![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1601
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Wszystko mozna zakwestionować i podważyć .
Nie twierdzę że Fuchs stoi gorzej od marek przez Ciebie wymienionych to bardzo solidna i udana linia produktów. Z co materiałów OK sprawa załatwiona:-) Ludzie zaczynaja robić analizy w Blackstone w Poslce i juz wychodza już ciekawe wyniki, mam nadzieję że jak temat się rozrosnie to zweryfikuje to jakość wszystkich medialnych jak i mniej medialnych produktów Wracając do tematu ja bym polecił jeszcze z normą 504/507 Amsoil : http://www.amsoil.com/storefront/ael.aspx Co myślicie o tym oleju ? -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1602
|
![]() |
Croom, Twoje porównania na podstawie materiałów reklamowych i jakiś tam deklarowanych danych... to jak by porównywać Opla Insignia OPC do jakiego BMW 5 o podobnej mocy i napędzie xD.
Na papierze może być to samo lub prawie to samo.. ale chyba nikt nie powie, że tak samo się te samochody prowadzą i tak samo są wykonane. Rozumiesz ? Wszystko mozna zakwestionować i podważyć . no nie wiem czy tak można wszystko Na pewno można bez większego wysiłku podważyć takie teksty marketingowe podające szczegółowe i precyzyjne dane dotyczące jakiś różnic.. a nie podające równie precyzyjnie względem czego. Ale tam ma tak właśnie być... Jedni to "kupią" i kupią produkt. Inni się uśmiechną i przejdą dalej. |
|
|
![]()
Post
#1603
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Rozumiem dokładnie i tu jest rozbieżność zdań.
Rozumiesz mnie źle nie jest dla mnie wytyczną to co jest zawarte w reklamie, ale jest tam jakiś sens,jakies przesłanie nowa technologia cos świeżego inna baza olejowa itp. Co do samocodów to jakoś bardziej dażę sympatią V8 i starsze off roadowe konstrukcje na ramach i sztywnych mostach ![]() -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1604
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1605
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
Fuchs GT-1 XTL różni sie od poprzedniego GT-1 zastosowana bazą to nieco inna technologia, rewolucji nie ma ale inna.
podpowiem , wiele producentów zaczyna iśc w tym kierunku :-) -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1606
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1607
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Ja tak od siebie mogę tylko napisać, ze testy marketingowe w 99% porównują dany produkt do oleju konwencjonalnego/mineralnego. Stąd takie fenomenalne różnice.
Dostałem swego czasu materiały, w których był ten fenomen opisany. Niestety nie mogę sobie przypomnieć z której to było firmy. Co do danych, to nie wszystkie firmy olejowe podają do publicznej wiadomości, tak o, karty charakterystyk produktu. Co za tym idzie nie koniecznie można sobie to dokładnie zestawić. Ale o tym to już kiedyś chyba było. -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#1608
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 August 2006 Skąd: niewiadomo skąd ![]() |
Panowie i Panie przyznaje że nie mam czasu i możliwości przeczytania 81 stron wątku o olejach a muszę szybko kupić i wymienić olej silnikowy
Pacjent to Accord I_CTDI rok 2004 wybór to Shell HELIX PLUS DIESEL 5w30 sklep w którym kupuje ma "wersje" do silników z pompowtryskami o specyfikacji API: API SL/CF ACEA: A3/B3/B4 VW 502.00, VW 505.00, VW 505.01, Ford WSS-M2C917-A (pełna nazwa oleju SHELL HELIX PLUS DIESEL 505.01 VA 5W30) Pytanie czy taki olej można bezpiecznie wlać do Hondowskiego common rail'a (czy nie zaszkodzi to silnikowi)????? dzięki za szybką odpowiedz -------------------- GT FOUR
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1609
|
![]() |
nie zaszkodzi
|
|
|
![]()
Post
#1610
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 August 2006 Skąd: niewiadomo skąd ![]() |
dzięki za szybką odpowiedz:)
-------------------- GT FOUR
|
|
|
![]()
Post
#1611
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
zachęcany roznymi opiniami zalalem motula 5w40 x-cess do mojego 3.0d 184km BMW - wrazenia... - shell 5w40 ultra diesel byl o wiele lepszy, ciszej klekotal bocian - auto po chipie... to co chyba nastepny millers?
![]() |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1612
|
![]() |
Silnik zaczął palić mega olej.
