Shoutbox 0 nowych PW 

KW Suspensions


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Turbina TD04HL-13G-8.5
STACH
post Thu, 07 Sep 2006 - 01:56
Post #1


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





Czy możecie mi powiedzieć czy ta turbina jest warta zachodu bo mogę ją kupić w korzystnej cenie a jest nówka sztuka. Silnik w którym ma dmuchać to D16a9 HONDA. Napoczątek ma chodzić 7 psi (docelowo 14 psi).


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Sep 2006 - 01:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Colin
post Thu, 07 Sep 2006 - 09:10
Post #2


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Docelowo to moze byc za mala, bo ma wydatek do max 290-300KM z tego ci sie orientuje, ale jak ktos ma lepsze info to sam bylbym wdzieczny


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubeeert
post Thu, 07 Sep 2006 - 10:55
Post #3


Super User
Dołączył: Wed, 10 March 2004
Skąd: Warszawa





Jak Ty jej nie weźmiesz daj znać na PW za ile bo może ja bym się zastanowił.


--------------------
Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GTO
post Thu, 07 Sep 2006 - 12:18
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Czechowice-Dziedzice





CYTAT("Colin":2vioxflb)
Docelowo to moze byc za mala, bo ma wydatek do max 290-300KM z tego ci sie orientuje, ale jak ktos ma lepsze info to sam bylbym wdzieczny


mi sie wydaje ze mniej
16T ma do 300km a muszla 13 jest duzo mniejsza.


--------------------
DIGITUN.PL
VEMS, MS, Autronic, DTA , EMU, MS
REMAP , DPF & IMMO MEDC17 OFF
605-443-665
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Sep 2006 - 12:46
Post #5


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Nie wiem czy dobrze przeliczylem m3/s na kg/s (1m3 powietrza wazy 1,293kg), ale wyszlo mi, ze wydajnosc maja prawie takasama, tylko 13 ma ja przy PR 2,15 a 16 ma przy 2,55 i lepsze wyniki przy wysokich PR. Taksamo 13 ma przy max przeplywie sprawnosc 60%, a 16 ma ponad 68. Zostaje jeszcze kwestia wydechu, ale chyba ten 8,5cm2 nie bedzie zly.


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
9000
post Thu, 07 Sep 2006 - 15:34
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Mon, 29 March 2004
Skąd: WF i WWL





15T - w teorii starcza do 310KM, a 18T do 350KM, tka wic 13T powinna być góra do 270KM i tak będzie na maxa obciążona...


--------------------
ex najszybszy SAAB w Polsce
ex pierwszy Viggen cabrio w Polsce
Teraz jakiś marny 9-5 po chipsie by Coobcio
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubeeert
post Thu, 07 Sep 2006 - 15:53
Post #7


Super User
Dołączył: Wed, 10 March 2004
Skąd: Warszawa







Może to będzie pomocne.


--------------------
Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Sep 2006 - 16:54
Post #8


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Czyli praktycznie 300KM to max co mozna wydoic


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Thu, 07 Sep 2006 - 17:07
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Ma ktos wzor jak zamienic air flow lb/min na flow(cfm) ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Sep 2006 - 17:20
Post #10


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





W przyblizeniu 1 lb/min to 13,52 cfm. A flow to przeplyw a nie jednostka


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Thu, 07 Sep 2006 - 21:54
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





to nie jest przypadkiem turbo z imprezy GT / WRX?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STACH
post Thu, 07 Sep 2006 - 22:30
Post #12


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





Właśnie chciałbym uzyskać max 250KM przy tych 14psi. A od czego jest niewiem, ale chyba MITSU z 4g63 ma podobną. Czyli, generalnie-brać ją?
P.S Flansza jest T25.


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Thu, 07 Sep 2006 - 22:40
Post #13


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





Ale do 250KM to starczy dmuchnac raptem okolice 0,7-0,8bar i ta sprezarka jak najbardziej sie do tego nadaje. Jak zdrowa to brac


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 07 Sep 2006 - 22:42
Post #14


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





To może być turbina od Volvo 700/900. W Volvo przy 17psi uzyskuje się 210km, z tej turbiny, ale przy seryjnym układzie wydechowym.


--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STACH
post Thu, 07 Sep 2006 - 22:48
Post #15


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





OK, dzięki za wszystkie odpowiedzi. Znaczy się kupuje.


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Thu, 07 Sep 2006 - 23:10
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Do 250KM w silniku 1.6 ta turbina moze byc za mala, na podobnym turbo 2 litrowy WRX wyciaga okolo 280KM po dobrych modyfikacjach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STACH
post Thu, 07 Sep 2006 - 23:32
Post #17


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





No dobra, bo już niewiem. To co w takim razie możecie polecić z serii TD04,względnie TD05, żeby miała jeszcze troche zapasu przy tych 250KM?
Lista jest taka:
TD04HL-13G-8.5
TD04HL-16T-8.5
TD04L-14T-6
TD04L-12T-8.5
TD05H-BIG16G-7
Te typy mogę mieć.


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ziuzio
post Fri, 08 Sep 2006 - 00:47
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 19 October 2003
Skąd: krakooff





Podłączę się do tematu troszkę, dysponuje ktoś może mapami IHI VF40 F5H z Legacy?Lub chociaż danymi turbiny i kompresora/mocy do której da radę oraz czy jest to turbina bb(na 99% jest bo w końcu to seria RHF, ale nie zaszkodzi wiedzieć na 100%wink.gif)?

I jeszcze pytanie o zalety/wady turbosprężarek typu twin scroll, jakie są??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Fri, 08 Sep 2006 - 09:37
Post #19


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT("Kubek":1sn8bo13)
Do 250KM w silniku 1.6 ta turbina moze byc za mala, na podobnym turbo 2 litrowy WRX wyciaga okolo 280KM po dobrych modyfikacjach.


W ktorym miejscu za mala? Namaluj na mapie

J azakladam ze wydech dobry, IC dobry i dobrze wystrojone - 250 dla tej sprezarki to zaden bol, a silnik ma na tyle dobre VE w szekorkim zakresie ze uzyska ta moc przy cisnieniu napewno mniejszym niz 1bar.


--------------------
Znajdziesz moja prace w wiekszosci salonow samochodowych w EU.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubeeert
post Fri, 08 Sep 2006 - 12:06
Post #20


Super User
Dołączył: Wed, 10 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("PrOsIaQ":327ve597)
to nie jest przypadkiem turbo z imprezy GT / WRX?

Z 3000GT VR4 - jedna z dwóch


--------------------
Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 December 2014 - 08:07