Shoutbox 0 nowych PW 


368 Stron V  « < 113 114 115 116 117 > »   
Reply to this topicStart new topic
> JAKI OLEJ DO SILNIKA
Croom
post Sat, 21 Jan 2012 - 10:39
Post #2281


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Fuchs nie ma plukanek.
Ja mam doskonale doswiadczenia z plukankami motula jako pierwszymi obecnie od przeszlo 2 lat Amsoil i oid dluzszego czasu Millers FLUSH i uwazam te produkty za najlepsze.
Moze sa inne rownie dobre ale z tymi mam praktyczne doswiadczenie.

To że olej jest pelnym syntetykiem nie musi oznaczac że ma bartdzo mocne wlasciwosci plukajace baza olejowa to nosnik detergentow ktore w zaleznosci od produktu jest roznie dawkowany zarowno pod wzglewdem ilosci jak i jakosci.

Co piszer instrukcja do Twojego wozidla jaki to ma być olej ?

Plukanka i docelowy olej wycieki to przeszlosc chyba że masz jeden ulip w silniku aler rimula raczej by nie tolerowala osadu to olej o wysokiej zawartisci skladnikow zasadowych

Pozdrowka


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 21 Jan 2012 - 10:39
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Burning
post Sat, 21 Jan 2012 - 10:49
Post #2282


User
Dołączył: Mon, 09 January 2012





oczywiście miałem na myśli Millers Engine Flush - zasugerowałem się patrząc na Twój avatar smile.gif
Mój Nissan do najnowszych nie należy, do tego był sprowadzony z Włoch - fabrycznie zalewany 10w40, ale wg wskazań producenta 5w30 dozwolony w chłodniejszym klimacie, a 15w40 dla mrozów nie przekraczających -10*C.

Dzięki za info, że Rimula nie zamula silnika nagarem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeroN
post Sat, 21 Jan 2012 - 13:00
Post #2283


User
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Myszków





Millers zaprezenotował oleje NANODRIVE, wszytskie są - a 5w30 jak na złość nie ma... smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sat, 21 Jan 2012 - 14:26
Post #2284


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Ale jest CFS 5w30 ktoiry daje na 15000km rocznie w autach wymagajacych takiej klasy lepkosciowej a ktore sa upalane i jez5zoneczesto w trac day-ach



--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeroN
post Sat, 21 Jan 2012 - 15:03
Post #2285


User
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Myszków





No wiem, ale chciałem żeby mi psychicznie było lepiej jak zaleję mega wyczes nano technologie w bagnet... wink.gif

Ale cóż wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Sun, 22 Jan 2012 - 19:28
Post #2286


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(Burning @ Sat, 21 Jan 2012 - 10:20) *
czyli np. Fuchs i jakie jeszcze?
zalewać od razu docelowym, czy lepiej półsyntetykiem "w razie czego" i za 10tys zrobić kolejne płukanie jeśli nie zacznie się pocić?
jeśli od razu syntetyk (mocno czyszczący przecież) to wymienić filtr dodatkowo po 3-5tys.?


Z plukanek używam zawsze LM lub Millersa z obydwu jestem zadowolony. Zalałbym od razu docelowymolejem.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Sat, 28 Jan 2012 - 14:28
Post #2287


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Panowie jeszcze mam takie pytanie:
Przeglądałem ostatnio oleje 10W40 dla znajomego i np. Shell HX7 nie jest klasycznym półsyntetykiem, tylko olejem HC (zamiast np. Semi-Synthetic jest dokładnie na opakowaniu napisane "Synthetic Technology Motor Oil") - domniemywam, że będzie to jeden z najlepszych wyborów wśród 10W40? Teoretycznie w klasycznym półsyntetyku będzie ok 70-80% oleju gr II i 20-30% oleju gr III lub IV, czy w tym Shell'u 10W40 faktycznie jest 100% gr. III?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sat, 28 Jan 2012 - 14:39
Post #2288


