![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#2281
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Fuchs nie ma plukanek.
Ja mam doskonale doswiadczenia z plukankami motula jako pierwszymi obecnie od przeszlo 2 lat Amsoil i oid dluzszego czasu Millers FLUSH i uwazam te produkty za najlepsze. Moze sa inne rownie dobre ale z tymi mam praktyczne doswiadczenie. To że olej jest pelnym syntetykiem nie musi oznaczac że ma bartdzo mocne wlasciwosci plukajace baza olejowa to nosnik detergentow ktore w zaleznosci od produktu jest roznie dawkowany zarowno pod wzglewdem ilosci jak i jakosci. Co piszer instrukcja do Twojego wozidla jaki to ma być olej ? Plukanka i docelowy olej wycieki to przeszlosc chyba że masz jeden ulip w silniku aler rimula raczej by nie tolerowala osadu to olej o wysokiej zawartisci skladnikow zasadowych Pozdrowka -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2282
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 January 2012 ![]() |
oczywiście miałem na myśli Millers Engine Flush - zasugerowałem się patrząc na Twój avatar
![]() Mój Nissan do najnowszych nie należy, do tego był sprowadzony z Włoch - fabrycznie zalewany 10w40, ale wg wskazań producenta 5w30 dozwolony w chłodniejszym klimacie, a 15w40 dla mrozów nie przekraczających -10*C. Dzięki za info, że Rimula nie zamula silnika nagarem. |
|
|
![]()
Post
#2283
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Myszków ![]() |
Millers zaprezenotował oleje NANODRIVE, wszytskie są - a 5w30 jak na złość nie ma...
![]() |
|
|
![]()
Post
#2284
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Ale jest CFS 5w30 ktoiry daje na 15000km rocznie w autach wymagajacych takiej klasy lepkosciowej a ktore sa upalane i jez5zoneczesto w trac day-ach
-------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#2285
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Myszków ![]() |
No wiem, ale chciałem żeby mi psychicznie było lepiej jak zaleję mega wyczes nano technologie w bagnet...
![]() Ale cóż ![]() |
|
|
![]()
Post
#2286
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
czyli np. Fuchs i jakie jeszcze? zalewać od razu docelowym, czy lepiej półsyntetykiem "w razie czego" i za 10tys zrobić kolejne płukanie jeśli nie zacznie się pocić? jeśli od razu syntetyk (mocno czyszczący przecież) to wymienić filtr dodatkowo po 3-5tys.? Z plukanek używam zawsze LM lub Millersa z obydwu jestem zadowolony. Zalałbym od razu docelowymolejem. -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#2287
|
|
User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Panowie jeszcze mam takie pytanie:
Przeglądałem ostatnio oleje 10W40 dla znajomego i np. Shell HX7 nie jest klasycznym półsyntetykiem, tylko olejem HC (zamiast np. Semi-Synthetic jest dokładnie na opakowaniu napisane "Synthetic Technology Motor Oil") - domniemywam, że będzie to jeden z najlepszych wyborów wśród 10W40? Teoretycznie w klasycznym półsyntetyku będzie ok 70-80% oleju gr II i 20-30% oleju gr III lub IV, czy w tym Shell'u 10W40 faktycznie jest 100% gr. III? |
|
|
![]()
Post
#2288
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Panowie jeszcze mam takie pytanie: Przeglądałem ostatnio oleje 10W40 dla znajomego i np. Shell HX7 nie jest klasycznym półsyntetykiem, tylko olejem HC (zamiast np. Semi-Synthetic jest dokładnie na opakowaniu napisane "Synthetic Technology Motor Oil") - domniemywam, że będzie to jeden z najlepszych wyborów wśród 10W40? Teoretycznie w klasycznym półsyntetyku będzie ok 70-80% oleju gr II i 20-30% oleju gr III lub IV, czy w tym Shell'u 10W40 faktycznie jest 100% gr. III? Tego chyba Ci nikt nie powie...ile jest HC jakiej grupy itp. Nie wiem czy w Polsce ktos to wogóle by wiedział ... Czy najlepszy wsród 10W40 czy najlepszy sród produktów Shell czy najlepszy wśród ogólnie olejów 10W40 ? Bo wiedz że wśród 10W40 masz jeszcze troche pełnych syntetyków do których Shell ma bardzo daleko :-) Nie wiesz ile tam jest GTL z gazu ziemnego , ile minerała (sądzę że ok. 3%) ile specjalnej grupy HC IIIgr.+... Pozdrówka ! -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#2289
|
|
User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Chodzi o najlepszy wśród 10W40 w ogóle, ale w rozsądnych cenach, tj. oleje klasy ok. 100 zł / 5 litrów
![]() Dzięki za odpowiedź; jeśli nie wiadomo, to pewnie znów skończy się na Texaco ![]() |
|
|
![]()
Post
#2290
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Lepsze:
XSS 10W40 Statoil SuperWay 10W40 Fuchs UNIC PLUS 10W40 Fuchs UNIMAX PLUS 10W40 Agip Sint 2000 - to samo praktycznie co Synergie + z Motula Jeszcze możesz spróbować jak Ci zadna z powyższych nie podejdzie XADO 10W40 Z pełnych syntetyków to : CFS 10W40 Amsoil AMO 10W40 Ale to inna cena oczywiście ND -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#2291
|
|
User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Dzięki wielkie, popatrzę, Agip chyba ciężko będzie u nas dostać
![]() |
|
|
![]()
Post
#2292
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Millers XFD 5/40 vs. Millers Trident 5/40. Uzywane w turbodieslu (czasem dostaje srogie baty szczegolnie na trasie jak sie mocno spieszy) 190kkm przebiegu do tej pory jezdzony na LM Synthoil 5/40 wczesniej nie wiem w kazdym badz razie LM nie bierze ni grama i znaczna roznica w pracy silnika na słuch, a przesiadka na Millersa podyktowana tym, ze mam pod nosem u znajomego pewne oleje tej marki w dobrej cenie. Patrzyłem na stronie to nie wiele się róznią z tego co tam piszą z tym, że nie wiem co lepsze? Doradzicie? pzdr!
