![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4801
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 03 February 2017 ![]() |
no zasadniczo rzadko zimą, latem czasem się zdarzy. Teraz to po mieście się kręcę ale czasem z godzinę pogonie jak więcej zakupów i przepale trochę.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4802
|
![]() |
to lej dobry 0/30 i nie przejmuj się
ran na rok zmienisz i po problemie |
|
|
![]()
Post
#4803
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 August 2015 Skąd: 3miasto ![]() |
Pacjent Mazda MX-5 BP 1.6 z mocą podniesioną o ok 120%. Pod uwagę biorę dwie pozycje Xado Atomic Oil 5w50 i Amsoil 5w50. Cena nie ukrywam na korzyść Xado ale jeśli będzie mocno uzasadnione zastosowanie Amsoila, wybiorę jego. Chętnie usłyszę opinię ludzi, którzy stosowali te oleje w podobnych warunkach lub mają ogólnie coś konstruktywnego do powiedzenia na ich temat.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4804
|
![]() |
Amsoil ma wyższa klasę jakościową dla silników PB niż XADO.
|
|
|
![]()
Post
#4805
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 August 2015 Skąd: 3miasto ![]() |
To wiem, tylko pytanie czy to coś wymiernego wnosi do moich potrzeb i czy wyższa klasa jakościowa jest warta 30% wyższej ceny?
|
|
|
![]()
Post
#4806
|
|
User Dołączył: Wed, 20 June 2007 Skąd: Śląsk ![]() |
Z XADO wolałbym jak już Luxury Drive 5W40 z rewitalizatorem. 200zł/4L. Wysokie parametry. W japońskim silniku SR20DE sprawdza się bardzo dobrze.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4807
|
![]() |
To wiem, tylko pytanie czy to coś wymiernego wnosi do moich potrzeb i czy wyższa klasa jakościowa jest warta 30% wyższej ceny? przy silniku o zwiększonej mocy o 120% ? moim zdaniem.. nawet jak by kosztował o 100% więcej to warto by silnik miał najlepsze smarowanie Możesz jeszcze rozważyć Red Line 5/50 |
|
|
![]()
Post
#4808
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 25 August 2015 Skąd: 3miasto ![]() |
Redline to już trochę cenowe przegięcie. Jutro zamawiam Amsoila.
|
|
|
![]()
Post
#4809
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
hexx, klasa jakościowa API?
jeśli tak to valvo 5w50 (sm) byłoby lepszym wyborem od neste 5w50 (sl)? tak się zastanawiam co wlać do żony opla 1.6T z krematorium -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4810
|
![]() |
tak, olej klasy SM jest lepszy pod względem dodatków niż SL
|
|
|
![]()
Post
#4811
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
a patrząc na całokształt, który byłby lepszy?
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4812
|
![]() |
lepszy ?
kup Amsoil'a |
|
|
![]()
Post
#4813
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
pytałem wczesniej co zalac do y26se pisaliscie amsoil 0/5w40/30 ?
jeszcze raz zapytam ze wzgledu na to ze jest tam gaz czasami potrafi zejsc na 500rpm wtedy zamrzy kontrolka cisnienia oleju (tylko przy rozgrzanym) panewki są w dobrym stanie byc moze wina oleju który ma ze 3 lata nie wiadomo co tam było narazie auto nie jezdzi tylko silnik był wsadzony i odpalony albo pompy dlatego szukam czegoś co (podniesie) cisnienie oleju moze coś gestrzego i bardzie odpornego na temperature ? |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4814
|
![]() |
masz LPG ?
|
|
|
![]()
Post
#4815
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
tak
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4816
|
![]() |
to nawet 5/50 bym dał
|
|
|
![]()
Post
#4817
|
|
User Dołączył: Tue, 17 May 2016 Skąd: Lębork ![]() |
Witam , składam na nowo silnik 1.9 tdi vp na moce ok. 350 km co polecacie do tego gruźlika ?
-------------------- vw golf 2 tdi fwd 1/4 mili 9.911
0-100 2.9s 100-200 4.7s |
|
|
![]()
Post
#4818
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Jaki olej zalać do h22a jdm z IV gena prelude. Prawie seria-wydech i dolot
Jazda codziennie do pracy 5km, lpg po rozgrzaniu (polowa trasy), dużo jazdy na gazie, jazda dynamiczna, upalanie oczywiście, też po porządnym rozgrzaniu, 98% miasto. Wylalem valvo vr1 10/60 po poprzednim właścicielu. Zalałem cfs5w40 nt, ale to przegięcie i jednak auto będzie dalej do codziennej jazdy. Jako ciekawostkę powiem ze wywaliło mi cala wodę z auta. CAŁĄ. I jeszcze dojechałem do kolegi gdzie zmieniliśmy wąż do wody(dziura) . Jak jechałem z górki na jałowym to temperatura spadała ![]() Liczy się dla mnie: 1.Maxymalna ochrona, długowieczność motoru 2.Wymienie co 7tyś 3.Oryginalność i pewność produktu czyli chyba dalej jakiś millers. Nie wiem. 4.Żeby bez żadnej wątpliwości nadawał się do tego nie taniego jednak silnika 5.Estry ? Nie liczy się dla mnie: 6.W ogóle nie liczy się cena. 7.Ekologia Ciekawy temat ale mnie juz głowa boli ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#4819
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Panowie,
co zalać do Mazdy 3 BL 2012 2,0 Disi bezpośredni wtrysk 85k przelotu. Auto ma start stop będzie użytkowane 80%w mieście. Do tej pory jeździła na dexelii mazdy 5w30 wymiana co 20k. Chciałbym skrócić interwał na max 15 tys najchętniej co 10 czy można zmienić spokojnie co 15? Do tej pory moje auta jeździły na LM i Millersie, co tu wlać? Jakiegoś millersa ? Może Neste albo wrócić do LM? Dziękuje i pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#4820
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 13 February 2017 Skąd: Jaworzno ![]() |
Do Twojego silnika dobrym wyborem jest Valvoline Max Life 5W40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 21:07 |