Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8t i przeplywomierz
gelus
post Tue, 20 Oct 2009 - 11:00
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





pisalem wyzej - program jest stary... czyli pod zwykle k03 bez zadnych innych modyfikacji teoretycznie na 195PS przez oettingera, potem przeszedl modyfikacje czyli turbo k03s, dolot bez zwezki, wydech , korekta softu nie zostala przeprowadzona, po ostatniej wizycie u tunera wykres wyszedl jaki wyszedl, moje pytanie jest nastepujace czy korekta jest wymagana czy mam sie zadowolic takim wykresem jaki dostalem... nie ukrywam nie jest to wynik ktory mnie zadowala ale tez nie chcialbym ladowac kasy tam gdzie juz nei ma sensu..a przeplywki sie doczepilem sam bo wskazania odbiegaly od innych ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Oct 2009 - 11:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
slg
post Tue, 20 Oct 2009 - 17:31
Post #22


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Tue, 20 Oct 2009 - 20:46
Post #23


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





CYTAT(slg @ Tue, 20 Oct 2009 - 17:31) *
S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar

A masz może pełnego loga tego pomiaru??


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Tue, 20 Oct 2009 - 20:53
Post #24


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





niestety logowałem dziś samą góre , ale 205 g/s jest już przy 5k rpm i stopniowo z obrotami leci na 220 g/s


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paulus31
post Tue, 20 Oct 2009 - 21:23
Post #25


Frequent User
Dołączył: Wed, 09 March 2005
Skąd: Śląsk





A dałbyś radę zrobić mi takiego loga i wysłać na @??


--------------------
Potrzebne teile do skrzyni EVS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Tue, 20 Oct 2009 - 21:29
Post #26


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





tak , ale w tym tygodniu już raczej nie będe miał kiedy bawić sie vagiem.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Tue, 20 Oct 2009 - 22:13
Post #27


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





podjedź sobie na Orlen, kup preparat o nazwie DECABIT. Wykręć i umyj przepływkę. W moim przypadku akurat było odwrotnie - przepływka wskazywała za dużo o około 20%. Silnik AGU - wówczas zamykała się już przy około 6tyś obr wskazując od tego momentu stałe 187g/s i ładując max 1,0bar w ciepłe dni (powyżej 28st). Auto totalnie nie jechało - była mega różnica w stosunku do tego co było wcześniej. Po przeczyszczeniu zaczęła wskazywać maks 170g/s pozwalając na dmuchanie turbinką w gorące dni nawet do 1,3bar. Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie, żeby utrzymać przepływ, różnice ciśnień w zależności od pogody (temp, wilgotność) wahają się do około 0,3 bara. Tzn w upalne lato ładuje max okolice 1,3bar, dzisiaj przy 4st i deszczu nie wychodzi powyżej 1,05bar. turbo to hybryda k03/k04, luźny wydech itd. moc 200-215km.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Tue, 20 Oct 2009 - 22:21
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





mylem przeplywke juz w roznych specyfikach, wynik raczej bez zmian, wiec albo ta przeplywka tak ma albo to auto tak ma, jutro podjade wezme nr oryginalu przeplywki i sproboje znalesc jakas sprawdzona ... ale moje pytanie tez jest takie czy mam szukac dziury w calym czy tak ma zostac, czyli wskazania przeplywomierza, ilosc koni i nm, doladowanie bo przyznam ze wynik nie jest dla mnie satysfakcjonujacy na te modyfikacje, a tuner powiedzial iz korekta nie wniesie za duzo (ocenil na podstawie wykresu i doladowania)
wykres tutaj: http://images49.fotosik.pl/217/a8d56eab83c7fefbmed.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Wed, 21 Oct 2009 - 00:16
Post #29


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





zmierz afr. poza tym ponad 200km na tym co masz to dobry wynik. nie oczekuj 220 bo tyle to może by i wypluł 1.8T ale na silniku z przebiegiem 20tyś km.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Mon, 26 Oct 2009 - 18:28
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Witam ja robiłem w swoim logi Silnik AGU Na k04 Ic + Rury Wtryski 440cc DP 3 cale Wydech 2.75 Program BY Unitronic Autko zostało wystrojone Na ori Przepływce od 150PS Niby 250 PS ma te moje autko ale ostatnio porobiłem Logi I masa Powietrza Wyszła mi 182g/s przy 6500 rpm cos mała ta masa powietrza ,, pEWnie sie przepływka kończy Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Tue, 27 Oct 2009 - 08:53
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





Oto log , pierwszy jest lekko z górki , drugi lekko pod górke , nie dokręciłem do 7k , ale przy 6300 jest już 210g/s

