![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#4401
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
Tamtych nie czytałem.
A pytanie do kogo ? może producentowi zadaj ? -------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4402
|
![]() |
to ci co to sprzedają nie wiedzą ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#4403
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 24 March 2015 ![]() |
A nie wiem, ja nie sprzedaję.
-------------------- Alfa Romeo 156 Cup 2.0 TS
Westfield SEiW Aerorace 2.0 --> aswestfield.wordpress.com |
|
|
![]()
Post
#4404
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Archoil AR9100 zawiera nanoboran potasu czyli jonowy przylegający do metalu związek o właściwościach EP bardzo smarny jest go 2x więcej (3,5%) niż zddp w oleju full saps.
Współczynnik tarcia oleju full saps bez modyfikatora tarcia to ok 0,12 a 9100 w oleju bazowym bez innych dodatków ma współczynnik tarcia 0,037 a nawet najlepszy organiczny molibden daje co najwyżej 0,065. Archoil AR9200 zawiera głównie nano ws2 w pao/estrach czyli nano dwusiarczek wolframu. Współczynnik tarcia 0,03. Smaruje wszystko, metal, gumę a nawet drewno. Archoil AR9300 to 12 składników nano ceramiki, przylega, regeneruje oraz powleka ceramicznie metal tam gdzie jest tarcie i podwyższona temperatura. Współczynnik tarcia 0,003 czyli 10x niższy od nano ws2 jeszcze. Powłoka twardsza od metalu 5x. Test praktyczny : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid...736463023164949 Prezentacja AR9300 też pokazuje jak w ciężkim sprzęcie brak zużycia nawet w wydłużonych okresach wymiany oleju albo remontu. http://archoil.pl/wp-content/uploads/2015/12/PP-AR9300.pdf A propos emisji spalin to tu jest test przed i po dodaniu 9100/6200 http://archoil.pl/wp-content/uploads/2013/...After-Volvo.pdf Samo 9100 3,5% daje na aparacie 4 kulowym wynik 0,35mm w czystym oleju mineralnym bez innych dodatków, większość full saps olejów nie daje tyle. O nano ws2 jest kupa literatury niezależnej i badawczej i nikt nie kwestionuje jak smarny jest i że lepszy od molibdenu stosowanego w full saps. Wiem Hexx, że to cię nie przekona ale nic więcej nie mam pod ręką a może kogoś postronnego zainteresuje. W necie znajdziesz dziesiątki relacji zadowolonych (albo nabitych w butelkę) użytkowników. Nie tylko oni ale nawet wskaźniki temperatury oleju oraz rolki na hamowni się dają nabrać. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4405
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
po jakim okresie i przebiegu od nalania dodatku ? lepiej dać dobry olej przyklad moj, nie po dodatku, ale po zmianie oleju. Motul 300v 5w40. wczesniej kupowany z IC potem kupielm 12L z innego zrodła-hurtowni bo dali lepsza cene niz IC. po wlaniu oleju z nowego, troche tanszego zrodla, z dnia na dzien temp oleju wzrosla, widac bylo rozniece w szybkosci nagrzewania sie oleju i jego cisnieiu przy ustalonej temp wody. -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#4406
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Drążyłeś temat skąd ta hurtownia miał tego Motula? Może jakaś inna seria produkcyjna ale obawiam się, że mogła być niestety podróba. Ale 300V? Chociaz kojarzę, że gdzieś kiedyś ktoś pokazywał podrabianą bańkę chyba właśnie 300V. Masz jeszcze ten olej to można przebadać. Jak masz to daj znać zrobimy badanie i porównamy z oryginałem. Motul niestety można kupić z oficjalnej sieci dystrybucji ale kilka firm w PL sprowadza go w dużych ilościach bezpośrednio od producenta a pewnie jeszcze ktoś sprowadza od zagranicznych dystrybutorów i podróbką łatwiej jest się wkręcić na rynek.
