![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 May 2009 ![]() |
czesc potrzebuje pomocy mam bmw 525 tds 93' przebieg 236 ,styl jazdy czasami ciezka noga.jakim olejem zalac ,wczesniejszy wlasciciel mowil ze lał pólsyntetyk 10 w 40 .czy to dobry wybor? zastanawialem sie nad Mobilem.
z gory dziekuje i pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
User Dołączył: Fri, 29 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A pali Ci olej?
-------------------- _pościel
|
|
|
![]()
Post
#483
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 06 May 2009 ![]() |
mam go kilka dni dopiero wiec tego nie stwierdze.
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 Skąd: Łódź ![]() |
I tak zapytam Was, bo ile pytań wcześniej u różnych specjalistach, tyle zdań...
Chevrolet Epica Diesel CR - po przebiegu zaledwie 1450 km zlałem to co nalała fabryka i wlałem najnowszy produkt Castrola Edge Sport 5W-40 z bioestrami ( ten z oznaczeniem TurboDiesel wg kilku źródeł nie jest zalecany do auta z DPF ). I tu zaczynają się schody. Co gdzieś zadzwonię, czy to do serwisów, czy dystrybutorów olejów to na zmianę słyszę, że ten mój zalany olej ( bez oznaczenia TD ) albo jest rewelacyjny do DPF'u, albo wręcz go szybko zabiję.... Olej będzie zmieniany nie rzadziej niż co 12 tysięcy. Subiektywnie wydaje mi się, że na tym oleju auto zaczęło ciszej pracować i trochę lepiej się zbierać... -------------------- Da Bass
Chevrolet Epica Diesel CR |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 14 September 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
ja zalalem castrola edge ,do dpf-a ma miec oznaczenie 507.00 ,wklejam CI link do aukcji jak to wyglada http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=641698654 , wczesniej mialem valvoline i faktycznie autko jakos bardziej miekko pracuje , ale byc moze to przez to ze to nowy olej.
-------------------- kiedys vectra 2000 4x4 16v
teraz LEON 2 FR TDi + |
|
|
![]()
Post
#486
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 Skąd: Łódź ![]() |
I pisz tu wiersze...
Większość opinii to żeby tego nie lać do DFP, ehhh -------------------- Da Bass
Chevrolet Epica Diesel CR |
|
|
![]()
Post
#487
|
|
User Dołączył: Sat, 27 November 2004 ![]() |
generalnie polecał bym cos dobrego a nie castrol edge Olej silnikowy półsyntetyczny Millers Oils XFE 10w40 lub 5W40 .
Ekskluzywny, półsyntetyczny olej do silników turbodiesel i diesel. Zapewnia najlepsze możliwe parametry jakie są w tej chwili dostępne dla olei półsyntetycznych. -------------------- Części Evo, Subaru, Nissan, Toyota ..
Sprzęgła ACT, Exedy , wyczynowe klocki ham.HAWK, Mocal, Braille Battery, ARP, Thermo-Tec, SuperTech, GoPro and more http://www.topendpower.pl http://www.hawkperformance.pl/ |
|
|
![]()
Post
#488
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Dlaczego do nowego silnika polecasz olej półsyntetyczny? Pytam poważnie.
|
|
|
![]()
Post
#489
|
|
User Dołączył: Sat, 27 November 2004 ![]() |
Oczewiście ze Millers Oils produkują oleje LongLife jak i szeroka game syntetyków w klasie Premium jak i Motorsport. Zerknołem kilka postów wyżej. Stad mylna wypowiedz.
Olej silnikowy syntetyczny Millers Oils XF Longlife 5w30 -------------------- Części Evo, Subaru, Nissan, Toyota ..
Sprzęgła ACT, Exedy , wyczynowe klocki ham.HAWK, Mocal, Braille Battery, ARP, Thermo-Tec, SuperTech, GoPro and more http://www.topendpower.pl http://www.hawkperformance.pl/ |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 July 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Następnym razem zaleję Total Ineo ECS 5W-30 spełniający normę C2 ze specjalnym oznaczeniem, że jest do DPF'u.
-------------------- Da Bass
Chevrolet Epica Diesel CR |
|
|
![]()
Post
#491
|
|
User Dołączył: Sat, 27 November 2004 ![]() |
Millers Oils w najniższej klasie Triden przeznaczonej właściwie na użytek warsztatów spełnia klasyfikacje ACEA A3, B4, A5, B5, C2, C3 oraz API SM/CF
Mowa o oleju Longlife Trident 5W30. Nie mówię już o klasie Premium czy Motorsport. To chyba świadczy coś o producencie ze w najniższych klasach oferuje olej spełniające wymagania takich marek samochodów jak np. Lexus . -------------------- Części Evo, Subaru, Nissan, Toyota ..
Sprzęgła ACT, Exedy , wyczynowe klocki ham.HAWK, Mocal, Braille Battery, ARP, Thermo-Tec, SuperTech, GoPro and more http://www.topendpower.pl http://www.hawkperformance.pl/ |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
User Dołączył: Wed, 15 August 2007 Skąd: LEICESTER UK ![]() |
koledzy ostatnio kupiłem e46 320d 98 rok i nie wiem co tam było lane chcę go zalać 5w30 Motula czy to dobry wybór ? nie kopci ani nic nie cieknie ....
|
|
|
![]()
Post
#493
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 June 2009 ![]() |
Witam!
