![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4941
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
jak już to coś do ciężarówek... http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=ADOQT-EA albo http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=DEOQT-EA Na pierwszy rzut oka brak dostępności w PL -------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4942
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4943
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4944
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Hexx to Ty daj spokój. Szanuje Twoją wiedze ale to jeden z niewielu olejów na bazie PAO (wg. przedstawiciela Liqui Moly 100% PAO- oczywiście bujda na resorach ale to olej w pełni sytetyczny) na rynku i jeden z najwyższych produktów w gamie Liqui Moly i przyjmij proszę do wiadomości fakt, że się w tym silniku sprawdza. Uwierz mi bo mam w tej kwestii doświadczenie i nie wywołuj kolejnej dyskusji, która i tak do niczego nie doprowadzi. Podałeś swoje propozycje ja podałem swoje.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4945
|
![]() |
Sama baza to nie wszystko... nawet jak by miała spora zawartość PAO
Wciskasz po raz kolejny tandetną berbeluchę ze swojej oferty komuś kto chce DOBRY olej. Ta zalewajka która dilujesz ma niską klasę jakościową. Sprawdza się ? No pewnie. Każdy taksówkarz z prowincji jest nim zachwycony.... bo tanio i silnik działa. |
|
|
![]()
Post
#4946
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Naprawdę sobie daruj. Mam Millersa, Neste, Penrite, Liqui Moly, Meguina i kilka innych marek i nie muszę nikomu nic wciskać. Liqui Moly nie ma lepszego oleju w klasie 5w40 więc wychodzi na to, że oleje Liqui Moly to jest jakaś totalna tandeta dla taksówkarzy bo jeśli ich topowy olej (w butelce Liqui Moly za ok. 200 zł) jest "tandetną berbeluchą" to co powiedzieć o olejach z niższych linii, nie mówiąc już o tych z najniższych linii, które dalej kosztują ok 100 zł. Pisali tu już na forum nawet koledzy, że im się ten olej sprawdza a nie jest to forum dla taksówkarzy.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4947
|
![]() |
Liqui Moly nie ma lepszego oleju w klasie 5w40 .. przecież to kolejna eko-zalewajka w klasie CF. Co ma tak rewelacyjnego, że "klękajcie narody" ? Bazę PAO w jakiejś tam częsci ? Bo na pewno nie dodatki dedykowane dla silników diesla... Byle Delvac 5/40 jest o niebo lepszym olejem... ma lepsze klasy jakościowe i również bazę z ze znacznym udziałem PAO. A ci zachwyceni LM ? .... jeżeli zaleją tego Delvac'a.. to przestaną lać LM ![]() |
|
|
![]()
Post
#4948
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jaka kolejna eko-zalewajka jak ten olej nie spełnia C3? Synthoil Hiht Tech 5w40/superleichtlauf 5w40 jest dedykowany do silników bez eko zabawek. Bardziej do mocnych benzyn ale w dieslach bez eko też się dobrze sprawdza. Właśnie chodzi o to, ze go polecam bo nie musi spełniać norm ekologicznych, ma bardzo dobrą bazę i pakiet dodatków nastawionych na ochronę silnika a nie dpf-a czy katalizatora. Ile tam jest bazy PAO to nie powiem bo producent ujawnia takich danych (albo podaje na szkoleniach dla swoich sprzedawców że 100% PAO) ale wystarczająco dużo aby olej był w DE nazywany vollsynthetisch . Słyszałem o minimum 30% ale nic nie potwierdzone. Większość olejów dostępnych na rynku będzie z normami ekologicznymi i choć niektóre z nich (Millers EE longlife, Penrite Enviro+ czy Neste City Pro) są mimo to godne polecenia to są nastawione na spełnianie rozmaitych norm co nie zawsze idzie w parze z właściwą ochroną. Z kolei oleje bardziej wyczynowe typu Millers NT raz, że są drogie a dwa że ich stosowanie to często przerost formy nad treścią w takich silnikach. Nie znasz produktu ale go krytykujesz i oceniasz jako tandetną berbeduchę dla taksówkarzy. Nie mam zamiaru rozwijać tematu i więcej prostować podawanych przez Ciebie nieprawdziwych informacji. Każdy z nas ma swoje zdanie na temat tego oleju i chyba już każdy na forum wie jakie więc nie ma sensu nic więcej pisać. Delvac nie jest w stanie w każdym przypadku zastąpić tego oleju i chyba wiesz dlaczego.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4949
|
![]() |
Tomek...
