![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4481
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4482
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 September 2012 ![]() |
obserwując ten temat to dochodzę do wniosku ze największym problemem jest olej! az 225 stron!!! dopiero jestem tu pierwszy raz a nie miałem problemu z olejem
![]() -------------------- ibiza ALH 305/544
|
|
|
![]()
Post
#4483
|
|
Super User Dołączył: Mon, 18 May 2009 Skąd: Gm. Głogówek ![]() |
Jak to ktoś napisał,na forum alfy to się użytkownicy doktoryzują na temat olejów
![]() |
|
|
![]()
Post
#4484
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Jest to mozliwe ze przy przejsciu z millersa motorsport cfs 5w40 na motula xcessa 5w40 silnik lapie nizsza temp oleju i sie wolniej nagrzewa? Dlaczego tak sie dzieje? Wczesniej trasa 60km i podczas niej temp oleju 75st. Aktualnie 64-68st. Pomiar u dołu miski olejowej. Olej zmieniany co 10kkm. Ale to tak regularnie te temperatury niższe ? czy teraz, jak się ochłodziło? - to zwłaszcza na pomiar u dołu miski może mieć wpływ. No i mniej roboty z chodzeniem ma olej. Albo / i - świeży zwykły, lepiej chłodzi niż stary - super sportowy gdy był nowy? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#4485
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Panowie, prośba o radę : auto to Leon Cupra 2016. Chwilowo na dotarciu, chcę zmienić olej przy ~1500 i potem co ok. 10k. Pytanie co zalać, auto używane cywilnie, raczej bardziej dynamicznie. (Nie)stety głównie auto będzie uzytkowane na krótkich odcinkach w mieście, dlatego myślałem o dodaniu AR9200 żeby ulżyć trochę silnikowi. Ma to sens ? Aha, musi być spełniona norma VW 504/507 póki auto jest na gwarancji. Jak ma być norma 504/507 to z tych co znam najlepsze będą Penrite Enviro+5w30 lub Millers EE Longlife 5w30 z nanodrive. Wiem, że na tym Penrite dobrze sprawują się nawet pomodzone R-ki. No i jeszcze Neste City Pro W Longlife III 5w30. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4486
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
do nowego Focusa RS 2.3eb 350 Ford podaje jakieś czarodziejskie normy i dodaje że na dolewki może być 0w40
po przemyśleniach, zalewam Amsoil 5w50 (takie normy podają w usa) tym bardziej że mam w tym momencie 570Nm z 2.3l. więc nacisk na panewkę jest spory -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#4487
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT Jak ma być norma 504/507 to z tych co znam najlepsze będą Penrite Enviro+5w30 lub Millers EE Longlife 5w30 z nanodrive. Wiem, że na tym Penrite dobrze sprawują się nawet pomodzone R-ki. No i jeszcze Neste City Pro W Longlife III 5w30. Ok, a jak z tym Archoilem ? -------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4488
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4489
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4490
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4491
|
![]() |
oo.. można by spróbować jak zrobi się sezon
![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4492
|
![]() |
No to testujemy na odcinku 15k km, jazda głównie w trasach. Silnik 2.0 sadzomiot EURO 6 przebieg auta 5k km ![]() pierwsze 5k na nowym oleju wrażenia ? różnic w stosunku do tego co było zalane fabrycznie brak silnik nie zwiększył mocy i jej nie ubyło pracuje tak samo może subiektywnie po zalaniu pracował jakoś bardziej aksamitnie.. ale pewnie to efekt "świeżego produktu" niż jakości oleju wypalanie DPF ? bez zmian.. niezauważalne. Auto głównie jeździ w trasy. Jedyne co zwróciło moja uwagę, to wygląd spuszczanego oleju po 5k km przy wymianie był czarny jak smoła... czyli trafia do niego strasznie dużo sadzy. Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k. |
|
|
![]()
Post
#4493
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Masz może dokładniejsza informacje odnośnie tych produktów : http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/ a dotyczące spełniania klas jakościowych API do silników diesla ? Nie kupują licencji donut z tego co wiem uwązają że lepiej inwestować w rozwój i nowoczesne technologie tak że kwitu chyba nie mają na 0W20 -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4494
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
do nowego Focusa RS 2.3eb 350 Ford podaje jakieś czarodziejskie normy i dodaje że na dolewki może być 0w40 po przemyśleniach, zalewam Amsoil 5w50 (takie normy podają w usa) tym bardziej że mam w tym momencie 570Nm z 2.3l. więc nacisk na panewkę jest spory No jak mówiłem tak trzeba uczynić. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4495
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
pierwsze 5k na nowym oleju wrażenia ? różnic w stosunku do tego co było zalane fabrycznie brak silnik nie zwiększył mocy i jej nie ubyło pracuje tak samo może subiektywnie po zalaniu pracował jakoś bardziej aksamitnie.. ale pewnie to efekt "świeżego produktu" niż jakości oleju wypalanie DPF ? bez zmian.. niezauważalne. Auto głównie jeździ w trasy. Jedyne co zwróciło moja uwagę, to wygląd spuszczanego oleju po 5k km przy wymianie był czarny jak smoła... czyli trafia do niego strasznie dużo sadzy. Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k. Ale do czego ten Delvac poszedł ? -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4496
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4497
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4498
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k. Podbijam i zagadnę specjalistów (w sensie bardziej specjalistów niż dystrybutorów) jakie rozwiązanie lepsze dla silnika bez modyfikacji mechanicznych wysilonego +30% : 1. Specol 5W30 C3 -interwał zmiany co 10 tkm. 2. Millers Oils EE Longlife 5W30 -interwał zmiany co 20 tkm. ??? |
|
|
![]()
Post
#4499
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
W jakim silniku ta modyfikacja w VW jakimś TDI ?
-------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4500
|
![]() |
jak silnik po modach, to wypadało by coś odrobinę lepszego
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 03:21 |