![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#3521
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
Niestety wielokrotnie natknąłem się na zaskakujące rozwiązania ( w sensie bardzo proste) w profesjonalnych zastosowaniach - w takich przypadkach często słyszę - nie ma potrzeby stosować tego czy tamtego bo to wystarcza a sprzęt jest do tego przystosowany - dotyczy to głównie rozwiązań elektryczno- elektronicznych i automatyki, ale myślę, że rozciąga się również na inne dziedziny - w tym motoryzację. A dotyczy własnie rozwiązań profesjonalnych, i powtarzalnych nie projektów jednostkowych czy indywidualnych.
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3522
|
![]() |
Nie odpowiedziałeś na pytanie...
czy te 6 aut będzie jeździło na rożnych olejach (łącznie z tym produkowanym w Przydomowej Wytwórni Olejów w Pcimiu Dolnym) ? Oczywiście, że nie. Wszystkie będą jeździć na tym samym oleju do czasu aż właściciele zrezygnują z nazwijmy to "gwarancji" producenta auta. Wtedy mogą lać co im się chce, mapować jak im się i przerabiać jak mu się chce... ale nie mogą mieć żadnych roszczeń. Robią co sobie chcą. Olej dostają w małych beczkach z napisem np. "Prodrive XXX do silnika", "Prodrive YYY do skrzyni" itd ... który mogą sobie potem rozlewać do brendowanych w dowolny sposób opakowań 1 czy 4 litrowych, co jest nieefektywne ale za to efektownie i fajnie wygląda na materiałach reklamowych ![]() Tak to działa.. w sporym uproszczeniu. Co jest w beczkach Prodrive ? Tego nie wie nikt po za sama firmą Prodrive. |
|
|
![]()
Post
#3523
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 October 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
To mój pierwszy post na tym forum więc cześć wszystkim.
Czeka mnie teraz wymiana oleju w 2.7 hdi, które podobno lubi zatrzeć panewki (oby nie u mnie). Przebieg peugota to 180tys (wysoce prawdopodobne ,że nie kręcony). Aktualnie zalany jest olej Total Quartz 9000 5w40 (nie miałem na to wpływu więc proszę nie linczujcie mnie za to). Teraz chciałbym zalać silnik dobrym olejem który maksymalnie zminimalizuje uszkodzenie panewek, co polecacie? |
|
|
![]()
Post
#3524
|
|
User Dołączył: Sat, 15 May 2010 ![]() |
Ibiza cupra bpx 212tys przelotu. Wczesniwj lany motul teraz moze pora na zmiane oleju. Co polecacie?
|
|
|
![]()
Post
#3525
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Penrite.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3526
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT Co jest w beczkach Prodrive ? Tego nie wie nikt po za sama firmą Prodrive. Stawiam na Castrol, Total ... ![]() hansi: więcej info . kacperkielce: wymana co 10 000km max. olej 5W40 ma bazie synteytycznej. Jakie masz ciśnienie oleju na goraco ? specu: Penrite olej kiedyś poleciłem komuś kto się tym zajął w Polsce a sam go nie miałem w łapach hehehe Już nie bede nikomu sprzedawał cudownych rad dobre te oleje bo opinie sa takie"se" -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#3527
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie upalałem lepszego i to zarówno w wyścigówce jak i w cywilu.
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3528
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 09 October 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Croom: niestety nie wiem jakie mam ciśnienie
|
|
|
![]()
Post
#3529
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 January 2011 ![]() |
Szybkie pytanie, mam silnik 3.0 TDI BKN a4 b7 oryginalnie bez DPF. Została mi w garażu od poprzedniego auta nowa bańka 5l oleju Millers Oils EE Longlife 5w40, tutaj link ze specyfikacja ze sklepu:
http://sklep.millersoils.pl/seria-energy-e...fe-5w40-5l.html Czy mogę taki olej zalać do mojego silnika? dokupiłbym drugą bańkę i miałbym na wymianę. Poprzedni właściciel lał castrola 5w30, auto kupiłem miesiąc temu. Specyfikacja tego milersa 505.01 bedzie ok do 3.0tdi bez dpf? bo w katalogach pokazuje że muszę mieć 507.00 no ale to zaznaczone jest że z dpf, w katalogu online milersa dla a4 b7 pokazuje że w bkn jest dpf i milers zaleca 507.00, a ja kurdę nie mam dpf, mają błąd jakiś. |
|
|
![]()
Post
#3530
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 October 2008 ![]() |
Możesz lać i już zostawić na przyszłość. A jak chcesz coś innego to najlepiej z normą MB 229.5 - z Millersa może być XF 0w40.