4bieg , temp zewnetrzna 13C , w dolocie 17C.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Tue, 27 Oct 2009 - 19:52
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Witam!
Co do tych mas powietrza i mocy uzyskiwanych to jest to bardzo ogólne. Tak wymyślone chyba przez kogoś dla oszacowania +/- mocy auta. Można mieć 160g/s z K03 i mieć moc powiedzmy 200KM, a 160g/s z GT28rs i różnica będzie kolosalna co do mocy. Tak więc temp. powietrza ma duże znaczenie. Do tego AFR ma również znaczenie, bo jeśli silnik będzie u góry bardziej zalany paliwem niż to konieczne to moc będzie również mniejsza.
U mnie w seryjnym AEB przepływka mierzyła 154g/s jak na wklejonych logach i nie wiem dlaczego, jest to do dziś niewiadome, bo jak już ktoś napisał 1.8T 150KM na K03 zasysa jakieś 120g/s. A 180KM ~140g/s.

@Marecek
powiedz mi czy jak miałeś ustawione doładowanie na 1Bar to trzymało w całym zakresie równo tyle?? Czy te 1Bar to w Peaku było, a potem spadało??
Bo jeśli trzymało równo 1 Bar, a przepływ widze miałeś ~185g/s to u mnie też coś nie pasuje, bo ja mam przepływ 220g/s i też pod odcinką doładowanie spadające do 1Bar. A więc doładowanie pod końcem to samo, a masy powietrza różne. Dodam, że mam przepływkę 3" też.

@Gelus
Ja bym może podjechał na korektę softu, jeśli byłoby to za jakąś symboliczną opłatą, bo jednak K03s ma inne wirniki i troszkę efektywniej pompuje, może to dać że auto będzie żwawsze w całym zakresie obrotowym nie tylko u góry, ale tego ci pewnie nikt nie zagwarantuje wink.gif

CYTAT(slg @ Tue, 20 Oct 2009 - 17:31) *
S3 BAM po remapie, wydechu 3cale , TIP'ie z nierdzewki i duzym fmicu pokazuje 220 g/s @ 6,7k rpm @ 1.1bar


No i to by się zgadzało, bo ja mam podobnie 220g/s i doładowanie pod końcem ~1Bar. Tyle, że na GT2X.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelus
post Fri, 30 Oct 2009 - 18:07
Post #33


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2007
Skąd: Polska





zrobilem logi ....
kanal 1 i 13: http://vw-passat.pl/vaglog/396
kanal 2 i 7: http://vw-passat.pl/vaglog/397
podmienilem przeplywomierz, niestety lub stety rowniez jest w granicach 150g/s..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 01 Nov 2009 - 11:35
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Rozumiem, że w twoich logach chodziło o górę, bo logi robi się od 1500Rpm. Proponuje aby każdy napisał jaką ma mase powietrza zasysanego i jaki regulator ciśnienia paliwa. Bo ja miałem seryjnie 4Bar no i 150g/s zasysał niby. Poza tym u ciebie widać, że sonda idzie na bogato.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Sun, 01 Nov 2009 - 13:32
Post #35


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





CYTAT(dżordżyk @ Tue, 27 Oct 2009 - 19:52) *
Witam!
Co do tych mas powietrza i mocy uzyskiwanych to jest to bardzo ogólne. Tak wymyślone chyba przez kogoś dla oszacowania +/- mocy auta. Można mieć 160g/s z K03 i mieć moc powiedzmy 200KM, a 160g/s z GT28rs i różnica będzie kolosalna co do mocy. Tak więc temp. powietrza ma duże znaczenie. Do tego AFR ma również znaczenie, bo jeśli silnik będzie u góry bardziej zalany paliwem niż to konieczne to moc będzie również mniejsza.
U mnie w seryjnym AEB przepływka mierzyła 154g/s jak na wklejonych logach i nie wiem dlaczego, jest to do dziś niewiadome, bo jak już ktoś napisał 1.8T 150KM na K03 zasysa jakieś 120g/s. A 180KM ~140g/s.

@Marecek
powiedz mi czy jak miałeś ustawione doładowanie na 1Bar to trzymało w całym zakresie równo tyle?? Czy te 1Bar to w Peaku było, a potem spadało??
Bo jeśli trzymało równo 1 Bar, a przepływ widze miałeś ~185g/s to u mnie też coś nie pasuje, bo ja mam przepływ 220g/s i też pod odcinką doładowanie spadające do 1Bar. A więc doładowanie pod końcem to samo, a masy powietrza różne. Dodam, że mam przepływkę 3" też.
[...]


1.0 to ta turbina utrzymuje w całym zakresie bez problemu. Ciekawe jak się ten pomiar w g/s ma do rzeczywistości i jak skalowany jest w zależności od sterownika silnika (np. mój chyba nigdy nie spodziewał się takich wartości - stąd przepływomierz od S3, który niejako "zaniża" wartości dla mojego sterownika, ale dzięki temu pozwala na pracę w szerszym zakresie).


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 15 July 2025 - 21:22