![]() ![]() |
Wed, 20 Feb 2013 - 21:14
Post
#2861
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 |
Zalej jakiegoś dobrego syntetyka 5W30 względnie 5W40. Może być Motul, Millers, możesz też zostać przy Valvo...
-------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 20 Feb 2013 - 21:14
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 19:55
Post
#2862
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 December 2007 |
Panowie co zalać do 1.9 TDI AVB po CHIP-ie. Skrzynia 5-biegowa przez co auto często jeździ na wyższych obrotach
Obecnie jeżdżę na Castrolu EDGE 5w30 na którym ubytki oleju na 10 000KM to ok 0,7-1L przy dość a nawet mocno dynamicznej jeździe. Moimi faworytami na chwile obecną są: Millers Oil XFE-PD 5w40 oraz Amsoil AFL 5W40 Który z nich byście wybrali ? |
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 20:14
Post
#2863
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 04 February 2010 |
Panowie co zalać do 1.9 TDI AVB po CHIP-ie. Skrzynia 5-biegowa przez co auto często jeździ na wyższych obrotach Obecnie jeżdżę na Castrolu EDGE 5w30 na którym ubytki oleju na 10 000KM to ok 0,7-1L przy dość a nawet mocno dynamicznej jeździe. Moimi faworytami na chwile obecną są: Millers Oil XFE-PD 5w40 oraz Amsoil AFL 5W40 Który z nich byście wybrali ? Ostatnio klient zakupił do octavii 2.0 TDI pd tego Millersa i jest mega zadowolony. Lżej pali, mniej kopci i mniej pali -------------------- M57N xd
JZDA |
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:37
Post
#2864
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
ja ostatnio do mojej padliny zakupiłem millersa cfs 5w40 plus nano ws2, jutro zalewamy, zobacze co to warte
|
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:40
Post
#2865
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków |
dobry wybór
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:44
Post
#2866
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
|
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:48
Post
#2867
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków |
możesz, tylko nie wiem jak tam obłożenie na podnośnikach...płukankę masz?..jak nie to ja mam
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:53
Post
#2868
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów |
Co to za nowość? FUCHS TITAN RACE 5W30 http://olejefuchs.pl/titan-race-pro-s-5w30.html
|
|
|
|
Sun, 03 Mar 2013 - 22:53
Post
#2869
|
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 February 2010 Skąd: Kraków |
|
|
|
|
Mon, 04 Mar 2013 - 20:07
Post
#2870
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: małopolska |
Panowie, BMW e90 po wycięciu DPF-a obowiązuje mnie dalej norma LL-04?
jesli nie to co wlać? auto często upalane no i po programie -------------------- Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia |
|
|
|
Mon, 04 Mar 2013 - 20:13
Post
#2871
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków |
Millers XFS 0w40, XFD5w40, do upalania CFS 5w40
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
|
Mon, 04 Mar 2013 - 22:22
Post
#2872
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 04 December 2011 Skąd: małopolska |
Millers XFS 0w40, XFD5w40, do upalania CFS 5w40 interwały wymiany CFS 5w40 te same co "zwkłe" oleje, wytrzyma 10 - 15tkm? bo troche drogi -------------------- Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia |
|
|
|
Mon, 04 Mar 2013 - 22:24
Post
#2873
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków |
nie wytrzyma
...15 to na każdym oleum jest sporo ... osobiście upalam diesle dpf free na XFD 5w40 i jest spoko, wymieniam w zależności od ochoty i czasu, co 8-12tkm ...do tego zawsze możesz dodać nano -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
|
Tue, 05 Mar 2013 - 00:37
Post
#2874
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa |
Kto miał doświadczenia z Agipem Eurosport 5W50 lub Gulfem 5W50?
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
|
Tue, 05 Mar 2013 - 06:58
Post
#2875
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka |
Agipa już nie ma jest ENI.