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT(TomaszMal @ Sat, 28 Jan 2012 - 14:28) *
Panowie jeszcze mam takie pytanie:
Przeglądałem ostatnio oleje 10W40 dla znajomego i np. Shell HX7 nie jest klasycznym półsyntetykiem, tylko olejem HC (zamiast np. Semi-Synthetic jest dokładnie na opakowaniu napisane "Synthetic Technology Motor Oil") - domniemywam, że będzie to jeden z najlepszych wyborów wśród 10W40? Teoretycznie w klasycznym półsyntetyku będzie ok 70-80% oleju gr II i 20-30% oleju gr III lub IV, czy w tym Shell'u 10W40 faktycznie jest 100% gr. III?


Tego chyba Ci nikt nie powie...ile jest HC jakiej grupy itp.
Nie wiem czy w Polsce ktos to wogóle by wiedział ...

Czy najlepszy wsród 10W40 czy najlepszy sród produktów Shell czy najlepszy wśród ogólnie olejów 10W40 ?


Bo wiedz że wśród 10W40 masz jeszcze troche pełnych syntetyków do których Shell ma bardzo daleko :-)

Nie wiesz ile tam jest GTL z gazu ziemnego , ile minerała (sądzę że ok. 3%) ile specjalnej grupy HC IIIgr.+...

Pozdrówka !


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Sat, 28 Jan 2012 - 14:44
Post #2289


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Chodzi o najlepszy wśród 10W40 w ogóle, ale w rozsądnych cenach, tj. oleje klasy ok. 100 zł / 5 litrów wink.gif
Dzięki za odpowiedź; jeśli nie wiadomo, to pewnie znów skończy się na Texaco unsure.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sat, 28 Jan 2012 - 14:58
Post #2290


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Lepsze:

XSS 10W40
Statoil SuperWay 10W40
Fuchs UNIC PLUS 10W40
Fuchs UNIMAX PLUS 10W40
Agip Sint 2000 - to samo praktycznie co Synergie + z Motula
Jeszcze możesz spróbować jak Ci zadna z powyższych nie podejdzie XADO 10W40

Z pełnych syntetyków to :

CFS 10W40
Amsoil AMO 10W40

Ale to inna cena oczywiście

ND


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Sat, 28 Jan 2012 - 15:49
Post #2291


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Dzięki wielkie, popatrzę, Agip chyba ciężko będzie u nas dostać wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Sat, 28 Jan 2012 - 16:17
Post #2292


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





Millers XFD 5/40 vs. Millers Trident 5/40. Uzywane w turbodieslu (czasem dostaje srogie baty szczegolnie na trasie jak sie mocno spieszy) 190kkm przebiegu do tej pory jezdzony na LM Synthoil 5/40 wczesniej nie wiem w kazdym badz razie LM nie bierze ni grama i znaczna roznica w pracy silnika na słuch, a przesiadka na Millersa podyktowana tym, ze mam pod nosem u znajomego pewne oleje tej marki w dobrej cenie. Patrzyłem na stronie to nie wiele się róznią z tego co tam piszą z tym, że nie wiem co lepsze? Doradzicie? pzdr!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sat, 28 Jan 2012 - 16:21
Post #2293


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





Moj klient używa teraz XFD w lekko podciągnietym TDCI we Focusie , wcześniej miał LM Synthoil-a i powiedział mize róznica jest bardzo zauwazalna.
Zrobił na nim 11 000km i jest lepiej niz na LM.


--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iktorn92
post Sat, 28 Jan 2012 - 16:41
Post #2294


Frequent User
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Jelenia Góra





To bardzo dobra dla mnie informacja:) Nie wiem na czym auto jezdzilo wczesniej ale po wlaniu LM baaardzo ucichlo i zaczelo klekotac miekko. Jezeli na Millersie bedzie lepiej to bedzie na prawde fajnie:) Dzieki!

