![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6401
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Taka oficjalna nota orlenu bedzie marketingowo-pijarowym belkotem. Przeciez to wiesz Hexx. Czekam co Tomek znajdzie... a, że nie znajdzie to pewnie będziemy czytać jakieś mętne wywody jak zawsze. Akurat seryjne paliwa płynne to jest to, gdzie można lać dodatki modyfikując ich właściwości pod określone potrzeby a producenci się temu nie sprzeciwiają... i sami też czasem robią takie dodatki (choć dla nich to bardziej zabawa niż biznes). przykład ? http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Prod...NIKAT-PLUS.aspx |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6402
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, tak jak radzi kolega hexx
CYTAT("pbubnowski") Kompletnie nie rozumiem. Piszecie o słabych olejach i podróbkach oraz nie znanych świetnej jakości, a na moją prośbę proponujesz mobila lub shella??? Czy to ironia??? Nie upieram się przy AR. Jeśli są oleje, które dadzą sobie doskonale radę bez dodatków to z chęcią skorzystam. Wyrobienie własnego zdania o olejach chcę wesprzeć czyim doświadczeniem i poradą, chyba właśnie po to są takie miejsca jak fora czy spoty... Kilka lat temu ludzie bardzo chwalili motula do i do kilka poprzednich aut je lałem i byłem zadowolony, obecnie się zawiodłem i zgłębiam temat. Czy te propozycje to najwięcej co można osiągnąć w kwestii doboru najlepszego oleju do diesla z dpf'em??? ...nawet jeśli zrezygnuję z norm 504/507. dzięki Ja zalałem https://allegro.pl/mobil-delvac-1-5w40-20l-i6921228123.html do starego kibla 1,9 ASV po lekkich modach i jestem zadowolony, ponieważ tak doradził mi hexx. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#6403
|
|
User Dołączył: Wed, 20 June 2018 ![]() |
Witam, tak jak radzi kolega hexx Ja zalałem https://allegro.pl/mobil-delvac-1-5w40-20l-i6921228123.html do starego kibla 1,9 ASV po lekkich modach i jestem zadowolony, ponieważ tak doradził mi hexx. ![]() Pozdrawiam. Pod jakim względem jesteś zadowolony? |
|
|
![]()
Post
#6404
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Mam pytanie. Różnie podawane są dane dla amsoil 5w50
https://www.google.pl/url?sa=t&source=w...hAGoyYvCIQbMueb https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/320...motor-oil-0946l Skąd to wynika? zmienili ostatnio skład? -------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6405
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Prawdopodobnie tak.
Najbardziej aktualne są na stronie producenta. |
|
|
![]()
Post
#6406
|
|
User Dołączył: Mon, 23 April 2018 ![]() |
Cała seria SS została lekko zmieniona
|
|
|
![]()
Post
#6407
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
Ale nadal to bardzo dobre oleje czy tną koszty?
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#6408
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
nie bawią się w cieńcie kosztów
to produkt na ich rynek |
|
|
![]()
Post
#6409
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
uzasadnij sens użycia tego oleju 504/507 w silniku po podniesieniu mocy do 210KM Orlen coś wspomina o tym ? Chętnie zapoznam się z taka oficjalną informacją ![]() Co do Eurola Synthence FS 0W30 to jego zalety to : - bogata baza syntetyczna PAO (55-75%) gwarantująca wysoką odporność i stabilność - najnowszy pakiet dodatków pod 504/507, w którym m.in zubożony ZDDP jest zastąpiony przez "niepopiołowe" dodatki takie jak bor. - świetne parametry w niskich temperaturach (temp. krzepnięcia, lepkość, pompowalność, ccs) - wysoki indeks lepkosci i wysoka temperatura zapłonu - wysoka jak na W30 lepkość w 100 stopniach (to prawie 0W40) czy jednocześnie zachowaniu bardzo dobrych właściwości w niskich temperaturach Olej po prostu jest dużo lepszym produktem niż standardowy olej w klasie 504/507 i dzięki lepszej bazie, lepszemu pakietowi dodatków i lepszym parametrom w wyższych temperaturach będzie spisywał się znacznie lepiej niż "standardowy" olej. Co do producentów paliw to nie znam jakiś oficjalnych dokumentów ale zarówno ja jak i moi Klienci spotykali sie z informacjami ze strony koncernów, że nie polecają dodawania czegokolwiek do paliwa. Jak znajdę czas to czegoś poszukam. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6410
