![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#3541
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
z tym nie, bo to tylko biznes. ale jakoś śmieszy mnie ta żenua w Twoim wykonaniu... zwana "reklamą" no i drę se łacha a olej ? jest przeciętny Śmiej się. To jest Twoje zdanie. Ja opieram się na doświadczeniu , które mam bardzo duże, a ty niestety nic konstruktywnego tylko teksty w stylu drę łacha.... To mówi wszystko o poziomie Twojej dyskusji. Przeciętny bo? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3542
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Fuchsa leje Janek Chmielewski to swojej BMW 320 :-)
-------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#3543
|
|
User Dołączył: Tue, 03 November 2015 ![]() |
@specu skoro trzymał ciśnienie gorzej niż 5w40 od motula to już odpuściłem
|
|
|
![]()
Post
#3544
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Ale Ty nie porównywałeś olejów tej samej klasy, więc o czym mowa?
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3545
|
![]() |
Śmiej się. To jest Twoje zdanie. Ja opieram się na doświadczeniu , które mam bardzo duże, a ty niestety nic konstruktywnego tylko teksty w stylu drę łacha.... To mówi wszystko o poziomie Twojej dyskusji. Przeciętny bo? bo ma przeciętne produkty nie ma wybitnych rozwiązań, nie ma wybitnych produktów... nie bierze czynnego udziału w sportach motorowych, przygotowując dla danej dyscypliny dedykowane i mocno wyspecjalizowane produkty, bo nie ma mobilnych labów... które stoją obok serwisów i robią analizę oleju, ustalając kondycję silnika itd, itp doświadczenie ? zalał bym ci zwykły olej, tani olej... dolał wiskozatora lepkości + może jakiś MOS2 (wszystko dostępne na allegro) i piał byś z zachwytu o jego zajebistości i trzymaniu ciśnienia |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3546
|
![]() |
Spokojnie kiedyś toczyłem bitwy z pewnym użytkownikiem na tym forum chciał udowodnić że oleje amerykanskie są nic nie warte a skonczyło się na tym że je zamawia od bodajże dwóch lat do swoich nowoczenych samochodów. :-) czytałem odniosłem jednak wrażenie, że chyba chodziło mu o "głupi marketing" a nie udowadnianie, że jakiś produkt jest zły zresztą, teraz robisz to samo |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3547
|
![]() |
no dobra..
ktoś z dilujących Pentite potwierdzi lub zaprzeczy ? olej 10/50 ![]() |
|
|
![]()
Post
#3548
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
To ja sie dolacze, bo czytalem juz kilka razy sprzeczne opinie - czy Millers Trident to pelen syntetyk - PAO/Ester, czy HC ??
-------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3549
|
![]() |
zależy który
są PAO i są HC i są też mineralne http://www.millersoils.co.uk/searchresults...psearch=trident |
|
|
![]()
Post
#3550
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
GP Abarth w pakiecie essesse, była całe życie lana Selenia, która zostawiła potworny syf, zrobiłem płukankę Motul oraz zalałem X clean 5w40.
Narazie zbyt mało km zrobiłem, żeby stwierdzić co i jak, ale pytanie na przyszłosc: trzymać się tego oleju i nie kombinować, czy w tej cenie(w sumie to potrzebuje bańki 4 a nie 5l) na kolejną wymianę po 10 tys km zastanowić się nad czyms innym? -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#3551
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 February 2009 ![]() |
Niedoprecyzowalem
![]() http://www.millersoils.co.uk/automotive/td...§or=Car -------------------- Daihatsu Charade GTti / Nie dostaję żadnych PW, kontakt w temacie o moim Daihatsu
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3552
|
![]() |
najprawdopodobniej tak, jest to PAO
|
|
|
![]()
Post
#3553
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
bo ma przeciętne produkty nie ma wybitnych rozwiązań, nie ma wybitnych produktów... nie bierze czynnego udziału w sportach motorowych, przygotowując dla danej dyscypliny dedykowane i mocno wyspecjalizowane produkty, bo nie ma mobilnych labów... które stoją obok serwisów i robią analizę oleju, ustalając kondycję silnika itd, itp Hahahah rozbawiłeś mnie naprawdę. Nie znasz po prostu , bo to produkt Australijski. Znany bardzo dobrze w USA. W Europie dopiero 2 lata. Australijska seria Wyścigowa V8 Supercar . Australian Drag Racing series Motocyklowej Honda Racing Rajdach. I całą masę sportów motorowych na świecie łodzie, dragstery, drifterzey, wyścigi. http://www.penriteoil.com.au/team_landing.php?id_team=1 Wiec naprawdę skończ już hejtować bo żal.... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3554
|
![]() |
Nic nowego nie wniosłeś.
