![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
pisalem wyzej - program jest stary... czyli pod zwykle k03 bez zadnych innych modyfikacji teoretycznie na 195PS przez oettingera, potem przeszedl modyfikacje czyli turbo k03s, dolot bez zwezki, wydech , korekta softu nie zostala przeprowadzona, po ostatniej wizycie u tunera wykres wyszedl jaki wyszedl, moje pytanie jest nastepujace czy korekta jest wymagana czy mam sie zadowolic takim wykresem jaki dostalem... nie ukrywam nie jest to wynik ktory mnie zadowala ale tez nie chcialbym ladowac kasy tam gdzie juz nei ma sensu..a przeplywki sie doczepilem sam bo wskazania odbiegaly od innych ...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar A masz może pełnego loga tego pomiaru?? -------------------- Potrzebne teile do skrzyni EVS
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
niestety logowałem dziś samą góre , ale 205 g/s jest już przy 5k rpm i stopniowo z obrotami leci na 220 g/s
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 09 March 2005 Skąd: Śląsk ![]() |
A dałbyś radę zrobić mi takiego loga i wysłać na @??
-------------------- Potrzebne teile do skrzyni EVS
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
tak , ale w tym tygodniu już raczej nie będe miał kiedy bawić sie vagiem.
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
podjedź sobie na Orlen, kup preparat o nazwie DECABIT. Wykręć i umyj przepływkę. W moim przypadku akurat było odwrotnie - przepływka wskazywała za dużo o około 20%. Silnik AGU - wówczas zamykała się już przy około 6tyś obr wskazując od tego momentu stałe 187g/s i ładując max 1,0bar w ciepłe dni (powyżej 28st). Auto totalnie nie jechało - była mega różnica w stosunku do tego co było wcześniej. Po przeczyszczeniu zaczęła wskazywać maks 170g/s pozwalając na dmuchanie turbinką w gorące dni nawet do 1,3bar. Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie, żeby utrzymać przepływ, różnice ciśnień w zależności od pogody (temp, wilgotność) wahają się do około 0,3 bara. Tzn w upalne lato ładuje max okolice 1,3bar, dzisiaj przy 4st i deszczu nie wychodzi powyżej 1,05bar. turbo to hybryda k03/k04, luźny wydech itd. moc 200-215km.
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
mylem przeplywke juz w roznych specyfikach, wynik raczej bez zmian, wiec albo ta przeplywka tak ma albo to auto tak ma, jutro podjade wezme nr oryginalu przeplywki i sproboje znalesc jakas sprawdzona ... ale moje pytanie tez jest takie czy mam szukac dziury w calym czy tak ma zostac, czyli wskazania przeplywomierza, ilosc koni i nm, doladowanie bo przyznam ze wynik nie jest dla mnie satysfakcjonujacy na te modyfikacje, a tuner powiedzial iz korekta nie wniesie za duzo (ocenil na podstawie wykresu i doladowania)
wykres tutaj: http://images49.fotosik.pl/217/a8d56eab83c7fefbmed.jpg |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
zmierz afr. poza tym ponad 200km na tym co masz to dobry wynik. nie oczekuj 220 bo tyle to może by i wypluł 1.8T ale na silniku z przebiegiem 20tyś km.
-------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
Witam ja robiłem w swoim logi Silnik AGU Na k04 Ic + Rury Wtryski 440cc DP 3 cale Wydech 2.75 Program BY Unitronic Autko zostało wystrojone Na ori Przepływce od 150PS Niby 250 PS ma te moje autko ale ostatnio porobiłem Logi I masa Powietrza Wyszła mi 182g/s przy 6500 rpm cos mała ta masa powietrza ,, pEWnie sie przepływka kończy Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Oto log , pierwszy jest lekko z górki , drugi lekko pod górke , nie dokręciłem do 7k , ale przy 6300 jest już 210g/s
4bieg , temp zewnetrzna 13C , w dolocie 17C. -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Witam!