Agip był OK, Gulf też -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
|
Tue, 05 Mar 2013 - 15:53
Post
#2876
|
|
|
User Dołączył: Sat, 08 April 2006 Skąd: Warszawa |
XFD 5W40 czy XF C3 5W40 do volva d5 bez dpf?
|
|
|
|
Tue, 05 Mar 2013 - 16:13
Post
#2877
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków |
jeśli bez dpf to spoko XFD
-------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
|
Tue, 05 Mar 2013 - 18:45
Post
#2878
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 |
1.9TDI AGR 240 tys. oryginalnego przelotu, zawsze na syntetyku, wcześniej Mobil 1 chyba 5W40 albo 50, nie wiem, od 100 tys. jeżdżony na Motulu 8100 X-cess zmienany co 12 tys. Auto jeźdzone 50% dynamiczne miasto 50% szybka trasa. Oleju od wymiany do wymiany wciąga śladowe ilości, nigdy nie wział 0,5 l. Pierwsze pytanie: czy zmieniać? Jeśli tak to na co? Olej muszę mieć dostarczony na piątek w Wawie, więc coś łatwego w ogarnięciu poproszę. jeśli jest dobrze to po co zmieniać? Nie wciąga, to na pewno plus. Ale poza tym nie wiem jak jest, nie mam zegara temperatury. Szklanki na zimnym moim zdaniem mogłyby pukać trochę krócej. Albo jest inny olej o zbliżonych właściwościach, ale tańszy? Nie siedzę w olejach zupełnie, ergo pytam. PS Kto mi ogarnie ww. Motula z dostawą na piątek? Tylko w nowej butli żeby był. ...spróbuj Millersa XFD 5w40, szczerze polecam, powinna być cisza z rana, no i ochrona doskonała Popieram. Ten Millers XFD 5w40 zbiera dobre opinie, ale też widzę, że coraz droższe oleje zalewam Panowie, dzięki za podpowiedź. Po zrobieniu kilkuset kilometrów stwierdzam, że olej to strzał w dziesiątkę. Wprawdzie zalanie do wartego 10k PLN dupowozu oleju za 173 zł nie brzmi i nie wygląda, ale tak mam od dawna i jestem z tego wyboru bardzo zadowolony. Silnik chodzi ciszej, baaaardzo płynnie, zimne rozruchy są mało drastyczne. Na pewno nie wrócę do Motula 8100 X-cess, na którym zrobiłem ostatnie 95 tys. km tym autem. XFD jak na razie jest po prostu lepszy (i odrobinę droższy, ale to nie ma znaczenia). -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
|
Wed, 06 Mar 2013 - 08:02
Post
#2879
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze |
Nie tylko Ty tak masz.
Ja również sobie i większości znajomych go zalewam, i jeszcze nikt nie powiedział, że zmieni na inny. Ja po przetestowaniu kilku olei 5w40 w lekko zmodzonym JTD, już tylko XFD. -------------------- G27.pl
|
|
|
|
Wed, 06 Mar 2013 - 10:03
Post
#2880
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa |
Agipa już nie ma jest ENI. Agip był OK, Gulf też Eni było zawsze bo to nazwa koncernu a Agip to tylko znak firmowy (tak jak obecnie Catrol). Owszem 5W50 Eurosport jest bezproblemowo nadal dostępny jako Agip a w gamie Eni nie ma na dziś jego odpowiednika. Chwilowo zakupiony został Gulf Racing 5W50 20l bo do silnika wchodzi 12-13 l, ale kusi mnie ten Agip. W motorze tym na innym setupie mechanicznym (jeszcze mała pompa, mała turbina i pewnie za wysokie EGT przez nadmiar powietrza), do tego pernamentnie pracujący na granicy przegrzania przez za małą chłodnicę płynu pracował Castrol RS 10W60 i obecnie zrobiło się z niego ciulowe mazidło. Dlatego chcę oleju stabilniejszego temicznie (mniej utleniającego się) na lepszej bazie jak hydrokrak Castrola Dzisiejszy setup to przede wszystkim całkiem inna chłodnica cieczy, pompa dająca duże dawki paliwa w krótkim czasie wtrysku, odpowiednie do tego turbo i duże, wydajne IC. Od razu daje to stabilne 80-85C płynu chłodzącego bez chęci na dalszy wzrost i prace na granicy dymienia więc optymalne dawki paliwa dla tej ilości powietrza. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 06:28 |