Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Jakie turbo do ASV?
MartBart
post Wed, 23 Aug 2006 - 18:44
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 23 August 2006





Witam,

Bardzo prosze o pilna rade. Jest to moj pierwszy post tutaj, nawet nie zdazylem sie przywitac w odpowiednim poscie, ale czas nagli

Padlo mi turbo w Ibizie ASV zawirusowanej na 140 KM. To doskonala okazja do zmiany turbo. Szukalem na forum (i innych zrodlach) informacji, jakie turbo pasuje, ale nie znalazlem wszystkiego.

Wiem, zeby nie narazac sie na przerobki to musi byc turbo od 130 PD wzdluznego. Musze podac mechanikowi dokladne oznaczenie.

Pytanie: czy to moze byc tylko AWX czy tez inne, np ASZ lub jezscze inne?

Z gory dzieki za odp.
MartBart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Aug 2006 - 18:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rob-555
post Wed, 23 Aug 2006 - 18:50
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Gdansk





Bierz od AWX bo jest bez kolektora. ASZ to poprzeczny motor.
Nr 038145702.
Jak chcesz to mam turbine od 2.0 TDI 140KM wsadzona w obudowe od AWX (powinna byc ciut mocniejsza od AWX) po przebiegu 5tys km za 700zl. 160KM powinna pociagnac bez problemu.
P.S jutro z rana na dwa tygodnie uciekam w cieple kraje wiec nie wiem jak z dostepem do neta jak co to decyduj sie szybko


--------------------
TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk

AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Wed, 23 Aug 2006 - 18:52
Post #3


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





primo NIE MOZE BYC OD WZDŁUŻNEGO. (no chyba ze o czyms nie wiem)
secundo moze byc od ASZ PD 130.
primo ultimo AWX i ASZ to oznaczenia silników a nie sprężarek.


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Wed, 23 Aug 2006 - 19:00
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





the.wolf , Rob prawde napisał , jakbyś miał ibize asv to byś wiedział o co chodzi


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MartBart
post Wed, 23 Aug 2006 - 19:02
Post #5


Rookie
Dołączył: Wed, 23 August 2006





slg a my sie chyba znamy z gg rozmawialismy o mojej ibizce juz
to jak jest z tym turbo? tylko awx?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Wed, 23 Aug 2006 - 19:40
Post #6


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





dokładnie , bez rzeźby podchodzi tylko turbo od silnika awx/avf , czyli wzdłużne 130pd (passat/a4). I jeśli nie planujesz modyfikacji mocniejszych niz 160koni , to turbo bedzie ok. Jeśli mierzysz wyżej , to już niestety koszty (customowy kolektor itp itd..)


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Wed, 23 Aug 2006 - 19:49
Post #7


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





no proszę, myslalem ze nie ma tam nic dziwnego
a tu zonk.
Dzieki za info. Macie moze jakies zdjecie badz schemat pogladowy?


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Wed, 23 Aug 2006 - 20:14
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





wolf , myśle że to powinno pomóc :
[url:27p2fcye]http://freebsd.lublin.pl/~sluger/iza2006.jpg[/url:27p2fcye]


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
the.wolf
post Wed, 23 Aug 2006 - 20:34
Post #9


EJ205 USER
Dołączył: Sat, 21 June 2003
Skąd: WuWuA-WaWeR





dzieki za zdjecie


--------------------
W205 OM654 Daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z.A.D.I.R
post Wed, 23 Aug 2006 - 21:35
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Gdańsk





Najlepiej do ASV turbine własnie od AWX

ale ta turbina z 2.0 TDI w obudowie od AWX brzmi zachęcająco, dlatego bym ja brał.

