![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2901
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
lej Millersa, będzie cisza ![]() Dokładnie ![]() ![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2902
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 14 March 2013 Skąd: Śląsk ![]() |
co do tego millersa co ile km polecacie go wymieniac??
|
|
|
![]()
Post
#2903
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
osobiście uważam że 15tkm to max dla każdego oleju
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#2904
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Dla użytkowników TDi PD. Własnie dostałem maila od klienta, który zaraz po wprowadzeniu na rynek ( ok 2 tygodnie temu ) kupił ode mnie i zalał do modyfikowanego Seata Leona BXE ten olej:
http://motorsportoils.pl/towar.358.olej.sy...c3.5w30.5l.html Cytuję: "Przejechałem na nowym oleju ponad 1000km i mogę napisać kilka spostrzeżeń ![]() 1. Po odpaleniu auta, od razu po wlaniu Millers'a, słychać cichszą pracę - a w TDI PD to naprawdę robi różnicę ![]() Co więcej, dwóch mechaników zauważyło to samo. Z zewnątrz bez różnicy (może to wina "echa" na hali w warsztacie), natomiast różnica jest słyszalna w środku auta. Powiedziałbym że mój TDI PD teraz bardziej słychać jak CR. 2. Na tempomacie 150km/h, trasa 200km, autostrada A4 Wrocław-Gliwice i potem A1 na południe - średnie spalanie 6.5L/100km. Nie chcę robić och, ach i wow, ale wcześniej przy tej prędkości na trasie nie zszedłem poniżej 7.5/100. 3. Przy 150km/h na tej trasie na tempomacie temp. oleju w okolicach 90*C. Wcześniej na Motulu 504/507 5W/30 było podobnie. Generalnie olej możesz polecać" Chyba lepszej rekomendacji nie trzeba.... ![]() Pozdro -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#2905
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
ja nie mam żadnych wątpliwości, każde auto które wyjeżdża ode mnie po modach, dostaje z "urzędu" odpowiednio dobranego Millersa i nie dlatego że mam na tym bysnes, bo na każdym oleum mógłbym zarobić, a po to żeby maksymalnie zabezpieczyć motorownie, skrzynię itd.
...jak nie zapomnę, to wrzucę wykresy z hamowni, testy nanodrive przed i po zalaniu, różnica to zawsze parę kucy, im fura mocniejsza i bardziej "wysokoobrotowa" tym różnice na + większe ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#2906
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Popieram w 100%, komu raz zalaliśmy, nie chce nic innego.
-------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#2907
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 11 January 2013 ![]() |
Zgodnie z opisem oleju ten olej nie spełnia norm dla PD ( 505.01 ), tak więc czy lanie go jest na pewno bezpieczne?
|
|
|
![]()
Post
#2908
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Na Castrolu Edge 5W40 też jest dużo ciszej.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#2909
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Zgodnie z opisem oleju ten olej nie spełnia norm dla PD ( 505.01 ), tak więc czy lanie go jest na pewno bezpieczne? Millers XF LL 5w40 jak najbardziej ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#2910
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#2911
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Zgodnie z opisem oleju ten olej nie spełnia norm dla PD ( 505.01 ), tak więc czy lanie go jest na pewno bezpieczne? XFD nie spełniał. XF LL 5w40, jak również tańszy Trident LL 5w40 spełniają. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#2912
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 11 January 2013 ![]() |
Mam na myśli olej Millers Energy Efficient Long Life C3 5W30
![]() |
|
|
![]()
Post
#2913
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Rownież polecam XFD wczesniej jezdzone na Liqui Moly 5/40 zmiana na millersa, bo mam dobry dostęp i przepaść duuużo cichsza praca silnika, spalanie delikatnie spadło, generalnie wrazenia słuchowe jak i przyspieszeniowe na lepszym poziomie. To potwierdzone info ze XFD został zmieniony na XF 5/40 LL?
|
|
|
![]()
Post
#2914
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
potwierdzone
![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#2915
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Czy zyskam coś (lub silnik) ale tak realnie a nie "placebo". po zmianie oleju z MOBIL 1 ESP Formula 5W30 na Millers Energy Efficient Long Life C3 5W30 ? Czy nie zawracać sobie dupy?
