![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4461
|
![]() |
Do normalnego cywilnego auta system jaki ma Nissan (i Dacia) jest dużo lepszy/efektywniejszy niż to co oferuje QT czy QD z reduktorem 249.
Analizy nie robiłem. Strasznie małe przebiegi nim robię.. bo auto dość specyficzne i sezonowe. Filtrów Amsoila nie próbowałem. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4462
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
A jak się ma waszym zdaniem ten Amsoil 5w50 do Penrite 5w50 i Neste 5w50?
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4463
|
![]() |
pozostałych dwóch nie testowałem..
więc opierając się na potencjale firmy i jej ofercie.. i tym, że ich wiodące produkty są dedykowane głównie do PB... wybór oczywisty zbyt drogie auto by bawić się w testowanie przypadkowych środków smarnych |
|
|
![]()
Post
#4464
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Nie wiem jak Penrite i NESTE.
Musiałbym analize zrobić Amsoil wie jak zoribć doskonały olej do hamerykanskich aut, Penrite nie wiem choć opis fajny produktu, cold crank nieco gorszy od Amsoila brak temp. płynięcia. NESTE nie testowałem w takich silnikach. Zastanawia mnie jedno to taka mała zagadka. https://www.google.pl/maps/@51.7598052,-2.5...3312!8i6656 Tablica informacyjna którą można wywrócić butem a dalej w las... Co oni tam robią ? -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4465
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Dobrze się kamuflują
![]() https://www.google.pl/maps/place/Forest+Lub...#33;4d-2.574909 Jak pewnie wiesz Penrite ma swoją "bazę magazynową" w Anglii i z tego co kojarzę to również produkują tam wybrane oleje do aut klasycznych ale nie jestem pewien czy dobrze kojarzę. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4466
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Właśnie niewiedziałem co oni tam rozlewają.
Już dawno nie jestem na bieżąco co do Penrite i byłem ciekawy już nie wiem co robią ciekawego wiem że kilka lat temu robili ciekawe produkty w krainie kangura, pomysł aby sprowadzić i sprzedawać tą markę "sprzedałem" kilka lat temu firmie która się teraz nią zajmuje mam nadzieję z powodzeniem a co teraz w trwaie piszczy kto to wie :-) Kiedys rozmawiałem z Anglią ale mieli dosłownie kilka pozycji do zabytków i nic poza tym a o olejach właściwych nikt w Europie nie słyszał. Coś sobie muszę chyba znowu wymyśleć ![]() Ale to były czasy kiedy o Amsoil tez nikt nie słyszał o Royal Purple też itp. Kiedyś robili takie oleje jak SIN 10W70 i 5W60 dalej to oferują ? -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4467
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Niestety ale już nie mają tych olejów w ofercie (przynajmniej na Europę), podobnie jak 0w50. Teraz zamiast tego 0w50 jest 0w40 a zamiast tego 5w60 jest 5w50. Podobno z myślą o Kliencie Europejskim. Mam Penrite w ofercie i przedstawicielstwo na Polskę jest na prawdę w mojej ocenie działa profesjonalnie i bardzo dobrze sobie radzą. Czasami brakuje jakiegoś oleju u nich i trzeba czekać ale to na szczęście raczej wyjątek niż reguła i świadczy raczej o dużym popycie na te oleje. Mam o tyle fajnie, ze mam do nich 10 minut autem (jak nie ma korków) więc mogę wpaść pogadać i zawsze mam towar pod ręką (oprócz tego co u siebie na magazynie).
