Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 130 131 132 133 134 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
k64
post Tue, 22 May 2012 - 22:00
Post #2621


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(chyzio_vr6 @ Tue, 22 May 2012 - 21:51) *
Croom nie napisal ze silnik sie rozleci na Motulu, tylko ze Motul 5w30 jest za rzadki i na tej 'lepkosci' moze sie rozleciec.
Czyli albo millers 10w60 albo motul o tej samej lepkosci.

pzdr.





na olejach jestem zielony i mam nadzieje ze odebrali to jako bez zlosliwosci, pytanie podstawowe nie warto oszczedzac w takiej kwesti jak olej i ladowac z najwyzszej polki? jaki odpowiednik jest motula do tego , tez 10w60? mam rozumiec w60 to oznaczenie ... ?




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 22 May 2012 - 22:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Croom
post Tue, 22 May 2012 - 22:39
Post #2622


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Tak własnie miałem na mysli 5W30 to alternatywa do jednostek na pewno nie takich jakie ty masz.
Drift lub 1/4 mili to inne warunki niż jazda cywilna choć jest wiele jednostek zwłaszcza japonskich gdzie stosuje sie oleje 0W20/ 0W30 aby wygrać o pół sekundy na ćwiartkę a po kilku biegach się zlewa.

Tam chyba masz Vanosa podwójnego czy nie ?

Oszczednosci na oleju w przypadku aut o mocach powyzej 200KM mocno dłubniętych wychodzą baardzo szybko bokiem.

Bede teraz badał olej z BMW M3 2007r. i olej TWS 10W60 co to jest


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 22 May 2012 - 23:57
Post #2623


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





bez vanosa zadnego ,stare m50 , same 3.0 + big turbo + kucizna.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Wed, 23 May 2012 - 10:22
Post #2624


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





No to tym bardziej 10W60 jako minimum na 5W30 mozesz powalczyć ale tylko tam gdzie ważniejszy jest czas nad trwałoscią silnika.
Sa silniki które są rozbierane po jednym biegu albo korby wychodzą bokiem czy skrzynie sie rozsypuja.
Jak auto ma pojeździć to musisz mieć min. 10W60 porzadnej firmy mającej zastosowanie w motorsporcie przez duże S


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bart1
post Wed, 23 May 2012 - 14:03
Post #2625


User
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: warszawa





CYTAT(Croom @ Tue, 22 May 2012 - 07:13) *
Gdzie to widziałęś ?

Wyczytałem chyba na Auto kąciku że zawiera 72% PAO smile.gif

1.8 Turbo to CFS 5W40, tansza alternatywa to Statoil Lazerway 5W40, XFS 5W40


Co wy byście zrobili,wymieniali czy moze zostali na M1 5w50 skoro jeździ i nic się nie dzieje.
No dobra jeżeli już wybór chyba padnie na xfs 5W40
I teraz kilka pytań :
Czy przy zmianie z M1 5w50 na XFS 5W40 zastosować jakąś płukankę ?
Jeśli tak to jaką ??
Czego mogę się spodziewać,że po wymianie,silnik może zacząć pobierać olej,teraz tego nie robi.
Mogą pojawić się większe wycieki poci mi się uszczelka (bardzo delikatnie) przy zmiennych fazach roz nie robię bo koszt duży
a tylko się poci wink.gif
Czy po wymianie może zacząć bardziej
Pytam o to wszystko bo jadę tym samochodem na urlop i dmuchnę jakieś 8 tyś km po autostradach.
Chcę w miarę możliwości uniknąć przykrych niespodzianek smile.gif


--------------------
Audi A3 1.8T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Wed, 23 May 2012 - 14:40
Post #2626


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





...ja zawszę robię płukanki...sobie, klientom i zawsze wszystko OK


--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 23 May 2012 - 20:09
Post #2627


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Croom @ Wed, 23 May 2012 - 10:22) *
No to tym bardziej 10W60 jako minimum na 5W30 mozesz powalczyć ale tylko tam gdzie ważniejszy jest czas nad trwałoscią silnika.
Sa silniki które są rozbierane po jednym biegu albo korby wychodzą bokiem czy skrzynie sie rozsypuja.
Jak auto ma pojeździć to musisz mieć min. 10W60 porzadnej firmy mającej zastosowanie w motorsporcie przez duże S

skoro taki znawca jestes to cie podrecze jeszcze takim pytaniem





Castrol Edge 10w60 fst (flui strench technology) , czyli ten w nowym opakowaniu , co o nim napiszesz , rekomendowany do M3 M5 itd

"Castrol EDGE Sport 10W-60 to idealny olej do wszystkich sportowych, tuningowanych i mocno obciążonych silników zapewniający im optymalną ochronę w najbardziej ekstremalnych warunkach działania.
Klasa lepkości: SAE 10W-60
Klasa jakości: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4"



--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
souler
post Wed, 23 May 2012 - 21:47
Post #2628


User
Dołączył: Fri, 12 October 2007





bart1 spokojnie mozesz zastosowac 5w40. raczej nie zauwazysz roznicy. uszczelka jesli sie poci to nalezy ja wymienic! olejem tego nie naprawisz.