Co do tych mas powietrza i mocy uzyskiwanych to jest to bardzo ogólne. Tak wymyślone chyba przez kogoś dla oszacowania +/- mocy auta. Można mieć 160g/s z K03 i mieć moc powiedzmy 200KM, a 160g/s z GT28rs i różnica będzie kolosalna co do mocy. Tak więc temp. powietrza ma duże znaczenie. Do tego AFR ma również znaczenie, bo jeśli silnik będzie u góry bardziej zalany paliwem niż to konieczne to moc będzie również mniejsza. U mnie w seryjnym AEB przepływka mierzyła 154g/s jak na wklejonych logach i nie wiem dlaczego, jest to do dziś niewiadome, bo jak już ktoś napisał 1.8T 150KM na K03 zasysa jakieś 120g/s. A 180KM ~140g/s. @Marecek powiedz mi czy jak miałeś ustawione doładowanie na 1Bar to trzymało w całym zakresie równo tyle?? Czy te 1Bar to w Peaku było, a potem spadało?? Bo jeśli trzymało równo 1 Bar, a przepływ widze miałeś ~185g/s to u mnie też coś nie pasuje, bo ja mam przepływ 220g/s i też pod odcinką doładowanie spadające do 1Bar. A więc doładowanie pod końcem to samo, a masy powietrza różne. Dodam, że mam przepływkę 3" też. @Gelus Ja bym może podjechał na korektę softu, jeśli byłoby to za jakąś symboliczną opłatą, bo jednak K03s ma inne wirniki i troszkę efektywniej pompuje, może to dać że auto będzie żwawsze w całym zakresie obrotowym nie tylko u góry, ale tego ci pewnie nikt nie zagwarantuje ![]() S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar No i to by się zgadzało, bo ja mam podobnie 220g/s i doładowanie pod końcem ~1Bar. Tyle, że na GT2X. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 April 2007 Skąd: Polska ![]() |
zrobilem logi ....
kanal 1 i 13: http://vw-passat.pl/vaglog/396 kanal 2 i 7: http://vw-passat.pl/vaglog/397 podmienilem przeplywomierz, niestety lub stety rowniez jest w granicach 150g/s.. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Rozumiem, że w twoich logach chodziło o górę, bo logi robi się od 1500Rpm. Proponuje aby każdy napisał jaką ma mase powietrza zasysanego i jaki regulator ciśnienia paliwa. Bo ja miałem seryjnie 4Bar no i 150g/s zasysał niby. Poza tym u ciebie widać, że sonda idzie na bogato.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
Witam! Co do tych mas powietrza i mocy uzyskiwanych to jest to bardzo ogólne. Tak wymyślone chyba przez kogoś dla oszacowania +/- mocy auta. Można mieć 160g/s z K03 i mieć moc powiedzmy 200KM, a 160g/s z GT28rs i różnica będzie kolosalna co do mocy. Tak więc temp. powietrza ma duże znaczenie. Do tego AFR ma również znaczenie, bo jeśli silnik będzie u góry bardziej zalany paliwem niż to konieczne to moc będzie również mniejsza. U mnie w seryjnym AEB przepływka mierzyła 154g/s jak na wklejonych logach i nie wiem dlaczego, jest to do dziś niewiadome, bo jak już ktoś napisał 1.8T 150KM na K03 zasysa jakieś 120g/s. A 180KM ~140g/s. @Marecek powiedz mi czy jak miałeś ustawione doładowanie na 1Bar to trzymało w całym zakresie równo tyle?? Czy te 1Bar to w Peaku było, a potem spadało?? Bo jeśli trzymało równo 1 Bar, a przepływ widze miałeś ~185g/s to u mnie też coś nie pasuje, bo ja mam przepływ 220g/s i też pod odcinką doładowanie spadające do 1Bar. A więc doładowanie pod końcem to samo, a masy powietrza różne. Dodam, że mam przepływkę 3" też. [...] 1.0 to ta turbina utrzymuje w całym zakresie bez problemu. Ciekawe jak się ten pomiar w g/s ma do rzeczywistości i jak skalowany jest w zależności od sterownika silnika (np. mój chyba nigdy nie spodziewał się takich wartości - stąd przepływomierz od S3, który niejako "zaniża" wartości dla mojego sterownika, ale dzięki temu pozwala na pracę w szerszym zakresie). -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:22 |