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 04 May 2017 Skąd: Krk ![]() |
GALON OLEJE ode mnie z Białegostoku - z tego co wiem to w podróbki się nie bawią, natomiast mają chore marże (chore jeżeli chodzi o Sprzedawców - dla Klienta jak złoto ![]() Dzieki Panowie. Kupilem se LM 5W50. Bedzie lany do B-serii po modach, zobaczymy jak sie bedzie sprawowal vs. Valvoline 5W50, ktory i tak byl zmieniany co 3-5kkm. -------------------- IXgen-TypeR K20C
M240iX |
|
|
![]()
Post
#6411
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Co do producentów paliw to nie znam jakiś oficjalnych dokumentów ale zarówno ja jak i moi Klienci spotykali sie z informacjami ze strony koncernów, że nie polecają dodawania czegokolwiek do paliwa. Jak znajdę czas to czegoś poszukam. czyli jak zawsze... coś tam napiszesz ale jak do konkretów to "zwalamy na klientów którzy coś tam mówią, bo im ktoś coś tam powiedział" ![]() |
|
|
![]()
Post
#6412
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Co do Eurola Synthence FS 0W30 to jego zalety to : - bogata baza syntetyczna PAO (55-75%) gwarantująca wysoką odporność i stabilność - najnowszy pakiet dodatków pod 504/507, w którym m.in zubożony ZDDP jest zastąpiony przez "niepopiołowe" dodatki takie jak bor. - świetne parametry w niskich temperaturach (temp. krzepnięcia, lepkość, pompowalność, ccs) - wysoki indeks lepkosci i wysoka temperatura zapłonu - wysoka jak na W30 lepkość w 100 stopniach (to prawie 0W40) czy jednocześnie zachowaniu bardzo dobrych właściwości w niskich temperaturach Olej po prostu jest dużo lepszym produktem niż standardowy olej w klasie 504/507 i dzięki lepszej bazie, lepszemu pakietowi dodatków i lepszym parametrom w wyższych temperaturach będzie spisywał się znacznie lepiej niż "standardowy" olej. przepisałeś to z ulotki ? liczyłem na coś od Ciebie To teraz napisz jeszcze... po co w silniku który nie jest już seryjny i wymaga lepszego oleju... sugerujesz eko smarowiło 504/507 w klasie CF .... czyli bardzo ubogi w dodatki dla silnika diesla ? Na podstawie danych (z Twojej strony) można stwierdzić, że Shell R6 LME czy Delvac LE jest znacznie lepszy niż to co oferujesz ![]() Nawet temperatura płynności (na pierze) Delvac'a 5/30 jest -51 a Eurola 0/30 tylko -48 ![]() |
|
|
![]()
Post
#6413
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 August 2018 Skąd: Wrocław ![]() |
przepisałeś to z ulotki ? liczyłem na coś od Ciebie To teraz napisz jeszcze... po co w silniku który nie jest już seryjny i wymaga lepszego oleju... sugerujesz eko smarowiło 504/507 w klasie CF .... czyli bardzo ubogi w dodatki dla silnika diesla ? Na podstawie danych (z Twojej strony) można stwierdzić, że Shell R6 LME czy Delvac LE jest znacznie lepszy niż to co oferujesz ![]() Nawet temperatura płynności (na pierze) Delvac'a 5/30 jest -51 a Eurola 0/30 tylko -48 ![]() Ok. Jest to i opcja. Rozumiem, że to najlepsze co proponujesz dla mojego silnika? Nie półśrodek i nie opcja budżetowa... Bo aż ciężko uwierzyć, że na rynku są super hiper turbo oleje za ~300zł za bańkę, a Ty mi polecasz na niecałe 100. Przez to będę go musiał wymieniać co 3k km... ![]() |
|
|
![]()
Post
#6414
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Co jest najlepsze na rynku w tej chwili w normie 504/507 ? Pacjent to CUAA 2018r , mogę do ASO wziąć swój olej i patrzeć na ręce czy faktycznie ten wleją?
