Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 155 156 157 158 159 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
santacruz
post Sun, 23 Feb 2014 - 15:37
Post #3121


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 September 2010
Skąd: oslo





a co do ford transit 2++6 silnik 2.0 tdci duratorq 125km przebieg 110 tys km

znalazlem to http://www.oljelageret.no/products/titan-s...ong-4-x-5-liter

czyli TITAN SUPERSYN F SAE 5W-30 da rade i co ile wymienac 10 12 15 tys??

dzieki za odp

marcin


--------------------
2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg
hvitlok.no
macademy.no
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Feb 2014 - 15:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MM Store
post Tue, 11 Mar 2014 - 14:35
Post #3122


User
Dołączył: Mon, 06 January 2014





Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Czy do Vectry C, 1.9 CDTI, 2006 r z DPF

lepszy bedzie ten 5W30 LOW SAPS

czy fusch 5W30


--------------------
www.ChemiaSamochodowa24.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Tue, 11 Mar 2014 - 14:59
Post #3123


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





...jeśli wybór miedzy tymi dwoma, to Amsoil smile.gif


--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Tue, 11 Mar 2014 - 15:04
Post #3124


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





Jeździ tu ktoś na Ravenolu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MM Store
post Tue, 11 Mar 2014 - 15:58
Post #3125


User
Dołączył: Mon, 06 January 2014





Pytam w imieniu kolegi, który miał problem z przytkanym DPF'em auto trafiło do niemieckiego serwisu (bo tam akurat auto jeżdzi) udało się to jakoś przepchać, choć zapowiedzieli, że jak się nie uda to wymiana filtra DPF 2.500 E ohmy.gif



--------------------
www.ChemiaSamochodowa24.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goger
post Tue, 11 Mar 2014 - 22:09
Post #3126


Rookie
Dołączył: Sat, 12 April 2003
Skąd: Tarnów





Mało racingowe pytanie, zalewam dostawczaki semi 10w40 mobila (http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_products_mobil-super-2000-x1-diesel-10w40.aspx#) czy te oleje:http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/heavydutyoils_products_engine-oils_mobil-delvac-mx-extra-10w40.aspx
http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/heav...xtra-10w40.aspx posiadają lepsze właściwości niż dotychczasowo stosowany olej. Dane z karty produktu nie wiele mi mówią
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Mon, 17 Mar 2014 - 23:04
Post #3127


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





pacjent to Suzuki Swift GTi 1.3 16v 103km na hydropopychaczach które czesto grają przy wielokrotnym odpalaniu auta ale nie nagrzaniu dobrze oleju ( np zabawa w garazu i odpalanie setki razy a potem gaszenie )

Był Valvo z allegro , bylo w sumie OK
Był motul z IC czyli na pewno oryginalny i szklanki grały
było valvo z beczki i było ok jesli chodzi o popychacze

Teraz latam na LiquiMoly MOS2 10w40 i szklanki w sumie były ciche choć nie zawsze , ale po 8tyś już się coś odzywają. Na każdym oleju ubywało ich trochę , ale to za sprawą wycieków bo z wydechu nie dymi nigdy

Co aplikować? Auto użytkowane na codzień , 1-2 dziennie pałowane do odcięcia przez maks 5 km , używane na LPG smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 08 Apr 2014 - 22:39
Post #3128


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Drogi pamiętniczku.

Pacjent to Lexus IS200, 150 tys. przebiegu. Do tej pory 10W40 zalecany przez producenta, zmieniany co 15 tys. km. Nie mam informacji jak był jeżdżony i czy brał olej czy nie.
Co zalać? Auto ujeżdżane dynamicznie, może przydarzyć mu się trackday (z głową, to cywilne auto przecie...), szybka trasa na tej śmiesznie krókiej skrzyni jak i krókie odcinki po mieście. Nie musi być odporny na niskie temperatury rzędu -10 deg C.
Jeśli chodzi o cenę - lubię spać spokojnie mając świadomość, że jeśli coś się stanie silnikowi to nie dlatego, że oszczędziłem 50 zł na oleju.
Wymianę przewiduję co roku lub po około 15 tys. km.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
designer
post Tue, 08 Apr 2014 - 22:47
Post #3129


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





CYTAT(plastek @ Mon, 17 Mar 2014 - 23:04) *
pacjent to Suzuki Swift GTi 1.3 16v 103km na hydropopychaczach które czesto grają przy wielokrotnym odpalaniu auta ale nie nagrzaniu dobrze oleju ( np zabawa w garazu i odpalanie setki razy a potem gaszenie )

Był Valvo z allegro , bylo w sumie OK
Był motul z IC czyli na pewno oryginalny i szklanki grały
było valvo z beczki i było ok jesli chodzi o popychacze

Teraz latam na LiquiMoly MOS2 10w40 i szklanki w sumie były ciche choć nie zawsze , ale po 8tyś już się coś odzywają. Na każdym oleju ubywało ich trochę , ale to za sprawą wycieków bo z wydechu nie dymi nigdy

Co aplikować? Auto użytkowane na codzień , 1-2 dziennie pałowane do odcięcia przez maks 5 km , używane na LPG smile.gif


Np. Millers CFS 10W40 lub 10W50


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plastek
post Wed, 09 Apr 2014 - 10:13
Post #3130


Frequent User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Cena tego oleju jest dwu krotna w porównaniu do LM , warto dopłacić? Jak ten olej spisuje się w mieszanych warunkach czyli pałowanie i jazda na codzień? Ujemne temperatury?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RadarVR6
post Fri, 09 May 2014 - 08:46
Post #3131


