Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 223 224 225 226 227 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
Lincoln e30ix
post Mon, 05 Dec 2016 - 18:20
Post #4481


Forum Killer
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Pomorze





CYTAT(hexx @ Fri, 02 Dec 2016 - 10:43) *
w Mustangu mam V8 (kupowanie innego silnika w tym aucie imo mija się z sensem)
a zalewam 5/50 amso.. i działa


Trzebaby to amerykańskie V8 zbudowane w stylu Europejskim sprawdzić z poczciwym S62 wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 05 Dec 2016 - 18:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fiodor
post Mon, 05 Dec 2016 - 21:21
Post #4482


Super User
Dołączył: Mon, 17 September 2012





obserwując ten temat to dochodzę do wniosku ze największym problemem jest olej! az 225 stron!!! dopiero jestem tu pierwszy raz a nie miałem problemu z olejem smile.gif


--------------------
ibiza ALH 305/544
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomek89
post Mon, 05 Dec 2016 - 23:00
Post #4483


Super User
Dołączył: Mon, 18 May 2009
Skąd: Gm. Głogówek





Jak to ktoś napisał,na forum alfy to się użytkownicy doktoryzują na temat olejów smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrzejsr
post Mon, 05 Dec 2016 - 23:27
Post #4484


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 24 March 2015





CYTAT(mat13por @ Mon, 05 Dec 2016 - 13:35) *
Jest to mozliwe ze przy przejsciu z millersa motorsport cfs 5w40 na motula xcessa 5w40 silnik lapie nizsza temp oleju i sie wolniej nagrzewa? Dlaczego tak sie dzieje?

Wczesniej trasa 60km i podczas niej temp oleju 75st. Aktualnie 64-68st. Pomiar u dołu miski olejowej. Olej zmieniany co 10kkm.



Ale to tak regularnie te temperatury niższe ? czy teraz, jak się ochłodziło? - to zwłaszcza na pomiar u dołu miski może mieć wpływ. No i mniej roboty z chodzeniem ma olej.

Albo / i - świeży zwykły, lepiej chłodzi niż stary - super sportowy gdy był nowy?


--------------------
Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Tue, 06 Dec 2016 - 10:21
Post #4485


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





CYTAT(mile @ Mon, 05 Dec 2016 - 15:20) *
Panowie, prośba o radę : auto to Leon Cupra 2016. Chwilowo na dotarciu, chcę zmienić olej przy ~1500 i potem co ok. 10k. Pytanie co zalać, auto używane cywilnie, raczej bardziej dynamicznie. (Nie)stety głównie auto będzie uzytkowane na krótkich odcinkach w mieście, dlatego myślałem o dodaniu AR9200 żeby ulżyć trochę silnikowi. Ma to sens ? Aha, musi być spełniona norma VW 504/507 póki auto jest na gwarancji.


Jak ma być norma 504/507 to z tych co znam najlepsze będą Penrite Enviro+5w30 lub Millers EE Longlife 5w30 z nanodrive. Wiem, że na tym Penrite dobrze sprawują się nawet pomodzone R-ki. No i jeszcze Neste City Pro W Longlife III 5w30.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Tue, 06 Dec 2016 - 11:13
Post #4486


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





do nowego Focusa RS 2.3eb 350 Ford podaje jakieś czarodziejskie normy i dodaje że na dolewki może być 0w40
po przemyśleniach, zalewam Amsoil 5w50 (takie normy podają w usa)
tym bardziej że mam w tym momencie 570Nm z 2.3l. więc nacisk na panewkę jest spory


--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Tue, 06 Dec 2016 - 18:27
Post #4487


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT
Jak ma być norma 504/507 to z tych co znam najlepsze będą Penrite Enviro+5w30 lub Millers EE Longlife 5w30 z nanodrive. Wiem, że na tym Penrite dobrze sprawują się nawet pomodzone R-ki. No i jeszcze Neste City Pro W Longlife III 5w30.


Ok, a jak z tym Archoilem ?


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 06 Dec 2016 - 19:38
Post #4488









CYTAT(Lincoln e30ix @ Mon, 05 Dec 2016 - 18:20) *
Trzebaby to amerykańskie V8 zbudowane w stylu Europejskim sprawdzić z poczciwym S62 wink.gif

jak masz okolice 700KM to czemu nie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Tue, 06 Dec 2016 - 20:09
Post #4489









CYTAT(mile @ Tue, 06 Dec 2016 - 18:27) *
Ok, a jak z tym Archoilem ?

ale po co ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 07 Dec 2016 - 07:46
Post #4490


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(hexx @ Tue, 06 Dec 2016 - 19:38) *
jak masz okolice 700KM to czemu nie wink.gif