|
|
|
![]()
Post
#2293
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Moj klient używa teraz XFD w lekko podciągnietym TDCI we Focusie , wcześniej miał LM Synthoil-a i powiedział mize róznica jest bardzo zauwazalna.
Zrobił na nim 11 000km i jest lepiej niz na LM. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#2294
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
To bardzo dobra dla mnie informacja:) Nie wiem na czym auto jezdzilo wczesniej ale po wlaniu LM baaardzo ucichlo i zaczelo klekotac miekko. Jezeli na Millersie bedzie lepiej to bedzie na prawde fajnie:) Dzieki!
P.S Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś inne doświadczenia z chęcia poczytam ![]() |
|
|
![]()
Post
#2295
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: CHEŁMNO ![]() |
Golf IV PD 1.9TDi
4 wymiany w 17 miesięcy czyli 60tyś. kilometrów. Historia wymian: 1. Castrol EDGE 505.01 5w30 2. Motul Specific 507 5w30 3. Motul Specific 507 5w30 4. Liqui Moly Toptec 4200 5w30 5. ? Zużycie: Po wymianie jest stan MAX. Po 11 tyś km jest trochę ponad minimum. Dolewam resztę z butli piątki i do wymiany po 15000 starczy... Czym go zalać? Milers 5w30 XF Longlife? Czy co? Gdzie w dobrej cenie? priv -------------------- Seat Leon FR
|
|
|
![]()
Post
#2296
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
http://moto.allegro.pl/motul-specyfic-5w40...2035274701.html
Na 5w40 lekko spadnie ci zużycie oleju. Używam tego oleju w BPX 250KM i nie mam problemów ze z użyciem czy przegrzewaniem się oleju. A jak chcesz brać millersa to bierz tego: http://moto.allegro.pl/millers-oils-xfe-pd...2070575988.html |
|
|
![]()
Post
#2297
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: PL ![]() |
A jak chcesz brać millersa to bierz tego: http://moto.allegro.pl/millers-oils-xfe-pd...2070575988.html Kupował ktoś u tego sprzedawcy/w tym sklepie, to są oryginalne oleje ? To jest użytkownik allegro: Filtry Gdańsk Sklep "PPHU FILTRY" Chce kupić Millersa XF C3 Longlife 5W30 i w tym sklepie nie dość, że trochę taniej to wysyłka gratis (w porównaniu do oficjalnego przedstawiciela millers.pl) |
|
|
![]()
Post
#2298
|
|
User Dołączył: Wed, 04 January 2012 ![]() |
Jeszcze Was pomęczę
![]() Dotyczy wolnossącej benzyny V6: 1) Czy opłaca się przejść ze zwykłego 5W40 na 5W40 LowSaps, np. C3? Producenci oprócz filtrów cząstek stałych piszą że polecane są także do samochodów z katalizatorem (czyli obecnie niemal wszystkie!) - czy w benzynowym silniku warto sobie zawracać tym głowę? I jaki wpływ na silnik (pomijając układ wydechowy) mają oleje LowSaps? 2) Czy w tymże silniku, warto przejść z klasycznego 5W40 klasy A3 na jakiś energooszczędny olej klasy A5? Czy faktycznie można przez to obniżyć spalanie o 1 litr na 100 km, jak zapewniają producenci olejów klasy EC (Energy Conserving)? |
|
|
![]()
Post
#2299
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT Czy w tymże silniku nikt nie wie o jakim silniku piszesz .... -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
![]()
Post
#2300
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 June 2009 Skąd: Pruszków ![]() |
2) Czy w tymże silniku, warto przejść z klasycznego 5W40 klasy A3 na jakiś energooszczędny olej klasy A5? Czy faktycznie można przez to obniżyć spalanie o 1 litr na 100 km, jak zapewniają producenci olejów klasy EC (Energy Conserving)? A widziałeś kiedyś, jak wygląda (jakiej jest konsystencji) olej A5/B5 w porównaniu do A3? -------------------- BMW E30 IX 1987
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 08:33 |