![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#3121
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
a co do ford transit 2++6 silnik 2.0 tdci duratorq 125km przebieg 110 tys km
znalazlem to http://www.oljelageret.no/products/titan-s...ong-4-x-5-liter czyli TITAN SUPERSYN F SAE 5W-30 da rade i co ile wymienac 10 12 15 tys?? dzieki za odp marcin -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3122
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 January 2014 ![]() |
Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Czy do Vectry C, 1.9 CDTI, 2006 r z DPF
lepszy bedzie ten 5W30 LOW SAPS czy fusch 5W30 -------------------- www.ChemiaSamochodowa24.pl
|
|
|
![]()
Post
#3123
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
...jeśli wybór miedzy tymi dwoma, to Amsoil
![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#3124
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
Jeździ tu ktoś na Ravenolu ?
|
|
|
![]()
Post
#3125
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 January 2014 ![]() |
Pytam w imieniu kolegi, który miał problem z przytkanym DPF'em auto trafiło do niemieckiego serwisu (bo tam akurat auto jeżdzi) udało się to jakoś przepchać, choć zapowiedzieli, że jak się nie uda to wymiana filtra DPF 2.500 E
![]() -------------------- www.ChemiaSamochodowa24.pl
|
|
|
![]()
Post
#3126
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 12 April 2003 Skąd: Tarnów ![]() |
Mało racingowe pytanie, zalewam dostawczaki semi 10w40 mobila (http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_products_mobil-super-2000-x1-diesel-10w40.aspx#) czy te oleje:http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/heavydutyoils_products_engine-oils_mobil-delvac-mx-extra-10w40.aspx
http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/heav...xtra-10w40.aspx posiadają lepsze właściwości niż dotychczasowo stosowany olej. Dane z karty produktu nie wiele mi mówią |
|
|
![]()
Post
#3127
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
pacjent to Suzuki Swift GTi 1.3 16v 103km na hydropopychaczach które czesto grają przy wielokrotnym odpalaniu auta ale nie nagrzaniu dobrze oleju ( np zabawa w garazu i odpalanie setki razy a potem gaszenie )
Był Valvo z allegro , bylo w sumie OK Był motul z IC czyli na pewno oryginalny i szklanki grały było valvo z beczki i było ok jesli chodzi o popychacze Teraz latam na LiquiMoly MOS2 10w40 i szklanki w sumie były ciche choć nie zawsze , ale po 8tyś już się coś odzywają. Na każdym oleju ubywało ich trochę , ale to za sprawą wycieków bo z wydechu nie dymi nigdy Co aplikować? Auto użytkowane na codzień , 1-2 dziennie pałowane do odcięcia przez maks 5 km , używane na LPG ![]() |
|
|
![]()
Post
#3128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Drogi pamiętniczku.
Pacjent to Lexus IS200, 150 tys. przebiegu. Do tej pory 10W40 zalecany przez producenta, zmieniany co 15 tys. km. Nie mam informacji jak był jeżdżony i czy brał olej czy nie. Co zalać? Auto ujeżdżane dynamicznie, może przydarzyć mu się trackday (z głową, to cywilne auto przecie...), szybka trasa na tej śmiesznie krókiej skrzyni jak i krókie odcinki po mieście. Nie musi być odporny na niskie temperatury rzędu -10 deg C. Jeśli chodzi o cenę - lubię spać spokojnie mając świadomość, że jeśli coś się stanie silnikowi to nie dlatego, że oszczędziłem 50 zł na oleju. Wymianę przewiduję co roku lub po około 15 tys. km. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#3129
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
pacjent to Suzuki Swift GTi 1.3 16v 103km na hydropopychaczach które czesto grają przy wielokrotnym odpalaniu auta ale nie nagrzaniu dobrze oleju ( np zabawa w garazu i odpalanie setki razy a potem gaszenie ) Był Valvo z allegro , bylo w sumie OK Był motul z IC czyli na pewno oryginalny i szklanki grały było valvo z beczki i było ok jesli chodzi o popychacze Teraz latam na LiquiMoly MOS2 10w40 i szklanki w sumie były ciche choć nie zawsze , ale po 8tyś już się coś odzywają. Na każdym oleju ubywało ich trochę , ale to za sprawą wycieków bo z wydechu nie dymi nigdy Co aplikować? Auto użytkowane na codzień , 1-2 dziennie pałowane do odcięcia przez maks 5 km , używane na LPG ![]() Np. Millers CFS 10W40 lub 10W50 -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3130
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Cena tego oleju jest dwu krotna w porównaniu do LM , warto dopłacić? Jak ten olej spisuje się w mieszanych warunkach czyli pałowanie i jazda na codzień? Ujemne temperatury?
