![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4861
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Kwestia tego ze ASO mowi klientom ,ze lancuch jest bezobslugowy i wieczny... a potem kaaabum
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4862
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Joker.......wyciagniete ogniwa lancucha oraly kola.... Wystarczy wymiana co ok 100 tys km kompletu lancucha i napinacza..ludzie w temacie to wiedza i kola sa ok...jednak pilnowac trzeba. Znam auta ktore maja 350-400 na org kolach...Jednak nie jest to normalne. Lancuch jest poprostu jednorzedowy i tyle. W Sprinterach 906 jest dwurzedowka i jest ok... jak i w osobowkach z dieslami pod maska. Ot co. Znam dwa przypadki W204 gdzie właśnie przy wymianie łańcucha było widać już zjechane koła, a było robione na czas. Teraz wytłumacz to tym biedakom co po 2 paki kupili auta i serwisowali jak kazalo ASO, czyli łańcucha nie ruszali. To wina MB i tyle, a nie niewiedzy właścicieli. Teraz niestety oprócz pieniędzy trzeba mieć wiedzę albo zaufany serwis, który mówi co robić na czas mimo sprzeczności z ASO |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4863
|
![]() |
Teraz niestety oprócz pieniędzy trzeba mieć wiedzę albo zaufany serwis, który mówi co robić na czas mimo sprzeczności z ASO Niestety, pewne problemy techniczne wychodzą z czasem... i dopiero po serii awarii pojawiają się akcje serwisowe albo ogólne informacje, że coś jest tzw. kiblem i trzeba to omijać. |
|
|
![]()
Post
#4864
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
W ojca 204 która otworzylem w sierpniu 2016 tez
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4865
|
|
User Dołączył: Tue, 03 April 2012 Skąd: Trójmiasto ![]() |
przepraszam, Swiezych oczywiscie.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4866
|
![]() |
aż się dowiem jak wygląda sprawa łańcucha w KIA ....
|
|
|
![]()
Post
#4867
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4868
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
ktoś jest w stanie polecić odpowiedni olej do S62B50? jazda głównie szybkie trasy ewentualnie jakieś wściekanie się w lato po górach. miasto sporadycznie w emeryckim stylu. teraz mam castrola 10w60supercar (1sze zalanie po remoncie) Mi najlepiej s-ka pracuje na Millersie 10w-60NT, niewiele gorzej Penrite jak podał Specu, ewentualnie 5w-50 na chłodne poranki (obaj producenci mają je w ofercie) |
|
|
![]()
Post
#4869
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Ja bym optował właśnie za 5w50, które moim zdaniem jest bardziej uniwersalne. Penrite i Millers jak najbardziej polecam a z tańszych propozycji godny polecenia jest Neste 1 5w50. Z 10w60 oprócz Millersa NT, Penrite 10tenths Premium i Fuchsa race Pro s mogę też polecić tańsze Liqui Moly/ Meguin Racer, które też daje radę.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4870
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Niestety, pewne problemy techniczne wychodzą z czasem... i dopiero po serii awarii pojawiają się akcje serwisowe albo ogólne informacje, że coś jest tzw. kiblem i trzeba to omijać. jasne... a teraz czas się obudzić inne podwórko, bmw, 3.0d m57 (1998-2002) łańcuch - dożywotni bezproblemowy tj. 600tys km spokojnie, potem 3.0d n57 (2008-) łańcuch rozrządu na circa 200-250tys km więc mówisz, że nagle ci inżynierowie (żeby nie było sam jestem) zapomnieli jak zaprojektować łańcuch rozrządu, tak ? c'mon -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#4871
|
|
Super User Dołączył: Sun, 10 February 2008 ![]() |
Mi najlepiej s-ka pracuje na Millersie 10w-60NT, niewiele gorzej Penrite jak podał Specu, ewentualnie 5w-50 na chłodne poranki (obaj producenci mają je w ofercie) wyjaśnij proszę co to znaczy lepiej pracuje ? ciszej? mniejsze temp? mniejsze zużycie elementów i oleju? pierścenie przedlift czy polift? |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4872
|
![]() |
więc mówisz, że nagle ci inżynierowie (żeby nie było sam jestem) zapomnieli jak zaprojektować łańcuch rozrządu, tak ? c'mon przecież już raz pisałem.... zebrało się kilka czynników, które dają taki efekt dopiero po nałożeniu się na siebie.. czyli nie do końca udany projekt łańcucha + wady materiałowe w jego wykonaniu które powodują uszkodzenia kół zębatych czasem tak się zdarza.. i już sam VAG o tym mówi efekt ? cześć silników jest już na paskach.. skoro tego nie potrafisz ogarnąć, to marny z Ciebie inżynier (bez urazy) a pisanie, że ktoś "z rozmysłem" robi takie rzeczy to już szczyt kretynizmu |
|
|
![]()
Post
#4873
|
|
User Dołączył: Sun, 11 December 2016 ![]() |
A niby z czym jak nie rozmyslem? To jawne kontrolowane postarzanie produktu. Chyba ktos spisku zarowkowego nie ogladal.....
|
|
|
gość_FunThomas_* |
![]()
Post
#4874
|
![]() |
Nie znam sie wiec sie wypowiem. W wielkich korpo jakim jest VAG oczywiscie, ze takie praktyki moga byc stosowane. Kto nigdy nie pracowal w jednej z nich nie wie co tam sie moze zdarzyc...
