Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
tomek evo
post Fri, 04 Apr 2008 - 14:28
Post #281


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Mam pytanie czy Motul 5W40 8100-X-cess będzie właściwy dla silnika 1.9 JTD 16V 150 KM z filterm (pierwsza wymina oleju)? Czy może polecacie jakiś inny olej do tego silnika ? Lana w serwisach Selenia odpada wg. mnie i na jakiś olej się trzeba zdecydować. myśle, że Motul będzie dobry ale proszę o porady.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Apr 2008 - 14:28
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mammoth
post Fri, 04 Apr 2008 - 18:25
Post #282


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





napisz jakie dokladnie jest to auto i z ktorego roku...

ale wydaje mi sie ze to tego silnika lepszym rozwiazaniem bylby Motul X-Clean C3 5W40 ale jak pisalem wyzej podaj szczegoly auta...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek evo
post Mon, 07 Apr 2008 - 12:13
Post #283


Forum Killer
Dołączył: Thu, 19 August 2004
Skąd: Sosnowiec





Alfa 159 , 2007 rok. Czym się ten olej różni od X-Cessa ? Będę wdzięczny za informacje.


--------------------
sygnatury komercyjne są dostępne dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Mon, 07 Apr 2008 - 16:29
Post #284


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Jest do aut z filtrem i ma normę longlife LL-04 wink.gif

Popraw Mammoth jak bredzę wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 08 Apr 2008 - 00:33
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





olej 8100 X-cess nie moze byc stosowany w autach wyposazopnych w filtr czastek stalych

do alfy 159 1,9 16V JTDM nalezy stosowac 8100 X-clean C3 5W40 (do tego silnika wchodzi 4,6L oleju)


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TR1908
post Sat, 12 Apr 2008 - 13:35
Post #286


Rookie
Dołączył: Sat, 12 April 2008





A napiszcie co sądzicie o Motulu 300V Power do Hondy Civic 2008 z silnikiem 1.8 Użytkowana w trudnych warunkach na krótkich, miejskich trasach i czasem ostrzej potraktowana. Będzie to pierwsza wymiana po 12 kkm i nie wiem co mam zalać. Serwis poleca shella, oczywiście od nich a teść przyniósł mi syntetyk moli1 5w50 ale niestety chyba z niezbyt pewnego miejsca bo zapłacił za 4l 120 zł huh.gif


--------------------
Monitoring GPS > Cała Polska > Promocje dla forumowiczów >


>http://www.streetracing.pl/forum/Monitoring-GPS-t59855.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 13 Apr 2008 - 00:19
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





jesli to Civic Type S 1,8 VTEC to mozna tam zalac Motul 8100 X-max 5W30 lub Motul 8100 Eco-nergy 5W30 a z bardziej sportowych oleji Motul 300V 5W30 Power Racing lub Motul 300V 5W40 Power to jesli chodzi o oferte Motula do tego auta


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariann
post Sun, 13 Apr 2008 - 12:06
Post #288


User
Dołączył: Wed, 02 April 2008





Mammoth dzieki za odp. przejade jeszcze 2-3 tys na tym oleju i zmieniam na 505.01 ; )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krz_p
post Sun, 13 Apr 2008 - 17:17
Post #289


User
Dołączył: Tue, 05 July 2005
Skąd: Poznań





mammoth a czy ten Motul 300V 5W30 Power Racing spełnia normę 504.00 VW?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Mon, 14 Apr 2008 - 00:00
Post #290


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





moze zabrzmi to jak slogan ale zgodnie z zaleceniami producenta oleje z serii 300V przewyzszają wszystkie obecne wymagane normy" wink.gif

ostatnio klient wzial 300V 5W40 Power do 2,0 TFSI 240KM w Leon II Cupra wiec mozna powiedziec ze normy 504.00/507.00 spelnia


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 14 Apr 2008 - 09:14
Post #291









Oj... i to jaki slogan.
Co sie pojawi jakaś nowa aprobata (nawet po dacie wyprodukowania oleju) to już jest nie dość, że "spełniona" to jeszcze przewyższona od razu.... tongue.gif

A to, że klient go kupił to jedno... ale by ocenić jak olej się "sprawował" w silniku trzeba by zrobić na nim od nowości jakieś 100-150k km i ocenić jaki jest stan silnika.

