Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 246 247 248 249 250 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
Hipo
post Thu, 02 Mar 2017 - 06:58
Post #4941


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





CYTAT(hexx @ Wed, 01 Mar 2017 - 22:05) *



Na pierwszy rzut oka brak dostępności w PL


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 02 Mar 2017 - 06:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 08:44
Post #4942









CYTAT(Joker @ Thu, 02 Mar 2017 - 05:41) *
Olej wymieniany co 6 kkm, to ten CFS chyba nie będzie wodą? wink.gif

podejrzewam, że realnie jest to olej pomiędzy typowym premium a sportowym/wyczynowym... czyli powinien dać radę bez problemu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 08:47
Post #4943









CYTAT(tomek evo @ Thu, 02 Mar 2017 - 00:00) *
Ja do tego silnika polecam Meguina Super Leichtlauf 5w40, który w 1.9 jtd sprawdza się bardzo dobrze.

daj spokój...
olej ubogi CF ma się dobrze sprawować ? rolleyes.gif
chyba w starym śmietniku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Thu, 02 Mar 2017 - 11:01
Post #4944


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Hexx to Ty daj spokój. Szanuje Twoją wiedze ale to jeden z niewielu olejów na bazie PAO (wg. przedstawiciela Liqui Moly 100% PAO- oczywiście bujda na resorach ale to olej w pełni sytetyczny) na rynku i jeden z najwyższych produktów w gamie Liqui Moly i przyjmij proszę do wiadomości fakt, że się w tym silniku sprawdza. Uwierz mi bo mam w tej kwestii doświadczenie i nie wywołuj kolejnej dyskusji, która i tak do niczego nie doprowadzi. Podałeś swoje propozycje ja podałem swoje.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 11:37
Post #4945









Sama baza to nie wszystko... nawet jak by miała spora zawartość PAO
Wciskasz po raz kolejny tandetną berbeluchę ze swojej oferty komuś kto chce DOBRY olej.

Ta zalewajka która dilujesz ma niską klasę jakościową.
Sprawdza się ? No pewnie. Każdy taksówkarz z prowincji jest nim zachwycony.... bo tanio i silnik działa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Thu, 02 Mar 2017 - 13:54
Post #4946


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Naprawdę sobie daruj. Mam Millersa, Neste, Penrite, Liqui Moly, Meguina i kilka innych marek i nie muszę nikomu nic wciskać. Liqui Moly nie ma lepszego oleju w klasie 5w40 więc wychodzi na to, że oleje Liqui Moly to jest jakaś totalna tandeta dla taksówkarzy bo jeśli ich topowy olej (w butelce Liqui Moly za ok. 200 zł) jest "tandetną berbeluchą" to co powiedzieć o olejach z niższych linii, nie mówiąc już o tych z najniższych linii, które dalej kosztują ok 100 zł. Pisali tu już na forum nawet koledzy, że im się ten olej sprawdza a nie jest to forum dla taksówkarzy.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 14:58
Post #4947









CYTAT(tomek evo @ Thu, 02 Mar 2017 - 13:54) *
Liqui Moly nie ma lepszego oleju w klasie 5w40

.. przecież to kolejna eko-zalewajka w klasie CF. Co ma tak rewelacyjnego, że "klękajcie narody" ? Bazę PAO w jakiejś tam częsci ? Bo na pewno nie dodatki dedykowane dla silników diesla...

Byle Delvac 5/40 jest o niebo lepszym olejem... ma lepsze klasy jakościowe i również bazę z ze znacznym udziałem PAO.

A ci zachwyceni LM ?
.... jeżeli zaleją tego Delvac'a.. to przestaną lać LM smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Thu, 02 Mar 2017 - 16:10
Post #4948


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Jaka kolejna eko-zalewajka jak ten olej nie spełnia C3? Synthoil Hiht Tech 5w40/superleichtlauf 5w40 jest dedykowany do silników bez eko zabawek. Bardziej do mocnych benzyn ale w dieslach bez eko też się dobrze sprawdza. Właśnie chodzi o to, ze go polecam bo nie musi spełniać norm ekologicznych, ma bardzo dobrą bazę i pakiet dodatków nastawionych na ochronę silnika a nie dpf-a czy katalizatora. Ile tam jest bazy PAO to nie powiem bo producent ujawnia takich danych (albo podaje na szkoleniach dla swoich sprzedawców że 100% PAO) ale wystarczająco dużo aby olej był w DE nazywany vollsynthetisch . Słyszałem o minimum 30% ale nic nie potwierdzone. Większość olejów dostępnych na rynku będzie z normami ekologicznymi i choć niektóre z nich (Millers EE longlife, Penrite Enviro+ czy Neste City Pro) są mimo to godne polecenia to są nastawione na spełnianie rozmaitych norm co nie zawsze idzie w parze z właściwą ochroną. Z kolei oleje bardziej wyczynowe typu Millers NT raz, że są drogie a dwa że ich stosowanie to często przerost formy nad treścią w takich silnikach. Nie znasz produktu ale go krytykujesz i oceniasz jako tandetną berbeduchę dla taksówkarzy. Nie mam zamiaru rozwijać tematu i więcej prostować podawanych przez Ciebie nieprawdziwych informacji. Każdy z nas ma swoje zdanie na temat tego oleju i chyba już każdy na forum wie jakie więc nie ma sensu nic więcej pisać. Delvac nie jest w stanie w każdym przypadku zastąpić tego oleju i chyba wiesz dlaczego.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 17:03
Post #4949









Tomek...
co byś nie pisał.... i jak by koledzy nie zachwalali... to dalej jest to tylko olej CF
czyli marna/słaba jakość dla nowoczesnego lub wysilonego silnika diesla
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hipo
post Thu, 02 Mar 2017 - 21:15
Post #4950


Super User
Dołączył: Mon, 04 July 2011
Skąd: Jarosław





Panowie odrobine luzu ohmy.gif

Nie trzeba zaraz wojny toczyć, wleje narazie dalej amsa ecf full saps a jak signature do diesla będzie dostępny to przejdę na. niego.


