![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4441
|
![]() |
Tak wiem zbiorowe placebo, któremu ulegają nawet wskaźniki w aucie i na hamowni. wstawić po raz kolejny takie dane o magnetyzerach ? weź w końcu ogarnij się takie same odczucia mam jak wyjadę z myjni czystym i wymuskanym autem od razu lepiej jedzie po wymianie oleju i filtrów mam to samo.. więcej mocy ![]() Nie obraź się.. ale powinno piętnować wciskanie ludziom marketingowej ciemnoty. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4442
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Napisałem przecież "AR9100 czyści tłok/cylinder i i smarowanie i doszczelnienie pierścieni tu działa". Proszę nie wyskakuj znowu z tymi magnetyzerami (jakaś trauma z dzieciństwa czy co?), bo Archoila używają goście co mają pomodzone fury, pozakładane dodatkowe wskaźniki i zam też przypadki weryfikowania "odczuć subiektywnych" na hamowni. Są tacy co w celu wyeliminowania efektu placebo nagrywają filmik przed i po i dopiero porównują filmiki oceniają różnice. Ci ludzie to nie są idioci i frajerzy jak chciałbyś ich widzieć, a firmy za oceanem, które wydają setki tysięcy dolarów na dodatki Archoila (nie pisze, ze na AR9100 akurat) z pewnością mają co robić z pieniędzmi, a ich prezesi rozliczani są z wyników finansowych przez właścicieli. Staram się odpowiadać na Twoje pytania tak jak potrafię a i tak uważasz, że "wciskam ludziom marketingową ciemnotę" i zarzucasz "pływanie po piasku" a sam na moje pytania nie raczysz w ogóle odpowiedzieć. Sam przyznajesz, że nie znasz produktu ani jego składu ale z góry zakładasz, że to wciskanie marketingowej ciemnoty, którą Ty musisz napiętnować. A nie przychodzi Ci czasem do głowy, że może masz do czynienia z faktycznie wartościowym produktem? Czekasz aż palnę coś głupiego, żeby to obśmiać i uzyskać "dowód" na to, że ten cały Archoil to placebo, nawet jak będzie to coś zupełnie nieistotnego. Jak do tej pory chyba nic z tego nie wyszło i już raczej nie wyjdzie bo kolejne pytania kieruj proszę do producenta. Ja wiem, ze Ty mi nigdy nie przyznasz racji i że Cie nie przekonam dlatego skończmy już tą dziecinadę. Szanuje Twoją wiedzę, którą z pewnością posiadasz i informacje, które posiadasz i podchodzę do tego na luzie wiec może podyskutujemy o czymś innym, najlepiej w innym temacie bo w wielu tematach się zgadzamy a ten temat zostawmy już w spokoju.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4443
|
![]() |
Weź już daj spokój z tymi "gościami i pomodzonymi furami"
takie bajki i opowieści... to wiesz co. Nie masz innych argumentów ? Nie ma opcji by produkt o składzie czyścika do rur kanalizacyjnych dawał sensowne efekty w silniku... i powodował utrzymanie norm EURO5/6 przez olej. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4444
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4445
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Używał ktoś może oleju Fuchs Titan Race Pro S 5W40 i ma porównanie do Millersa CFS 5w40 (z NT bądź bez), ewentualnie do Motula 300V 5w40? Interesuje mnie jak wypada Fuchs w porównaniu do wyżej wymienionych - głównie upalanie i wolnossąca benzyna. Porównania nie ma każdy samochód jest inny. Popytaj Janka Chmielewskiego mistrza Polski na 1ośce jak się sprawdza teraz w BMW Maxi jeździ na Race Pro S. Na CFS 5W40 NT jeździ obecnie nasze auto najmocniejszy Golf +500 :-) Już niebawem Millers wprowadza nową linię olejów CFS NT więc już rywale zostaną w tyle całkiem :-) Race Pro S dobry olej ale na krócej niż Millers i do jazdy codziennej dobry bo ma lepszą temp. płynięcia. Tendencja jest bardzo dobra dla Millersa któy się sam broni choć konkurencja ostro atakuje ale z mizernym skutkiem co widać niekiedy po kolejnych podjazdach na GSMP. Dla mnie dobry olej to ten który daje rady w silnikach wyczynowych o mocach +500 Ostatnio rozmawiałem z inżynierem który docera silnika w ...bolidach ktoś wie jak to się powinno robić :-))) Z dodatkami jest tak że wolę nie pisać za dużo aby się na mnie nie poobrażali trybotechnicy z Polski ale sam jestem niekiedy na siebie wkur....że coś testuje i wierze w cudowne właściwości. Pozwolę sobie być bardziej neutralny. Co do placówek badawczych tomek evo jest nieco psorów w Polsce polecam wiele publikacji ciekawe rzeczy można zobaczyć. Generalnie każdy to miesza na gotowo z bazami i nikt się nie spuszcza co daje bor, fosfór mają gotową recepte i koniec. Oczywiście znam firmy które robią oleje dla konkretnych zespołów , jest naprawde mało firm któe mają odpowienie zaplecze i z reguły są to koncerny typu BP, Exxon, Chevron, NESTE... Reszta można powiedzieć leje to co w/w wyprodukują mieszają . -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4446
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
A do codziennej zady co byś polecił CFS 5W40 NT czy Titan Race Pro S 5w40?