Rookie
Dołączył: Sun, 07 October 2007





Witam,
Panowie co zalać do 3.0tdi CDYA z DPF, teraz był lany castrol 5w30 LL, wymiana co 15kkm. Myślałem nad Millersem XF 5w30, czy może jest coś bardziej rozsądnego/lepszego ? Wymiany przewiduje co 15kkm.
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
designer
post Fri, 09 May 2014 - 21:02
Post #3132


Forum Killer
Dołączył: Thu, 04 February 2010





CYTAT(RadarVR6 @ Fri, 09 May 2014 - 11:46) *
Witam,
Panowie co zalać do 3.0tdi CDYA z DPF, teraz był lany castrol 5w30 LL, wymiana co 15kkm. Myślałem nad Millersem XF 5w30, czy może jest coś bardziej rozsądnego/lepszego ? Wymiany przewiduje co 15kkm.
Pozdrawiam


Lej swobodnie tego Millersa, nie kombinuj wink.gif


--------------------
M57N xd
JZDA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sun, 11 May 2014 - 21:57
Post #3133


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(kompot @ Tue, 08 Apr 2014 - 19:39) *
Drogi pamiętniczku.

Pacjent to Lexus IS200, 150 tys. przebiegu. Do tej pory 10W40 zalecany przez producenta, zmieniany co 15 tys. km. Nie mam informacji jak był jeżdżony i czy brał olej czy nie.
Co zalać? Auto ujeżdżane dynamicznie, może przydarzyć mu się trackday (z głową, to cywilne auto przecie...), szybka trasa na tej śmiesznie krókiej skrzyni jak i krókie odcinki po mieście. Nie musi być odporny na niskie temperatury rzędu -10 deg C.
Jeśli chodzi o cenę - lubię spać spokojnie mając świadomość, że jeśli coś się stanie silnikowi to nie dlatego, że oszczędziłem 50 zł na oleju.
Wymianę przewiduję co roku lub po około 15 tys. km.

Ponawiam pytanie...


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 11 May 2014 - 22:51
Post #3134


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Mobil 5W50 bądź Millers, kolega wyżej powie jaki smile.gif (chyba XF C3 5W30)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xarox
post Mon, 12 May 2014 - 00:11
Post #3135


Rookie
Dołączył: Tue, 21 October 2008





Z tego co wyczytałem, do tego Lexa producent zaleca 5w30/10w30, więc niezłą opcją będzie FUCHS TITAN RACE PRO S 5W30. Jeśli za dużo będzie go wcinał, to wtedy coś z 5w40 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukiasz
post Mon, 12 May 2014 - 12:49
Post #3136


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





hej, ja w sobotę w żony aucie 1.9 TDI AJM zmieniłem oliwkę, jeźdzone było na millers LL 5W40, teraz został zalany millers 5W40 EE LL.
Jestem w szoku bo nawet dzisiaj żona jadąc do pracy zauważyła różnicę, auto jest bardziej dynamiczne a przede wszystkim elastyczne, z niższych obrotów jedzie znacznie śmielej niż wcześniej. Czy Wy też zauważyliście, aż tak znaczną poprawę? Nanotechnologia jednak działa, ciekawe jak będzie po przejechaniu 10 tys km bo co tyle wymieniam olej w tym aucie.


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 13 May 2014 - 16:26
Post #3137


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





pytanie jak w praktyce zachowuje sie pod dużym obciążeniem, bo Ja wciąż nie moge sie przekonac do olejów typu LL po tym co mi sie w yarisie działo


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukiasz
post Tue, 13 May 2014 - 17:06
Post #3138


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





LL czy nie, ja i tak go wymieniam po 10-12 tys biggrin.gif


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Tue, 13 May 2014 - 18:30
Post #3139


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





CYTAT(lukiasz @ Mon, 12 May 2014 - 15:49) *
hej, ja w sobotę w żony aucie 1.9 TDI AJM zmieniłem oliwkę, jeźdzone było na millers LL 5W40, teraz został zalany millers 5W40 EE LL.
Jestem w szoku bo nawet dzisiaj żona jadąc do pracy zauważyła różnicę, auto jest bardziej dynamiczne a przede wszystkim elastyczne, z niższych obrotów jedzie znacznie śmielej niż wcześniej. Czy Wy też zauważyliście, aż tak znaczną poprawę? Nanotechnologia jednak działa, ciekawe jak będzie po przejechaniu 10 tys km bo co tyle wymieniam olej w tym aucie.


Przy okazji oleju w silniku zapewne został wymienieiony filtr powietrza i/lub paliwa - to stąd różnica - nawet jak byś zalał jakis 0W to nie ma szans zza kierownicy bez specjalistycznych urzadzeń dostrzec zmian.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukiasz
post Tue, 13 May 2014 - 20:43
Post #3140


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





CYTAT(ww#296 @ Tue, 13 May 2014 - 17:30) *
Przy okazji oleju w silniku zapewne został wymienieiony filtr powietrza i/lub paliwa - to stąd różnica - nawet jak byś zalał jakis 0W to nie ma szans zza kierownicy bez specjalistycznych urzadzeń dostrzec zmian.


tutaj Cie zaskoczę bo filtry powietrza i paliwa wymieniałem tydzień wcześniej biggrin.gif

w tym przypadku wymieniany był TYLKO olej i filtr oleju, nie ma na forum nikogo innego co już jeździ na Millers CFS NT czy EE?


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 155 156 157 158 159 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:51