![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4341
|
![]() |
Bardzo proste...
facet zamówił sobie olej, który nazwał swoim nazwiskiem, czyniąc z siebie "żywą markę". Jaśniej ? RobertKubica Racing Oil KrzysztofHołowczyc Racing Oil LeszekKuzaj Racing Oil Jakość ? Zapewne najwyższa... bo olej dedykowany i bez ograniczeń ekologicznych. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4342
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Bardzo proste... facet zamówił sobie olej, który nazwał swoim nazwiskiem, czyniąc z siebie "żywą markę". Jaśniej ? RobertKubica Racing Oil KrzysztofHołowczyc Racing Oil LeszekKuzaj Racing Oil Jakość ? Zapewne najwyższa... bo olej dedykowany i bez ograniczeń ekologicznych. Ja o zupie, Ty o d.. ![]() -------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4343
|
![]() |
Nie mam pojęcia co zawiera.
Nie miałem okazji ani go używać ani nie trafił do "laboratorium". .. a czy zawiera cynk czy nie ? ![]() |
|
|
![]()
Post
#4344
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
tomeQ chyba źle zrozumiałeś hexx'a, wg mnie wypowiedział się w pozytywny sposób o tych olejach Gibbs'a.
To bardzo ciekawe o czym teraz wspomnieliście, to że te oleje nie są ograniczane normami. Szczerze to byłbym skłonny nawet coś takiego sobie sprowadzić do testów. Jest coś jeszcze na rynku tego typu ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4345
|
![]() |
Oczywiście, że jakościowo jest to najwyższa półka wyczynu.
Grupa docelowa odbiorców nie szypie się "o dolara" i wychodzi z założenia, że produkt sygnowany nazwiskiem tego człowieka będzie miał najwyższe parametry. |
|
|
![]()
Post
#4346
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
http://www.drivenracingoil.com/dro/xp6-sae...-oil-16026html/
Na czymś takim mógłbym upalać 500+hp JZta na ulicy ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4347
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Jest ten JoeGibbs
http://rennlist.com/forums/996-forum/73619...bbs-dt40-3.html Cynku 1200ppm, fosforu 1000 Szału ni ma ale nie jest źle. Calcium za to przywalone 3000 ![]() Jaka różnica miedzy naszym Millersem CFS 5W40 ....? Standardowy NESTE 0W40. http://www.oil-club.ru/forum/topic/19116-n...-0w-40-svezhee/ Temat do rozmyślań jest . -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4348
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4349
|
![]() |
Croom, bo seria DT jest Street Performance ... czyli do aut z czipem
![]() a nie wyczynu a Millers CFS do czego ? |
|
|
![]()
Post
#4350
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
spokojnie To chyba spróbuje. Kupując karton 12l wychodzi taniej za litr jak Millers Nanodrive 10W60. Z wysyłką do PL będzie nieznacznie droższy. Warto ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4351
|
![]() |
nie wiem jak z logistyką, cłem i VAT'em, bo one wpłyną na cenę produlktu
ale jakość oleju mają dobrą |
|
|
![]()
Post
#4352
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
To chyba spróbuje. Kupując karton 12l wychodzi taniej za litr jak Millers Nanodrive 10W60. Z wysyłką do PL będzie nieznacznie droższy. Warto ? Jak Ci zatrzymają paczkę do oclenia to zobaczysz czy warto $$$$ Jak dla mnie do sportowego auta warto kupić u certyfikowanego sprzedawcy nie ważne co to jest -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#4353
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
No własnie na tyle przystępnie to wygląda że się pewnie zmieszcze w 80pln za litr po dom
![]() Croom nie takie rzeczy się wysyłało, zawsze troche myta trzeba zapłacić Jeśli faktycznie jest taki dobry, to chyba warto sobie zawracać tym tyłek ? -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#4354
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
No już zapomnij że sobie kupisz paczkę z napisem gift i nie zapłacisz cła araczej zapłacisz do tego vat i obsługa celna kilka stówek dawniej to było ze 200zł za dostawę chyba że bedzie trzeba dostarczyć MSDS po Polsku.
No ae to taki czarny scenariusz. Amerykanskie oleje do racingu są ok ale nie wystarczą nawet na połowę tego co Millers CFS. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4355
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4356
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
No już zapomnij że sobie kupisz paczkę z napisem gift i nie zapłacisz cła araczej zapłacisz do tego vat i obsługa celna kilka stówek dawniej to było ze 200zł za dostawę chyba że bedzie trzeba dostarczyć MSDS po Polsku. No ae to taki czarny scenariusz. Amerykanskie oleje do racingu są ok ale nie wystarczą nawet na połowę tego co Millers CFS. ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4357
|
![]() |
No to testujemy na odcinku 15k km, jazda głównie w trasach.
Silnik 2.0 sadzomiot EURO 6 przebieg auta 5k km ![]() |
|
|
![]()
Post
#4358
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
W temacie olejów, ale do skrzyni biegów.
Skrzynia transaxle skoda 130/135/136 współpracująca z silnikiem który generuje +250% Nm niż seryjnie(100Nm->270-300Nm). 3 lata jeździła na Castrol transaxle 75w90 i musze powiedzieć że bardzo jej pasował ten olej, bo kiedyś testowałem róźne inne i na tym naprawde chodzi cicho i gladko od razu na zimno. Minus taki ze trzeba wymieniać 2x na sezon bo robi sie czarnawy i troche go czuć spalenizną, co utwierdza minie w zasadności założenia jej chłodnicy oleju.. Niesety ostatnio, z mojej winy, zaszła konieczność jej rozebrania - praktycznie zero śladów zużycia na łożyskach i synchronizatorach vs. to co zobaczyłem jak ją weryfkowałem przed włożeniem. Jak znowu trafi na swoje miejsce to będe zakładał wzmocniene korpusu w okolicach dyfra + chłodnice z pompką obiegowa, żeby też maksymalnie ograniczyć potencjalne przegrzewanie i zwiazana z tym rozszerzalność korpusu i powiększanie luzów międzyzębnych. I teraz pytanie - jest coś "lepszego" czym możnaby zastąpić wspomnianego castrola? GL-4 konieczne ze względu na synchronizatory. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#4359
|
![]() |
musi być olej GL-3/GL-4
nie można dawać oleju samego GL-5 ... chyba, że ma jeszcze jeszcze GL-4 generalnie nie ma sensu kombinować lać to co lałeś a co się sprawdziło.. zmieniać nie dwa razy a trzy razy w roku i po sprawie |
|
|
![]()
Post
#4360
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Jeśli komuś zależy na bezkompromisowej jakości to warto zainteresować się olejami Rock Oil z serii Carbon. Jakościowo i technologicznie podobno na jeszcze wyższym poziomie niż to co mamy najlepszego na naszym rynku (Penrite Racing, Millers CFS, Fuchs Race Pro). 10w50 i 0w40 mam w ograniczonej ilości dostępne od ręki ale pozostałe lepkości też są do załatwienia. Wszystko legalnie na FV itd.
![]() http://www.rockoil.co.uk/cm/products/lubri...sport-fast-road http://www.rockoil.co.uk/cm/images/pdf/tec...rbon_Series.pdf http://www.rockoil.co.uk/cm/images/pdf/bro...ation-sheet.pdf Oleje typowo pod wyczyn z bardzo wysokim HTHS (6,5 w przypadku 10w60) i bardzo niskim Noack (4,5 w przypadku 10w50). Żadnych aprobat. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 28 July 2025 - 00:00 |