Ma 600 dobrze idzie wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Wed, 07 Dec 2016 - 07:49
Post #4491









oo.. można by spróbować jak zrobi się sezon smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 09 Dec 2016 - 07:52
Post #4492









CYTAT(hexx @ Thu, 24 Nov 2016 - 07:58) *
No to testujemy na odcinku 15k km, jazda głównie w trasach.
Silnik 2.0 sadzomiot EURO 6
przebieg auta 5k km



pierwsze 5k na nowym oleju
wrażenia ? różnic w stosunku do tego co było zalane fabrycznie brak
silnik nie zwiększył mocy i jej nie ubyło
pracuje tak samo
może subiektywnie po zalaniu pracował jakoś bardziej aksamitnie.. ale pewnie to efekt "świeżego produktu" niż jakości oleju
wypalanie DPF ? bez zmian.. niezauważalne.
Auto głównie jeździ w trasy.

Jedyne co zwróciło moja uwagę, to wygląd spuszczanego oleju po 5k km
przy wymianie był czarny jak smoła... czyli trafia do niego strasznie dużo sadzy.

Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Fri, 09 Dec 2016 - 08:15
Post #4493


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT(hexx @ Mon, 05 Dec 2016 - 08:14) *
Masz może dokładniejsza informacje odnośnie tych produktów : http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/
a dotyczące spełniania klas jakościowych API do silników diesla ?


Nie kupują licencji donut z tego co wiem uwązają że lepiej inwestować w rozwój i nowoczesne technologie tak że kwitu chyba nie mają na 0W20




--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Fri, 09 Dec 2016 - 08:17
Post #4494


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT(G-CSheko @ Tue, 06 Dec 2016 - 11:13) *
do nowego Focusa RS 2.3eb 350 Ford podaje jakieś czarodziejskie normy i dodaje że na dolewki może być 0w40
po przemyśleniach, zalewam Amsoil 5w50 (takie normy podają w usa)
tym bardziej że mam w tym momencie 570Nm z 2.3l. więc nacisk na panewkę jest spory


No jak mówiłem tak trzeba uczynić.


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Fri, 09 Dec 2016 - 08:18
Post #4495


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT(hexx @ Fri, 09 Dec 2016 - 07:52) *
pierwsze 5k na nowym oleju
wrażenia ? różnic w stosunku do tego co było zalane fabrycznie brak
silnik nie zwiększył mocy i jej nie ubyło
pracuje tak samo
może subiektywnie po zalaniu pracował jakoś bardziej aksamitnie.. ale pewnie to efekt "świeżego produktu" niż jakości oleju
wypalanie DPF ? bez zmian.. niezauważalne.
Auto głównie jeździ w trasy.

Jedyne co zwróciło moja uwagę, to wygląd spuszczanego oleju po 5k km
przy wymianie był czarny jak smoła... czyli trafia do niego strasznie dużo sadzy.

Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k.


Ale do czego ten Delvac poszedł ?


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 09 Dec 2016 - 08:50
Post #4496









CYTAT(Croom @ Fri, 09 Dec 2016 - 08:15) *
Nie kupują licencji donut z tego co wiem uwązają że lepiej inwestować w rozwój i nowoczesne technologie tak że kwitu chyba nie mają na 0W20

chodzi mi o 0/30 czy 5/30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 09 Dec 2016 - 08:51
Post #4497









CYTAT(Croom @ Fri, 09 Dec 2016 - 08:18) *
Ale do czego ten Delvac poszedł ?

KIA Sorento z 2 litrowym sadzomiotem EURO6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zbichu
post Fri, 09 Dec 2016 - 10:03
Post #4498


User
Dołączył: Wed, 28 August 2013





CYTAT(hexx @ Fri, 09 Dec 2016 - 07:52) *
Wydaje się więc bardziej sensowne kupienie oleju nie z najwyższej półki i mega-hier-super drogiego i zaawansowanego a po prostu dobrego... i zmiana go częściej.. i na pewno nie co 30k jak twierdzi/zaleca producent a nie więcej niż 15k.

Podbijam i zagadnę specjalistów (w sensie bardziej specjalistów niż dystrybutorów) jakie rozwiązanie lepsze dla silnika bez modyfikacji mechanicznych wysilonego +30% :
1. Specol 5W30 C3 -interwał zmiany co 10 tkm.
2. Millers Oils EE Longlife 5W30 -interwał zmiany co 20 tkm.
???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Fri, 09 Dec 2016 - 10:04
Post #4499


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





W jakim silniku ta modyfikacja w VW jakimś TDI ?


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_hexx_*
post Fri, 09 Dec 2016 - 10:20
Post #4500









jak silnik po modach, to wypadało by coś odrobinę lepszego
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 223 224 225 226 227 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 03:21