|
|
|
![]()
Post
#2916
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jeśli Ci to pomoże, to ja przechodziłem na XFD z Motula 8100 X-cess i różnica mocno, mocno mnie zaskoczyła.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#2917
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Czy zyskam coś (lub silnik) ale tak realnie a nie "placebo". po zmianie oleju z MOBIL 1 ESP Formula 5W30 na Millers Energy Efficient Long Life C3 5W30 ? Czy nie zawracać sobie dupy? My prowadziliśmy testy na swoich samochodach, zanim zacząłem wydawać opinie na ten temat. Ten konkretny olej jest za krótko na rynku, żeby móc 100% coś więcej powiedzieć. Patrząc jednak na poprzednie produkty myślę, ze różnica powinna być odczuwalna. Miałem nawet klienta, który mając Alfę GTV 3.0 24V od nowości, po zalaniu zwykłym XSS 10w40 po kilku kkm wrócił zapytać co ja tam zalałem, ponieważ silnik jeszcze nigdy tak miękko nie pracował. Wcześniej zalewany tylko w ASO olejem Selenia 20K, dedykowanym zresztą do tego silnika przez producenta. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#2918
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Miałem podobne odczucie jak zalałem pierwszy raz CFS'a NT 10W60 do mojej zakutej Imprezy. Dokładnie określenie, że silnik pracuje "miękko" idealnie tam pasowało
![]() -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]()
Post
#2919
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2012 Skąd: ŁDZ ![]() |
Zaciekawiły mnie te opinie na tyle że aż zrobie sobie teścik jakiegoś nowego oleju, tylko ptorzebuje rady co najlepsze... Pacjent to 200sx s13 z ori silnikiem 1.8(ca18det głowica na hydraulice,pasek rozrządu, natryski na denko) mody na ~300KM 1.4b doładowania, powiększona miska ze śmiesznych 3.5l do 5l-seryjnie wyposażony w wymiennik ciepła woda-olej. Lata teraz na Valvo vr1 racing 10w60(półsyn) i musze powiedzieć że jest to naprawde świetny olej do tego silnnika! Wcześniej jeźdizłem na motulu 300v competitione 15w50 i silnik chodził na nim gorzej-słychać było wysokie częstotliwośći spod maski, sieczkobrzęk... Raz miałem taka sytuację że mocno ten olej zgrzałem jeżdżąc rondo i głowica(na hydraulice) zaczęła napier*** tak mocno że w pierwszym momęcie myślałem że panew klękła-zatrzymałem się okno w okno z kumplem i mówie mu "cos Ci panew klepie" a okazało się że sie odbijał dźwięk mojej głowicy od jego auta to se wyobraźcie jak waliło
![]() A co najlepsze po zalaniu valvo silnik chodzi dużo lepiej i przedewszyskim ile bym nie cisnął nawet an torze i grzał olej z głowicy jest praktycznie absolutna cisza! Taki oto ten motul jest zajebisty... ![]() Co byście proponowali, tego millersa(jakiego)? Barodz dobrze o nim pisecie... A XADO? tez ponoć niezły... Doradźcie coś-olej typowo do upalania, ma trzymać gęstość przy pałowaniu, bo te silniki maja niskie ciś na wolnych obrotach i wgl, potrzebują gęstego olejum a nie sików typu castrol... inaczej traca ciśnienie i łąpie panewkę, a olej grzeje błyskawicznie! Druga sprawa to jaki olej do mercedowskeigo diesla OM603 turbo, czyli 3l, 6cyl, turbodiesel z w124-będzie pałowany, będzie zwiększana moc... Nic więcej nie mogę powiedieć o tym silniku sam słbo go znam, wiem tylko żę ma zajebutne ciś oleju, anwet an jakiś przepracowanych sikach, po zgrzaniu trzymał 2.8b na wolnych ![]() Czekam na odp bo bardzo ejstem ciekawy co mi doradzicie! Pozdr -------------------- - What is Turbina?
- Turbina is spinning! |
|
|
![]()
Post
#2920
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 ![]() |
Ostatnio klient do 200sx brał CFS-a 10W60, ale nie wiem jakie miał mody w aucie. Wydaje mi się, że ten olej mógłby Ci odpowiadać...
-------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 04:12 |