![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#3141
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
tutaj Cie zaskoczę bo filtry powietrza i paliwa wymieniałem tydzień wcześniej ![]() w tym przypadku wymieniany był TYLKO olej i filtr oleju, nie ma na forum nikogo innego co już jeździ na Millers CFS NT czy EE? Ja jeżdżę na cfs nt 5w40, auto jest zdecydowanie żwawsze... ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3142
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Ja również jeździłem na CFS 5w40NT- świetny olej, wróciłem jednak do CFS-a 5w40 ze względów raczej finansowych- i tak zmieniam co ok 5 tyś km- wiosna-jesień- 2 razy w roku a przy mojej kapeluszniczej jeździe i tak nie wykorzystuje przeznaczenia tego oleju.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#3143
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja śmigam w 2.0 TDI CR CFGB na Millersie EE 5W40, motor po chipsie więc minimalnie głośniejszy jak seryjny. Wcześniej Eneos 0W30 Premium Ultra. Na Millersie wyraźnie ciszej, ciszej nawet jak na Eneosie w serii - niby normalne bo wyższa lepkość. Dynamika bez zmian, ale motor jakoś tak bardziej miękko chodzi i na ucho bardziej kulturalnie. Spalanie bez zmian na 5W40, temperatura pracy też.
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#3144
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Mobil 5W50 bądź Millers, kolega wyżej powie jaki ![]() Teraz gdzies przeczytalem, ze z kolei półsyntetyk 5W30 jest seryjnie zalecany i zalewany. Co tu zalać? Potrzebne na TERAZ, olejów nie ogarniam w ogóle... -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#3145
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 14 October 2013 ![]() |
.... i tak zmieniam co ok 5 tyś km- wiosna-jesień- 2 razy w roku a przy mojej kapeluszniczej jeździe i ... Jazda "w okół komina" na notorycznie niedogrzanej oliwie są warunkami ekstremalnymi dla oliwy silnikowej, utrata parametrów w takim oleju postępuje kilkakrotnie szybciej niż standardowa jazda z dogrzanym motorem i całym zakresem pracy jednostki. To tak samo jak z oliwą MotulSport, której interwał wymiany w obiciążonych, doładowanych jednostakch to zaledwie 2-3kkm, lub kilka OS. Zmiana oliwy x2 w roku jest b. popularna w skandynawi i nie zmieniają tam np. lato - 5W40, zima 0W30 - tylko trzymają się jednego "swojego "oleju z takimi interwałami. Zauważyłem, że obecenie na topie min. tu na tym forum jest millers. Na innych forach trendy już się zaczeły zmieniać. Mi daje do myślenia brak obecności min. marki millers np. DE. |
|
|
![]()
Post
#3146
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Tak samo nie ma marki Amsoil.
|
|
|
![]()
Post
#3147
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Witam.
Panowie nadszedl czas zmiany oleju, jaki byscie polecili? Auto to A4 B7 2.0TDI 140 Ogolny przebieg auta to 180.000km. W tej chwili turbina od BRD, wal ARL, wywalone walki balansujace, pompa oleju ARL. 50.000km temu podczas remontu po zatrzymaniu sie pompy oleju zostalo zrobione to co napisalem powyzej, plus nowe panewki,itd. W tej chwili jezdzi na oleju Vavoline jakims, jednak nie wiem jaki to jest olej ![]() Co byscie poradzili? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#3148
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Witam. Panowie nadszedl czas zmiany oleju, jaki byscie polecili? Auto to A4 B7 2.0TDI 140 Ogolny przebieg auta to 180.000km. W tej chwili turbina od BRD, wal ARL, wywalone walki balansujace, pompa oleju ARL. 50.000km temu podczas remontu po zatrzymaniu sie pompy oleju zostalo zrobione to co napisalem powyzej, plus nowe panewki,itd. W tej chwili jezdzi na oleju Vavoline jakims, jednak nie wiem jaki to jest olej ![]() Co byscie poradzili? Pozdrawiam. Taniej - Millers XF LL 5W40 Drożej - Millers EE LL 5W40 ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3149
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
Konkretna odpowiedz, dzieki wielkie
![]() |
|
|
![]()
Post
#3150
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 December 2005 ![]() |
a przy okazji podczepie sie pod ten temat, a do skrzyni cos bys polecil czy oryginal zostawic?
Bo moje auto ma skrzynie multitronik ![]() |
|
|
![]()
Post
#3151
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
a przy okazji podczepie sie pod ten temat, a do skrzyni cos bys polecil czy oryginal zostawic? Bo moje auto ma skrzynie multitronik ![]() Millermatic ATF-CVT (potrzeba prawie 8L) http://motorsportoils.pl/towar.397.olej.pr...atf.cvt.5l.html Pozdro -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3152
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Panowie zbliża się pierwszy przegląd w nowym aucie. Wsześniej do N47s poleciliście mi millersa i jestem mega zadowolony. Pytanie co zalać do BMW x3 35i z silnikiem N55?
|
|
|
![]()
Post
#3153
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Panowie zbliża się pierwszy przegląd w nowym aucie. Wsześniej do N47s poleciliście mi millersa i jestem mega zadowolony. Pytanie co zalać do BMW x3 35i z silnikiem N55? XF LL 5w40 albo najlepiej EE LL 5w30 c3 ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3154
|
|
Super User Dołączył: Mon, 02 August 2010 ![]() |
Dzięki dizajner.