co byś nie pisał.... i jak by koledzy nie zachwalali... to dalej jest to tylko olej CF czyli marna/słaba jakość dla nowoczesnego lub wysilonego silnika diesla |
|
|
![]()
Post
#4950
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Panowie odrobine luzu
![]() Nie trzeba zaraz wojny toczyć, wleje narazie dalej amsa ecf full saps a jak signature do diesla będzie dostępny to przejdę na. niego. -------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4951
|
![]() |
spróbuj wersję DEO
|
|
|
![]()
Post
#4952
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Millers CFS powinien być olejem typowo sportowym.. ale jak czytam jego opisy na polskiej stronie to nachodzą mnie wątpliwości ![]() na pewno nie jest to zły produkt hexx a jakie oleje na rynku są sportowe/wyczynowe ? Pisałeś kiedyś o olejach Gibb'sa niedostępnych w Polsce, kiedyś je potestuje ale teraz nie mam czasu tego ściągać. Kończę składać 2JZta który będzie miał 500-600hp, chcę korzystać także z E85, oczywiście auto nie ma katalizatora. Co w takim razie można użyć i jak często wymieniać? Zamówić 10w60 CFS NT+ czy jest na rynku coś lepszego co tutaj jeszcze nie padło w wątku ? Dodam że poprzedni motor padł bo wygotowałem Motula 15w50 ![]() http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samoch...u-5l,p543859587 O czymś takim słyszeliście? Co to za wynalazek ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4953
|
![]() |
wyczyn ?
Red Line : http://www.redlineoil-europe.com/motoroil/...ne+Oils%5F00101 Royal Purple : http://innochem.pl/oleje-wyscigowe/ Amsoil - linia Dominator |
|
|
![]()
Post
#4954
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
To zostaje RedLine i Amsoil bo mają 15W50. Skąd takie rozbierzności w cenie ? Redline 100pln za litr a Amsoil 54pln. Jak wymieniać ?
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4955
|
![]() |
Jeżeli ich ceny w USA są zbliżone.. to i u nas nie powinny się za bardzo różnić.
Wymiana... zależy od imprezy. Sporo jest na forach USA. Jakie imprezy i jak często ? |
|
|
![]()
Post
#4956
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
hexx a jakie oleje na rynku są sportowe/wyczynowe ? Pisałeś kiedyś o olejach Gibb'sa niedostępnych w Polsce, kiedyś je potestuje ale teraz nie mam czasu tego ściągać. Kończę składać 2JZta który będzie miał 500-600hp, chcę korzystać także z E85, oczywiście auto nie ma katalizatora. Co w takim razie można użyć i jak często wymieniać? Zamówić 10w60 CFS NT+ czy jest na rynku coś lepszego co tutaj jeszcze nie padło w wątku ? Dodam że poprzedni motor padł bo wygotowałem Motula 15w50 ![]() http://www.petrostar.pl/oleje/oleje-samoch...u-5l,p543859587 O czymś takim słyszeliście? Co to za wynalazek ? http://penrite.sklep.pl/pl/10-tenths-premi...m-10-10w60.html Polecam. Szczególnie do E85. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#4957
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
A nie lepiej Racing 15W50 ? http://penrite.sklep.pl/pl/10-tenths-racin...g-15-15w50.html Jeżeli ich ceny w USA są zbliżone.. to i u nas nie powinny się za bardzo różnić. Wymiana... zależy od imprezy. Sporo jest na forach USA. Jakie imprezy i jak często ? No właśnie ulica a nie imprezy. Na forach USA pisali że wymieniają co około 3000mil/5000km, to jeśli chodzi o Red Line Racing. Dominator z tego co czytałem chyba dłużej trzyma właściwości i jest dobry pod E85 z uwagi na wysoką liczbę TBA (paliwo może lepiej odparować wtedy?), oraz zmienia kolor przy kontakcie z paliwem. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4958
|
![]() |
Jak na ulicę to faktycznie można dłuższe robić.... 6k da radę.
|
|
|
![]()
Post
#4959
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jest jeszcze coś takiego jak Rock Oil z serii Carbon. Mają 10w50 i 10w60 a także 0w40. Technologicznie podobno najwyższa półka (bazy z grupy V -oleje 100% syntetyczne). Zawierają zaawansowane modyfikatory tarcia. Bardzo wysoki HTHS i bardzo niski noack. Hexx Tobie się powinny spodobać bo nie spełniają żadnych norm producentów (ani jednej). To tak jako ciekawostka.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4960
|
|
User Dołączył: Sun, 02 August 2009 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Panowie wiem że temat w dziale diesel ale chciałem się zapytać o olej do 2.0 tfsi BWA. Auto ma 126kkm, póki co seria ale zaraz wleci program, więcej planów nie ma. Dotychczas był lany valvo 5w50, zużycie w normie jak na ten silnik. Olej będzie zmieniany co max 10kkm, jakiegoś upalania nie planuje
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 05:35 |