P.S Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś inne doświadczenia z chęcia poczytam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DCA
post Sat, 28 Jan 2012 - 17:05
Post #2295


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: CHEŁMNO





Golf IV PD 1.9TDi

4 wymiany w 17 miesięcy czyli 60tyś. kilometrów.

Historia wymian:
1. Castrol EDGE 505.01 5w30
2. Motul Specific 507 5w30
3. Motul Specific 507 5w30
4. Liqui Moly Toptec 4200 5w30
5. ?

Zużycie:
Po wymianie jest stan MAX. Po 11 tyś km jest trochę ponad minimum. Dolewam resztę z butli piątki i do wymiany po 15000 starczy...

Czym go zalać? Milers 5w30 XF Longlife? Czy co? Gdzie w dobrej cenie? priv


--------------------
Seat Leon FR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Sat, 28 Jan 2012 - 17:20
Post #2296


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





http://moto.allegro.pl/motul-specyfic-5w40...2035274701.html

Na 5w40 lekko spadnie ci zużycie oleju. Używam tego oleju w BPX 250KM i nie mam problemów ze z użyciem czy przegrzewaniem się oleju.

A jak chcesz brać millersa to bierz tego:
http://moto.allegro.pl/millers-oils-xfe-pd...2070575988.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!kuchar
post Sat, 28 Jan 2012 - 21:15
Post #2297


Frequent User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: PL





CYTAT(lukkoz01 @ Sat, 28 Jan 2012 - 17:20) *
A jak chcesz brać millersa to bierz tego:
http://moto.allegro.pl/millers-oils-xfe-pd...2070575988.html


Kupował ktoś u tego sprzedawcy/w tym sklepie, to są oryginalne oleje ? To jest użytkownik allegro: Filtry Gdańsk Sklep "PPHU FILTRY"

Chce kupić Millersa XF C3 Longlife 5W30 i w tym sklepie nie dość, że trochę taniej to wysyłka gratis (w porównaniu do oficjalnego przedstawiciela millers.pl)


Go to the top of the page
 
+Quote Post
TomaszMal
post Sat, 28 Jan 2012 - 21:20
Post #2298


User
Dołączył: Wed, 04 January 2012





Jeszcze Was pomęczę wink.gif

Dotyczy wolnossącej benzyny V6:

1) Czy opłaca się przejść ze zwykłego 5W40 na 5W40 LowSaps, np. C3? Producenci oprócz filtrów cząstek stałych piszą że polecane są także do samochodów z katalizatorem (czyli obecnie niemal wszystkie!) - czy w benzynowym silniku warto sobie zawracać tym głowę? I jaki wpływ na silnik (pomijając układ wydechowy) mają oleje LowSaps?

2) Czy w tymże silniku, warto przejść z klasycznego 5W40 klasy A3 na jakiś energooszczędny olej klasy A5? Czy faktycznie można przez to obniżyć spalanie o 1 litr na 100 km, jak zapewniają producenci olejów klasy EC (Energy Conserving)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Croom
post Sun, 29 Jan 2012 - 00:10
Post #2299


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 April 2005
Skąd: Wieliczka





CYTAT
Czy w tymże silniku


nikt nie wie o jakim silniku piszesz ....



--------------------
www.zmienolej.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izdebo
post Sun, 29 Jan 2012 - 09:20
Post #2300


User
Dołączył: Wed, 17 June 2009
Skąd: Pruszków





CYTAT(TomaszMal @ Sat, 28 Jan 2012 - 21:20) *
2) Czy w tymże silniku, warto przejść z klasycznego 5W40 klasy A3 na jakiś energooszczędny olej klasy A5? Czy faktycznie można przez to obniżyć spalanie o 1 litr na 100 km, jak zapewniają producenci olejów klasy EC (Energy Conserving)?


A widziałeś kiedyś, jak wygląda (jakiej jest konsystencji) olej A5/B5 w porównaniu do A3?


--------------------
BMW E30 IX 1987
Go to the top of the page
 
+Quote Post

368 Stron V  « < 113 114 115 116 117 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 08:33