Croom pracujesz w fuchsie? przypadkiem sprzedaje te oleje i mam rzut beretem do centrali w Gliwicach smile.gif


k64 zalej 10w60, ale moze jednak nie castrola. jest pare fajnych marek do wyboru, a plynna technologie pozostaw fanom reklam.


--------------------
A14NET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 24 May 2012 - 00:03
Post #2629


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT
skoro taki znawca jestes to cie podrecze jeszcze takim pytaniem


Nie jestem znawcą tylko pracuję w tej branży i próbuję cos wiedzieć...

CYTAT
Castrol Edge 10w60 fst (flui strench technology) , czyli ten w nowym opakowaniu , co o nim napiszesz , rekomendowany do M3 M5 itd


Nowy produkt nie wiem jak się spisuje w motorsporcie , bo nikt poważny tego nie stosuje w silnikach gdzie koszty napraw ida w dziesiątki tysięcy złotych czy setki tysiecy tam jest teraz Millers, Motul, i jakieś marginalne oleje w tanszych projektach.
Pewnych wyników i testów oleju nie moge publikować a widziałem fabryczny olej pod konkretny team WRC po chyba 2 OES-ach gdzie zrobił się z oleju SAE chyba 50 olej klasy SAE 20/30 ...
Więc sam rozumiesz tam gdzie jest kasa i fabryczne teamy nie obchodzi koszt naprawy silniki moga isc nawet po każdym rajdzie do rozbiórki a tam gzie serwisy same pracują na marke, same finalizuja projekty nie ma miejca na produkty słabe albo medialne.
Stąd prym wiedzie Millers i Motul później są jakieś niższe oleje pokroju Agip, i pseudo sportowe i sportowych nazwach.

W skrzyniach kłowych, sekwencyjnych nie ma obecnie lepszego oleju niz CRX z Millersa, w dyfrach ze szperą płytkowa w np. BMW 75W140 z LS równiez CRX technologia poszła bardzo do przodu.

Castrol jak to ladnie brzmi Strencz czyli mocny fluid cóż...tak dywagując..

Luty 2009 - http://www.conocophillipslubricants.com/do...ess_Release.pdf
Cos takiego: http://www.conocophillipslubricants.com/

Ejt nał ....http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9036296&contentId=7067053

Znając podejście oszczędnościowe BP to pewnie stosują czterochlorek tytanu bo jest jeszcze niedrogi (brudny tytan) a przy okazji chlor ma właściwości adhezyjne – przylega do metalu – tak jak w Militec-1 (chlorowane olefiny) z tego co pamiętam.

Wątpię jednak aby była to nanotechnologia (jeśli nawet jest to proszek czystego Tytanu) porównywalna z WS2 czy C60 z Millersa – czysty proszek Tytanu jest rozmiarów 1-10 um czyli może być nawet większy od ZDDP (1-2um) a nawet rozmiarów starego MOS2 który wymaga minerała do „zawieszenia” w oleju...

No to takie luźne dywagacje..


CYTAT
Croom pracujesz w fuchsie? przypadkiem sprzedaje te oleje i mam rzut beretem do centrali w Gliwicach


Nie nie pracuje ale równiez sprzedaje równiez te całkiem przyzwoite wyroby, znam tam kilka łebskich osób bywam niekiedy tam choć ostatnio bardziej towarzysko biggrin.gif
Wypróbuj olej UNIMAX PLUS 10W40 jeden z najlepszych półsyntetyków na rynku naprawdę udany produkt.

Jak masz kilka kroków to podejdz do Staszka Dykiela bardzo sympatyczny łebski facet rozmawiałem z nim ostatnio na sympozjum.
Zawsze chętny do dzielenia się z innymi swoja wiedzą .









--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 24 May 2012 - 03:33
Post #2630


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Croom @ Thu, 24 May 2012 - 00:03) *
Nie jestem znawcą tylko pracuję w tej branży i próbuję cos wiedzieć...