|
|
|
![]()
Post
#3131
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 07 October 2007 ![]() |
Witam,
Panowie co zalać do 3.0tdi CDYA z DPF, teraz był lany castrol 5w30 LL, wymiana co 15kkm. Myślałem nad Millersem XF 5w30, czy może jest coś bardziej rozsądnego/lepszego ? Wymiany przewiduje co 15kkm. Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#3132
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Witam, Panowie co zalać do 3.0tdi CDYA z DPF, teraz był lany castrol 5w30 LL, wymiana co 15kkm. Myślałem nad Millersem XF 5w30, czy może jest coś bardziej rozsądnego/lepszego ? Wymiany przewiduje co 15kkm. Pozdrawiam Lej swobodnie tego Millersa, nie kombinuj ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#3133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Drogi pamiętniczku. Pacjent to Lexus IS200, 150 tys. przebiegu. Do tej pory 10W40 zalecany przez producenta, zmieniany co 15 tys. km. Nie mam informacji jak był jeżdżony i czy brał olej czy nie. Co zalać? Auto ujeżdżane dynamicznie, może przydarzyć mu się trackday (z głową, to cywilne auto przecie...), szybka trasa na tej śmiesznie krókiej skrzyni jak i krókie odcinki po mieście. Nie musi być odporny na niskie temperatury rzędu -10 deg C. Jeśli chodzi o cenę - lubię spać spokojnie mając świadomość, że jeśli coś się stanie silnikowi to nie dlatego, że oszczędziłem 50 zł na oleju. Wymianę przewiduję co roku lub po około 15 tys. km. Ponawiam pytanie... -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#3134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Mobil 5W50 bądź Millers, kolega wyżej powie jaki
![]() |
|
|
![]()
Post
#3135
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 21 October 2008 ![]() |
Z tego co wyczytałem, do tego Lexa producent zaleca 5w30/10w30, więc niezłą opcją będzie FUCHS TITAN RACE PRO S 5W30. Jeśli za dużo będzie go wcinał, to wtedy coś z 5w40
![]() |
|
|
![]()
Post
#3136
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
hej, ja w sobotę w żony aucie 1.9 TDI AJM zmieniłem oliwkę, jeźdzone było na millers LL 5W40, teraz został zalany millers 5W40 EE LL.
Jestem w szoku bo nawet dzisiaj żona jadąc do pracy zauważyła różnicę, auto jest bardziej dynamiczne a przede wszystkim elastyczne, z niższych obrotów jedzie znacznie śmielej niż wcześniej. Czy Wy też zauważyliście, aż tak znaczną poprawę? Nanotechnologia jednak działa, ciekawe jak będzie po przejechaniu 10 tys km bo co tyle wymieniam olej w tym aucie. -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#3137
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
pytanie jak w praktyce zachowuje sie pod dużym obciążeniem, bo Ja wciąż nie moge sie przekonac do olejów typu LL po tym co mi sie w yarisie działo
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#3138
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
LL czy nie, ja i tak go wymieniam po 10-12 tys
![]() -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#3139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
hej, ja w sobotę w żony aucie 1.9 TDI AJM zmieniłem oliwkę, jeźdzone było na millers LL 5W40, teraz został zalany millers 5W40 EE LL. Jestem w szoku bo nawet dzisiaj żona jadąc do pracy zauważyła różnicę, auto jest bardziej dynamiczne a przede wszystkim elastyczne, z niższych obrotów jedzie znacznie śmielej niż wcześniej. Czy Wy też zauważyliście, aż tak znaczną poprawę? Nanotechnologia jednak działa, ciekawe jak będzie po przejechaniu 10 tys km bo co tyle wymieniam olej w tym aucie. Przy okazji oleju w silniku zapewne został wymienieiony filtr powietrza i/lub paliwa - to stąd różnica - nawet jak byś zalał jakis 0W to nie ma szans zza kierownicy bez specjalistycznych urzadzeń dostrzec zmian. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#3140
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
Przy okazji oleju w silniku zapewne został wymienieiony filtr powietrza i/lub paliwa - to stąd różnica - nawet jak byś zalał jakis 0W to nie ma szans zza kierownicy bez specjalistycznych urzadzeń dostrzec zmian. tutaj Cie zaskoczę bo filtry powietrza i paliwa wymieniałem tydzień wcześniej ![]() w tym przypadku wymieniany był TYLKO olej i filtr oleju, nie ma na forum nikogo innego co już jeździ na Millers CFS NT czy EE? -------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:51 |