sprowadzę go z USA

Czekam na propozycje oleju smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzeninx
post Mon, 11 Jan 2010 - 17:16
Post #679


User
Dołączył: Sat, 19 December 2009





CYTAT
Skoro AMSOIL jest taki dobry... to jaki produkt byś zaproponował ?


Nie napisałem że jest najlepszy na świecie ale napisałem że jest dobry, jak go nie sprawdze do konca to nie będe tego nikomu wciskał, marketing to nie wszystko, nie potrafie handlowac czymś co do czego nie miałbym przekonania albo wmawiał im jakies historie z kosmosu wzięte.....
Niekiedy produkt nie wystarczy że będzie dobry, podpisane umowy kontrahenckie, niekiedy SPRAWDZONY produkt jest bardziej doceniany od czegos niepewnego ale teoretycznie lepszego czy to w testach czy opiniach ....

AMSoil, na razie jeździ 10w-40 w klekocie 2.0 i 5w-40 w VVT-I i jest bardzo dobrze to wiem na codzień,:-) plus auta które jeźdzą juz na tym jakiś czas w tym nowe jednostki z DPF, wiele subarek i nie tylko...
Złej opinie jak na razie nie słyszałem, ale żeby miec jakies obiektywne zdanie musi trochę czasu upłynąć.
Znam wiele osób które nie chca lac nic innego do harley davidson i ogólnie innych wehikułów oprócz tego i ...Mobil V-Twin.
Swoja drogą nie wiem czy jest w Polsce jakis odpowiednik w/w mobila V-Twin ....

Swoja drogą zapytam was o zdanie na temat tego testu:

http://www.youtube.com/watch?v=49kETjPZP9Y...feature=related

Czy moga bys aż takie różnice w kW w zalaniu innego oleju ?
Test dostałem od kolegi, i na koniec zobaczyłem owa tabelkę .....

pozdrawiam

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 11 Jan 2010 - 17:23
Post #680









dzeninx... ale ja chciałem dobry olej do zwykłej lokomotywy spalinowej np. JT42CWRM (żeby nie było za trudne) a nie jakieś bajeczki.

Czy taki koncern jak Amsoil jest w stanie zrobić coś takiego... czy raczej przerasta to jego możliwości ?
Doradzasz wszystkim, to może i mi doradź co z oferty AMSOIL'a się będzie dobrze sprawdzało... ? Liczę na Twoją wiedzę w temacie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 08:17