![]() ![]() |
| gość_bezduszny_* |
Sun, 04 Mar 2012 - 16:35
Post
#2501
|
|
|
jaro4444, a nie zastanowiło cię...
dlaczego M1 lany jest do bardzo specyficznych i ściśle określonych, pojedynczych modeli samochodów a nie całych fabryk ? idąc dalej... skoro nie jest lany do Audi z linii RS czy BMW z linii M... to musi być straszna lipa |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 04 Mar 2012 - 16:35
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 04 Mar 2012 - 20:39
Post
#2502
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź |
a to z powodu płukanki czy poprostu zmiany na rzadszą oliwe ? Lzejszego oleju. Jednak ja bym przyjal, ze jesli bedzie bral olej - czyli dotarl sie juz do bardziej lepkiego - to nie bedzie tak, ze po pewnym czasie przestanie. Wiec jesli bedzie bral za duzo (jak na Subaru) to trzeba probowac z 5W-40 lub 10W-40. -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
|
Sun, 04 Mar 2012 - 21:37
Post
#2503
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa |
Ten kogo znasz (czym się tak jarasz) zapodał Ci ulotki reklamowe (które nazywasz wewnętrznymi materiałami serwisowymi), więc więcej powagi Przeprosisz i przyznasz, że sie pomyliłeś to pokażę Ci Print Screena instrukcji wewnętrznej DB. Dokąd tego nie uczynisz będę Cię traktował jak na to zasługujesz - czyli ograniczonego krzykacza, a z kimś takim nie polemizuje się by nie zejść do jego poziomu. a.d. Bezduszny - kwestia marketingu i wymagań silników. Jak to pieknie brzmi, że zalewamy Porsche, Bentleya, AMG i legendarny w USA V8 STR i V10 Vipera .... Nie przepadam za M1 ale trzeba przyznać, że ma niezły marketing i we wcześniejszej formule był dobrym olejem (poza ESP, który jest ekologicznym przegięciem kosztem ochrony silnika). -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Sun, 04 Mar 2012 - 21:42
Post
#2504
|
|
|
no i co z tego, że M1 jest obecny marketingowo w takich silnikach...
skoro w F1 wygrywa i masakruje napój energetyczny, zasilany producentem który w swojej flocie ma najmocniejszy silnik 205 KM (2.0T) i smarowany TOTAL'em.. chyba |
|
|
|
Sun, 04 Mar 2012 - 21:57
Post
#2505
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa |
Bezduszny nie mieszaj wyczynowych olejów robionych w ilości kilku baniek na rok, bez limitu kosztów z gamą dostępną w sklepie. Poza tym Megane 3 RS ma 250 KM
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Sun, 04 Mar 2012 - 22:02
Post
#2506
|
|
|
jaro4444...
przecież w oby przypadkach chodzi tylko o marketing, czyż nie ? PS oczywiście 250KM... literóweczka |
|
|
|
Tue, 06 Mar 2012 - 21:33
Post
#2507
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu.
-------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Tue, 06 Mar 2012 - 21:35
Post
#2508
|
|
|
ze strony Millersa:
CYTAT STOSOWANIE:
Używać przy docieraniu silnika, przy delikatnym traktowaniu silnika do maksimum 800km. Stworzony do zmodyfikowanych silników benzynowych i Diesel. |
|
|
|
Wed, 07 Mar 2012 - 11:24
Post
#2509
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin |
Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
|
| gość_o ce be_* |
Fri, 09 Mar 2012 - 12:02
Post
#2510
|
|
|
Powitać
co możecie polecić do 1.9TDI ATD po modach przebieg niecałe 200 000 km obecnie na motulu 10w40 |
|
|
|
Fri, 09 Mar 2012 - 12:41
Post
#2511
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 |
Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu. Szukaj przyczyny gdzie indziej. Co to za turbo ? Nowe/używane/regenerowane ? Jaki restryktor na zasilaniu olejem ? |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Fri, 09 Mar 2012 - 13:03
Post
#2512
|
|
|
|
|
|
|
Fri, 09 Mar 2012 - 14:52
Post
#2513
|
|
|
User Dołączył: Fri, 16 September 2011 |
Przyzwoite produkty w tej klasie lepkościowej i przewidziane szczególnie do diesla to też Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 albo Statoil LazerWay TDI 5W40
|
|
|
|
Fri, 09 Mar 2012 - 23:07
Post
#2514
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa |
Tak tylko ATD jest z PD
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
|
Sat, 10 Mar 2012 - 08:26
Post
#2515
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry |
Szukaj przyczyny gdzie indziej. Co to za turbo ? Nowe/używane/regenerowane ? Jaki restryktor na zasilaniu olejem ? Turbo k03s nie regenerowane kupione rok temu w bdb stanie po tym jak k03 od zbyt duzej przepustowosci oleju na zasilaniu dostalo luzow na uszczelnieniach. Zastosowalem wtedy restrykcje 0.8mm przed wezem zasilajacym turbine i restrykcje 1.2 mm przy samym turbo. Moze to zbyt duza restrykcja. w ten weekend bede rozbieral turbine i sprawdze jakie sa szkody. -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Sat, 10 Mar 2012 - 09:11
Post
#2516
|
|
|
|
|
|
|
Tue, 13 Mar 2012 - 22:54
Post
#2517
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka |
CYTAT Turbo k03s nie regenerowane kupione rok temu w bdb stanie Wystarczy mała nieszczelnośc na kolektorze w turbo i sprawa załatwiona i nie ma co od razu olej obwiniać. Mało dziurka wielkosci łebka od szpili i to wystarczy aby zatrzeć turbo po kilkunastu tyś km. CYTAT Tak tylko ATD jest z PD Dlatego warto zainwestować w CFS 5W40 a teraz CFS 5W40 NT ! Pozdrowionka -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
|
Wed, 14 Mar 2012 - 01:32
Post
#2518
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło |
XFS nie styknie do tego ATD ? Zalezy to przeciez ile namodzone. CFS-a zmienia się co ile ? 8tys -10tys km maks ? Czy 15tys dociagnie ?
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Wed, 14 Mar 2012 - 06:06
Post
#2519
|
|
|
XFS styknie..
nie popadajmy w jakąś paranoję z olejami sportowymi |
|
|
|
| gość_kubasiek_* |
Wed, 14 Mar 2012 - 07:09
Post
#2520
|
|
|
Millers trident 5w30 Long Life spokojnie wystarczy do tego silnika i bez obaw dociagnie 15tys km.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 11:04 |