![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1121
|
![]() |
ale nikt nie twierdzi, że to jest olej syntetyczny na bazie PAO...
GM 5/30 to typowy olej HC i kosztuje jak olej HC |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1122
|
![]() |
To w koncu lac go czy nie?
![]() bezduszny, co radzisz do Vectry CDTI 150KM, przebieg 166 tys. Teraz zalany Shell 5w40 i wzial go jakies 0,7-0,8 l na 10 tysiecy km. Pozdrawiam. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1123
|
![]() |
bezduszny, co radzisz do Vectry CDTI 150KM, przebieg 166 tys. Teraz zalany Shell 5w40 i wzial go jakies 0,7-0,8 l na 10 tysiecy km. sprawdzić dlaczego pobiera aż tyle przy tym przebiegu, naprawić i dalej zalewać jakiś 0/40 czy 5/40 (chyba, że ten Shell to jakaś kicha) a GM 5/30 to dobry olej HC do normalnie eksploatowanego samochodu Nie kosztuje dużo.... bo nie jest obciążony kosztami kampanii reklamowych. Widziałem kila samochodów dostawczych z silnikami 1.9 CDTI, 2.0 CDTI które zrobiły na tym oleju po kilka setek tysięcy kilometrów i jest z nimi wszystko OK. Czyli olej się sprawdza. |
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1124
|
![]() |
Niech spróbuje coś takiego: http://www.liquimoly-sklep.pl/product-pol-...anie-0-3L-.html A czym to się różni od np.: http://allegro.pl/ceramizer-bierze-olej-to...1324924997.html i http://allegro.pl/liqui-moly-ceratec-rewel...1329214295.html i co lepiej wlać najpierw? |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1125
|
![]() |
To co zaproponowałem to wiskozator lepkości... czyli to samo co zawierają oleje ale w większej ilości.
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1126
|
![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1127
|
![]() |
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1128
|
![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1129
|
![]() |
a jaki jest konkretnie problem ?
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1130
|
![]() |
a jaki jest konkretnie problem ? Auto pali olej. Zaczelo niedawno. Mechanik poleca te ceramizer z allegro nie liquy ten drugi. Wiem ze to pudrowanie zdechlego kota ale co mam zrobic zwalac glowice i ja robic ? Pierwszy objaw to uszczelniacze albo pierscienie. Ale auto nie dymi jakos strasznie kopa ma. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1131
|
![]() |
co masz teraz zalane ?
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#1132
|
![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1133
|
![]() |
może płukanie silnika i 5/50 ?
Kwestia jaki silnik i w jakim stanie. |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1134
|
![]() |
Jak poznac czy olej nadaje sie do silnika z DPF-em?
Wiem, ze musi byc "low saps", ale czy jakis zwrot w specyfikacji oleju mowi o tym, ze jest on wlasnie "low saps" ? Szukam czegos 5W40 do wspomnianej wyzej Vectry C. |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1135
|
![]() |
Nie spotkałem 5/40 z low saps
ale jak zalejesz normalny 0/40 to nic się nie stanie. sprawdzone ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1136
|
![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1137
|
![]() |
tak
DPF nie głupienie przy nim teraz do takiej VC będziemy zalewać Millersa 5/40 i zobaczymy co będzie |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#1138
|
![]() |
Zakupiłem M1 i GM, dzięki za pomoc.
|
|
|
![]()
Post
#1139
|
|
User Dołączył: Wed, 05 November 2008 ![]() |
Do filtrów DPF najlepiej nadają się oleje, które mają oznaczenie ACEA C3, choć niektóre samochody wymagają też C1, C2, C4. Choć nie jest konieczne, aby olej do Twojej Vectry miał C3, jeśli na butelce jest GM-LL-B025 (ten Mobil ma, więc jestem pewien, że jest ok do tego auta, i to dobry wybór). Choć ja bym się zdecydował na Millersa XF LL C3 - z 4 powodów - PAO, dexos2, GM-LL-B-025, no i właśnie C3. Bezduszny, którego 5/40 będziesz wlewał do Vectry? Pytam, bo mnie zaciekawiłeś - przeszukałem wszystkie 5/40 millersa i nie znalazłem żadnego z GM-LL-A lub B-025?
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1140
|
![]() |
CYTAT Bezduszny, którego 5/40 będziesz wlewał do Vectry? XFD CYTAT przeszukałem wszystkie 5/40 millersa i nie znalazłem żadnego z GM-LL-A lub B-025? mi nie są potrzebne aprobaty |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 16:01 |