Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Golf Mk1 swap 1.8T - update str.2
MACIOR
post Sat, 13 Jan 2007 - 23:13
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("LostBoy":hdzutj3w)
Ładnie, jedyne co wygląda obleśnie to DP. Nie da się go zrobić inaczej ?


Ten DP dzięki bogu to nie moja robota, bedzie cały nowy wydech od turbiny.



CYTAT("DeviLL":hdzutj3w)
Fajny opis , tylko ze tarcza 280mm moze nie wejsc do 14" felgi wtedy ta opcja odpada


Będą 2 zestawy jeden 280mm do poszalenia, 256mm do lansu na glebie Zacisk zostaje ten sam jedynie wymiana tarcz i jarzm, 30 minut roboty.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Jan 2007 - 23:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Krystian
post Sat, 13 Jan 2007 - 23:48
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: z Reguły





ciekawe AEB to silnik wzdłużny a wy go wpakowaliście poprzecznie
niezła kombinacja
ale dużo znosi -patrz mój czy Bullitta


--------------------
///M
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sun, 14 Jan 2007 - 02:20
Post #23


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





fajnie rozwija sie projekcik...

fakt Dp po wyjeciu silnika z dawcy wygladal masakrycznie...

hamulce 280mm to dobre rozwiazanie tylko czy seria z tylu nie bedzie za slaba?

przy permanentnym braku trakcji zawsze mozna pokusic sie o zaaplikowanie 4x4... hyhy... jak hardcore to po calosci...

czekam na kolejne postepy...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilo
post Sun, 14 Jan 2007 - 09:38
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 December 2006
Skąd: Nisko





ciekawy projekcik, gratki pomysłu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Sun, 14 Jan 2007 - 13:06
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





Ah kolejny szybciutki Golfik. Pozdrawiam i powodzenia w dalszych pracach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 14 Jan 2007 - 18:28
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





mam nadzieje że nie zakładacie tych zwrotnic z mkII do mkI bo jeżeli tak to robicie duży błąd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sun, 14 Jan 2007 - 20:08
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





CYTAT("hz10":2jsbpppc)
mam nadzieje że nie zakładacie tych zwrotnic z mkII do mkI bo jeżeli tak to robicie duży błąd


Zostawiamy seryjne z mk1.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Tue, 23 Jan 2007 - 22:41
Post #28


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





Tak czytam i zastanawiam sie czy byly jakies 2 rodzaje kkk04 z innymi rozstawami srob?? bo ja mam w swoim taki sam kolektor na k04 a kupilem spertowy od atp i nie pasi:(
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Wed, 24 Jan 2007 - 00:47
Post #29


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





Hmm sam sobie odpowiedzialem k04-23 ma inny rozstaw srob i inne ulozenie kolektora.... na moje nie szczescie.... a i teraz czy k04-23 nie ma nieco mniejszego potencjalu od normalnej 04 bo z tego co wiem ma nieco mniejsza muszle (goraca)?? jak to wyglada?? No i najwazniejsze rakietka fajowa bedzie powiem ze czas starania i wszystkie modly sie zwroca po 1 przejezdzie jeszcze bez zdezaka i maski
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Thu, 25 Jan 2007 - 02:41
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





czegos nie zrozumialem z tego postu masz turbinke K04-023 i chciales ja zamontowac do lolektora ktory jest widoczny na fotkach wyzej?

K04 to rodzina suszarek
K04-01 maja taka flansze jak K03s i pasuja do kolektora wydechowego do kazdego 1,8 20VT 180KM

K04-02X maja inna flansze i wymagaja innego kolektora

k04-01 maja potencjal do okolo 230-240KM
k04-02X maja potencjal do 280-290KM (w ekstremalnych wypadkach do ponad 300KM)


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Thu, 25 Jan 2007 - 22:30
Post #31


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





Hmmm a mozesz mi powiedziec dlaczego zaden kolektor sportowy jaki pasuje pod passata czyli ten silnik co mamy na zdj powyzej??
patrzac ze silnik siedzi poprzecznie gniazdo na turbine jest bardziej od strony skrzyni i ja tak mam jak na fotce wiec kupilem kolektor od atp fot1 ktory byl do golf jetta itp nr czesci jest taki sam jak w garbusie 1,8T i TT i mocowanie po tej samej stronie czyli od skrzyni ale jest inny rozstaw srub na turbinie wiec jak zobaczylem to foto zrozumialem ze mam turbo od pasatta ale foto2 kolektor od silnika 1,8t mocowanego wzdluznie ma wyjscie na turbo od strony paskow... wiec znow nie tam?????? i sie teraz zgubielm dodam ze kolektory maja byc stock bez zadnej przerobki pod ori turbo
zdj1 golf
[url=http://img184.imageshack.us/my.php?image=5581large6bj.jpg:1a5c4oot][/url:1a5c4oot]
zdj2 passat
[url=http://img256.imageshack.us/my.php?image=529large3yi.jpg:1a5c4oot][/url:1a5c4oot]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Thu, 25 Jan 2007 - 23:53
Post #32


