![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#6281
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Offtop MUzykancik na forum a ja ostatnio wariator do 1.6 16v megane kupowałem w IC zamiast u Ciebie bo kontaktu na szybko nie miałem.... ale do mnie miałeś a dałeś IC zarobić ![]() BTW to te koła (chodzi o słynne KZFR?) w oryginale potaniały czy co, że oryginał z Renault jest w cenie poniżej 300,00 zł? -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6282
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
po 260 moge oddawac
![]() ![]() ![]() -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#6283
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
Do 150,00 zł nie ale jak się odpowiednio zakręcisz to niewiele drożej dostaniesz Eurola Synthence FS 0W30, o którym już tutaj pisałem (baza syntetyczna, świetne parametry). Typowo pod PSA Eurol ma również świetny olej Eurol Ultrance PSA 0W30 również wg, karty powinno być ponad 50% bazy PAO ale ten olej jest jeszcze droższy a niekoniecznie lepszy. Powiedziałbym nawet, że lepszy będzie FS bo to prawie 0W40 a Ultrance PSA jest C2 i ma niższa lepkość więc jak ktoś chce przycisnąć to lepiej sprawdzi się FS. Penrite niestety na rynku niedostępny a Millers i Amsoil są poza budżetem (poz tym niekoniecznie są lepsze od FS-a). Bida, nie widzę u dużych dostawców Eurol'a ![]() Myślałem o: CASTROL VECTON FUEL SAVER 5W30 E6/E9 EURO 6 5L -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#6284
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6285
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
do diesla ? wygląda na papierze bardzo dobrze Tak, 2.0 HDi z 2005 roku z Fap -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#6286
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
będzie dobry
|
|
|
![]()
Post
#6287
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Bida, nie widzę u dużych dostawców Eurol'a ![]() Myślałem o: CASTROL VECTON FUEL SAVER 5W30 E6/E9 EURO 6 5L Zapytaj o małych ![]() -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6288
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
A co sądzicie o Liqui Moly synthoil race tec 10W60? Parametry ma naprawdę spoko na papierze.. do tego film syntetyk.. śmiga ktoś?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#6289
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jest coś lepszego niż Motul XMax w kategorii 0W40 ?
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#6290
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 26 January 2009 Skąd: Piaseczno ![]() |
Zapytaj o małych ![]() których ? bo po hurtowniach nie bardzi widze Eurola. -------------------- gg 4727283 , mail: mpolec@motopartner.pl :)
|
|
|
![]()
Post
#6291
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6292
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Szukam czegoś w budżecie ok. 250pln/6 litrów.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#6293
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6294
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Musi mieć normę VW 502 a ten z tego co widzę to nie ma.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#6295
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
olej aprobatę 502...
ale jak bardzo chcesz z aprobatą to : https://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/342...full-saps-0946l |
|
|
![]()
Post
#6296
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jest coś lepszego niż Motul XMax w kategorii 0W40 ? np. Millers XF longlife 0W40 -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#6297
|
|
User Dołączył: Sun, 18 March 2018 ![]() |
Panowie co teraz optymalnego cena / jakość 505.01 do 1.9 TDI-PD bez DPF?
5W40, może być 4L bańka, cena do okolic 150zł. Auto w 90% robi trasy z prędkościami 100 - 130 km/h jeśli to ma znaczenie. |
|
|
![]()
Post
#6298
|
|
User Dołączył: Mon, 23 April 2018 ![]() |
Może Hexx się wypowie bo sam jestem ciekawe czy do pompowtrysków trzeba lać olej (505.01) MID SAPS? Jak im olej szkodzi z pełną zawartością popiołów?
|
|
|
![]()
Post
#6299
|
|
User Dołączył: Sun, 18 March 2018 ![]() |
Podobno ten C3 midsaps to tylko za sprawą DPF się pojawił i podobno już się nie chcieli rozdrabniać na auta bez DPF i z DPF i zalecili midsaps do wszystkich.
Z tego co tu i tam wyczytałem to do pompek bez DPF można lać bezobaw fullsaps. |
|
|
![]()
Post
#6300
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 07 November 2017 ![]() |
Może Hexx się wypowie bo sam jestem ciekawe czy do pompowtrysków trzeba lać olej (505.01) MID SAPS? Jak im olej szkodzi z pełną zawartością popiołów? Formalnie musisz lać 505.01 Realnie... powinieneś najlepszy z dostępnych. To, że olej jest FULL SAPS w żaden sposób nie szkodzi silnikowi. Teoretycznie popioły mogą trochę bardziej (niż zwykły olej low saps) zapychać DPF w sytuacji, kiedy silnik bierze 1 litr oleju na 1000km ![]() Z tego co tu i tam wyczytałem to do pompek bez DPF można lać bezobaw fullsaps. Ja leje full saps do fabrycznie nowego silnika Euro 6 od 100.000 km.... i nie ma problemu. DPF działa jak należy a silnik jest właściwie smarowany. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 24 August 2025 - 04:08 |