Na forum jeep'a czyta się czasem, że V8 pada po 150-200k km... co jest śmieszne kiedy weźmie się pod uwagę, że fanc-dizel 1.9dCi robi 300k i nie ma problemów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
krz_p
post Mon, 14 Apr 2008 - 20:30
Post #292


User
Dołączył: Tue, 05 July 2005
Skąd: Poznań





CYTAT(mammoth @ Mon, 14 Apr 2008 - 00:00) *
moze zabrzmi to jak slogan ale zgodnie z zaleceniami producenta oleje z serii 300V przewyzszają wszystkie obecne wymagane normy" wink.gif

ostatnio klient wzial 300V 5W40 Power do 2,0 TFSI 240KM w Leon II Cupra wiec mozna powiedziec ze normy 504.00/507.00 spelnia



mnie interesuje czy jest takie info na opakowaniu, wiadomo gwarancja i olej musi spełniąć normę 504.00/507.00
a to, że ktoś kupił to już inna sprawa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 15 Apr 2008 - 00:41
Post #293


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





na opakowaniu jest tylko taka informacja:
"W 100% syntetyczny, estrowy olej silnikowy do profesjonalnych zastosowań w sporcie samochodowym i tuningu. Do silników benzynowych i Diesla z turbodoładowaniem i wolnossących. Przewyższa istniejące standardy. Rekomendacje: NISMO NISSAN, COLONI MOTORSPORT, Formuła 3" - 5W30 Power Racing



--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 15 Apr 2008 - 08:56
Post #294









CYTAT(mammoth @ Tue, 15 Apr 2008 - 01:41) *
na opakowaniu jest tylko taka informacja:
".... olej silnikowy do profesjonalnych zastosowań w sporcie samochodowym i tuningu.


Jak bym z 1.8T AUM (150KM) wykręcił powyżej 300KM to już bym sie za takim 300V na pewno rozglądał rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Sat, 19 Apr 2008 - 15:39
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Mam trochę odmienne pytanie.
http://tinyurl.com/3u8l7r

Mogę kupić ten olej w cenie 70zł za 5L lany z beczki, możliwe że tyle kosztuje? To cena od znajomego bez zarobku dla niego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 19 Apr 2008 - 18:55
Post #296









Jest możliwe.
Firmy olejowe robią często promocje dla warsztatów i taką beczkę można kupić w promocji (po wylaniu określonej ilości oleju) za naprawdę małe pieniądze (np. 100 pln+VAT).
Oleje LM nie są jakoś mocno popularne i nie spotkałem nigdy się z jakąś informacją o ich podrabianiu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 21 Apr 2008 - 15:53
Post #297


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Witam.
Mam Golfa TDI jak w podpisie, 160k przelotu, zbliza sie wymiana oleju. Dupowóz.
Poprzednik przez jakies 40k km zalewał co 10 tys Mobil 1 5W50, teraz pomyslalem, ze z okazji wiosennej promocji u Mamuta cos sobie wybiore z Motuli. Myslalem o 8100xcess 5W40 i Mamut tez mi to zaproponował.
Rzecz w tym, ze bardzo duzo jezdze autem niedogrzanym, czy powinienem stosowac olej o innej lepkosci? A moze jakis dodatek? Nie znam sie na tym.
Co ile powinienem wymieniac olej? Czy do 15k km to za duzo? 12k, 10k?
Dzieki z góryza pomoc, pozdrawiam


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariann
post Wed, 23 Apr 2008 - 16:21
Post #298


User
Dołączył: Wed, 02 April 2008





a ile litrow oleju leje sie do silnika AJM (115km)? i co sadzicie o oleju Shell Helix Diesel Plus VA do pd?
o i czy nie bedzie problemu jezeli teraz mam zalanego mobila 1 10w40 a ten shell jest 5w40?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mariann
post Mon, 05 May 2008 - 16:07
Post #299


User
Dołączył: Wed, 02 April 2008





ponawiam pytanko wink.gif dreczy mnie jeszcze jedna kwestai bo teraz mam zalanego polsyntetyka (mobil1 10w40) te z norma 505.01 miedzy innymmi motul sa 100% sentytekami i czy nie dojdzie do jakiegos wyplukania czy jakis awarii? przejechalem na tym mobilu1 7.5k km i nie wiem jaki olej byl wczesniej zalewany.. dziekuje za odpowiedz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 05 May 2008 - 16:11
Post #300









Czasy wypłukiwania nagaru przez syntetyki już odeszły.... Po żadnym dobrym półsyntetyku nie zostaje nagar w silniku więc i w tym wypadku tego nie będzie.

Oleje z aprobata 505.01 są nie w pełni syntetyczne... (po za jednym produktem motula) czyli coś pomiędzy syntetykiem a półsyntetykiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 19 July 2025 - 09:45