-------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4407
|
![]() |
Archoil AR9100 zawiera nanoboran potasu czyli jonowy przylegający do metalu związek o właściwościach EP bardzo smarny jest go 2x więcej (3,5%) niż zddp w oleju full saps. no i masz odpowiedź.. zakładając, że te dane są prawdziwe nie nadaje się do silników EURO5 i EURO6 |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4408
|
![]() |
W necie znajdziesz dziesiątki relacji zadowolonych (albo nabitych w butelkę) użytkowników. Nie tylko oni ale nawet wskaźniki temperatury oleju oraz rolki na hamowni się dają nabrać. kup za 8 PLN proszek MoS2 wsyp do oleju zrób ze 50km i jedź ponownie na hamownie też będziesz widział efekt chcesz test magnetyzera na hamowni ? http://multimag.pl/magnetyzery-fakty-i-mity/art6.html zły materiał ? ![]() wprowadź do oferty |
|
|
![]()
Post
#4409
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
no i masz odpowiedź.. zakładając, że te dane są prawdziwe nie nadaje się do silników EURO5 i EURO6 Uzasadnij bo producent twierdzi co innego. Ty mając szczątkowe pobieżne informacje wydajesz osądy. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4410
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
kup za 8 PLN proszek MoS2 wsyp do oleju zrób ze 50km i jedź ponownie na hamownie też będziesz widział efekt chcesz test magnetyzera na hamowni ? http://multimag.pl/magnetyzery-fakty-i-mity/art6.html zły materiał ? ![]() wprowadź do oferty Sprowadzasz dyskusje do poziomu żenady. Z tymi magnetyzerami wyskakujesz po raz kolejny. Środki Archoila są stosowane w przemyśle a tam już się tak łatwo ludzi "nie nabija w butelkę" bo chodzi o wymierny efekt finansowy zastosowania. Co do zaleceń czołowych producentów olejów odnośnie stosowania dodatków to przytaczasz bez przerwy ten argument ale po pierwsze jak sobie wyobrażasz, że producent oleju dopuści stosowanie nieznanego i niezbadanego dodatku. Dodatków do oleju są setki a tych naprawdę wartościowych pewnie kilka % z tego. Poza tym to nie jest żaden interes dla producenta oleju a kasa się liczy. Sam wyśmiewasz na każdym kroku stosowanie sie do norm i dopuszczeń producenta pojazdu. Co do stosowania dodatków to oficjalnie Amsoil niczego nie dopuszcza ale nieoficjalnie dopuszcza właśnie dodatki Archoila (ich labo zrobiło stosowne testy) a niektórzy dystrybutorzy Amsoila w US wręcz zalecają jego zastosowanie z olejami Amsoil. Ale Amsoil nie napisze na etykiecie - niczego nie dodawać z wyjątkiem Archoila. chyba nie muszę Ci tłumaczyć czemu. O tym nie przeczytasz na oficjalnych stronach wiec możesz wierzyć albo nie. Wybacz ale od początku ta dyskusja jest bez sensu i proponuje ją zakończyć (po raz kolejny). -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#4411
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Podziwiam Twoja wiedzę na temat olejów. Fajnie również merytorycznie prowadzisz dyskusję. Niestety nie wszyscy są na Twoim poziomie dyskusji i zachowują się jak internetowe trolle partii rządzącej.
Ps. Jak to zawsze w tematach jest? Bierz BMW ![]() ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#4412
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Tomek EVO wyczyść skrzynkę bardzo prosze. MOd wiem że nie ten temat ale tu na 10000% zauważy
![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4413
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4414
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4415
|
![]() |
Co do stosowania dodatków to oficjalnie Amsoil niczego nie dopuszcza ale nieoficjalnie dopuszcza właśnie dodatki Archoila (ich labo zrobiło stosowne testy) a niektórzy dystrybutorzy Amsoila w US wręcz zalecają jego zastosowanie z olejami Amsoil. tak samo jak magnetyzery nieoficjalnie stosuje je NASA, ABW, CBA, WOŚP... ale nikt nie chce się przyznać tylko nie powiedz tego nikomu, bo to tajemnica ![]() |
|
|
![]()
Post
#4416
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jak masz kogoś dobrze poinformowanego w Amsoilu w USA to zweryfikujesz tą informacje. Przedstawiciele wielu marek dobrze wiedzą, że niektórzy dystrybutorzy zalecają stosowanie dodatków do ich produktów i jakoś nie mają z tym problemu. Pokaz mi te topowe drogie dodatki, o których piszesz bo jak nie Archoil, Xado czy Liqui Moly to co? Dobra pośmialiśmy się oboje
![]() ![]() -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4417
|
![]() |
ustalmy jedno...