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





Nasowa mi sie jedyna jeszcze obja kolektor i turbo od audi tt i s3 w 4wd ale nie moge nic znalesc a nr na moim kolektorku w mizernym stanie.... a i jeszcze przepraszam autora postu za zasmiecaniem jak bardzo przeszkadzam to sie wyniose:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Fri, 26 Jan 2007 - 00:50
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





na fotkach do gory sa kolektory do K03'ek (i ewentualnie K04-01)

do K04-02X kolektor wyglada troszke inaczej... przede wszystkim turbina jest dalej od silnika

z lewej kolektor pod K04-02X z prawej pod K03s /K04-01
[url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=kolektory9bi.jpg:37zeah21][/url:37zeah21]

wyzej K04-02X nizej z zawijaskiem K04-01
[url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=turbos16ip.jpg:37zeah21][/url:37zeah21]

z lewej K04-02X z prawej K04-01 (pomimo optycznie wiekszej K04-01 wiekszy potencjal ma K04-02X wystarczy popatrzyc na wielkosc muszli fotke wyzej)
[url=http://img259.imageshack.us/my.php?image=turbos2if.jpg:37zeah21][/url:37zeah21]

turbina w Audi TT 225KM i Audi S3 to turbiny z rodziny K04-02X i nie ma tu wplywu naped na 4 buty co do ksztaltu kolektora bo w Seacie Leon Cupra R 225KM tez jest taki kolektor a to auto to ośka...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyś 16v
post Sun, 28 Jan 2007 - 13:31
Post #34


User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Szczecin/Londyn





Poprostu k04-2x ma inny rozstaw srobek i kolektor jest inn co do cupra R to ze jest Fwd to wiem ze to nie przeszkadza kolektor ale niestety firma atp nie ma kolketorow pod serie turbin k04-23 ale moze ktos z was wie u kogo ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Wed, 07 Feb 2007 - 21:09
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





i jak postepy prac? pytam bo czekam na relacje foto i opis...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Thu, 08 Feb 2007 - 19:37
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Coś tam się dzieje, narazie walcze z komorą silnika, jak już coś będzie widać to wrzucę pare fotek i opis. Jedno foto żeby nie było, że się obijam


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Fri, 09 Feb 2007 - 00:59
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





wrecz zarobiony jestes...

jak mozesz to wrzuc fotke komory silnik teraz jak jest bez silnika? interesuje mnie rozlokowanie mocowan na silnik i skrzynie...

pozdrawiam


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Sat, 10 Feb 2007 - 16:25
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Dziś komora dostała nowy kolor, przynajmniej wycieków oleju niebędzie widać
Od strony kierownika

Od strony balastu

Widok ogólny


W przyszłym tygodniu dalsza walka z elektryką i częściowe składanie przodu.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buniek1992
post Sun, 11 Feb 2007 - 15:15
Post #39


Rookie
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Lidzbark





Życzę powodzenia, bo projekt naprawdę nizły
CYTAT("MarU_":3tryckag)
ładny mk1, ale wydaje mi sie że powinienes załozyć jakieś inne felgi te sa tak popularne...

Tyle, ze narazie trawają chyba prace nad mechaniką, a dopiero później wygląd, nie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACIOR
post Mon, 12 Feb 2007 - 21:02
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 19 March 2003
Skąd: Lublin





Dziś dostałem wreszcie informacje co z wałem i blokiem. Okazało się, że wszystko jest tip top jak z fabryki wyszło Trochę się bałem, że po 170kkm będzie gorzej, jednak szop potrafi zrobić trwały silnik Mam jeszcze pytanie do osób modyfikujących 1.8T, jakie zakładali pierścienie na tłoki bo mam ciekawą propozycje cenową na GLICO. Panewki idą z BAMa.


--------------------
Hp is one thing, putting it down to the track is another.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:08