Cena jest rewelacyjna:)

Brałem już keidys turbine od uzytkownika Rob555 i smiga nadal w moim samochodzie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Thu, 24 Aug 2006 - 01:20
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





dlatego turbina z ASZ'ta nie bedzie pasowac bo jest razem z kolektorem i po jej zamontowaniu wypada chyba w miejscu mocowania silnika...

a turbina od AWX jest bez kolektora i mozna ja podpiac np pod kolektor od poprzecznego AFN'a

turbina z silnika AWX to GT1749VA i takiej szukaj...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MartBart
post Thu, 24 Aug 2006 - 11:44
Post #12


Rookie
Dołączył: Wed, 23 August 2006





Dzieki za informacje!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Thu, 24 Aug 2006 - 18:30
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT("Z.A.D.I.R":evjalfya)
Najlepiej do ASV turbine własnie od AWX

ale ta turbina z 2.0 TDI w obudowie od AWX brzmi zachęcająco, dlatego bym ja brał.

Cena jest rewelacyjna:)

Brałem już keidys turbine od uzytkownika Rob555 i smiga nadal w moim samochodzie


Turbosprezarka w silnikach 2,0 TDI BGW,BHW,BLB,BRE,BPW 140Ps jest taka sama jak w 1,9 AWX i AVF 130Ps.

Pozdrawiam


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob-555
post Fri, 25 Aug 2006 - 10:14
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Gdansk





CYTAT("PatTDI":aw055suj)
Turbosprezarka w silnikach 2,0 TDI BGW,BHW,BLB,BRE,BPW 140Ps jest taka sama jak w 1,9 AWX i AVF 130Ps.Pozdrawiam


Grucha odwrotnie wisi


--------------------
TUNE-UP - Tuning Serwis Gdansk

AUTOHOLICY - Nowy kanał moto na YouTube
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmarki
post Thu, 05 Feb 2015 - 20:16
Post #15


User
Dołączył: Thu, 15 August 2013
Skąd: śląsk





Odgrzeje kotleta smile.gif

Padło mi turbo w ASZ i teraz pytanie czy regenerować czy wsadzić AWX. Skłaniam się do drugiej opcji, ale jak to będzie się zachowywało bez strojenia?

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Thu, 05 Feb 2015 - 21:20
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, będzie tak samo, jak na ASZ.
Pakuj ARL, zrób korektę i się ciesz lub znajomy ma Caha, z kolektorem ssącym, wkładasz i zmieniasz tylko DP, który dokłada do kompletu i latasz.
Wygląda to mniej więcej tak http://www.fotem.pl/show/full/cd1ca33b40d40d7c2b65839dc85c21 . wink.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmarki
post Thu, 05 Feb 2015 - 21:34
Post #17


User
Dołączył: Thu, 15 August 2013
Skąd: śląsk





Hmm, jeżeli tak samo to by było fajnie. smile.gif Wiem, że najlepiej ARL albo BRD, ale AWX wchodzi p&p i na dzień dzisiejszy to dla mnie plus.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzybek-r
post Thu, 05 Feb 2015 - 21:53
Post #18


User
Dołączył: Sat, 02 December 2006
Skąd: Białystok





do ASZ to ARL podchodzi P&P


--------------------
E60 535d
S211 320CDi
W201 -YT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmarki
post Thu, 05 Feb 2015 - 22:08
Post #19


User
Dołączył: Thu, 15 August 2013
Skąd: śląsk





Przepraszam, oczywiście mam ASV 110KM (rozmażyłem się tongue.gif).
W takim razie jeszcze raz jak to będzie bez strojenia (wkładająć turbo AWX)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spanky
post Thu, 05 Feb 2015 - 23:48
Post #20


User
Dołączył: Tue, 06 January 2004
Skąd: Otwock





CYTAT(elmarki @ Thu, 05 Feb 2015 - 22:08) *
Przepraszam, oczywiście mam ASV 110KM (rozmażyłem się tongue.gif).
W takim razie jeszcze raz jak to będzie bez strojenia (wkładająć turbo AWX)?



jak ASV to AWX nie wejdzie , albo ASZ albo ARL ... bez strojenie bedzie tak samo albo delikatnie gorzej (slabszy dół)


--------------------
TDI chiped by me ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 01 July 2025 - 00:52