![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Kraków ![]() |
Najnowsze Daewoo Tosca ma rzędową szóstkę, ale poprzecznie.
-------------------- MX-5 ND
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Troche odgrzewam, ale znalazłem pare konkretów o nowym GT-R i kilka zdjęć zamaskowanego nissmo na Ringu
http://www.edmunds.com/insideline/do/Ge ... panel..1.* http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... yline-gt-r źródło autogaleria.pl -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 16 August 2004 Skąd: Warszawa i Z.G. ![]() |
CYTAT do sprzedazy trafi na calym swiecie nie tylko do uk,australi,usa i japonii jak to bylo wczesniej.
W polowie 2007 w Japonii, pod koniec 2007 albo na samym poczatku 2008 w USA i dopiero Europa itd. I jedna z wazniejszych rzeczy, w koncu bedzie kierownica po lewej stronie. Mam nadzieje, ze jednak 35tka bedzie inaczej wygladac... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 June 2005 Skąd: WAWA ![]() |
Turbo sterowane elektronicznie? przez komputer?
Ciekawe czy bedzie lepsze od nowego turbo z 911 turbo 997?? -------------------- __AE86-4AGTE__
BATTLE VERSION ----ProSpec---- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Musiało by być porównywalnie dobre jak Corvette C6 Z06 a to też będzie trudne...
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 June 2005 Skąd: WAWA ![]() |
CYTAT("BeeMiX":1j0zn8u3) Musiało by być porównywalnie dobre jak Corvette C6 Z06 a to też będzie trudne...
Źle sie wyraziłem. Chodziło mi o nową sekwencyjną turbine porsche Vs. elektroniczne turbo GTR. Które potrafi szybciej sie wkręcać i jaki ma potencjał mocy? -------------------- __AE86-4AGTE__
BATTLE VERSION ----ProSpec---- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Porsche nie ma specjalnie nowej turbiny sekwencyjne czy czegoś podobnego tylko zmienną geometrię łopatek, coś co w dieslach funkcjonuje ładnych pare lat tylko dotychczas nikt tego nie przerobił tak by wytrzymywało temperatury w benzynie.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
FilipN
troszke pozno ale dziekuje za wyjasnienie : ) z ciekawosci, a jaki silnik wytrzymuje podniesienie mocy x2 na seryjnych bebechach? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("bobr4":3ih21r6f) FilipN
troszke pozno ale dziekuje za wyjasnienie : ) z ciekawosci, a jaki silnik wytrzymuje podniesienie mocy x2 na seryjnych bebechach? 1/2JZ-GTE, 1UZ-FE, 1.8T 150 ps , 1.9 TDI ASZ, napewno jeszcze pare się trafi. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 June 2005 Skąd: WAWA ![]() |
No własnie nie sekwencyjna tylko o zmiennej geometrii ,czyli zwykła turbina od dyszla tylko zrobiona z jakiegoś tajnego kosmicznego stopu?
Czytałem ,że ta turbina to owoc wieloletniej pracy firm KKK porsche i chyba Bayern -------------------- __AE86-4AGTE__
BATTLE VERSION ----ProSpec---- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("bobr4":2j0wsmjm) z ciekawosci, a jaki silnik wytrzymuje podniesienie mocy x2 na seryjnych bebechach? tak jak napisał rennen ponad dwukrotne zwiększenie mocy nie tylko wytrzymują, ale znoszą w codziennej jeździe silniki 1JZ-GTE, 2JZ-GTE co ciekawe również 2JZ-GE (seryjnie wolnosasący), 1.9 TDI w różnych odmianach... z ponad 500KM 1UZ-FE bez zmienionych tłoków i korb się nie spotkałem (co nie znaczy, że sie nie da)...[/url] Added after 5 minutes: CYTAT("REVOLVER":2j0wsmjm) No własnie nie sekwencyjna tylko o zmiennej geometrii ,czyli zwykła turbina od dyszla tylko zrobiona z jakiegoś tajnego kosmicznego stopu?