Nowy produkt nie wiem jak się spisuje w motorsporcie , bo nikt poważny tego nie stosuje w silnikach gdzie koszty napraw ida w dziesiątki tysięcy złotych czy setki tysiecy tam jest teraz Millers, Motul, i jakieś marginalne oleje w tanszych projektach.
Pewnych wyników i testów oleju nie moge publikować a widziałem fabryczny olej pod konkretny team WRC po chyba 2 OES-ach gdzie zrobił się z oleju SAE chyba 50 olej klasy SAE 20/30 ...
Więc sam rozumiesz tam gdzie jest kasa i fabryczne teamy nie obchodzi koszt naprawy silniki moga isc nawet po każdym rajdzie do rozbiórki a tam gzie serwisy same pracują na marke, same finalizuja projekty nie ma miejca na produkty słabe albo medialne.
Stąd prym wiedzie Millers i Motul później są jakieś niższe oleje pokroju Agip, i pseudo sportowe i sportowych nazwach.

W skrzyniach kłowych, sekwencyjnych nie ma obecnie lepszego oleju niz CRX z Millersa, w dyfrach ze szperą płytkowa w np. BMW 75W140 z LS równiez CRX technologia poszła bardzo do przodu.

Castrol jak to ladnie brzmi Strencz czyli mocny fluid cóż...tak dywagując..

Luty 2009 - http://www.conocophillipslubricants.com/do...ess_Release.pdf
Cos takiego: http://www.conocophillipslubricants.com/

Ejt nał ....http://www.castrol.com/castrol/sectiongenericarticle.do?categoryId=9036296&contentId=7067053

Znając podejście oszczędnościowe BP to pewnie stosują czterochlorek tytanu bo jest jeszcze niedrogi (brudny tytan) a przy okazji chlor ma właściwości adhezyjne – przylega do metalu – tak jak w Militec-1 (chlorowane olefiny) z tego co pamiętam.

Wątpię jednak aby była to nanotechnologia (jeśli nawet jest to proszek czystego Tytanu) porównywalna z WS2 czy C60 z Millersa – czysty proszek Tytanu jest rozmiarów 1-10 um czyli może być nawet większy od ZDDP (1-2um) a nawet rozmiarów starego MOS2 który wymaga minerała do „zawieszenia” w oleju...

No to takie luźne dywagacje..




Nie nie pracuje ale równiez sprzedaje równiez te całkiem przyzwoite wyroby, znam tam kilka łebskich osób bywam niekiedy tam choć ostatnio bardziej towarzysko biggrin.gif
Wypróbuj olej UNIMAX PLUS 10W40 jeden z najlepszych półsyntetyków na rynku naprawdę udany produkt.

Jak masz kilka kroków to podejdz do Staszka Dykiela bardzo sympatyczny łebski facet rozmawiałem z nim ostatnio na sympozjum.
Zawsze chętny do dzielenia się z innymi swoja wiedzą .
ok i o taka porade mi chodzilo fachowa. dziekuje


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 24 May 2012 - 06:31
Post #2631


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka






Zobacz jak temp. oleju i silnika bo tu też w BMW jest taki niepisany prykas aby nie było wiecej niz 130st.C


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k8vt800
post Thu, 24 May 2012 - 21:09
Post #2632


Rookie
Dołączył: Mon, 30 April 2012
Skąd: Goszcz/Dolnośląskie





CYTAT(Croom @ Mon, 30 Apr 2012 - 22:51) *
Masz jakis konkretny na uwadze ?

A czy Millers Oils Motorsport CFS 5W30 5L nie byłby lepszy? (sry, że tak późno, masz zapchaną skrzynkę PW)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 24 May 2012 - 21:38
Post #2633


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Do ćwierć mili w tym silniku bym nie zalał.
Chyba że priorytetem jest czas a nie ochrona silnika.
Na ćwiartke i tak się startuje z mocno rozgrzanym motorem, 5W30 jest dobry do jednostek nowszych, japonskich a tu masz potężny nadmuch.
Mozesz zalać 5W30 ale ja bym się pod tym nie podpisał :-)


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k8vt800
post Thu, 24 May 2012 - 22:00
Post #2634


Rookie
Dołączył: Mon, 30 April 2012
Skąd: Goszcz/Dolnośląskie





CYTAT(Croom @ Thu, 24 May 2012 - 21:38) *
Do ćwierć mili w tym silniku bym nie zalał.
Chyba że priorytetem jest czas a nie ochrona silnika.
Na ćwiartke i tak się startuje z mocno rozgrzanym motorem, 5W30 jest dobry do jednostek nowszych, japonskich a tu masz potężny nadmuch.
Mozesz zalać 5W30 ale ja bym się pod tym nie podpisał :-)

Ajć, chyba pomyliłeś mnie z kolegą piszącym o tym mocnym BMW tongue.gif wprowadziłem zamieszanie odpowiadając po 3 tygodniach, bo na PW nie mogłem się dobić. Ja się pytam o ten 1zz-fe od MR2, zaproponowałeś mi bodajże 10W30 półsyntetyk, a ja bym chcial jakiś full syntetyk od Millersa, to który będzie najlepszy? Samochód narazie nie bierze udziału w żadnych zawodach, ale lubię mu depnąć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Thu, 24 May 2012 - 22:06
Post #2635


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Oj zmęczenie juz o sobie daje znać ....
MR2 to auto ktore pokocha 5W30 a moe nim byc CFS, egzemplarze z nieco mocniej wyeksploatowana przeszłością 10W30.