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4447
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Jeśli chodzi o te dwa to żaden , wolałbym dobry syntetyk , Nanodrive to doskonała technologia zapoczatkowana w olejach przekładniowych CRX ale działa doskonale nie w niskich temp. ale wtedy kiedy temp. oleju jest wyższa wtedy współczynnik tarcia wyraźnie się odgina, RACE PRO S to stara receptura oleju na bazie którego kiedyś robiono torowe oleje Silkolene.
Ja bym wy brał dobry syntetyk 5W40 i na nim jeździł w cywilnym samochodziealbo juz szybciej 0W40 z normą MB 229.5 Testowałem 5W40 CFS NT w Porsche 911 z ciekawości i jest gorzej niż na RACE PRO S ale z kolei jak zalejez do Porsche 911 olej EE 75W90 to skrzynia pracuje lepiej niżnna oryginale itp. itd. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4448
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
O tu jest porządny rzędowy silnik BMW i co tu lać oczywiście olej sportowy ale jaki .
Jeden minus taki że bez słuchawek się nie da koło tego stać . ![]() -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4449
|
![]() |
RACE PRO S to stara receptura oleju na bazie którego kiedyś robiono torowe oleje Silkolene. miałem o tym pisać, że w zestawieniu jest to leciwa konstrukcja ale zastosowany do równie leciwego silnika lub bazującego na starych konstrukcjach... powinien się sprawdzić przy założeniu, że przysłowiowa szynka robiona jest ze 130% mięsa a nie 50% ![]() bo tak taniej |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4450
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4451
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Właściciel jest zakochany w ...Castrolu jeździ na 10W60 :-)
To starsza osoba myslę że niebawem będzie CFS 10W60 NT sprawdza się w naprawdę wyczynowych silnikach najlepiej z tego co jest. miałem o tym pisać, że w zestawieniu jest to leciwa konstrukcja ale zastosowany do równie leciwego silnika lub bazującego na starych konstrukcjach... powinien się sprawdzić przy założeniu, że przysłowiowa szynka robiona jest ze 130% mięsa a nie 50% ![]() bo tak taniej Ja ten olej dobrze oceniam jest to olej bardziej cywilny na krótko na różnorodne warunki temp. szału nie ma skoro można kupić olej choćby NESTE 5W40 CITY PRO który ma taką samą praktycznie charakterystykę lepkościową na zimno : 1. Race : http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/322...e-pro-s-5w40-5l 2. NESTE : http://zmienolej.pl/pl/oleje-silnikowe/355...w40-city-pro-4l Pytanie czy jest sens płacić 2x więcej jak dla mnie kompletnie nie. Robił klient test RACE PRO S w silniku GDI z Mitsubishi również z Archoil 9100 jest tutaj wynik : Przed: https://www.youtube.com/watch?v=73hJ9POKbgI Po: https://www.youtube.com/watch?v=LThqieeigH4 Tak ze w wielu przypadkach Archoil 9100 działa i poprawia walory odsłuchowe i lepiej doczyszcza silnik ale wolałbym go dać z tanszym olejem na dobrej bazie z dobrymi parametrami -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4452
|
![]() |
sprawdza się w naprawdę wyczynowych silnikach najlepiej z tego co jest a próbowałeś/testowałeś wyczynowe Red Line czy Royal Purple ? są dostępne Co do Neste ... może na papierze dane są takie same ale sam pewnie wiesz, że papier przyjmuje wszystko. Nie piszę, że jest zły ale.. jakoś mam zaufanie do tego co sprawdzone i ma określony rodowód. Testy dodatku.. zrób taki test po 10k km. Też będzie dobry wynik ? Zrób drugi test.. pomiar na oleju X przy przebiegu 15k km i za chwilę po wymianie i kolejnym zalaniu oleju X. Będzie różnica ? Albo jeszcze jeden test... dolej do oleju goły wiskozator lepkości. Będzie lepiej silnik pracował ? Tak to działa. Podaj mi tezę a powiem Ci jak ja udowodnić... i znajdę rzeszę osób, które potwierdzą że to działa. Wystarczy znać mechanizm. |
|
|
![]()
Post
#4453
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
hexx: Oleju Redline nie ma w Polsce a jak jest kosztuje jakieś chore pieniądze.
nie testowałem wyczynowych podobno w Renówce 2BRally było ok. Ja testowałem w Hondzie 0W20 Redline i Amsoil i Redline za duzo ubywało Amsoila prawie nic. Royala tak ale ....nie pamiętam było ok jedyny olej obok Ams-a który sobie radzi z timingiem w hemi Codo rodowodu jest masakra jest jakaś firma która coś robi od pczatku do konca ...nie ma zawsze się jakis profi podwykonawca znajdzie w innym kraju co za psie pieniądze bedzie rozlewał. Dawniej był bardzo dobry olej mombil 1 0W40, 5W50 teraz widzę że to nawet nie jest połowa tego co było... Ekologia tansze dodatki wiecej marketinguw tym wszystkim. W tamtym roku baza PAO kosztowała ok. 3 Euro za 1L a jak wiadomo PAO w super olejach jest mało reszta to II i IIIgr. ? -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4454
|
![]() |
Wyczyn zawsze będzie kosztował.
