![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4921
|
![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4922
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4923
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Ja dorzuciłbym nowego Millersa CFS NT+, Penrite 10tenths Premium i Fuchs Race pro S (oczywiście wszystkie w lepkości 10w60).
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4924
|
![]() |
popraw jeśli się mylę... Fuch to tylko SL ?
|
|
|
![]()
Post
#4925
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
O proszę, nawet nie patrzyłem na Millersa - ma tam 10W60 w gamie? Bo do swoich aut leję Millersa, to i tu bym zmienił, mam w M3 4kkm przelotu na razie na Castrolu, ale dla wszystkiego zmienię bo nowy nabytek.
|
|
|
![]()
Post
#4926
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 25 July 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4927
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Millers wprowadził właśnie ulepszone oleje z serii NT - oznaczenie NT+. Mamy więc w tej chwili NT i NT+ oba z nanodrive ale NT+ jest mocniej dopakowany i do bardziej profesjonalnego zastosowania z pewnością lepszy :
http://www.millersoils.pl/produkty/motorsp...e/cfs-10w60-nt/ Fuchs tylko SL ale daje radę ![]() -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4928
|
![]() |
ooo... dodaje mocy i momentu
rewelacja ![]() |
|
|
![]()
Post
#4929
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
No ta część opisu to już strzał w stopę dla Millersa....nie rozumiem po co szanująca się firma dodaje taki tekst.
Ja rozumiem, że jak auto jest gruzem z zajebanym turbo itd. to po płukance i dobrym oleju (zważając również temp. pracy itd.) auto może wykazać lepsze parametry NM/KM....ale nie że w zdrowym aucie po zmanie oleju nagle przybywa mocy...żałosne trochę |
|
|
![]()
Post
#4930
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
O proszę, nawet nie patrzyłem na Millersa - ma tam 10W60 w gamie? Bo do swoich aut leję Millersa, to i tu bym zmienił, mam w M3 4kkm przelotu na razie na Castrolu, ale dla wszystkiego zmienię bo nowy nabytek. Juz kilka lat temu latałem M5 e39 na Millersie 10w60NT. Silnik wolniej sie grzał niż na Castrolu, zużycie oliwy było podobne. Pewnie w nowszym M3 tez nie bedzie zły ![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4931
|
![]() |
a jakiego Castrola lałeś ?
|
|
|
![]()
Post
#4932
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
No ta część opisu to już strzał w stopę dla Millersa....nie rozumiem po co szanująca się firma dodaje taki tekst. Ja rozumiem, że jak auto jest gruzem z zajebanym turbo itd. to po płukance i dobrym oleju (zważając również temp. pracy itd.) auto może wykazać lepsze parametry NM/KM....ale nie że w zdrowym aucie po zmanie oleju nagle przybywa mocy...żałosne trochę To produkt dla bardzo wąskiej grupy odbiorców, która jest zwykle świadoma tego co kupuje więc faktycznie mogliby sobie darować. Z drugiej strony pewnie jakieś tam przyrosty są/mogą być w stosunku do "referencyjnego" oleju 10w60. Pytanie tylko jak duże ( z pewnością niezbyt duże) i czy warto eksponować ta informacje jeśli np. różnica mieści się w granicach błędu pomiarowego. Nie zmienia to faktu, że olej wygląda obiecująco. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4933
|
![]() |
pomijając śmieszny opis...
czy CFS będzie dobry do M3 (jest mimo wszystko cywilnym autem)... eksploatowanego nawet dość mocno ale dalej w cywilny sposób ? to olej typowo sportowy/wyczynowy... |
|
|
![]()
Post
#4934
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Fuchs tylko SL ale daje radę ![]() tomek evo co to za fuchs SL? Joker nie wiem jak do e92, ale ogólnie do emek z tego co widzę bardzo dużo ludzi leje Liqui Molly 10w60 i sobie chwalą... -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#4935
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
pomijając śmieszny opis... czy CFS będzie dobry do M3 (jest mimo wszystko cywilnym autem)... eksploatowanego nawet dość mocno ale dalej w cywilny sposób ? to olej typowo sportowy/wyczynowy... czym różni się olej sportowy "cywilny" od oleju sportowego "non-cywiliny"? takie oleje typu castrol millers itp kontra jakies amsoile czy royal purple ? chodzi mi o zawartość i pracę a nie brak jakiś tam oznaczeń. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4936
|
![]() |
sportowy "cywilny" to produkt tylko marketingowy ze słowem "racing" lub "sport" w nazwie... a jest to średnia półka lub premium w kategorii olejowej
nazwa na podnieść sprzedawalność sportowy "non-cywilny" to produkt bez żadnych dopuszczeń czy atestów i ze składem "mocno nie ekologicznym".. ma chronić i smarować....działa na zasadzie : zalać - mocno wyeksploatować w określonej temperaturze - zmienić na kolejny wysokie parametry trzyma przez jakiś czas a potem robi się z niego przysłowiowa "woda" jest też w zasadzie olejem jedno-sezonowym, choć są wyjątki do normalnego auta w zasadzie bezużyteczny Millers CFS powinien być olejem typowo sportowym.. ale jak czytam jego opisy na polskiej stronie to nachodzą mnie wątpliwości ![]() na pewno nie jest to zły produkt |
|
|
![]()
Post
#4937
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Panowie i kończę docieranie na drugim oleju i mam już zalać docelowy. Planowałem Amsa FullSaps 5W40 na którym jeździłem do tej pory. Pytanie czy jest w podobnej kasie coś lepszego czy nie. Zastosowanie w mjtd 1.9 bardzo mocno wysilonym, auto do jazdy na codzień i latania po autostradzie. Jakie kolwiek sprinty oprócz tych spod świateł nie przewidywane. Zmiany co 10k.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4938
|
![]() |
jak już to coś do ciężarówek...
http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=ADOQT-EA albo http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=DEOQT-EA |
|
|
![]()
Post
#4939
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Panowie i kończę docieranie na drugim oleju i mam już zalać docelowy. Planowałem Amsa FullSaps 5W40 na którym jeździłem do tej pory. Pytanie czy jest w podobnej kasie coś lepszego czy nie. Zastosowanie w mjtd 1.9 bardzo mocno wysilonym, auto do jazdy na codzień i latania po autostradzie. Jakie kolwiek sprinty oprócz tych spod świateł nie przewidywane. Zmiany co 10k. Ja do tego silnika polecam Meguina Super Leichtlauf 5w40, który w 1.9 jtd sprawdza się bardzo dobrze. Z cywilnych full saps nic mi już do głowy nie przychodzi (z c3 millers ee 5w40 świetnie sprawdza się w jtd) zostają oleje bardziej sportowe np. fuchs race pro s 5w30/5w40 czy millers nt 5w40 ale trzeba pamiętać o ograniczonej żywotności takiego oleju (tragedii nie ma ale po 15 tys max należy wymienić). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4940
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Hexx M3 nie jest do końca cywilnym autem, wymaga troski i większej świadomości użytkownika.
Olej wymieniany co 6 kkm, to ten CFS chyba nie będzie wodą? ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 03:10 |