Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 124 125 126 127 128 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
gość_bezduszny_*
post Sun, 04 Mar 2012 - 16:35
Post #2501









jaro4444, a nie zastanowiło cię...
dlaczego M1 lany jest do bardzo specyficznych i ściśle określonych, pojedynczych modeli samochodów a nie całych fabryk ?

wink.gif


idąc dalej...
skoro nie jest lany do Audi z linii RS czy BMW z linii M...
to musi być straszna lipa laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Mar 2012 - 16:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzywaczewski
post Sun, 04 Mar 2012 - 20:39
Post #2502


Forum Killer
Dołączył: Wed, 23 September 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(!kuchar @ Mon, 20 Feb 2012 - 11:49) *
a to z powodu płukanki czy poprostu zmiany na rzadszą oliwe ?

Lzejszego oleju. Jednak ja bym przyjal, ze jesli bedzie bral olej - czyli dotarl sie juz do bardziej lepkiego - to nie bedzie tak, ze po pewnym czasie przestanie. Wiec jesli bedzie bral za duzo (jak na Subaru) to trzeba probowac z 5W-40 lub 10W-40.


--------------------
EJ20G, EJ253, C16SE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:37
Post #2503


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(izdebo @ Sun, 04 Mar 2012 - 16:31) *
Ten kogo znasz (czym się tak jarasz) zapodał Ci ulotki reklamowe (które nazywasz wewnętrznymi materiałami serwisowymi), więc więcej powagi


Przeprosisz i przyznasz, że sie pomyliłeś to pokażę Ci Print Screena instrukcji wewnętrznej DB.
Dokąd tego nie uczynisz będę Cię traktował jak na to zasługujesz - czyli ograniczonego krzykacza, a z kimś takim nie polemizuje się by nie zejść do jego poziomu.


a.d. Bezduszny - kwestia marketingu i wymagań silników. Jak to pieknie brzmi, że zalewamy Porsche, Bentleya, AMG i legendarny w USA V8 STR i V10 Vipera .... wink.gif
Nie przepadam za M1 ale trzeba przyznać, że ma niezły marketing i we wcześniejszej formule był dobrym olejem (poza ESP, który jest ekologicznym przegięciem kosztem ochrony silnika).


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:42
Post #2504









no i co z tego, że M1 jest obecny marketingowo w takich silnikach...
skoro w F1 wygrywa i masakruje napój energetyczny, zasilany producentem który w swojej flocie ma najmocniejszy silnik 205 KM (2.0T) i smarowany TOTAL'em.. chyba

wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:57
Post #2505


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Bezduszny nie mieszaj wyczynowych olejów robionych w ilości kilku baniek na rok, bez limitu kosztów z gamą dostępną w sklepie. Poza tym Megane 3 RS ma 250 KM smile.gif


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 04 Mar 2012 - 22:02
Post #2506









jaro4444...
przecież w oby przypadkach chodzi tylko o marketing, czyż nie ? wink.gif

PS
oczywiście 250KM...
literóweczka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Tue, 06 Mar 2012 - 21:33
Post #2507


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu.



--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 06 Mar 2012 - 21:35
Post #2508









ze strony Millersa:
CYTAT
STOSOWANIE:
Używać przy docieraniu silnika, przy delikatnym traktowaniu silnika do maksimum 800km. Stworzony do zmodyfikowanych silników benzynowych i Diesel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 07 Mar 2012 - 11:24
Post #2509


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(taquito @ Tue, 06 Mar 2012 - 21:33) *
Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu.


sad.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_o ce be_*
post Fri, 09 Mar 2012 - 12:02
Post #2510









Powitać
co możecie polecić do 1.9TDI ATD po modach
przebieg niecałe 200 000 km obecnie na motulu 10w40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
goofer
post Fri, 09 Mar 2012 - 12:41
Post #2511


User
Dołączył: Sun, 14 June 2009





CYTAT(taquito @ Tue, 06 Mar 2012 - 21:33) *
Czy docierajac silnik na oleju Millersa przeznaczonym do docierania jest mozliwe niedostateczne smarowanie turbiny ? Pytam bo stosuje metode docierania "na ostro" i Turbina wyzionela ducha ( zatarla sie ), nagly spadek mocy, klęby dymu za mna, olej miedzy T a DP i z koncowki wydechu.

Szukaj przyczyny gdzie indziej.
Co to za turbo ? Nowe/używane/regenerowane ? Jaki restryktor na zasilaniu olejem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Fri, 09 Mar 2012 - 13:03
Post #2512









CYTAT(o ce be @ Fri, 09 Mar 2012 - 12:02) *
Powitać
co możecie polecić do 1.9TDI ATD po modach
przebieg niecałe 200 000 km obecnie na motulu 10w40


płukanie silnika i jakiś przyzwoity 5/40..
Millers, XADO itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
beers
post Fri, 09 Mar 2012 - 14:52
Post #2513


User
Dołączył: Fri, 16 September 2011





Przyzwoite produkty w tej klasie lepkościowej i przewidziane szczególnie do diesla to też Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40 albo Statoil LazerWay TDI 5W40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Fri, 09 Mar 2012 - 23:07
Post #2514


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Tak tylko ATD jest z PD cool.gif


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Sat, 10 Mar 2012 - 08:26
Post #2515


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





CYTAT(goofer @ Fri, 09 Mar 2012 - 12:41) *
Szukaj przyczyny gdzie indziej.
Co to za turbo ? Nowe/używane/regenerowane ? Jaki restryktor na zasilaniu olejem ?



Turbo k03s nie regenerowane kupione rok temu w bdb stanie po tym jak k03 od zbyt duzej przepustowosci oleju na zasilaniu dostalo luzow na uszczelnieniach. Zastosowalem wtedy restrykcje 0.8mm przed wezem zasilajacym turbine i restrykcje 1.2 mm przy samym turbo. Moze to zbyt duza restrykcja.


w ten weekend bede rozbieral turbine i sprawdze jakie sa szkody.


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 10 Mar 2012 - 09:11
Post #2516









CYTAT(jaro4444 @ Fri, 09 Mar 2012 - 23:07) *
Tak tylko ATD jest z PD cool.gif


no i ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Tue, 13 Mar 2012 - 22:54
Post #2517


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT
Turbo k03s nie regenerowane kupione rok temu w bdb stanie


Wystarczy mała nieszczelnośc na kolektorze w turbo i sprawa załatwiona i nie ma co od razu olej obwiniać.
Mało dziurka wielkosci łebka od szpili i to wystarczy aby zatrzeć turbo po kilkunastu tyś km.

CYTAT
Tak tylko ATD jest z PD


Dlatego warto zainwestować w CFS 5W40 a teraz CFS 5W40 NT !

Pozdrowionka


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 14 Mar 2012 - 01:32
Post #2518


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





XFS nie styknie do tego ATD ? Zalezy to przeciez ile namodzone. CFS-a zmienia się co ile ? 8tys -10tys km maks ? Czy 15tys dociagnie ?


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 14 Mar 2012 - 06:06
Post #2519









XFS styknie..
nie popadajmy w jakąś paranoję z olejami sportowymi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kubasiek_*
post Wed, 14 Mar 2012 - 07:09
Post #2520









Millers trident 5w30 Long Life spokojnie wystarczy do tego silnika i bez obaw dociagnie 15tys km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 124 125 126 127 128 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 01:07