--------------------
Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 21:32
Post #4951









spróbuj wersję DEO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 02 Mar 2017 - 22:19
Post #4952


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(hexx @ Wed, 01 Mar 2017 - 20:08) *
Millers CFS powinien być olejem typowo sportowym..
ale jak czytam jego opisy na polskiej stronie to nachodzą mnie wątpliwości huh.gif
na pewno nie jest to zły produkt


hexx a jakie oleje na rynku są sportowe/wyczynowe ? Pisałeś kiedyś o olejach Gibb'sa niedostępnych w Polsce, kiedyś je potestuje ale teraz nie mam czasu tego ściągać. Kończę składać 2JZta który będzie miał 500-600hp, chcę korzystać także z E85, oczywiście auto nie ma katalizatora. Co w takim razie można użyć i jak często wymieniać? Zamówić 10w60 CFS NT+ czy jest na rynku coś lepszego co tutaj jeszcze nie padło w wątku ?

Dodam że poprzedni motor padł bo wygotowałem Motula 15w50 tongue.gif

http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samoch...u-5l,p543859587

O czymś takim słyszeliście? Co to za wynalazek ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 02 Mar 2017 - 22:31
Post #4953









wyczyn ?
Red Line : http://www.redlineoil-europe.com/motoroil/...ne+Oils%5F00101
Royal Purple : http://innochem.pl/oleje-wyscigowe/
Amsoil - linia Dominator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 02 Mar 2017 - 23:22
Post #4954


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





To zostaje RedLine i Amsoil bo mają 15W50. Skąd takie rozbierzności w cenie ? Redline 100pln za litr a Amsoil 54pln. Jak wymieniać ?


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 03 Mar 2017 - 05:22
Post #4955









Jeżeli ich ceny w USA są zbliżone.. to i u nas nie powinny się za bardzo różnić.

Wymiana...
zależy od imprezy. Sporo jest na forach USA.
Jakie imprezy i jak często ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Fri, 03 Mar 2017 - 11:53
Post #4956


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(BeeMiX @ Thu, 02 Mar 2017 - 22:19) *
hexx a jakie oleje na rynku są sportowe/wyczynowe ? Pisałeś kiedyś o olejach Gibb'sa niedostępnych w Polsce, kiedyś je potestuje ale teraz nie mam czasu tego ściągać. Kończę składać 2JZta który będzie miał 500-600hp, chcę korzystać także z E85, oczywiście auto nie ma katalizatora. Co w takim razie można użyć i jak często wymieniać? Zamówić 10w60 CFS NT+ czy jest na rynku coś lepszego co tutaj jeszcze nie padło w wątku ?

Dodam że poprzedni motor padł bo wygotowałem Motula 15w50 tongue.gif

http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samoch...u-5l,p543859587

O czymś takim słyszeliście? Co to za wynalazek ?


http://penrite.sklep.pl/pl/10-tenths-premi...m-10-10w60.html

Polecam. Szczególnie do E85.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Fri, 03 Mar 2017 - 13:15
Post #4957


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(specu @ Fri, 03 Mar 2017 - 11:53) *


A nie lepiej Racing 15W50 ? http://penrite.sklep.pl/pl/10-tenths-racin...g-15-15w50.html

CYTAT(hexx @ Fri, 03 Mar 2017 - 05:22) *
Jeżeli ich ceny w USA są zbliżone.. to i u nas nie powinny się za bardzo różnić.

Wymiana...
zależy od imprezy. Sporo jest na forach USA.
Jakie imprezy i jak często ?


No właśnie ulica a nie imprezy. Na forach USA pisali że wymieniają co około 3000mil/5000km, to jeśli chodzi o Red Line Racing. Dominator z tego co czytałem chyba dłużej trzyma właściwości i jest dobry pod E85 z uwagi na wysoką liczbę TBA (paliwo może lepiej odparować wtedy?), oraz zmienia kolor przy kontakcie z paliwem.



--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 03 Mar 2017 - 16:12
Post #4958









Jak na ulicę to faktycznie można dłuższe robić.... 6k da radę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Fri, 03 Mar 2017 - 17:14
Post #4959


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Jest jeszcze coś takiego jak Rock Oil z serii Carbon. Mają 10w50 i 10w60 a także 0w40. Technologicznie podobno najwyższa półka (bazy z grupy V -oleje 100% syntetyczne). Zawierają zaawansowane modyfikatory tarcia. Bardzo wysoki HTHS i bardzo niski noack. Hexx Tobie się powinny spodobać bo nie spełniają żadnych norm producentów (ani jednej). To tak jako ciekawostka.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voytekk1
post Fri, 03 Mar 2017 - 17:33
Post #4960


User
Dołączył: Sun, 02 August 2009
Skąd: Sosnowiec





Panowie wiem że temat w dziale diesel ale chciałem się zapytać o olej do 2.0 tfsi BWA. Auto ma 126kkm, póki co seria ale zaraz wleci program, więcej planów nie ma. Dotychczas był lany valvo 5w50, zużycie w normie jak na ten silnik. Olej będzie zmieniany co max 10kkm, jakiegoś upalania nie planuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 246 247 248 249 250 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 05:35