Oleje Penrite są olejami przeciętnymi... i niczym więcej. Wykładanie pieniędzy na marketing i naklejki na autach to norma w tej branży.... więc nie ma się czym podniecać. Castrol chyba ma ich chyba więcej, a to oznacza, że jest lepszy ? ![]() Zresztą... idąc zaproponowaną retoryką obecności naklejek na najlepszych autach... Castrol jest na autach VTG a Penrite na... Twoim (możesz wrzucić jego zdjęcie ? bo nie chcę omyłkowo wstawić jakiegoś innego) ![]() A poważniej.. Penrite jest obecne w sporcie (przez duże S) głównie jako naklejki. Czy mają swoje auta z wyposażeniem do analizy oleju w czasie wyścigów jak ma to na przykład... Total ? |
|
|
![]()
Post
#3555
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Zresztą... idąc zaproponowaną retoryką obecności naklejek na najlepszych autach... Castrol jest na autach VTG a Penrite na... http://www.penriteoil.com.au/team_info.php?id=20 Nawet jeżdzą na tym oleju Szach Mat. ![]() ![]() ![]() Obiecywałem , że skończę i.... skończyłem -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3556
|
![]() |
Michał, doprawdy... na TYM oleju ?
a na którym konkretnie ? daj linka do tego produktu jak możesz .. ![]() |
|
|
![]()
Post
#3557
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Chcecie lać 20w60 do diesla
![]() -------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#3558
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
GP Abarth w pakiecie essesse, była całe życie lana Selenia, która zostawiła potworny syf, zrobiłem płukankę Motul oraz zalałem X clean 5w40. Narazie zbyt mało km zrobiłem, żeby stwierdzić co i jak, ale pytanie na przyszłosc: trzymać się tego oleju i nie kombinować, czy w tej cenie(w sumie to potrzebuje bańki 4 a nie 5l) na kolejną wymianę po 10 tys km zastanowić się nad czyms innym? Polecam spróbować Penrite Enviro+5w40. Dobrze sprawdza się T-jetach i Multiairach. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#3559
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 19 August 2004 Skąd: Sosnowiec ![]() |
Oleje do aut wyczynowych niewiele mają wspólnego z olejami do aut cywilnych i tym co możemy dostać na półce w sklepie. Są jednak wyjątki bo oleje np. Motula, które można normalnie kupić w sklepie są również stosowane w wyczynowych pojazdach. Również oleje Millers (z półki) są stosowane w autach wyczynowych, choć w porównaniu do Motula jest to mały gracz. Z tego co wiem to w WRC na Millersie jeżdzi tylko Martin Procop. Ale trudno, żeby było inaczej bo podobno Millers to nie tylko jego sponsor ale Martin jest również dużym dilerem zcy nawet dystrybutorem tego oleju na Rynku Czeskim, więc dba o własny interes. Nie jest więc dla mnie zaskoczeniem, że w Mercu Martina i Roberta użyto oleju Millersa. To raczej oczywista sprawa w tej sytuacji. Ale też dobrze świadczy o produkcie bo byle czego by nie nalali. Inna sprawa, że nie wiadomo czy to był stricte olej "z półki" czy może jednak nie. Tego się pewnie nie dowiemy.
Z tego co wiem to kilka teamów WRC używa Castrola ale to produkt nie mający nic wspólnego z "Castrolem sklepowym". Można ten olej podobno kupić ale trzeba być zarejestrowanym klientem M-Sportu. Total pewnie ma specjalne oleje dedykowane pod dany silnik. Czego używają prywaciarze w WRC i WRC-2 nie wiem ale pewnie starają się mieć to co fabryka. W niższych klasach i mniej zasobnych teamach pewnie Motul czy Millers z półki jest wystarczający. Co do Penrite to nie zgodzę się z tym , że są to przeciętne oleje. Zależy jak rozumiemy przeciętność ale dla mnie przeciętne to densą Castrol, Total czy Mobil (w większości) a Penrite, Millers czy Motul (w większości) to już oleje dobre lub bardzo dobre. Penrite HPR to nie jest wysoka seria i nie ma co porównywać z najwyższymi klasowo olejami innych producentów. Penrite ma serie 10 Tenths Premium i 10 Tenths Racing, gdzie mamy praktycznie tylko PAO+Estry. Dodatki Archoila to nie jest placebo. Te dodatki naprawdę działają. Marketing marketingiem ale robione były wiele razy testy olejów z tymi dodatkami zarówno oleju nowego jak i przepracowanego tak aby określić stopień zużycia silnika w porównaniu do jazdy na samym oleju bez dodatku. Moim zdaniem większość olejów potrzebuje dodatków. Jedne olej potrzebują mniej inne więcej. Niektóre oleje zawierają w sobie modyfikatory tarcia, molibden czy odpowiednie estry i dodatki np. cynku czy boru. Są też oleje "wykastrowane" z dodatków ochronnych za to świetnie chroniące dpf-a czy układ katalityczny - często ubogie "gotowce" (gotowy pakiet dodatków) robione pod daną normę po jak najniższej cenie. Większość współczesnych olejów ma po prostu spełniać normę a odpowiednia ochrona to sprawa wtórna. Na gwarancji raczej nie padnie a zawsze można zwalić na Klienta. Klienta salonowy zwykle wymienia auta co max 3-4 lata więc potem to nie jego problem. Według mnie jakość i prawidłowy dobór oleju we współczesnych silnikach jest dużo ważniejsza niż kiedyś bo są większe wymagania, wysilenie i wszystko policzone na styk i często w pośpiechu i pod czujnym okiem księgowego i ekologów. Stosowanie odpowiednich dodatków na pewno nie zaszkodzi. -------------------- sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3560
|
![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 08:21 |