tzw. dystrybutorzy to tylko w głównej mierze handlarze.. i "zalecają" dla swojego zysku czy ci co zalecają biorą tez odpowiedzialność materialną za ewentualne szkody wynikające z zastosowania oleju z dodatkiem jakiego nie poleca producent ? chodzi na przykład o uszkodzenie katalizatora czy filtra cząstek. niby mianujesz się dystrybutorem.. a jakoś nie potrafisz ogarnąć prostej sprawy, że jak olej ma jakiś pakiet na przykład ZDDP i dany olej spełnia dopuszczenia EURO 5 czy 6, to po zalaniu takiego wynalazku który zawiera jeszcze dodatkowy ZDDP .... to sumarycznie przekroczy on ilość jaka jest dopuszczalna by olej spełniał określone normy EURO |
|
|
![]()
Post
#4418
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
A gdzie ja napisałem, ze zawiera dodatkowy ZDDP? W AR9100 nie ma w ogóle cynku a fosforu są ilości tak minimalne, ze właściwie można powiedzieć, że też go tam nie ma. Tworzysz teorie, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością a potem zarzucasz mi, że nie potrafię ogarnąć prostej sprawy. Wybacz ale to Ty chyba czegoś nie doczytałeś. Zapoznaj się może najpierw z produktem, który chcesz skrytykować a dopiero później go krytykuj. I proszę nie pisz już nic więcej bo ja nie chcę w kółko odnosić się do Twoich wypowiedzi a czytający mają tupolew.
![]() -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4419
|
![]() |
W AR9100 nie ma w ogóle cynku a fosforu są ilości tak minimalne, ze właściwie można powiedzieć, że też go tam nie ma. to co jest ? fosfor, calcium ? kiedyś zadałem to pytanie... ale słabo było z odpowiedzią. zresztą... co by nie dali sensowne i w sensownej ilości to olej nie będzie formalnie nadawał się do silnika EURO6 chyba, że nie ma nic... i nie może zaszkodzić a pomoże na kieszeń sprzedawcy ![]() spróbuj kiedykolwiek odpowiedzieć prosto i merytorycznie na pytanie pytanie o ilość estrów w CFS dalej jest aktualne ![]() |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4420
|
![]() |
to tak na bardziej poważnie...
Dodatek (nie ważne jakiego producenta) może być w wersji placebo ... czyli nie zawiera nic istotnego i można go stosować do chyba każdego oleju, bo nie zmieni on jego własności fizykochemicznych oraz nie podniesie ilości SAPS czy innych związków wpływających na poziom emisji spalin czy układ silnika i wydechu... ... albo będzie dobrze wypasiony, drogi i prawdopodobnie nieźle skuteczny a przeznaczony w zasadzie tylko dla silników przebudowanych a więc nie spełniających już żadnych norm emisji a nastawionych typowo do sportu i uzyskiwania wyników. Lanie go (tego wypasionego) do zwykłego lub trochę mocniej eksploatowanego auta będzie zupełnie bez sensu z uwagi na niewykorzystanie możliwości jakie będzie dawał (tyle to da dobry olej premium) i mogące wystapic problemy z emisja spalin czy katalizatorami. Bardziej obrazowo... to jak założyć oponę semi-slick w samochodzie skoda Superb 1.9 TDI ... eksploatowanego jako taksówka miejska ![]() Ma sens ? Wersje pośrednie dodatku ? Są bez sensu. Za "dobre" do zwykłych aut.. i nie nadające się do tych spełniających EURO 6 a za słabe do sportu i wyczynu... i w zasadzie dające tylko co olej z górnej półki. Jaki jest też sens kupowania słabego oleju i dodatki skoro można od razu dobry olej za mniejsze pieniądze ? To teraz co oferujesz w tym 9100 ? Dobre dodatki czy placebo ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 10:40 |