![]() |
|
|
![]()
Post
#6415
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
przepisałeś to z ulotki ? liczyłem na coś od Ciebie To teraz napisz jeszcze... po co w silniku który nie jest już seryjny i wymaga lepszego oleju... sugerujesz eko smarowiło 504/507 w klasie CF .... czyli bardzo ubogi w dodatki dla silnika diesla ? Na podstawie danych (z Twojej strony) można stwierdzić, że Shell R6 LME czy Delvac LE jest znacznie lepszy niż to co oferujesz ![]() Nawet temperatura płynności (na pierze) Delvac'a 5/30 jest -51 a Eurola 0/30 tylko -48 ![]() Nie z ulotki Hexx. Pewnych informacji nie znajdziesz na ulotce za to można je wywnioskować na podstawie analizy laboratoryjnej, która jest dostępna i jest to bardzo kompletna analiza z widmem włącznie. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6416
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Co jest najlepsze na rynku w tej chwili w normie 504/507 ? Pacjent to CUAA 2018r , mogę do ASO wziąć swój olej i patrzeć na ręce czy faktycznie ten wleją? ![]() Dla mnie Eurol chociaż kilka olejów pewnie jest pewnie na zbliżonym poziomie. Eurol jest jednak bardzo dobrze przebadany i pewnych rzeczy nie trzeba się domyślać bo są pewne. Eurol ma oficjalną aprobatę 504/507. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6417
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
czyli jak zawsze... coś tam napiszesz ale jak do konkretów to "zwalamy na klientów którzy coś tam mówią, bo im ktoś coś tam powiedział" ![]() Hexx powiedziałem, ze jak znajdę czas to coś podrzucę. Z konkretów to zadałem Ci kilka pytań i nie otrzymałem odpowiedzi. Podrzuć po prostu listę olejów z aprobatą Forda bo tak dalej nie wiadomo, który olej ma aprobatę a który nie ma. Logiczne jest tak jak napisałeś, ze skoro olej ma logo Ford-a to powinien być dopuszczony. Nie wiem jak wygląda sprawa aprobat w Fordzie ale nie ma sława aproved czy aproval wiec nie wiem czy olej przeszedł oficjalną procedurę testową tak jak w przypadku aprobat wydawanych np. przez VAG. Sam zacząłeś dyskusje o aprobatach wiec dałem Ci przykład z Twojego podwórka i dalej nie mam potwierdzenia, ze ten olej z logo Forda ma aprobatę. Od innych żądasz dowodów i oficjalnych dokumentów wystawionych przez producentów więc sam się postaraj, tym bardziej że masz inne możliwości w tym przypadku niż przeciętny Kowalski. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6418
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Podrzuć po prostu listę olejów z aprobatą Forda bo tak dalej nie wiadomo, który olej ma aprobatę a który nie ma. Jak masz wątpliwości do pisz a ja sprawdzę aktualne dane... bo to się zmienia. Dokumenty nie są bezterminowe. Logiczne jest tak jak napisałeś, ze skoro olej ma logo Ford-a to powinien być dopuszczony. Nie wiem jak wygląda sprawa aprobat w Fordzie ale nie ma sława aproved czy aproval wiec nie wiem czy olej przeszedł oficjalną procedurę testową tak jak w przypadku aprobat wydawanych np. przez VAG. Sam zacząłeś dyskusje o aprobatach wiec dałem Ci przykład z Twojego podwórka i dalej nie mam potwierdzenia, ze ten olej z logo Forda ma aprobatę. Od innych żądasz dowodów i oficjalnych dokumentów wystawionych przez producentów więc sam się postaraj, tym bardziej że masz inne możliwości w tym przypadku niż przeciętny Kowalski. Tomek, litości... Przecież ten olej zamówił FORD w Castrol'u pod swoja specyfikację... do sprzedaży w ASO (zamiast tego paździerza co jest teraz) .. dlatego ma tak wielkie logo, ma w nazwie FORD i raczej nie będzie na razie w oficjalnej sieci sprzedaży. Czy olej zamówiony przez Forda, według specyfikacji Forda, z logo Forda i do sprzedaży w sieci serwisowej Forda... ma aprobaty Forda ? To jest dobre i głębokie pytanie.... ![]() Hexx powiedziałem, ze jak znajdę czas to coś podrzucę. Nie musisz. Wstawiłem już dodatek do PB produkcji Orlenu... więc temat zamknięty. |
|
|
![]()
Post
#6419
|
|
User Dołączył: Sun, 18 March 2018 ![]() |
Przeglądałem sobie oleje Ravenola i znalazłem olej "Opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami"
Ravenol VMO https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe-clea...CleanSynto.html Czym on się niby różni od zalecanego do pompowtryskiwaczy Ravenola VPD ? https://www.ravenol.pl/oleje-silnikowe-clea...CleanSynto.html Jaka jest między nimi różnica jeżeli miałby któryś wybrać z myślą o 1.9 TDi-DP bez DPF? |
|
|
![]()
Post
#6420
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jak masz wątpliwości do pisz a ja sprawdzę aktualne dane... bo to się zmienia. Dokumenty nie są bezterminowe. Tomek, litości... Przecież ten olej zamówił FORD w Castrol'u pod swoja specyfikację... do sprzedaży w ASO (zamiast tego paździerza co jest teraz) .. dlatego ma tak wielkie logo, ma w nazwie FORD i raczej nie będzie na razie w oficjalnej sieci sprzedaży. Czy olej zamówiony przez Forda, według specyfikacji Forda, z logo Forda i do sprzedaży w sieci serwisowej Forda... ma aprobaty Forda ? To jest dobre i głębokie pytanie.... ![]() Nie musisz. Wstawiłem już dodatek do PB produkcji Orlenu... więc temat zamknięty. To że Orlen robi dodatki nie zamyka tematu. Liqui Moly też robi dodatki do oleju wiec ............ -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 18:28 |