Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 239 240 241 242 243 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
blade232
post Sun, 05 Feb 2017 - 18:09
Post #4801


Rookie
Dołączył: Fri, 03 February 2017





no zasadniczo rzadko zimą, latem czasem się zdarzy. Teraz to po mieście się kręcę ale czasem z godzinę pogonie jak więcej zakupów i przepale trochę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Feb 2017 - 18:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_hexx_*
post Sun, 05 Feb 2017 - 19:00
Post #4802









to lej dobry 0/30 i nie przejmuj się
ran na rok zmienisz i po problemie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sophisty
post Tue, 07 Feb 2017 - 11:59
Post #4803


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 August 2015
Skąd: 3miasto





Pacjent Mazda MX-5 BP 1.6 z mocą podniesioną o ok 120%. Pod uwagę biorę dwie pozycje Xado Atomic Oil 5w50 i Amsoil 5w50. Cena nie ukrywam na korzyść Xado ale jeśli będzie mocno uzasadnione zastosowanie Amsoila, wybiorę jego. Chętnie usłyszę opinię ludzi, którzy stosowali te oleje w podobnych warunkach lub mają ogólnie coś konstruktywnego do powiedzenia na ich temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 07 Feb 2017 - 12:08
Post #4804









Amsoil ma wyższa klasę jakościową dla silników PB niż XADO.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sophisty
post Tue, 07 Feb 2017 - 12:28
Post #4805


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 August 2015
Skąd: 3miasto





To wiem, tylko pytanie czy to coś wymiernego wnosi do moich potrzeb i czy wyższa klasa jakościowa jest warta 30% wyższej ceny?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arczar
post Tue, 07 Feb 2017 - 14:16
Post #4806


User
Dołączył: Wed, 20 June 2007
Skąd: Śląsk





Z XADO wolałbym jak już Luxury Drive 5W40 z rewitalizatorem. 200zł/4L. Wysokie parametry. W japońskim silniku SR20DE sprawdza się bardzo dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 07 Feb 2017 - 15:36
Post #4807









CYTAT(sophisty @ Tue, 07 Feb 2017 - 12:28) *
To wiem, tylko pytanie czy to coś wymiernego wnosi do moich potrzeb i czy wyższa klasa jakościowa jest warta 30% wyższej ceny?

przy silniku o zwiększonej mocy o 120% ?
moim zdaniem.. nawet jak by kosztował o 100% więcej to warto by silnik miał najlepsze smarowanie

Możesz jeszcze rozważyć Red Line 5/50
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sophisty
post Tue, 07 Feb 2017 - 21:22
Post #4808


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 August 2015
Skąd: 3miasto





Redline to już trochę cenowe przegięcie. Jutro zamawiam Amsoila.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Wed, 08 Feb 2017 - 11:47
Post #4809


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





hexx, klasa jakościowa API?
jeśli tak to valvo 5w50 (sm) byłoby lepszym wyborem od neste 5w50 (sl)?
tak się zastanawiam co wlać do żony opla 1.6T z krematorium


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Wed, 08 Feb 2017 - 17:18
Post #4810









tak, olej klasy SM jest lepszy pod względem dodatków niż SL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Thu, 09 Feb 2017 - 07:48
Post #4811


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





a patrząc na całokształt, który byłby lepszy?


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 09 Feb 2017 - 08:14
Post #4812









lepszy ?
kup Amsoil'a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 09 Feb 2017 - 13:10
Post #4813


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





pytałem wczesniej co zalac do y26se pisaliscie amsoil 0/5w40/30 ?
jeszcze raz zapytam ze wzgledu na to ze jest tam gaz czasami potrafi zejsc na 500rpm wtedy zamrzy kontrolka cisnienia oleju (tylko przy rozgrzanym)
panewki są w dobrym stanie byc moze wina oleju który ma ze 3 lata nie wiadomo co tam było narazie auto nie jezdzi tylko silnik był wsadzony i odpalony albo pompy dlatego szukam czegoś co (podniesie) cisnienie oleju moze coś gestrzego i bardzie odpornego na temperature ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 09 Feb 2017 - 14:58
Post #4814









masz LPG ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Thu, 09 Feb 2017 - 15:06
Post #4815


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Thu, 09 Feb 2017 - 17:12
Post #4816









to nawet 5/50 bym dał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vezet22
post Wed, 15 Feb 2017 - 17:34
Post #4817


User
Dołączył: Tue, 17 May 2016
Skąd: Lębork





Witam , składam na nowo silnik 1.9 tdi vp na moce ok. 350 km co polecacie do tego gruźlika ?


--------------------
vw golf 2 tdi fwd 1/4 mili 9.911
0-100 2.9s
100-200 4.7s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 15 Feb 2017 - 20:51
Post #4818


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Jaki olej zalać do h22a jdm z IV gena prelude. Prawie seria-wydech i dolot
Jazda codziennie do pracy 5km, lpg po rozgrzaniu (polowa trasy), dużo jazdy na gazie, jazda dynamiczna, upalanie oczywiście, też po porządnym rozgrzaniu, 98% miasto.

Wylalem valvo vr1 10/60 po poprzednim właścicielu. Zalałem cfs5w40 nt, ale to przegięcie i jednak auto będzie dalej do codziennej jazdy. Jako ciekawostkę powiem ze wywaliło mi cala wodę z auta. CAŁĄ. I jeszcze dojechałem do kolegi gdzie zmieniliśmy wąż do wody(dziura) . Jak jechałem z górki na jałowym to temperatura spadała biggrin.gif zimno było. Olej zrobił się bardziej ciemny, ale nic się nie stało. To było z kilkaset km temu.

Liczy się dla mnie:
1.Maxymalna ochrona, długowieczność motoru
2.Wymienie co 7tyś
3.Oryginalność i pewność produktu czyli chyba dalej jakiś millers. Nie wiem.
4.Żeby bez żadnej wątpliwości nadawał się do tego nie taniego jednak silnika
5.Estry ?

Nie liczy się dla mnie:
6.W ogóle nie liczy się cena.
7.Ekologia

Ciekawy temat ale mnie juz głowa boli biggrin.gif serio nie wiem co zalać.


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Thu, 16 Feb 2017 - 07:40
Post #4819


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





Panowie,
co zalać do Mazdy 3 BL 2012 2,0 Disi bezpośredni wtrysk 85k przelotu. Auto ma start stop będzie użytkowane 80%w mieście. Do tej pory jeździła na dexelii mazdy 5w30 wymiana co 20k. Chciałbym skrócić interwał na max 15 tys najchętniej co 10 czy można zmienić spokojnie co 15? Do tej pory moje auta jeździły na LM i Millersie, co tu wlać? Jakiegoś millersa ? Może Neste albo wrócić do LM?

Dziękuje i pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tuningbol
post Thu, 16 Feb 2017 - 08:00
Post #4820


Rookie
Dołączył: Mon, 13 February 2017
Skąd: Jaworzno





Do Twojego silnika dobrym wyborem jest Valvoline Max Life 5W40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 239 240 241 242 243 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 21:07