no nie do końca zwykła - bo z innych materiałów ale jest to turbina działająca na tej samej zasadzie co dieslowe turbosprężarki... Po prostu do tej pory sprężarki ze zmeinną geometrią były zbyt delikatne - wytrzymywały temperatury w dieslu gdyż sięgają one (w seri) jakiś max 700*C natomiast, że by zastosować taką sprężarkę w benzynie musi ona wytrzymywać chwilowy wzrost temperatury od 1000*C... znam przykład aplikacji turbiny VGT z diesla do benzyny - po nie długim czasie stopiły się kierownice... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
jak cenzura to cenzura
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("jtjerry":2c93g9n1) w 1uz jest troche kłopotów z uszczelką pod głowicą (nie była przystosowana do doładowań) przy wyzszych mocach. ale są juz dostepne metalowe odprężajace kometika.
to już jest ingerencja w silnik ale broń boże nie twierdzę, że się nie da zrobić 500KM na seryjnym 1UZ -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
to po okolo (ponad) 600 koni z tego silnika sie wyciaga na seryjnych wnetrznosciach - bez otwierania go? (2JZ...) (1JZ to 2.5, a 2JZ to 3.0 jak dobrze pamietam tak?)
i to spokojnie jezdzi bezawaryjnie? i wszystko sie da zrobic, tylko jak dlugo takie cos pojezdzi, to jest pytanie. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Tak, 1JZ to 2,5L a 2JZ to 3L, tak naprawde to ten sam blok silnika tylko 2JZ jest fabrycznie rozwiercony. Gdzieś z 2/3 Supr w USA jest uturbionych, duża część TT jest podkręconych, wszystkie bezawaryjne. Zresztą Filip jak mi wiadomo swoim ponad 400konnym 2JZ-GE jeździ na codzien i jak dotad nie miał żadnej awarii nie liczac spalonej świecy...
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 23 September 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("bobr4":3q8seswf) to po okolo (ponad) 600 koni z tego silnika sie wyciaga na seryjnych wnetrznosciach - bez otwierania go? dokładnie tak - seryjne graty w Suprze bez problemu znoszą 600KM... i przeniesienie napędu też... CYTAT("bobr4":3q8seswf) i to spokojnie jezdzi bezawaryjnie? tak, w USA jest pełno takich aut... CYTAT("bobr4":3q8seswf) i wszystko sie da zrobic, tylko jak dlugo takie cos pojezdzi, to jest pytanie.
u mnie 2JZ-GE który seryjnie ma 220KM jeździ już rok i dziewięć miesięcy (jakieś 33000km) na codzień - bez jakiegogolwiek otworzenia silnika z mocą 420KM... -------------------- we ride together, we die together...
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Szkoda ze nie mogli uzyc z Q45 silnika, z tego co mi sie slyszalo jest jeszcze bardziej pancerny niz 1uzfe ale troche wiekszy
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("berkut":25u5zmw5) Szkoda ze nie mogli uzyc z Q45 silnika, z tego co mi sie slyszalo jest jeszcze bardziej pancerny niz 1uzfe ale troche wiekszy
Możliwe, że pojawią się takie swapy. Do Z33 idą, ale narazie widziałem z mocami w okolicy 750 ps góra (na dwóch turbinach ofkoz). -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Władysławowo\Gdynia\Lub lin ![]() |
Wszyscy jeżdzą po skylinach ostatnio jak po starej szmacie - a jednak ich w polsce przybywa - w ciągu ostatnich 2 lat o 700%
Nie widze powodu żeby żałowac R6 na poczet V6 - V6 tez ma zalety których r6 nie ma. Co do wygladu to nie dyskutuje. Co do napedu to rozwiazanie ATESSA z elektrycznym rozdzielaniem momentu 0-100% na każde z kół jest chyba najlepsze - tródno mi jest sobie wyobrazić coś lepszego. jesli chodz o "kiepski/slaby" silnik RB26DETT to faktycznie nie robi 100%dodatkowej mocy w serii ale pokazcie ile silników/ samochodów robi 400KM tylko po wymianie wydechu, chipa i najtańszego MBC ile silników robi 500KM tylko po zmianie turbiny, wydechu, chipa, reg ciśnienia paliwa? Pewnie ze mozemy polemizować o mocy z litra itp. ale mówmy o gotowych wartościach. Jeśli nowy silnik w GTR dostanie +30% z niczego i +60% tylko po wymianie dmuchawki to wg. mnie extra. Ile nowo oferowanych samochodów tyle zniesie pomińmy "ropniaki" onie żądzą sie swoimi prawami? -------------------- OO____/OO
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 22 June 2004 Skąd: W-wa ![]() |
autocenzura
-------------------- ...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 14:50 |