To nie tylko sam skład i marketing.. ale koszty produkcji krótkoseryjnej, bo zapotrzebowanie jest niewielkie w stosunku do reszty. |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4455
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4456
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Tak bedzie kosztował ale co mnie irytuje ludzie którzy obsługują najlepsze samochody w Polsce tego nie rozumieją i nie chcą zrozumieć że dobry olej musi kosztować więcej niż Castrol, Lotos zwłaszcza do przekładni.
Taka porypana filozofia jakaś nie wiem z czego i to w przypadku wielu młodych ludzi , kupują czesci za tusiące zł nie kręcą głową a oleje to już drogie są .... Już wiele osób jeździ do serwisu na Czechy, Słowacje i mi mówi Piotrek w Polsce te wszystkie firmy zaczęły padać na głowe.. Dzwonie ostatnio do kilku serwisów co niby zajmują się autami do wyscigów albo ludzi którzy coś z tym mają wspólnego i pytam się czy dotrą mi silnik w oleju na silniku elektrycznym nikt tego nie robi no i hu...trzeba jechać za zachód ale ktoś myślał że jest blisko to po co targać graty daleko. Ja mówie że silniki wyczynowe które kręcą sie powyżej 10 000 rpm nie dociera się na paliwie nie może być dodatku paliwa ale w samym oleju silnikiem elektrycznym to mi mówią że się nie znam. Choć mamy wielu specjalistów i ludzi z wielkim bagażem doświadczeń. Chyba trzeba jednak popróbować Royala ma dobre wyniki a w Europie nadal limitują oleje do wyczyny jeśli chodzi o sapsy -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4457
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
wiesz jaki jest mechanizm działania tego ? A skąd aż tak nie wchodziłem w dokładną budowę coś steruje otwarciem jakiegoś zaworu cisnienie oleju, jego flow ? Masz avatara fajnego więc może testowałeś jakiś najlepszy olej do silnika 2.3 RS z Focusa tego roku, montawany w Mustangach. W polsce jakiś super tajemniczy olej nikt nic nie wie inni mądrzejsi że 0W40 ja wymyśliłem sobie 5W50 jaki leją w U.S ale szukam magicznej receptury bo tuż tuż i trzeba zmienić fabryczny zapewne super hiper Castrolowo-motorcrafowy wynalazek którego nazwy nie jest mi było poznać -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4458
|
![]() |
w Mustangu mam V8 (kupowanie innego silnika w tym aucie imo mija się z sensem)
a zalewam 5/50 amso.. i działa myślę, że jak zalej taki sam jak i ja.. to krzywdy nie będzie miał |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4459
|
![]() |
A skąd aż tak nie wchodziłem w dokładną budowę coś steruje otwarciem jakiegoś zaworu cisnienie oleju, jego flow ? system MDS jest trochę smieszny bo działa dobrze kiedy masz olej 5/20 i zmieniasz go co około 10.000 km potem często przestaje działać o czym nawet nie wie właściciel odłączenie akumulatora daje taki sam efekt (w starszych modelach) zalanie innego oleju.. najprawdopodobniej też (tu kwestia samego oleju) ..ale na szczęście jest procedura programowania "wyłączania części cylindrów" Marketingowo jest to fajne ale praktycznie ? Sam nie wiem. tu masz opis : http://jeepnieci.pl/wk_mds.html |
|
|
![]()
Post
#4460
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Tak też zrobie pójdzie 5W50 z Amsoil jeździłem na nim w nissanie i silnik chodzi doskonale.
Tam jest poteżny nacisk na panewki więc klin smarny w przypadku 5W50 bedzie nader uzasadniony. Gratuluję samochodu pozbyłem się jakiś czas temu rzedowego 6 garowego silnika w WJ-cie i zacząłem chorować bo jeżdzę normalnym X-Trailem 2.0 ... Ale co ciekawe nie wiem czy jego układ napędowy nie jest efektywniejszy niz Quadra track II no ale to na marginesie... Stosujesz jakie filtry ? Bawiłeś się w te z AMsoil ? Robiłeś analizę jak klasa lepkości w tym silniku bo nie da się ukryć że ilość paliwa jaka tam się dostaje zwłaszcza przy krótszych odcinkach jest ogromna -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 18:29 |