Zapytam o te oleje produkowane a Anglii ale na 90% dotyczyło to wybranych olejów do aut klasycznych, co by się zresztą zgadzało z Twoimi informacjami z przed lat. W US maja ciekawe oleje ale trzeba by zainwestować sporo we wprowadzenie takiej marki na rynek a w mojej ocenie na rynku jest już masa wysokiej klasy olejów i nawet te najbardziej znane z USA można kupić bez większego problemu, więc nawet wymagający Klient wybór ma spory i wielkość sprzedaży to duża niewiadoma (i ryzyko). Jakimś pomysłem może być wprowadzenie marki nie tylko do Polski ale na całą Europę (no dobra nie całą ale do x krajów) ale to jeszcze większe koszta i inne wymagania organizacyjne (co nie znaczy, ze nie do zrobienia). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4468
|
![]() |
Produktów rożnych jest cała masa... fakt
ale jak przychodzi do znalezienia czegoś dla wymagającego jakości klienta.. to lista robi się dość krótka. |
|
|
![]()
Post
#4469
|
|
User Dołączył: Thu, 22 May 2008 ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4470
|
![]() |
(...) Masz może dokładniejsza informacje odnośnie tych produktów : http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/gasoline/ a dotyczące spełniania klas jakościowych API do silników diesla ? |
|
|
![]()
Post
#4471
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Niestety ale już nie mają tych olejów w ofercie (przynajmniej na Europę), podobnie jak 0w50. Teraz zamiast tego 0w50 jest 0w40 a zamiast tego 5w60 jest 5w50. Podobno z myślą o Kliencie Europejskim. Mam Penrite w ofercie i przedstawicielstwo na Polskę jest na prawdę w mojej ocenie działa profesjonalnie i bardzo dobrze sobie radzą. Czasami brakuje jakiegoś oleju u nich i trzeba czekać ale to na szczęście raczej wyjątek niż reguła i świadczy raczej o dużym popycie na te oleje. Mam o tyle fajnie, ze mam do nich 10 minut autem (jak nie ma korków) więc mogę wpaść pogadać i zawsze mam towar pod ręką (oprócz tego co u siebie na magazynie). Zapytam o te oleje produkowane a Anglii ale na 90% dotyczyło to wybranych olejów do aut klasycznych, co by się zresztą zgadzało z Twoimi informacjami z przed lat. W US maja ciekawe oleje ale trzeba by zainwestować sporo we wprowadzenie takiej marki na rynek a w mojej ocenie na rynku jest już masa wysokiej klasy olejów i nawet te najbardziej znane z USA można kupić bez większego problemu, więc nawet wymagający Klient wybór ma spory i wielkość sprzedaży to duża niewiadoma (i ryzyko). Jakimś pomysłem może być wprowadzenie marki nie tylko do Polski ale na całą Europę (no dobra nie całą ale do x krajów) ale to jeszcze większe koszta i inne wymagania organizacyjne (co nie znaczy, ze nie do zrobienia). Właśnie polski przedstawiciel przejął przejął cały rynek kontynentalnej Europy. Teraz powinno byc łatwiej z dostępem , gdyż dostawy z australii bedą szły bezpośrednio do Polski ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4472
|
![]() |
.. i aż dwa razy trzeba o tym napisać
![]() |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#4473
|
![]() |
Jest to mozliwe ze przy przejsciu z millersa motorsport cfs 5w40 na motula xcessa 5w40 silnik lapie nizsza temp oleju i sie wolniej nagrzewa? Dlaczego tak sie dzieje?
Wczesniej trasa 60km i podczas niej temp oleju 75st. Aktualnie 64-68st. Pomiar u dołu miski olejowej. Olej zmieniany co 10kkm. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4474
|
![]() |
CFS to olej sportowy
ma trzymac parametry wysokie przez określony czas i już... wtedy lecą gwałtownie w dół xcess to olej do zwykłego auta przy normalnym użytkowaniu jego parametry będą stopniowo spadały jeżeli po przepracowanym CFS zalewasz świeży inny olej, to zawsze taki efekt będzie.. nawet jak taki sam olej zalejesz po 10 czy 15k km, też to samo nastapi |
|
|
![]()
Post
#4475
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie, prośba o radę : auto to Leon Cupra 2016. Chwilowo na dotarciu, chcę zmienić olej przy ~1500 i potem co ok. 10k. Pytanie co zalać, auto używane cywilnie, raczej bardziej dynamicznie. (Nie)stety głównie auto będzie uzytkowane na krótkich odcinkach w mieście, dlatego myślałem o dodaniu AR9200 żeby ulżyć trochę silnikowi. Ma to sens ? Aha, musi być spełniona norma VW 504/507 póki auto jest na gwarancji.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4476
|
![]() |
silnik PB ?
to amsoil 5/30 a przy lepszej eksploatacji amsoil 0/40 żadnych dodatków nie trzeba i albo chcesz z aprobatą 504/507 albo dobry olej ![]() nie ma opcji połączenia |
|
|
gość_FunThomas_* |
![]()
Post
#4477
|
![]() |
Woz bedzie sluzyl jako zabawka na ulice, na tor (w wiekszosci Kielce), krotki dystans zeby tam dojechac. Silnik niedawno zostal zlozony, B-seria N/A, moc 200+. Wlane ma VR1 5W50. Chetnie sprobuje czegos innego zeby nabrac doswiadczenia, co polecacie? Cena nie jest bardzo wazna.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4478
|
![]() |
to powinno wystarczyć : http://www.redlineoil-europe.com/motoroil/...e%5FOil%5F00099
|
|
|
gość_FunThomas_* |
![]()
Post
#4479
|
![]() |
Dzieki, przyjrze sie pozniej. Szkoda, ze dostepnosc troche kuleje bo na razie widze go w jednym miejscu. Jakies jeszcze propozycje?
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4480
|
![]() |
amsoil 5/50
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 03:21 |