Mam pytanko odnośnie oleju do E34 525TDS 94'. Przejechane 287k, 9k w moich rękach. Obecnie Mobil Super S 10W40 [mam autko od sierpnia 08' i taki był lany wcześniej]. Niestety zjada go koło 0,7-0,9l/1000km [super dokładnie nie sprawdziłem, przy czym olej dostaje się odmą do dolotu, która de facto posiada "szczątkowy" filtr wykonany z drutu (coś jakby zawinąć typową siatkę z opłotowania w prostopadłościenną kostkę). Wyczyszczony, 0 poprawy]. Zadymi na niebiesko przy odpalaniu i nawet przy ~1,5k obr i mocniejszym wciśnięciu (nie mylić z katowaniem) póki nie osiągnie roboczej temperatury. W sprężarce minimalny luz promieniowy, raczej w normie. Jeżdżę spokojnie, nie ma mowy o "butowaniu" [wcisnąłem dosłownie kilka razy do 4,5k, zawsze na nagrzanym], odcinki z reguły krótkie w trybie połączonym miasto-trasa po ok 15-20km. Jeszcze kolega ma dylemat do E32 730i 91' 260tys przebiegu. Miała gaz, już zdemontowany, po wymianie pierścieni tłokowych. Oleju w tej chwili ubywa, za sprawą uszczelki pod pokrywą zaw., która ma być na dniach wymieniana (ale nie przepala, nie dymi, świece czyściutkie). Obecnie jeździ na 15W40 firmy..... nie jestem pewien jakiej, ale bodajże coś pokroju Lotos ![]() Z góry wielkie dzięki za pomoc, pozdr |
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 14 July 2008 Skąd: Wrocław ![]() |
Sporo Ci tego oleju ubywa. Mimo wszystko nie przechodź na minerał, bo zarżniesz turbo! Zostań przy 10W-40. Skoro ubywa Ci tyle oleju, to spróbuj może GM (OPEL) 10W-40 API SL/CF ACEA A3/B3, 5 litrów to koszt 55-60zł.
Dla kolegi dobry będzie Castrol MAGNATEC 10W-40 A3/B3, tylko niech użyje płukacza, żeby przeczyścic silnik po mineralnym. p.s. Śmiem wątpic w autentycznośc tego przebiegu, który podałeś. Te silniki potrafią bez problemowo zrobic ponad 400tys.km -------------------- Opel Omega C 2.5 DTI
Powered by Bayerische Motoren Werke |
|
|
![]()
Post
#495
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 June 2009 ![]() |
Podałem to, co widnieje na liczniku (: Na mobile.de są i Takie egzemplarze (630kkm)
Mimo, że nic nie wskazywało na większy przebieg mojego auta , to nie mam 100% pewności, czy poprzedni właściciel nie był katem, albo czy czasem auto w cudowny sposób nie odmłodniało ![]() Rozważam remont, wtedy rozumiem pełen syntetyk będzie dobrą opcją? Z tego, co kojarzę, to kiedyś w oplowskich opakowaniach sprzedawany był mobil, ale to już chyba historia? A może jeszcze jakaś ciekawa opcja (sam się zastanawiam nad jakością oplowskiego oleju)? Dodam, że autko przy spokojnej jeździe nie dymi wcale na niebiesko, jak również po rozgrzaniu jest wszystko w porządku. |
|
|
![]()
Post
#496
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 December 2003 Skąd: Śląsk ![]() |
Witam,
Panowie, czy nast. olej http://allegro.pl/item671882865_castrol_sl...0_promocja.html Castrol SLX Longtec 0w30 do Volvo S40 2.0d (136KM/manual) z przebiegiem 25 tys. km to odpowiedni wybór? To zaleca ASO, ale chciałbym zasięgnąc języka u prawdziwych znawców ![]() Z góry dziękuję za pomoc! -------------------- no fear, next gear...wziuu ;]
|
|
|
![]()
Post
#497
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
pyatnko na szybko
![]() pacjent silnik x30xe zalany jakims mineralem lotosa :/ i nie wiem co lac silnik bedzie troche dostawal przez nitro - przejscie bez wymiany uszczelniaczy na orlena 10w60 raczej by mu nie wyszedl na dobre, a ew jakis polsyntetyk - cos z valvoline, ew orlenowki jakis polsyntetyk? bo aktualnie mam c25xe byl zalany jakims magnatec'em i przelazlem na full syntetyk orlenu - nakulalem z 10 tys i nic sie nie stalo i nie wiem czy ryzykowac z x30xe pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
Witam, Panowie, czy nast. olej http://allegro.pl/item671882865_castrol_sl...0_promocja.html Castrol SLX Longtec 0w30 do Volvo S40 2.0d (136KM/manual) z przebiegiem 25 tys. km to odpowiedni wybór? To zaleca ASO, ale chciałbym zasięgnąc języka u prawdziwych znawców ![]() Z góry dziękuję za pomoc! jest to olej stosunkowo od niedawna dostepny w ofercie mozna go stosowac w tych silnikach, poza tym mozesz tez lac olej zalecany do fordow z norma 913B 5W30, do swojego silnika potrzebujesz cos okolo 6L -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#499
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 03 December 2003 Skąd: Śląsk ![]() |
Dzięki za odpowiedź! Napisz proszę tylko skąd ta różnica w klasie lepkości oleju zalecanego do Forda?
-------------------- no fear, next gear...wziuu ;]
|
|
|
![]()
Post
#500
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 23 February 2005 Skąd: Radom/Warszawa ![]() |
Fabia 1.9 tdi RS 132 tys
-zalewac przed wymiana jakims specyfikiem do czyszczenia sinika np MOTUL ENGINE CLEAN ?? - Jaki olej zalac tzn czy jest cos lepszego od Motul 505.01 specyfic? Moc seryjna w planach około 180/380 -------------------- ....Fabia RS.....190/400
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 04 August 2025 - 18:32 |