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3531
|
![]() |
|
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3532
|
![]() |
Nie upalałem lepszego i to zarówno w wyścigówce jak i w cywilu. ![]() pan Janusz, właściciel Przydomowej Wytwórni Olejów w Pcimiu Dolnym, chce przeznaczyć na Twój projekt 100k PLN + kontrakt reklamowy na 1 sezon z opcja przełożenia na kolejne ... to teraz jaki jest najlepszy olej jaki lałeś i na jakim upalałeś ? i nie mów, że tak to nie działa ![]() |
|
|
![]()
Post
#3533
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Penrite
![]() Masz jakiś problem z tym , że mnie sponsorują? Jest najlepszy.... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3534
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
specu wydaje mi się, że w taki sposób bardziej szkodzisz tej marce niż ją promujesz.
-------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#3535
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Szkodzę? Tym , że neguję hejt?
Pisałem już kilka razy polecam ten olej bo według mnie jest najlepszy, a nie dlatego że mnie firma sponsoruje. Reklamą jest auto i sukcesy . zawody FB itp. I z tego mam profity. A w tematach o oleju piszę jak czuję i jak to widzę. w cywilu też go leję. Upalam na ćwiartkę 16 lat a w cywilu przejechałem 1 000 000 + na różnych samochodach i olejach -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#3536
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Szkodzę? Tym , że neguję hejt? Nie, tym że notorycznie powtarzasz te same, nic nie znaczące slogany, stając się w oczach odbiorców mało wiarygodny. Jeżeli już koniecznie obarczyłeś się misją promowania i polecania tego produktu, zrób to w sposób nie budzący żadnych podejrzeń, czysto marketingowego biznesu. Jeżeli tego nie potrafisz...odpuść po prostu. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#3537
|
|
User Dołączył: Tue, 03 November 2015 ![]() |
Miałem u siebie penrite 10 tenths 5w50 i nie zauważyłem żeby jakoś się wyróżniał na tle innych. Swoje obserwację opierałem tylko na ciśnieniu oleju i najlepiej pod tym względem wypada motul z serii 300v.
Penrite rozgrzany ok 30 psi, po upalaniu spadał do ok 25 psi. Motul 300v 5w40 zima,lato 15w50 rozgrzany ok 31 psi, po upalaniu ok 29. Aktualnie mam liqui moly 10w60 race tech i rozgrzany ok 31 psi po upalaniu 28-29 tylko z tą różnicą że nie bierze go tak jak motula. Filtr oleju zawsze taki sam k&n hp1008 |
|
|
![]()
Post
#3538
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Nie, tym że notorycznie powtarzasz te same, nic nie znaczące slogany, stając się w oczach odbiorców mało wiarygodny. Jeżeli już koniecznie obarczyłeś się misją promowania i polecania tego produktu, zrób to w sposób nie budzący żadnych podejrzeń, czysto marketingowego biznesu. Jeżeli tego nie potrafisz...odpuść po prostu. Pisałem już wielokrotnie że ma wyższe ciśnienie po upalaniu i niższą temperaturę od innych. Więc odpuść po prostu Miałem u siebie penrite 10 tenths 5w50 i nie zauważyłem żeby jakoś się wyróżniał na tle innych. Swoje obserwację opierałem tylko na ciśnieniu oleju i najlepiej pod tym względem wypada motul z serii 300v. Penrite rozgrzany ok 30 psi, po upalaniu spadał do ok 25 psi. Motul 300v 5w40 zima,lato 15w50 rozgrzany ok 31 psi, po upalaniu ok 29. Aktualnie mam liqui moly 10w60 race tech i rozgrzany ok 31 psi po upalaniu 28-29 tylko z tą różnicą że nie bierze go tak jak motula. Filtr oleju zawsze taki sam k&n hp1008 To wlej Penrite 10W60 i porównaj a nie za każdym razem olej o innych parametrach ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
gość_hexx_* |
![]()
Post
#3539
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3540
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
hexx: Nikt nie trzyma na etacie trybologów zejdz na ziemie.
Są ludzie jako kierownik laboratorium, dziewczyny które badają próbki i tyle. Spokojnie kiedyś toczyłem bitwy z pewnym użytkownikiem na tym forum chciał udowodnić że oleje amerykanskie są nic nie warte a skonczyło się na tym że je zamawia od bodajże dwóch lat do swoich nowoczenych samochodów. :-) -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 12:37 |