![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4875
|
![]() |
A niby z czym jak nie rozmyslem? To jawne kontrolowane postarzanie produktu. Chyba ktos spisku zarowkowego nie ogladal..... a film Smoleńsk też oglądałeś ? Chemtrails, płaska ziemia .... itp ? litości... takie "spiski" to bzdura, bo firmy tracą na tym i finansowo i wizerunkowo/marketingowo, że dany silnik czy linia silnikowa jest wadliwa a klienci odchodzą do konkurencji (a ta jest co raz mocniejsza) oszczędności są i owszem.. materiałowe najczęściej i czasem ktoś (podwykonawca) "przegnie" z taką oszczędnością ale nie ma założeń już w konstrukcjach, że coś ma szybciej paść |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4876
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4877
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
ale nie ma założeń już w konstrukcjach, że coś ma szybciej paść W Smoleńsk nie wierzę, za to w dziedzinie chłodnictwa autentycznie konstruują przewody z domieszką, które się zwyczajnie utleniają po latach i zazwyczaj nie ma opcji dokupienia - np. lodówka cała do wymiany. Wcześniej stosowano przedmioty z innego materiału (TAŃSZEGO ![]() I to nie teoria spiskowa. Są ludzie zamroczeni spiskami. Ja do nich nie należę. Ale mam wrażenie hexx, że Ty masz klapki niekiedy w drugą stronę. Zawsze żądasz niezbitych dowodów, a nie masz sam dowodów na kontrtezę, którą przyjmujesz, weź to na chłodno, bez ironii czy ataku to piszę. |
|
|
![]()
Post
#4878
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
wyjaśnij proszę co to znaczy lepiej pracuje ? ciszej? mniejsze temp? mniejsze zużycie elementów i oleju? pierścenie przedlift czy polift? Po odpaleniu na zimno silnik pracuje ciszej, zużywa trochę mniej oliwy, temperatury bez zmian, bo nigdy nie przekracza połowy skali. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4879
|
![]() |
I to nie teoria spiskowa. Są ludzie zamroczeni spiskami. Ja do nich nie należę. Ale mam wrażenie hexx, że Ty masz klapki niekiedy w drugą stronę. Zawsze żądasz niezbitych dowodów, a nie masz sam dowodów na kontrtezę, którą przyjmujesz, weź to na chłodno, bez ironii czy ataku to piszę. No ale jak to... mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem ? Bo chyba właśnie tego oczekujesz... Jeżeli ktoś stawia tezę o "spisku producentów" to wypadało by to udowodnić a nie w druga stronę.. że udowodnić coś czego nie ma. Straty wizerunkowe dla firmy która puści "wadliwy silnik" są ogromne.. a konkurencja dba o to, by klient o tym się dowiedział. Odwiedź salon np. KIA/Hyundai/FORD i wspomnij., że myślisz o zakupie jakiegoś VAG'a z silnikiem TSI ![]() Kupisz takie auto, jak jeszcze znajdziesz potwierdzenie słów sprzedawcy w internecie lub prasie ? Takie problemy są cholernie uciążliwe i wizerunkowo i marketingowo i najbardziej finansowo dla koncernów. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4880
|
![]() |
W Smoleńsk nie wierzę, za to w dziedzinie chłodnictwa autentycznie konstruują przewody z domieszką, które się zwyczajnie utleniają po latach i zazwyczaj nie ma opcji dokupienia - np. lodówka cała do wymiany. ... a nie jest tak, że koszt części + koszt wymiany + koszt czynnika przerasta wartość samej lodówki ? Nowa lodówka kosztuje (wcale nie mała) poniżej 1000 PLN - przykładowa lodówka Ile jest warta taka 5 letnia ? Ile zajmuje wymiana tych elementów o jakich pisałeś ? (roboczogodzin) Serwisant musi mieć teraz uprawnienia odnośnie czynników chłodniczych. Zrobienie ich ... kosztuje wcale nie mało. Sam serwisant z kwitami tez nie będzie pracował za stawkę 15 PLN za godzinę. .. a czy taką lodówkę będzie opłacało się naprawiać ? Jak zaczniesz liczyć wyjdzie.. że w większości przypadków lepiej kupić nowa lodówkę z gwarancją niż naprawiać starą. Cała "magia". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 00:57 |