![]() |
|
|
![]()
Post
#3155
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 13 February 2009 Skąd: wwa ![]() |
to ja jeszcze zapytam, moze dowiem sie czegos nowego:
civic 2,2 ictdi, przebieg za chwile bedzie 200kkm, od 100kkm wirus 180KM/400Nm, szykuje sie na korekte bo dolozylem niedawno fmic do tej pory testowalem motul x-clean 5w40 (2 wymiany), amsoil deo 5w40 (3 wymiany) a w zeszlym roku wlalem fuchs titan supersyn 0w30. w moim odczuciu najlepszy byl amsoil - najcichsza praca, ale na fuchsa przeszedlem bo jest to lepkosc zalecana do tego motoru. mam do niego tylko jedna uwage - w zimie da sie slyszec na nim glosniejsa prace silnika po rozruchu, niz na amsoilu, gdzie na mrozach -20 po kilku sekundach od odpalaenia bylo cicho. zastanawiam sie czy wracac do amsoila czy znow zalac fuchsa a moze macie inne pomysly? |
|
|
![]()
Post
#3156
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
to ja jeszcze zapytam, moze dowiem sie czegos nowego: civic 2,2 ictdi, przebieg za chwile bedzie 200kkm, od 100kkm wirus 180KM/400Nm, szykuje sie na korekte bo dolozylem niedawno fmic do tej pory testowalem motul x-clean 5w40 (2 wymiany), amsoil deo 5w40 (3 wymiany) a w zeszlym roku wlalem fuchs titan supersyn 0w30. w moim odczuciu najlepszy byl amsoil - najcichsza praca, ale na fuchsa przeszedlem bo jest to lepkosc zalecana do tego motoru. mam do niego tylko jedna uwage - w zimie da sie slyszec na nim glosniejsa prace silnika po rozruchu, niz na amsoilu, gdzie na mrozach -20 po kilku sekundach od odpalaenia bylo cicho. zastanawiam sie czy wracac do amsoila czy znow zalac fuchsa a moze macie inne pomysly? Millers xf ll c2 5w30 -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3157
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 15 October 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
to ja jeszcze zapytam, moze dowiem sie czegos nowego: civic 2,2 ictdi, przebieg za chwile bedzie 200kkm, od 100kkm wirus 180KM/400Nm, szykuje sie na korekte bo dolozylem niedawno fmic do tej pory testowalem motul x-clean 5w40 (2 wymiany), amsoil deo 5w40 (3 wymiany) a w zeszlym roku wlalem fuchs titan supersyn 0w30. w moim odczuciu najlepszy byl amsoil - najcichsza praca, ale na fuchsa przeszedlem bo jest to lepkosc zalecana do tego motoru. mam do niego tylko jedna uwage - w zimie da sie slyszec na nim glosniejsa prace silnika po rozruchu, niz na amsoilu, gdzie na mrozach -20 po kilku sekundach od odpalaenia bylo cicho. zastanawiam sie czy wracac do amsoila czy znow zalac fuchsa a moze macie inne pomysly? http://www.amsoil.com/shop/by-product/moto.../?code=AZOQT-EA -------------------- Blackbird Octa RS++
|
|
|
![]()
Post
#3158
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Honda zaleca tez do tego motoru 0W20, takie dziwadlo. Ja latam ostatnio na Fuchs Titan 0W40. Bez zmian w stosunku do oleju zalewanego w serwisie Hondy. |
|
|
![]()
Post
#3159
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 13 February 2009 Skąd: wwa ![]() |
do r18 zalecaja 0w20, do n22a2 zalecana jest lepkosc 0w30 dlatego wlasnie odszedlem od 5w40 amsoila, mimo że silnik pracowal bardzo 'miekko'
porownam sobie jeszcze z tym millersem, ktorego polecil dizajner, bo skoro mam wrocic do 5w to wole w sumie 40 niz 30.. z kolei tego amsoila signature series 0w30 kiedys chcialem wlac ale mi go odradzono, nie pamietam juz niestety dlaczego |
|
|
![]()
Post
#3160
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 November 2013 ![]() |
Panowi co sądzicie o Motul 300V 15w50 vs Motul 300V LeMans 20w60? Samochód to m3 turbo, użytkowany weekendowa, żadne tory, masakryczne upalania itd.
Aktualnie mam zalany 20w60 i zastanawiam się czy co było by lepsze dla mojego samochodu i mojego stylu jazdy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 09:43 |