Są jakieś oleje które trochę przyhamują proces? Czy kupić beczkę Lotosu i jak najszybciej remont? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1613
|
![]() |
remont
|
|
|
![]()
Post
#1614
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
remont popieram ale jak nie ma funduszy to polecam ten olej:
http://allegro.pl/fuchs-titan-trans-hd-15w...1697380384.html http://allegro.pl/fuchs-titan-trans-hd-15w...1697380463.html Proszę się nie śmiać olej leczy wadliwe VVT-I które z poczatku okresu miały problem z przepalanym olejem. Remont to ostateczność ale nie zawsze jak to sie mówi są fundusze. Są jeszcze wynalazki z Militeca czy XADO ale sam osobiście nie mam z tym jakiś doświdczeń na podstawie których mógłbym się pokusić o oczywiste wnioski. Jednym pomagało inny nie. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1615
|
![]() |
Croom, nie wiesz jaki silnik, nie wiesz jaka jest przyczyna, że silnik pali mega ilości oleju... a polecasz jakiegoś mineralnego ulepa zamiast znalezienia przyczyny i naprawienia.
Tego HD można wlać do silnika STAR200 a nie samochodu osobowego. |
|
|
![]()
Post
#1616
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
remont popieram ale jak nie ma funduszy to polecam ten olej: http://allegro.pl/fuchs-titan-trans-hd-15w...1697380384.html http://allegro.pl/fuchs-titan-trans-hd-15w...1697380463.html Proszę się nie śmiać olej leczy wadliwe VVT-I które z poczatku okresu miały problem z przepalanym olejem. Remont to ostateczność ale nie zawsze jak to sie mówi są fundusze. Są jeszcze wynalazki z Militeca czy XADO ale sam osobiście nie mam z tym jakiś doświdczeń na podstawie których mógłbym się pokusić o oczywiste wnioski. Jednym pomagało inny nie. "Wielosezonowy olej do silników z zapłonem samoczynnym i iskrowym. Zalecany do smarowania silników maszyn i ciągników rolniczych." ![]() I ciekawi mnie jedna rzecz. Czemu jest tak? Aż tak wypłukuje jakieś syfy? "Przy zastosowaniu po raz pierwszy oleju TITAN TRANS HD 1550 naley wkład filtra olejowego wymienic po 5 tys. km przebiegu. Nastepne wymiany nastepuja co 10 tys. km." -------------------- taniekola.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1617
|
![]() |
tak, ten olej sporo ma dodatków..
i zalany do jakiegoś starego kibla może powodować odrywanie się jakiś nagarów |
|
|
![]()
Post
#1618
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 04 February 2004 Skąd: Lublin ![]() |
To chyba dobrze??
-------------------- taniekola.pl
|
|
|
![]()
Post
#1619
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 April 2005 Skąd: Wieliczka ![]() |
CYTAT Tego HD można wlać do silnika STAR200 a nie samochodu osobowego. Też można wlać oczywiście :-) Można się śmiać ale działa w bardzo wielu wypadkach skoro w nowszych Astrach ECOTEC i VVT-I bardzo pomaga. Notabene nowoczesne maszyny rolnicze które niekiedy sa dosłownie katowane przy pracach ziemnych musza mieć w wielu wypadkach olej duzo mocniejszy niz odpowiednik do osobówek. Sam jeżdzę na oleju osobowo "dostawczym" i jest lepiej od wielu dobrych odpowiedników A3/B4 o tej samej lepkości. -------------------- www.zmienolej.pl
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1620
|
![]() |
To chyba dobrze?? tak.. pod warunkiem, że ktoś z głową to będzie eksploatował po przejściu na ten olej najlepszą metodą w przypadku takich silników jest zrobienie płukanki i sprawdzenie czy silnik nie będzie przeciekał. wtedy wymienić uszczelniacze i dalej eksploatować jednostkę choć i to może być czasem ryzykowne w przypadku starych jednostek Można się śmiać ale działa w bardzo wielu wypadkach skoro w nowszych Astrach ECOTEC i VVT-I bardzo pomaga. weź Ty już dzisiaj nie pisz takich rzeczy ![]() silnik ECOTEC i olej mineralny 15/50 klasy HD a jak już piszesz o ciągnikach rolniczych to każdy w miarę nowoczesny silnik (czyli jakiś 8 letni i nowszy) tam pracujący zalewany jest olejami co najmniej półsyntetykami.. a nie ulepami mineralnymi gwarantuje też, że producent takiego silnika przewidział sytuację, kiedy ciągnik będzie ciężko pracował a nie stał pod remizą ![]() może jeszcze zapisz się na jakieś fora rolnicze i doczytaj ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 03:50 |