Jak auto jest upalane to w obecnych temperaturach ideałem by było 5W40 ale jak zaczną się chłody bym zastosował 5W30

Jaki to rocznik i przebieg i sposób eksploatacji ?


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k8vt800
post Thu, 24 May 2012 - 22:17
Post #2636


Rookie
Dołączył: Mon, 30 April 2012
Skąd: Goszcz/Dolnośląskie





Rocznik 2001 ze skrzynią manualną 5 biegową, czyli tą "najszybszą", o przebiegu obecnie 115 000km. Silnik nie jest zajechany, bo jeździła nim jakaś starsza kobieta, książka jest prowadzona do końca.

Styl jazdy to jest taki, że po odpaleniu daje mu trochę pochodzić, a potem staram się jechać tak maks 90kmh aż temp chłodnicy nie dojdzie do optimum (nie ma wskaźnika temp oleju) i dopiero zaczynam go żyłować do tych 7000rpm, odcinki zazwyczaj ~25km.

Pytanie jeszcze, czy przydałoby się zmienić odrazu olej w skrzyni i dyferencjale? (jest LSD)

No i kolega kupił równo ze mną Celice z tym samym silnikiem, niby przebieg 130kkm, ale ja bym w to nie wierzył, auto jest ewidetnie w porownaniu w moim zaniedbane. Czy będzie pasował ten sam olej? One jeździ podobnie jak ja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Fri, 25 May 2012 - 18:09
Post #2637


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





CYTAT(Croom @ Tue, 22 May 2012 - 07:13) *
tansza alternatywa to Statoil Lazerway 5W40

Warto aktualizować wiedzę by nie wprowadzać wiecznie ludzi w błąd,
Statoil Lazerway 5W40 od kilku lat niestety nie jest już PAO tylko HC (najłatwiej rozpoznać wersje po zmianie temperatury płynięcia z -51 na -39 właśnie wtedy była zmiana bazy na czyste HC, ew. w kartach charakteryctyki jest jasno to wyszczególnione).
Co do Mobila też w paru miejscach czytałem że ma 72% PAO a że w DE żeby nazywać olej syntetycznym potrzeba minimum 80% PAO, więc Mobil tak już go nazywać nie może. Lepiej mieć jednak 72% PAO z napisem bez "full-syntetyk", niż jakić HC z 0% PAO...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 25 May 2012 - 21:31
Post #2638


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(TomaszMal @ Fri, 25 May 2012 - 18:09) *
Warto aktualizować wiedzę by nie wprowadzać wiecznie ludzi w błąd,
Statoil Lazerway 5W40 od kilku lat niestety nie jest już PAO tylko HC (najłatwiej rozpoznać wersje po zmianie temperatury płynięcia z -51 na -39 właśnie wtedy była zmiana bazy na czyste HC, ew. w kartach charakteryctyki jest jasno to wyszczególnione).
Co do Mobila też w paru miejscach czytałem że ma 72% PAO a że w DE żeby nazywać olej syntetycznym potrzeba minimum 80% PAO, więc Mobil tak już go nazywać nie może. Lepiej mieć jednak 72% PAO z napisem bez "full-syntetyk", niż jakić HC z 0% PAO...



W DE wystarczy 60% PAO smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Fri, 25 May 2012 - 22:18
Post #2639


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





w DE musi być min. 80% PAO albo estrów kwasu karboksylowego (PAO i DCSE)

aczkolwiek nie ma to dla mnie większego znaczenia wink.gif

ważniejsze jest informacja o Statoilu, bo widzę że wiele osób błędnie poleca HC jako PAO, a niestety producenci co raz częściej robią "liftingi" swoich produktów i przyzwyczajenia mogą nas zgubić, praktycznie takie teraz niestety czasy, że człowiek powinien co wymianę szukać informacji czy przypadkiem coś się nie pozmieniało sad.gif mad.gif

podobnie miałem z Texaco - do 2010 PAO, potem HC sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 25 May 2012 - 23:22
Post #2640


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





podrąże temat ale napewno nie 80%- patrz na produkty LM smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 130 131 132 133 134 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:41